Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2013-09-26 23:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Obiektywnie powiem, że oferta vectry jest moim zdaniem najlepszą dostępną na rynku.Natomiast najgorszy mają "potencjał ludzki".Ludzie bez niezbędnej wiedzy.Totalny bałagan.Faktury dostarczane z opóżnieniem po terminie płatności i jeszcze mają czelność naliczać odsetki,podają błędne informacje które są zupełnie inne niż podawane przez nich w internecie.Nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania.Nejlepszym rozwiązaniem jest nagrywanie rozmów z nimi.A infolinia to już największy koszmar.Przed podjęciem pracy powinni najpierw szkoły ukończyć.
    Zaletydobra oferta w rozsądnej cenie
    Wadyniedouczeni ludzie,brak kompetencji i kontaktu z klientem
    3 lata
  • ~Daromir / 2013-08-15 15:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Od niecałego miesiąca jestem abonentem Vectra. Mój pierwszy kontakt z nimi i jak się skończy okres promocji, uciekam od nich. Telewizja działa, internet też, ale obsługa klienta dno.

    Proszę uważać już na etapie zawierania umowy. Najpierw zasypują skrzynkę pocztową ulotkami, potem dzwoni handlowiec 1x tydzień. Jak się człowiek złamie, przychodzi i uzgadnia niby jednoznaczne warunki... które potwierdza w mailu jednym zdaniem, po kilku prośbach. Do tego miejscu jako tako.

    Potem przychodzi instalator, dosyć sprawny. Po zainstalowaniu usług wyciąga jakieś 50 stron papierów ( umowa + załączniki) do podpisania i już zabiera się do wyjścia.

    Tutaj przestrzegam !!!! Bądźcie czujni, bo na nastej stronie umowy drukowanej małymi literami może być zaznaczona dodatkowa opcja, płatna ekstra ... o której handlowiec "zapomniał wspomnieć", a jej nie odznaczenie jest nie do odkręcenia w bok-u vectry. Tam klient dla nich nie jest osobą, człowiekiem, tylko frajerem z nr ID. Bez nr ID nie zaczynają rozmowy. Rozmowa nie prowadzi do niczego.

    W przypadku jakiejkolwiek awarii, która nie jest ewidentnie widoczna doliczają koszty dojazdu serwisanta, rzekomo nieuzasadnione...

    Co do usług, to sposób zabezpieczenia sieci WIFI jest wygodny dla Vectra, ale nie dla użytkownika. Brak dostępu do ustawień modemu wifi, nawet do części monitorującej (tylko wgląd) + hasło takie samo jak adres fizyczny MAC urządzenia, którego jeszcze 50% jest widoczne jako SSID sieci WIFI, to proszenie się o włamania. Gdybym o tym wiedział wcześniej pewnie nie zamawiałbym ich usług, bo wkoło mam kilku sąsiadów którzy "oferują" sieci WIFI Vectra ;), przy okazji oferując dostęp do karty sieciowej swojego komputera domowego z Wifi.
    Bez dalszego komentarza.


    Już zaczynam tęsknić za UPC. Tam było też kiepsko, ale przynajmniej człowiek nie był traktowany na zasadzie "dawaj pieniądze i sp..."
    ZaletyLepszy dekoder wobec tego jaki daje UPC w sieci Aster.
    WadyBiuro obsługi klienta. Słabe zabezpieczenie Wifi, dodatkowo płatne 5zł/m-c
    1 miesiąc. Według zapewnień za 75zł brutto/m-c. W rzeczywistości za 85złbrutto/m-c.
  • ~Kilobułki/sek / 2021-12-01 20:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Multimedia przez 15 lat miała rocznie 1-2 przerwy w dostępie do internetu. Vectra rocznie ma 3-4
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Michał / 2021-03-19 11:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Nigdy nie doświadczyłem takiego dna. Wykonałem 30 telefonów aby załatwić sprawę byłem w biurze 3 razy. Każdy mówi coś innego a na koniec z bezsilności chce zamknąć umowę, która kończy mi się za 3 miesiące i chce zapłacić 3 faktury z góry tzn 350 pln a oni każą mi zapłacić za zerwanie umowy 600 PLN. Świadczą mi usługę w sprzedanym przeze mnie miesiąc temu mieszkaniu. Nie można od tych gnoi się uwolnić.
    MiejscowośćGDYNIA
  • ~Mirek / 2020-05-07 17:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słabiutko, nie da sie pracować. Ciągle rozłącza przez co wypada połączenie VPN, wszelkie video-konferencje z domu to ruletka. Wszyskko działa, a potem zjazd na max że WiFi sie rozlacza i znów w dórę na jakiś czas i tak w kółko z różnym natężeniem. Już połączenie z telefonu o wiele lepsze niz tez ich światłowód. Wychodzę z umowy, to nie ma sensu.
    Zaletyjakiś jest
    Wadynie nadaje sie do pracy z domu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Oksana / 2019-01-10 10:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Oszukują i ściągają dodatkowe pieniądze za nic.. Przyniosłam dekoder do oddania-nie zabrali. Dopiero za pół roku wystawili karę za niezwrocony sprzęt w wysokości 285.00 płn., nie dając żadnej informacji na ten temat wcześniej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~. / 2019-04-23 21:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo laguje co jakiś czas. Chciałem zagrać w gierkę, a tu 20.000 pingu.
    ZaletyCZASAMI DZIAŁA
    WadyCzęste lagi i wszystko z tym związane.
    MiejscowośćParczew
  • ~. / 2021-12-09 15:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Usługi średniej jakości. Wszystko jednak Vectra przebiła tym, że celowo generuje klientowi dług na zakończenie umowy pod pretekstem braku zwrotu sprzętu. Informuje o tym słabo i jak się okazuje ma w tym swój interes. Musiałem trochę poszukać, by znaleźć precyzyjne informacje.

    Przyznaję, że wpadłem w tę pułapkę. Jestem zapracowany, mam regularne wyjazdy i wiele obowiązków. Przeoczyłem informację mailową i 14 dniowy termin zwrotu sprzętu. To co działo się później uzasadnia tezę, że to działanie celowe. Zaczęły się nękania co kilka dni, żebym zapłacił za sprzęt. Były monity mailowe, SMS-owe i telefoniczne z regularnością po kilka tygodniowo. Tak, po kilka tygodniowo. Były propozycje rozłożenia na raty, były propozycje anulowania 20% jeśli spłacę resztę.

    I w całym tym nękaniu ani razu nie poinformowano, że zgodnie z umową klient przez 180 dni wciąż jeszcze ma szansę zwrócić sprzęt i kara umowna będzie wtedy niższa - 60 zł zamiast 200 zł. W moim mniemaniu chodzi o pozbycie się sprzętu, zarobieniu na tym i Vectrze wcale nie zależy na zwrocie. Więc zastawia tę pułapkę w postaci słabej informacji. Jednakże działa na szkodę klienta.

    UNIKAĆ. Najgorszy operator stacjonarny z jakiego korzystałem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~7 / 2020-03-14 15:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie da się napisać rzetelnej opinii bez używania agresywnego języka! Złodziejskie praktyki stosowane w każdym miejscu i w każdej okazji. Bezczelność w "obsłudze klienta" mają już w genach.
    WadyChamstwo i bezczelność do sześcianu (opakowane w gładkie słówka dla zamaskowania).
    MiejscowośćGdańsk
  • ~A3r / 2016-08-03 19:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Nieuprzejma obsługa klienta w Tczewie.Liczne awarie
  • ~Ab / 2022-07-20 20:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma porażka, obsługa klienta przekłada z działu na dział, zwrócone urządzenie "nie zauważyli w systemie" i wystawili notę księgowa
    Rozwiązanie jedynie przez sąd
    WadyObsługa, komunikacja
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Adam / 2018-05-05 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety nie można używać agresywnego języka, więc napiszę, że internet z Vectry jest po prostu zły. Ping skaczę wyżej od Kamila Stocha na mistrzostwach świata. Nie da się grać komfortowo poprzez co 10 sekundowe (liczyłem) lagi i to nie przez komputer, bo fps-y są powyżej 90. Filmy na youtubie się zacinają. Od nowego roku nie było miesiąca, w którym nie dzwoniłem, że coś słabo albo w ogóle nie działa. Nie polecam, strata nerwów i pieniędzy.
    WadyBARDZO słaby internet.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Adam / 2022-04-01 11:16
    Ocena: 2.50 / 5
    telewizja weszła na nowy standard ale nie w WEKTRZE brak dalej darmowego kanału TVP.SPORT a jest darmowy na naziemnej TV I wiele kanałów w wysokiej rozdzielczości w pakiecie stalowym
    Zaletybrak
    Wadybrak dostosowania do TV naziemnej wszystkie programy powinny być darmowe w szczególności TWP.SPORT I WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI
    MiejscowośćStronie Śląskie
  • ~Alicja / 2016-08-02 21:20
    Ocena: 2.50 / 5
    odradzam i przestrzegam. Było jako tako, do pierwszego zgłoszenia awarii. Zaraz minie drugi tydzień i nie przystąpili du usunięcia. Szkoda słów na opisywanie historii korespondencji. Składam wypowiedzenie.
    Zaletyjak wszystko działa to pozytyw
    Wadytotalny brak szacunku do klienta w szeroko rozumianym znaczeniu.
    ponad 2 lata
  • ~And / 2018-09-25 16:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Częste awarie co chodzi o internet, brak telefonicznego biura obsługi klienta w Rybniku. Najczęściej w weekendy nie ma netu. Brak reakcji na zgłoszenia. Ogólnie do (_!_)
    ZaletyJak jest to jest ok
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćRybnik
  • ~Andree / 2019-10-24 13:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Od tygodnia czekam na naprawę (Nie ma większości programów-''brak dostępu 9'',w pakiecie platynowym)Umowa się skończyła,naprawić nie potrafią więc ''żegnaj Gienia Świat się zmienia"
    Zaletyżadnych
    WadyMają gdzieś klientów
    MiejscowośćKielce
  • ~Anna / 2020-03-24 13:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia,od tygodnia zdalnie mam naprawianą telewizję,przy zerwanym kablu.kpina z klienta...ludzie nie bierzcie tej telewizji
    MiejscowośćŻary
  • ~artur / 2017-12-13 17:19
    Ocena: 2.50 / 5
    witam,usługę ma m od roku,internet ciągle się zacina ,telewizja szwankowała ale naprawili.obecne już 4 miesiąc borykam się z wypowiedzeniem i ciągłe wymówki aby przeciągnąć kolejny miesiąc.dodzwonić się graniczy z cudem,jak już zakończę współpracę nigdy więcej nie chcę tego operatora.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~ba.a / 2024-11-28 19:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Vectra- omijać z daleka !!!!! Operator toczka w toczkę przystaje do dzisiejszych rządzácych.
    ZaletyNie znam
    WadyPole zbyt małe aby je wymienić
  • ~Baczu / 2023-05-09 00:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie internet nie jest zły, jeśli wszystko działa poprawnie... I tu właśnie jest największy problem. Wcześniej korzystałem z UPC i to jest przepaść w porównaniu z VECTRA. W UPC awarie zdarzy się naprawdę rzadko... Przeprowadziłem się do innej części miasta, gdzie niestety musiałem wybrać VECTRA bo nie było tam UPC. W zasadzie nie ma tygodnia żeby coś się nie wysypało. Np. nagle przez 30 min gubi 70% pakietów. Albo skacze PING to 1000 -2000 MS i tak przez 20-30 min. Totalnie awarie też przynajmniej raz w miesiącu, coś pada i np. 1h nie ma interentu w ogóle.
    WadyBardzo częste awarie....
    MiejscowośćPolice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264