Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Romek / 2019-09-16 18:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Vectra ostatnio była ukarana przez UKE i jak widzę słusznie i chyba zbiera już na nową karę. Zamawianie usług przez telefon - tragedia. Co innego zamówisz, co innego dostaniesz. Lepiej nie korzystac z tych usług bo ja już drugą reklamację szykuję i teraz to już nawet zgłaszam to do UKE>
    Zaletyteraz to już żadna
    Wadynaciaganie klientów, naliczanie nie zamawianych usług, niepełne informowanie klientów przez telefon
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ryszard / 2013-10-31 09:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Zanim podpiszesz instalatorowi odbiór sprzętu, wszystko musisz sprawdzić. Na moim przykładzie: pakiet usług TV, telefon i internet (promocja Wiosna Lato 2013, Szybki montaż). Wg. przedstawionej oferty internet z Wi-Fi. Montaż faktycznie bezproblemowy i szybki, na pozostałości po UPC. Na pytanie o Wi-Fi instalator stwierdza, że usługę musi aktywować w modemie centrum Vectry. Przy okazji pozdrawiam instalatora w warszawskiego Tarchomina. Faktycznie zainstalowany modem Cisco EPC3208 bez Wi-Fi. Po interwencji dwie możliwości rozwiązania problemu, podwyższenie transferu z 40 ma 60 Mb i podpisanie nowej umowy, albo miesięczna dopłata 5 zł do abonamentu. I tak Vectra zrobiła ze mnie idiotę. Dodatkowo brak możliwości zrezygnowania z usługi dodatkowej MOD i konieczność płacenia dodatkowego 5 zł za zbędną dla mnie usługę. W sumie to drobiazgi, które irytują i powodują, że po okresie promocji nie przedłużę umowy. Warto dodać, że brat, o tydzień wcześniej skorzystał z identycznej promocji i posiada Wi-Fi. Tylko on, jeszcze przed montażem zapytał o Wi-Fi i gdy się okazało, że nie będzie, podziękował instalatorowi. Za drugim podejściem do montażu otrzymał już modem z Wi-Fi.
  • ~sebataylor / 2014-11-17 22:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Cały dzień gapię się w pusty ekran telewizora, bo wspaniała vectra znów coś kombinuje i nie ma sygnału. Infolinia? Jaka infolinia zazwyczaj milczy a biuro obsługi klienta ha ha to już w ogóle mistrzowie świata wiecznie zdziwieni zę może być jakiś problem. Jak wymieniłem dekoder ze zwykłego na HD to naliczali mi podwójnie bo myśleli że mam dwa i osobiście musiałem interweniować w biurze obsługi . Odkręcili sprawę po dwóch miesiącach, Żenada. A dziś ani internetu (opinię piszę z innego źródła internetu)ani telewizji, i ani słowa informacji że prowadzą jakieś prace.
    Zalety???
    WadyJak wyżej
  • ~Simba / 2018-11-04 20:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Zgadzam się ze wcześniejszymi opiniami, niestety negatywnymi. Vectra oszukuje jak każdy operator, mam umowę na 100 MB/s, a w praktyce nie więcej jak 40-50 MB/s. Są dni, że jest mniej niż 10 MB/s
    ZaletyBez limitu GB (he he he!)
    Wadyj.w.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Starlight / 2016-08-18 09:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Sama oferta i jakosc uslug jest zadowalajaca.Niestety Vectra reprezentuje zalosny poziom jesli chodzi o poziom obslugi klienta szczegolnie gdy bedziecie chcieli zrezygnowac z ich uslug.Firma nieprzyjazna ,ktora cechuje traktowanie klienta z pozycji sily i przewagi.Chciaz musialem zrezygnowac czasowo z ich uslug nigdy juz nie wroce do tej firmy
    Wadyobsluga klienta regulamin
  • ~TheSlaveOfLasica / 2023-11-13 22:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Ten cały nowoczesny Dekoder i Router 6G polegający na transmisji poprzez pasmo z Routera online, po prostu streaming, to jedno wielkie GÓWNO. Ja pinkole, takiego dziadostwa i zacinającego się, wolnego i mizernego sprzętu dawno nie widziałem. Debacom i UPC ma o niebo lepszy sprzęt. Ogólnie nie polecam, obsługa i cena jest OK względem tego co ma być, no ale jak nie działa to dobrze, to do końca OK nie jest...
    ZaletyMontaż, kontakt z klientem
    WadyDziałanie usługi a szczególnie spieprzona TV
    MiejscowośćZabrze
  • ~Tommy / 2015-11-30 17:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Vectra spadła na psy nie POLECAM podpisywania umów,BOK to grupa ludzi która nic nie może załatwić przyjmie głoszenie i na tym koniec za dwa dni znów dzwonisz i to samo i taka dalej,z innymi działami np: z działem utrzymania nie ma jak się kontaktować w moim przypadku próbowałem przez( mozliwość tylko przez BOK):( 1,5 tygodnia i nic nie szanują klientów których mają
    ZaletyCoraz mniej
    WadyBOK, brak kontaktu z osobami kompetentymi które mogą cokolwiek załatwić
    w sumie około 6 lat
  • ~Waldemar / 2023-05-24 11:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo duża awaryjność, skutkująca bardzo częstymi, wielogodzinnymi przerwami w dostawie Internetu stacjonarnego i telewizji.
    ZaletyNie dostrzegam. No może miła obsługa administracyjna - konsultantów.
    WadyAwaryjność.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Wena / 2023-05-25 15:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo miła obsługa i kontakt. Niestety mam za wolny internet domowy, mimo że konsultant zaproponował szybszy za dopłatą. Przyznaję -jestem upierdliwa i ich męczę mailami.
    Cały czas jestem w kontakcie. Był u mnie Pan ,sprawdzał i dalej coś nie tak.
    Ale walczę, może się uda.
    MiejscowośćKielce
  • ~Weronika / 2022-08-30 17:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Tragiczna obsługa klienta brak możliwości dodzwonienia się do firmy pod numerem podanym jako kontakt rozmowa z robotem ma ograniczony zakres wypowiedzenie umowy jest niemal niemożliwe jeśli nie dokona się go osobiście na papierze bo dodzwonić się nie da a robót żąda złożenia dyspozycji zamknięcia umowy której można rzekomo dokonać telefonicznie (!) A i zapomniałam dodać. W nagrodę za lojalność dostaje się wyższe ceny niż dla nowych klientów. No i numery na infolinię wszystkie płatne. Mam zamiar zrezygnować jak najszybciej
    ZaletyStosunkowo mało awarii
    WadyObsługa klienta a raczej jej namiastka, cena dla stałych klientów, brak atrakcyjnej oferty
    MiejscowośćRybnik
  • ~Wioleta / 2017-01-22 20:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Z samych usług świadczonych przez Vectrę tzn. internet byłam nawet zadowolona. Jednakże bardzo wiele do życzenia pozostawiają inne kwestie takie jak rozwiązywanie umowy, czy nawet faktury. W trakcie jej trwania sami zmienili sobie dzień wysyłania faktur. Zawsze otrzymywałam je do 10 z terminem zapłaty do 20 tego, aż nagle im się pomyliło i zrobili na odwrót po czym wystąpiły noty odsetkowe, gdyż nie zauważyłam zmiany. wyszło z tego, że dwie z faktur musiałabym opłacić w jednym miesiącu. Gdy przyszło mi się z nimi pożegnać, (umowa wygasła, przedłużyli sami, tak więc okres wypowiedzenia to miesiąc) opłacałam w terminie wszyskie faktury. Po czym po trzech miesiącach wysyłają mi pismo windykacyjne (zwykłym listem napisanym 16tego a z terminiem na 23ego)! Ze nie opłaconą mam jedną z faktur plus odsetki. Szczęka mi opadła. Po zalogowaniu się w systemie ebok wyświetlają mi się dwie nieopłacone! Pobrałam oczywiście potwierdzenia zapłaty i wysłałam im mailem. Czekam na odpowiedź.

    Sprzęt oddawałam już w ciągu czterech dni od rozwiązania umowy a oni wysyłali mi przez nast. 3 m-ce maile o zwrot sprzętu. Śmiechu warte.
    Zaletyjakość internetu do użytku domowego w mieście całkiem dobra.
    WadyBałagan w fakturach, utrudnienia w rozwiązywaniu umów.
    4lata
  • ~Wojtek / 2021-07-02 20:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Gdybym mógł zmienić to bym bez wąchania zmienił. Niesamowite jak może być denna obsługa klienta.
    MiejscowośćStargard
  • ~xyd / 2023-03-06 08:15
    Ocena: 2.75 / 5
    widać nowe kanały w ofercie vectra niema wcale 2023 pozostali operatorzy dodają nowe kanały tu od lat promocji brak .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej 2023 .obsługa klienta to dramat W biurze w KALISZU . od lat podejście wyuczona formuła nic więcej kierownik brak kompetencji jaki cała obsada .
    Miejscowośćkalisz
  • ~xyf / 2022-10-03 08:29
    Ocena: 2.75 / 5
    widać że TVP NAUKA startuje od dziś oczywiście informacji niema żadnej kiedy i pod jakim ewentualnie numerem na dekoderze się pojawi .
    Zaletystabilna cena
    Wadybrak informowania o zmianach w ofercie programowej.obsługa w biurze abonenta brak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~xyg / 2022-09-27 17:57
    Ocena: 2.75 / 5
    widać informowanie o nowych kanałach w ofercie programowej niema .Obsługa klienta w biurze abonenta w KALISZU dramat przez brak kompetencji obsługi po kierownika .
    Zaletystabilna cena ,reszta w miarę .
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz informacji o zmianach w ofercie programowej aktualnych .
    Miejscowośćkalisz
  • ~zbyszek / 2016-08-18 21:36
    Ocena: 2.75 / 5
    parametry moga byc cena 50 GB-45zł zenada-zgłaszam problem-konsultat zachwala firme ble ble meritum sprawy zanik i mulenie internetu moja wina ruter bardzo dobry-tylko za duzo sieci wi -fi w koło ale mągą łaskawie przysłać technika ale jak stwierdzi że ruter dobry to płace 49 zł i dupa blada-,,przecież oni mają tylko dobre rutery''tylko problem w tym że te mulenie występuje w soboty i niedziele i co? zaprosić tech. na niedzielny obiad?-żenada w cyfrowym polsacie gdy zacinały sie kanały to wziąłem dekoder do punktu i wymienili bez problemu a tu?
    Zaletyjak działa to dobry za tą cene-polecam
    Wadybrak profesjalizmu w podejściu do klijenta co zutuje na widok firmy
    co najmniej 4lata
  • ~Zygmunt / 2018-06-05 15:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam tej kablówki olewajom człowieka czekam na przeniesienie numeru już 5 dni nie można się z nimi dogadać zbywajom Cię za każdym tel musi on że jest w trakcie a numeru jak niema tak niema
    ZaletyNima
    WadyOpieszałość zbywanie klienta że już że jeszcze dzis
    MiejscowośćZory
  • ~Żaneta / 2019-08-02 23:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Własnie jestem w trakcie zakańczania współpracy z tą dziwną firmą,po 20 latach użytkowania. To co dzieje się tam od października to juz nie na moje nerwy. Od środy jestem kolejny raz bez Internetu, gdzie niby technik oczywiscie naprawia,a po kolejny telefonie dzisiaj dowiedziałam się,że przyjdzie w najbliższym dniu roboczym, czyli w poniedziałek po 16. Więc będę 6 dni bez Internetu, gdzie jest mi on potrzebny do pracy,ale nikogo to nie interesuje. Kiedy powiedziałam,że w takim razie rezygnuje z usług od ostatniego lipca ( w sierpniu nie mam w ogóle internetu) pani poinformowała mnie,że muszę zapłacić za sierpień i wrzesień. Dlatego ta sprawa zakończy się w sądzie, bo nie zamierzam placić za coś,z czego nie mogę korzystać. Dodam,że nie ma miesiąca,żebym nie miała problemów z internetem po kilka dni i za to nikt mi pieniedzy nie zwrócił. Nigdy wiecej VECTRY
    WadyCiągłe usterki
    MiejscowośćRadziejów
  • ~życzliwy / 2022-02-02 16:43
    Ocena: 2.75 / 5
    widać podobnie jak multimedia polska nic na olimpiadę zimową nie będzie .operatorzy kablowi pozostali dodali EUROSPORT 3 ,4 ,5 5 , 7,8 .a tu nic .
    Zaletyprzystępna cena
    Wadybrak informacji o zmianach w ofercie programowej 2022
    Miejscowośćkalisz
  • ~życzliwy / 2022-11-29 18:59
    Ocena: 2.75 / 5
    widać że Vectra zaczyna kombinować jak multimedia polska . To skończy się tym że abonenci odejdą do konkurencji . będą traktowani jak partnerzy a nie jak skarbonka bez dna oraz bez zdania tylko narzucanie swojego bo inflacja i cena w górę a oferta programowa nie dostosowana zostaje jak była dlaczego ?
    Zaletystabilny internet i telewizja .
    Wadynaciąganie abonenta NA KOSZTA oraz brak poprawy oferty programowej 2023 01 01
    Miejscowośćkalisz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264