Vectra dała mi router średniej jakości. Zasięg w mieszkaniu 48 m nie we wszystkich pokojach.
ZaletyTylko cena i nic więcej.
WadySłaby kontakt z obsługą klienta
MiejscowośćŻory
~Maciek / 2024-01-29 10:13
Ocena: 2.75 / 5
Z firmą tą mam umowę od kilku miesięcy, niestety od początku jak tylko mam z nimi do czynienia - jakość usług woła o pomstę do nieba. Internet światłowodowy co chwilę przerywa. I to nie jest problem z tym że rozłącza wifi - modem wylogowuje się z sieci i łączy ponownie po kilku minutach, gdzie internetu nie ma nawet w urządzeniach połączonych kablem. Nie muszę chyba dodawać, że w oczywisty sposób uniemożliwia mi to stabilną pracę czy jakiekolwiek inne aktywności w internecie. Oczywiście w momencie dzwonienia na infolinię (ten bot doprowadza mnie już do szału), konsultant twierdzi że modem jest zalogowany prawidłowo i nie widzi żadnych problemów (i gdyby nie to że kiedyś w czasie rozmowy z konsultantem modem się wylogował, nawet mogliby twierdzić że problemu nie ma). Standardowo - umawia technika, który jest u mnie tak często, że za chwile będzie miał klucze do mieszkania. W ciągu tych kilku miesięcy trwania umowy, w czasie kolejnych wizyt techników została sprawdzona i wymieniona cała instalacja, jedyne co nie zostało jeszcze wymienione to ten pożal się boże modem.
Nigdy więcej jakiejkolwiek współpracy z firmą Vectra!!!! Omijajcie to badziewie szerokim łukiem i podpisujcie umowy o internet z poważnymi firmami. Z mojej strony to był ostatni telefon do nich. Jeśli jutro technik nie wymieni modemu, niech zabiera to ścierwo ze sobą a ja rozwiązuję z nimi umowę - jeśli nie po dobroci bez ich śmiesznej kary to z pomocą prawników. Szkoda moich nerwów i pieniędzy na współpracę z nimi.
WadyKonsultanci którzy g... widzą w systemie o problemach z działaniem ich internetu, bot który doprowadza do szału jak musisz dzwonić na infolinię co chwilę, internet swiatłowodowy co chwilę przerywa
MiejscowośćWarszawa
~Makalu 3456 / 2016-01-22 14:44
Ocena: 2.75 / 5
Zdarzają się przerwy w internecie. Praktycznie codziennie i bez żadnego ostrzeżenia. Np. dwie od kilkunastu minut do godziny. Jak się coś zaczyna robić i nagle przerwa to można dostać białej gorączki. Za dużo mnie to nerwów kosztuje , żebym dalej chciał kontynuować umowę. Jak dobiegnie końca to rezygnuję. Mam usługi ponad 10 lat i tak źle jeszcze nie było.
Zaletycena ostatniej umowy
Wadyczęste przerwy internetu
10
~Marcin / 2021-09-29 03:31
Ocena: 2.75 / 5
Cena hmmm nie warto jesli chodzi o internet.
Konkurencja decydowanie lepiej
~Marek / 2015-04-17 17:03
Ocena: 2.75 / 5
przeciętna jakość za przeciętną cenę
Zaletytylko cena
Wadyżadnego wsparcia - zatrudniają tam chyba debili
4 lata
~Marek Michnowicz / 2013-12-23 13:02
Ocena: 2.75 / 5
Najprostszego problemu nie są w stanie rozwiązać, np: poziom sygnału TV analogowej na dwóch kanałach miałem niepoprawny, a na pozostałych był ok. Kazali kable dociskać itp. Był nawet "fachowiec". Popatrzył i... później każde zgłoszenie na Biuro Obsługi zamykali z opisem, że zrobione, a było dalej tak samo. Później problem z fakturami. Nie byli przez trzy miesiące (i dalej nie są) w stanie ustalić, dlaczego nie otrzymuję faktur na papierze (w systemie wstawili sobie że ma być e-faktura), w końcu odcięli mi internet. Następnym razem już z nimi nie podpiszę.
Zaletyjeśli jest OK, to może być
Wadynie są w stanie niczego wyjaśnić - jesteś człowieku zdany sam na siebie
2 lata
~Mariusz / 2023-09-15 16:25
Ocena: 2.75 / 5
Internet od vectry to porażka, przepustowość 600 Mb/s i faktycznie speedtesty tyle pokazują, ale w praktyce nie radzi sobie z odnajdywaniem adresów serwerów. Ładowanie stron zajmuje około 10 sekund, a czasami blisko minutę (o ile nie wywali timeoutu). Z jakiegoś powodu czasami pojawiają się też problemy ze streemowaniem w 4k. Znacznie przyjemniej korzystało mi się z internetu 20 Mb/s od orange.
MiejscowośćChełmno
~Master / 2013-09-10 12:38
Ocena: 2.75 / 5
Miałem Vectrę kilka lat, teraz mam UPC miesiąc i powiem TAK, że Vectra to nawet UPC do pięt nie dorasta.
Zaletybrak
Wadyburdel w biurokracji, ciągłe awarie, regulamin - ten kto nie spróbuje ten się nie dowie.
5 lat
~Me / 2018-12-21 01:46
Ocena: 2.75 / 5
Vektra ssie po całości, Używać się da o ile nie ma awarii lecz jeżeli chodzi o stabilność pingu to tutaj jest tragedia, zawsze muszę przejść na internet mobilny ( Play, Orange ) aby nie mieć problemów.
Nawet przy złej pogodzi mobilny internet ma lepszy ping niż vektra po kablu.
MiejscowośćGdańsk
~Nie123 / 2018-06-20 20:57
Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam tej sieci nikomu.Czemu?Bo tak.Hu*owa prękość pobierania , Dużo pingu w grach i tyle i h*j.
ZaletyBrak
Wady1000 ileś pingu w grach , około 600 kb/s pobieranie
MiejscowośćSundajskie
~NOPE / 2023-12-13 09:32
Ocena: 2.75 / 5
Internet siada kilka razy w miesiącu. Obecnie sytuacja wygląda tak, że wczoraj były utrudnienia przez pół dnia i dziś są ponownie. Jedyny kontakt jaki klienci mają to BOT... Żenada!
Kiedyś była sytuacja, że wysłano do mnie technika, który miał być U MNIE W DOMU na drugi dzień i coś ustawiać na routerze i nie dotarł. Oczywiście nikt nie raczył mnie poinformować, że go nie będzie.
NIE POLECAM - szkoda nerwów...
Na szczęście abonament mi się kończy w marcu. Już się nie mogę doczekać kiedy zakończę współpracę z tym dostawcą...
ZaletyJak działa, to nie mam zarzutów
WadyCzęste usterki, brak kontaktu, wysyłają technika, który nie dociera do klienta. Kilka razy w miesiącu awarie. Obsługa klienta w postaci bota.
MiejscowośćBydgoszcz
~Olek / 2021-07-22 10:08
Ocena: 2.75 / 5
Są prawie ciągłe kłopoty z dżwiękiem tv.
W umowie jest zapis że po wcześniejszym wypowiedzeniu umowy Vectra może się domagać 600 złotych kary od abonenta! Bandycki,lichwiarski zapis!!! Uważajcie na to!
Ja zmieniłem dostawcę internetu pól roku przed końcem umowy i teraz co 2 dni dostaję monity na tv,telefon i skrzynkę.Non-stop piszą że ja jestem im winien 600 zł.
A w umowie nic nie ma że ja jestem zobowiązany im zapłacić jakąś karę.
Jeszcze daleka droga do płynności przesyłu danych. Każą wyłączać firewalla, aby prędkość przesyłania danych była prawidłowa, czyli taka sama albo zbliżona do wykupionego transferu. Do perfekcji jeszcze daleka droga u tego dystrybutora:)
MiejscowośćLubin
~Pawełek / 2021-07-17 18:44
Ocena: 2.75 / 5
1. W moim mieście (Legionowo) brak stacjonarnych punktów obsługi klienta.
2. Sygnał telewizji słaby.
3. Internet zwalnia zawsze w sobotę-niedzielę.
4. Kontakt na czacie nie funkcjonuje.
5. Umowę załatwisz przez telefon, odwołasz tylko na piśmie faksem lub osobiście w Warszawie.
6. Ostrzegam przed umawianiem się na ofertę w rozmowie telefonicznej zawsze byłem oszukany.
7. Długie oczekiwanie na kontakt z infolinią
8 Operatorzy infolinii niekompletętni
ZaletyTanio... jeszcze raz tanio
Wadykombinatorzy i niekompetentni konsultanci
MiejscowośćLegionowo
~Piasiu / 2022-03-29 22:50
Ocena: 2.75 / 5
Popularne programy często pezerwyaja. Dekoder doczytuje program czego skutkiem są przerwy. Na drugiej połowie meczu Polska Szwecja 2022 5 razy resetowalem dekoder. Porażka.
ZaletyFajny dekoder 4k.
WadyInternetowa telewizja
MiejscowośćZabrze
~Piotr / 2017-12-12 17:51
Ocena: 2.75 / 5
Od tygodnia nie mam mozluwosci oglądania hbo od wczoraj cały dzień czekałem na technika który od dzisiaj się nie odezwał kolejny telefon po 20 minut dzwonienia do Vectry w dziale technicznym po 20 minut wydzwaniania i nikt nie odbiera to oni powinni się ze mną kontaktować ustawili się na sprzedaż paranoja.nie zależy im na klientach
MiejscowośćPolice
~Piotr / 2020-02-01 12:10
Ocena: 2.75 / 5
Umowilem sie na montaz Internetu : 10-12
1) fachowiec przyjechal
2) zadzwonil
3) powiedzial że czeka 5 minut (11:15)
4) wrocilem z psem pod klatkę (dokladnie 11:19) bylem blisko
5) fachowiec nie odbieral telefonu
UMOWILEM SIE NA MONTAZ INTERNETU 2x : sobota 10-12
6) fachowiec dzwonił z prywatnego
7) nagral wiadomosc - nie ma Pana w domu, prosze umówić kolejne spotkanie i tym razem byc rowniez pod telefonem.
Byłem w domu. Jestem w domu. Nie bede wychodził jeszcze miesiąc z tego domu zanim przyjedzie ktos mi ZAMONTOWAC Internet. Montaz sprowadza sie do podpiecia innego routera i zabrania starego. Jestem klientem vectry.
Jezeli ktos coś ma wam montowac z Vectry:
a) weź sobie urlop na minimum miesiąc - musisz byc w domu
b) trzymaj telefon w rece az przyjedzie fachowiec - jezeli nie odbierzesz polaczenia nie ma cie w domu
C) popros kolegę żeby stał niedaleko Twojego budynku i czekal na fachowca - jezeli ktos nie wskaże mu miejsca parkingowego nie ma cie w domu
D) upewnij sie ze dziala Ci domofon - jezeli nie to nie ma cie w domu
E) upewnij sie ze dziala Ci dzwonek do drzwi - jezeli nie to ma cie w domu
F) nie korzystaj z ubikacji w godzinach kiedy ma przyjechac fachowiec - jezeli nie zdążysz dobiec do drzwi nie ma cie w domu
G) wez ofertę od kogos innego
ZaletyNue chce mi sie pisać
WadyKupiłem internet i nie mogę korzystac
MiejscowośćWarszawa
~Przemek / 2023-02-24 08:11
Ocena: 2.75 / 5
Na reklamach internet śmiga z Czarkiem pazurą. W rzeczywistości to pasmo, ale biedy. Warszawa Śródmieście, a internet notorycznie ma szybkość jak w latach 90'tych. Drugi raz bym nie kupił
ZaletyReklamuje to Cezary Pazura
WadyPrędkośc internetu jest tragiczna, mimo że jestem w centrum miasta.
MiejscowośćWarszawa
~psifus / 2023-08-11 09:23
Ocena: 2.75 / 5
podkręcili ceny sporo,o jest/byla pandemia... nie ma mozliwosci wypowiedzenia
spozniesz sie dzien z oplata dolicza kare i tak z wszystkim
ja rezygnuje jak tylko bedzie to mozliwe
Telewizja przez ten ich Wifi Box to tragedia. Jakosc obrazu slaba i czesto problemy z odbiorem.
Zaletypredkosc
MiejscowośćGdańsk
~Radek / 2016-06-15 15:47
Ocena: 2.75 / 5
Internet masakra ciągle cos nie dziala ciągle naprawiaja i jest coraz gorzej nigdy wiecej nie przedluze umowy.Codziennie po godz 21 prędkość Internetu z 50mb/s spada do 4ms/ a ping okolo 1000 zalosne nie polecam