Dno, fatalna jakość obługi klienta, w połączeniu z arogancją. Przykład firmy z Dzikiego Zachodu, którą należy omijać szeorkim łukiem. Byłem ich abonentem przez rok, oto co mnie spotkało (tylkok poważniejsze zarzuty): 1. 100 proc. niekompetentna telefoniczna obsługa. Na infolinii opowiadają bajki, które nie mają potwierdzenia w realu - albo sa niedouczeni, albo celowo wporwadzają w błąd, by tylko złapać klienta. 2. Chciałem zrobić cesję umowy na działalność gospodarczą, okazało się, że jesto to niemożliwe, chyba, że kupię pakiet biznesowy - z tą samą ofertą, tylko że dwa rady droższy. Oczywiście, przy podpisywnaiu umowy zapewniali, że cesja możliwa, na infolinii również, ale jak przyszło co do czego, to w BOK na Jerozolimskich ściana, arogancja, nie ma z kim polemizować. Moje maile w tej sprawie ignorowane, nie sposób z nimi negocjować. 3. Bez przerwy komunikaty o przerwach w dostępie do usług z powodu prowadzonych rzekomo prac modernizacyjnych. 4. Rozwiązywanie umowy w BOK w Al. Jerozolimskich to horror. Tabun wściekłych klientów, konieczność czekania w kolejce trzy godziny, awantury, pyskówki z obsługą, mało nie doszło do rękoczynów. 5. Co mnie szczególnie irytuje - ciagłe ataki telemarketerów, żadne groźby i prośby, by nie dzwonili, bo sobie ktoś nie życzy, nie pomagają. Nawet po rozwiązaniu umowy, mimo złożenia stosownego oświadczenia, że nie żżyczę sobie kontaktów, zadzwonilim ręce opadają. Wniosek - nie dajcie się nabrać na pozornie niskie ceny usług. Podpisanie umowy z Vectrą to dopiero początek, potem zaczynają się schodzy. Niefajne sytuacje, stres i wrzody na żołądku gwarantowane.
Zaletybrak, prócz niskiej ceny
Wadymnóstwo, wpadka na każdym kroku
rok czasu
~Ania / 2013-10-24 10:15
Ocena: 1.50 / 5
totalna porażka, wiecznie nie mam telewizji, cały czas prowadzą prace modernizacyjne!Niech nikt się nie decyduję na tą telewizje!!!
ZaletyBrak
Wadyza długo wyliczac
8 miesięcy,55 zł
~daniel / 2013-10-15 20:16
Ocena: 2.00 / 5
Totalne dno, musiałem zapłacić karę za niezwrócony dekoder. Spóźniłem się o miesiąc i już nie było mowy o zwrocie tylko kara i to nieadekwatna do wartości dekodera. Niemiła obsługa - chyba że jesteś jeszcze przed zawarciem umowy to dzwonią kilka razy w tygodniu i ci nawijają makaron na uszy. O płatnościach też ci będą co kawałek przypominać ale o zwrocie dekodera nie napomkną tylko czekają kiedy upłynie te 14 dni i buch ....płać....
Zaletyżadnych
Wadybanda oszustów
6 lat
~kerisz / 2013-10-10 20:19
Ocena: 1.25 / 5
Jak już większość poprzedników zdecydowanie odradzam. To nie jest firma, która mogła by nosić miano firmy. Bardzo dużo kruczków i pułapek które im mają rekompensować niskie ceny. Obsługa klienta oraz przedstawiciele umiejętnie przeszkoleni, żeby klient tylko nie połapał się o co chodzi. Jeśli już ktoś się zdecyduje, radzę żądać wszystkich dokumentów z umowy (cenniki regulaminy itp.) Oraz uważne czytanie regulaminów promocji itp. Zapewnienia przedstawicieli bez pokrycia w dokumentacji skutkują bolesnymi karami finansowymi. wszelkie decyzje koniecznie trzeba dokumentować i nagrywać.
ZaletyBrak. Cena w podliczeniu z resztą opłat jest bardzo wysoka
WadyNirzetelność nieuczciwość i w większości przypadków wprowadzanie klienta w błąd.
9 miesięcy - 80 + dodatkowe opłaty po rezygnacji (narazie 400) i wiele godzin w BOK
~Teslet / 2013-10-08 11:12
nikomu nie polecam tego dostawcy. własnie zrezygnowałem z ich usług. niekompetencja jesli chodzi o konsultantow a takze razace braki typu vod albo mocne kanały hd. i o co chodzi z taka ilościa niegwar. kanałow.
~janex63 / 2013-10-06 08:37
umowę anex podpisalem na 36 mies zgodnie z umowa ktora podpisalem mam 1 miesic prezd koncem informowac ze rozwojazuje przyszlem 1,5 miesiaca przed koncem do salonu vectry w legnicy otrzymalem info ze nie moge rozwiazac umowy bo oni sobie zmnienili regulamin i teraz musze przyjsc 2 miesiace wczesniej ja takiego regulaminu nie otrzymalem o co najwazniejsze nie podpisywalem kaza mi placic jeszcze pol roku bo jak nie to bedzie kara umowna nie podpisujcie uwaga z nimi zadnych umow bo i tak was oszukaja tak jak mnie i zmienia umowe bez waszego podpisu i wiedzy
Zaletynie ma
Wadycala vectra to wada ogromna nie polecam nikomu
od 15 lat
~Revi / 2013-10-01 09:07
troche brak słów. na vod nie mogę się doczekać i wprowadzają tą usługe z tempem żólwia. internet też nie powala, ale najbardziej liczyłem na vod które od dawna w ich ofercie powinno się znajdowac. z jakiś magicznych przyczyn nie jest. dobrze, że zmienili regulamin i można sie przeniesc tam gdzie jest wszystko
~Barbara / 2013-09-26 23:31
Ocena: 2.67 / 5
Obiektywnie powiem, że oferta vectry jest moim zdaniem najlepszą dostępną na rynku.Natomiast najgorszy mają "potencjał ludzki".Ludzie bez niezbędnej wiedzy.Totalny bałagan.Faktury dostarczane z opóżnieniem po terminie płatności i jeszcze mają czelność naliczać odsetki,podają błędne informacje które są zupełnie inne niż podawane przez nich w internecie.Nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania.Nejlepszym rozwiązaniem jest nagrywanie rozmów z nimi.A infolinia to już największy koszmar.Przed podjęciem pracy powinni najpierw szkoły ukończyć.
Zaletydobra oferta w rozsądnej cenie
Wadyniedouczeni ludzie,brak kompetencji i kontaktu z klientem
3 lata
~piotr michalski / 2013-09-26 14:20
Ocena: 1.50 / 5
beznadziejny operator ustalają sobie zmianę regulaminów bez dostarczenia ich w trakcie trwania umowy,no i jak wypowiadasz umowę to pod górkę ,nie ma się z kim dogadać ,brak kompetencji w całej złożoności prostego tematu nie polecam tej firmy,beznadzieja
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
4
~Lorex / 2013-09-25 16:02
Ocena: 1.00 / 5
To jest koszmarna firma, zamówiłem pakiet TV i internet serwisant wpadł i w trybie ekspresowym podłączył TV i ruter. Jak chciałem zapytać o pilot dekodera i ustawienie programów w TV to odpowiedział, że na tym się nie zna i zostawił mnie z tym bardakiem. Minęło już 24 h a ja dalej nie mam TV. Jutro zbieram to całe badziewie i odnoszę im z powrotem.
ZaletyBrak zalet.
WadySame wady.
~divet5 / 2013-09-24 16:24
najgroszy operator z jakiego korzystalem przy okazji zmiany regulaminu szybko zmienilem operatora. obsluga klienta- dno. brak podst. jak vod czy zbyt duza ilosc niegwarantowanych kanalow...
~marekdan / 2013-09-18 09:42
Ocena: 2.50 / 5
ostrzegam przed Vectrą, należy nagrywać rozmowy z ich biurem obsługi klienta, gdyż ich ustalenia są puste i bez pokrycia, a w ich bazie nie pozostaje po nich ślad, tak mnie wykiwali w sierpniu przy zmianie regulaminu
Zaletybrak
Wadyinternet zawsze poniżej normy, tv cyfrowa z licznymi usterkami (kwadracikami)
1,5 roku za 80 zł miesięcznie
~rozdrazniony / 2013-09-17 13:23
Ocena: 2.50 / 5
Jak sprzedajesz mieszkanie i nie mozesz przeniesc uslugi do nowego, pamietaj MUSISZ zaplacic kare poniewac umowa automatycznie sie przedluza i zrywasz umowe. Jedyny sposob na zerwanie umowy to zmiany w regulaminie. Nowy okres wypowiedzenia 2 miesiace, co za bezczelnosc. Wystrzegajcie sie vektry. Czas odpowiedzi na pisama to minimu 1 tydzien. Kontakt telefoniczny z biurem reklamaji NIEMOZLIWY, odwolania tylko na pismie. NIE POLECAM
Zaletystabilny internet
Wadyrozwiazanie umowy gorzej niz umowy kredytu
6 lat
~Wika / 2013-09-13 09:27
Ocena: 1.50 / 5
Mam Vectrę od 2 miesięcy. Średnio przez 4-5 dni w tygodniu nie ma internetu co najmniej przez kilka godzin. Na infolinii (jeśli już ktoś odbierze) mówią, że to jakaś większa awaria. Awaria przez 5 dni w tygodniu???
Zaletyfaktura na maila
Wadyciągłe przerwy w dostarczaniu usług
2 miesiące, 69 zł
~DL / 2013-09-12 20:15
Ocena: 2.25 / 5
SYF!!! ciagłe przerwy konwerwacyjne i awarie, na pomoc techniczną się nie dodzwonisz. Unikajcie.
WadyAwarie, awarie awarie
2
~Mariusz Stopiński / 2013-09-10 21:45
Ocena: 1.00 / 5
Umowy napisane w sposób podchwytliwy, obsługa klienta mało pomocna
Zaletybrak
Wadysą
12-lat
~Master / 2013-09-10 12:38
Ocena: 2.75 / 5
Miałem Vectrę kilka lat, teraz mam UPC miesiąc i powiem TAK, że Vectra to nawet UPC do pięt nie dorasta.
Zaletybrak
Wadyburdel w biurokracji, ciągłe awarie, regulamin - ten kto nie spróbuje ten się nie dowie.
5 lat
~gieenek / 2013-09-09 09:08
Ocena: 1.33 / 5
mam pakiet internet+telewizja +telefon od dwoch miesiecy i calkowita klapa 1 -place za 40 mam niecale 20 i to sie zacina co tydzien awarja i reklamacje 2- dodzwonoc sie nie mozna raz jest raz niema telefonu 3-dekoder z telewizji tragiczny brak mozliwosci przegladania programow 4 dodzwonic sie na telefon z internetu niemozna 5 nacigaja na minuty pdczas rozmowy 6-brak przeprosin za zla obsluge ,naciaganie ,oszustwo 7-nie odliczaja za brak internetu place za 40 a mam 20 8-sam musisz reperowac wedlug instrukcji telefonicznych oni nie dzwonia w sprawie naprawy a ty musisz placic za telefon nawet za pol godziny rozmowy zwykle zlodziejstwo 8-nie spotkalem takiego opretora ktory tak zle traktuje klijeta nawet telekom netia sa lepsze bo mialem z nimi umowy 9-nie przysylaja rachunkow na poczte lecz kaza wchodzic do ich ksiegowosci internetowej i scigac racunki 10-prosze czytac umowe uwaznie bo pisza chytsze ze trudno ja zerwac maja same uprawnienia nie dajac nic klijetowi 11-chytrze rozbudowana strona internetowa jest zrobiona do zarabiania dodatkowo pieniedzy 12 trzeba trzymac sie z daleka od takiego poeratora
Zaletybrak
Wadysame wady
2miesice
~Setpo0233 / 2013-09-05 14:59
nie polecam. słaba jakość kanałów HD. brak modułu ci+. spora ilość kanałów niegwarantowanych. i zrywanie co chwile dostawy łącza. no tak sie nie da funkcjownowac!
Zaletybrak
Wadywszystko
~Żelazny / 2013-09-02 16:16
Nie polecam generalnie bagno kompetencja pracowników poziom zero od miesiaca sie uwiazałem z nimi na 2 lata i juz nie moge doczekac konca umowy jeszcze raz NIE NIE NIE POLECAM :(