strona 219 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- nastepna »
-
~Lola / 2011-07-19 19:26
Jeżeli chcecie zamówić usługi w Vectrze, to radzę przymusić ich najpierw, aby sprawdzili mieszkanie/dom i jasno orzekli, czy w ogole chce się im robić u was montaż.
Ja przeżyłam jakiś horror z korowodami monterów, którzy twierdzili, że w moim mieszkaniu usług zainstalowac się nie da. najpierw problemem był jakoby brak zgody administracji na przewiercenie dziury w scianie, potem pociągnięcie kabla z garażu (jakoby nie dawało się tego zrobić bez rozwalenia całego sufitu w garażu).
W końcu podłączenia dokonał przedstawiciel handlowy, choć z trudem zmusiłam go do podłączenia mi drugiego aparatu telefonicznego (twierdził,że da się podłączyć tylko jeden). ale i tak złego słowa nie mogę o nim powiedzieć w porównaniu z tymi idiotami-monterami, ktorym po prostu nie chciało się robić. mnie natomiast kosztowało to sporo nerwów, nie mówiąc już o czasie, zmarnowanym na ciągłe wydzwanianie gdzieś i ustalanie, że mi wreszcie usługi podłączą czy nie.
Natomiast na same usługi, a tym bardziej cenę (szczególnie w porównaniu z dotychczasowym asterem) narzekać nie mogę -
-
~internauta / 2011-06-25 22:59
Korzystam z Vectry od prawie 2 lat. Występujące w tym czasie wszelkie awarie, czy chwilowe braki połączenia mogę policzyć na palcach jednej ręki. Z prędkością zazwyczaj też nie ma problemu i uzyskuję taką, jaka została mi obiecana. Polecam. ZaletyPrędkość, stosunek jakość/cenaWadybrak~2 lata -
~kazik / 2011-01-01 20:40
użytkuję 8mb w Vectrze, predkość" mocno do 8mb", typowo 2 do 5mb, faktyczny standard usługi ok 4mb, dobra cena w pakiecie z telewizją Zaletydobra cena, przyzwoita jakośćWadyfaktyczny standard usługi ok 4mb6 miesięcy, w pakiecie z telewizją analogową 50PLN, w tym internet 30PLN -
~Protyp / 2010-12-23 10:27
Wszystko spoko -
~Marcin J. / 2010-09-03 16:29
Absolutnie nie warto korzystać z usług tej firmy - usługa jest droższa, niż inne oferty, a do tego co chwila są przerwy w dostawie (np. Internet, TV).
Nie próbujcie nawet zapisywać programów w Waszym telewizorze - co kilka, a czasem nawet parę tygodni przetasowanie.
Kontakt iście kavkański - spoza proceduralnych pytań nie widać w tej firmie człowieka. Wysyłają rachunki nawet rok po rozwiązaniu umowy.
Jedyny sposób, żeby coś wskórać to odwiedzać ich osobiście w biurze na Al. Jerozolimskich (od Tarchomina dość daleko), i każą tam ciągać kobietę w dziewiątym miesiącu ciąży (bo to żona podpisywała umowę). Jednym słowem mają klienta kompletnie 'gdzieś'.
Zdecydowanie NIE POLECAM, a nawet powiedziałbym PRZESTRZEGAM przed usługami tej firmy (SPRAY obecnie funkcjonuje w grupie Vectra).Wadydenna obsługa klienta, awaryjność usług (Internet co chwila 'siada', przepustowość raz taka, raz inna), TV bez przerwy traci sygnał, jakość sygnału się zmienia, programy zmieniają miejsce na skali jak w kalejdoskopie2 lata -
~artur10003 / 2010-06-25 11:30
Od razu problem na wstępie zamówiłem 1 Mb na rok przez 3 miesięcy bardzo wolno działał . 6 konsultantów na infolinii nie potrafiło powiedzieć że monter nie przekazał protokołu i przez 3 miesiące miałem prędkość testową . Obsługa Klienta nie kompetentna w ciągu roku 3 interwencje monterów raz wymieniany modem że niby gubi pakiety . Technicy o godz 13 po południu odłączyli mnie na 1 godzinę od internetu bo dokonywali wymiany elementu w szafce multitabowej . Co do prędkości to zamiast 1 Mb to często miałem trasfer 800 Kb 700 Kb nawet spadał do 500 Kb .Czekam tylko na koniec umowy i przechodzę do innego operatora . ZaletyŻadnych nie polecamWadyObsługa Klienta problem z transferem parametry łącza1 rok Internet 1 Mb + telewizja cena 101 złotych
strona 219 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- nastepna »