strona 215 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- nastepna »
-
~Agulina / 2013-11-09 20:35
Nie polecam, jeśli wszystko działa jest ok, ale jak tylko pojawi się awaria, wtedy następuje totalny chaos. Każdy konsultant mówi co innego , jeden, że sprzęt zacznie działać do 1 godziny, drugi ,że w ciągu 24 godzin, a trzeci, że w ciągu 24 godzin roboczych.
Niestety, obowiązuje mnie umowa jeszcze przez 8 miesięcy, ale z tego co widzę będzie to ostatnie 8 miesięcy.
-
-
~ja / 2013-11-08 21:17
TRAGEDIA, NIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW I DZIAŁU OBSŁUGI TECHNICZNEJ Z GDAŃSKA JEST PRZERAŻAJĄCA. AWARIA POGANIA AWARIĘ. KAŻDY PRACOWNIK PODAJE INNY TERMIN USUNIĘCIA AWARII A I TAK NIKT NIE PRZYCHODZI. WŁAŚCICIEL FIRMY MUSI BYĆ BOGATYM CZŁOWIEKIEM SKORO NA WŁASNE ŻYCZENIE ZATRUDNIA TAKICH LAIKÓW KTÓRZY ZNIECHĘCAJĄ STARYCH ABONENTÓW A NOWI PO PRZECZYTANYCH OPINIACH SĄ PRZERAŻENI I SZUKAJĄ ALTERNATYWNYCH OFERT - MAJĄ RACJĘ. PRZEZ NIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW ZOSTAŁEM ZMUSZONY DO ZAKUPU DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ BY MÓC W KOŃCU BEZ PRZERW OGLĄDAĆ TELEWIZJĘ. ZaletyCZASAMI DOBRY ODBIÓRWadyPRZERWY W NADAWANIU, ZACINA SIĘ TELEWIZJA W HD, JEST BURZA TO JEST BRAK TELEWIZJI, ZGŁASZANIE USTERKI TO DROGA PRZEZ MĘKĘ, ZAKUP DODATKOWEGO DEKODERA DVB-T WRAZ Z ANTENĄ NA WSZELKI WYPADEK, NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW8 LAT I TERAZ ŻAŁUJĘ ŻE TAK DŁUGO. -
~ali / 2013-11-07 09:16
Nie polecam.ciągłe awarie,brak dostępu do sieci no a obsługa klienta zawsze zajęta nie może odebrać twojego telefonu. -
~pli / 2013-11-06 13:20
Żenująco niski poziom usług. Ciągłe awarie, przerwy itp. Poziom obsługi klienta tragiczny, umowy z licznymi karami i kruczkami.
Filozofia Vectry to "Nasz klient, nasz wróg".Wadysłaba obsługa klienta, dno jeśli chodzi o poziom usług, oszukiwanie klientów, kontakt z firmą zerowy -
~Pani 37 / 2013-11-04 10:48
często awaria obsługa klienta też nie najlepsza nie polecam -
~Zenek / 2013-11-03 14:49
Mam mieszane uczucia co do Vectry wcześniej miałem Dialog 10Mb/s i nie miałem z nimi problemów w przeciągu 2letniej umowy tylko 3razy były jakieś niedogodności typu prace serwisowe transfer na stałym poziomie zazwyczaj 1%powyżej tych 10Mb/s. Vectra miałem problem już od samego początku Umowa na 30Mb/s nigdy takiej prędkości na oczy nie widziałem w porywach 29Mb/s (ale to rzadkość) zazwyczaj grubo poniżej wahania w transferze mają tak duże że nie ma co wierzyć ich zapewnieniom ,że to 10% jak podawał przedstawiciel handlowy.Miałem spadki poniżej 0,5Mb/s składane reklamacje ze zrzutami ekranu nie pomogły negatywnie rozpatrzone przez Vectra .Obsługa w biurze trzeba się wystać w sporych kolejkach .Po kilkudniowej walce na forum Vectra facebook plus zrzuty pomiarowe , chyba dopiero pomogło bo jak na razie Internet działa poprawnie prędkość utrzymuje się na poziomie 20 -26 Mb/s ,przeglądarka działa płynnie to im odpuściłem. Szczerze powiem że żałuje że skorzystałem z ich oferty trzeba było brać w Dialogu te ich 10Mb/s lub 20Mb/s i nie mieć problemów i straconych nerwów na walce z nimi o swoje.Skusiła mnie niska cena i to błąd bo i za tym idzie niski poziom usługi. ZaletycenaWadyniski poziom usługi1,5 -
~Ryszard / 2013-10-31 09:30
Obsługa klienta fatalna. Zanim podpiszesz instalatorowi odbiór sprzętu, wszystko musisz sprawdzić. Na moim przykładzie: pakiet usług TV, telefon i internet (promocja Wiosna Lato 2013, Szybki montaż). Wg. przedstawionej oferty internet z Wi-Fi. Montaż faktycznie bezproblemowy i szybki, na pozostałości po UPC. Na pytanie o Wi-Fi instalator stwierdza, że usługę musi aktywować w modemie centrum Vectry. Przy okazji pozdrawiam instalatora w warszawskiego Tarchomina. Faktycznie zainstalowany modem Cisco EPC3208 bez Wi-Fi. Po interwencji dwie możliwości rozwiązania problemu, podwyższenie transferu z 40 ma 60 Mb i podpisanie nowej umowy, albo miesięczna dopłata 5 zł do abonamentu. I tak Vectra zrobiła ze mnie idiotę. Dodatkowo brak możliwości zrezygnowania z usługi dodatkowej MOD i konieczność płacenia dodatkowego 5 zł za zbędną dla mnie usługę. W sumie to drobiazgi, które irytują i powodują, że po okresie promocji nie przedłużę umowy. Warto dodać, że brat, o tydzień wcześniej skorzystał z identycznej promocji i posiada Wi-Fi. Tylko on, jeszcze przed montażem zapytał o Wi-Fi i gdy się okazało, że nie będzie, podziękował instalatorowi. Za drugim podejściem do montażu otrzymał już modem z Wi-Fi. -
~AgataMartini / 2013-10-26 10:19
Poniżej, wszelkiej krytyki. Skorzystałam z możliwości rozwiązania umowy bo od 01.09.2013 zmieniali warunki. Pismo wysłałam do nich 31.08.2013 czekałam ponad 3 tygodnie na odpowiedź.. W końcu dostałam list 30.09.2013 że rozwiązali ze mną umowę dnia 01.09.2013 i nie zwróciłam sprzętu w przeciągu 14dni od rozwiązania umowy, dlatego obciążają mnie karą 400zł za nieterminowy zwrot sprzętu.... Tyle że ja dowiedziałam się o rozwiązaniu umowy miesiąc później!!!! Czy oni mogli naliczyć taką opłatę!!?? Wadysame wady5lat, w olsztynie -
-
~Artur / 2013-10-24 11:45
Dno, fatalna jakość obługi klienta, w połączeniu z arogancją. Przykład firmy z Dzikiego Zachodu, którą należy omijać szeorkim łukiem.
Byłem ich abonentem przez rok, oto co mnie spotkało (tylkok poważniejsze zarzuty):
1. 100 proc. niekompetentna telefoniczna obsługa. Na infolinii opowiadają bajki, które nie mają potwierdzenia w realu - albo sa niedouczeni, albo celowo wporwadzają w błąd, by tylko złapać klienta.
2. Chciałem zrobić cesję umowy na działalność gospodarczą, okazało się, że jesto to niemożliwe, chyba, że kupię pakiet biznesowy - z tą samą ofertą, tylko że dwa rady droższy. Oczywiście, przy podpisywnaiu umowy zapewniali, że cesja możliwa, na infolinii również, ale jak przyszło co do czego, to w BOK na Jerozolimskich ściana, arogancja, nie ma z kim polemizować. Moje maile w tej sprawie ignorowane, nie sposób z nimi negocjować.
3. Bez przerwy komunikaty o przerwach w dostępie do usług z powodu prowadzonych rzekomo prac modernizacyjnych.
4. Rozwiązywanie umowy w BOK w Al. Jerozolimskich to horror. Tabun wściekłych klientów, konieczność czekania w kolejce trzy godziny, awantury, pyskówki z obsługą, mało nie doszło do rękoczynów.
5. Co mnie szczególnie irytuje - ciagłe ataki telemarketerów, żadne groźby i prośby, by nie dzwonili, bo sobie ktoś nie życzy, nie pomagają. Nawet po rozwiązaniu umowy, mimo złożenia stosownego oświadczenia, że nie żżyczę sobie kontaktów, zadzwonilim ręce opadają.
Wniosek - nie dajcie się nabrać na pozornie niskie ceny usług. Podpisanie umowy z Vectrą to dopiero początek, potem zaczynają się schodzy. Niefajne sytuacje, stres i wrzody na żołądku gwarantowane.Zaletybrak, prócz niskiej cenyWadymnóstwo, wpadka na każdym krokurok czasu -
~Ania / 2013-10-24 10:15
totalna porażka, wiecznie nie mam telewizji, cały czas prowadzą prace modernizacyjne!Niech nikt się nie decyduję na tą telewizje!!! ZaletyBrakWadyza długo wyliczac8 miesięcy,55 zł -
~daniel / 2013-10-15 20:16
Totalne dno, musiałem zapłacić karę za niezwrócony dekoder. Spóźniłem się o miesiąc i już nie było mowy o zwrocie tylko kara i to nieadekwatna do wartości dekodera. Niemiła obsługa - chyba że jesteś jeszcze przed zawarciem umowy to dzwonią kilka razy w tygodniu i ci nawijają makaron na uszy. O płatnościach też ci będą co kawałek przypominać ale o zwrocie dekodera nie napomkną tylko czekają kiedy upłynie te 14 dni i buch ....płać.... ZaletyżadnychWadybanda oszustów6 lat -
~kerisz / 2013-10-10 20:19
Jak już większość poprzedników zdecydowanie odradzam. To nie jest firma, która mogła by nosić miano firmy. Bardzo dużo kruczków i pułapek które im mają rekompensować niskie ceny. Obsługa klienta oraz przedstawiciele umiejętnie przeszkoleni, żeby klient tylko nie połapał się o co chodzi. Jeśli już ktoś się zdecyduje, radzę żądać wszystkich dokumentów z umowy (cenniki regulaminy itp.) Oraz uważne czytanie regulaminów promocji itp. Zapewnienia przedstawicieli bez pokrycia w dokumentacji skutkują bolesnymi karami finansowymi. wszelkie decyzje koniecznie trzeba dokumentować i nagrywać. ZaletyBrak. Cena w podliczeniu z resztą opłat jest bardzo wysokaWadyNirzetelność nieuczciwość i w większości przypadków wprowadzanie klienta w błąd.9 miesięcy - 80 + dodatkowe opłaty po rezygnacji (narazie 400) i wiele godzin w BOK -
~Teslet / 2013-10-08 11:12
nikomu nie polecam tego dostawcy. własnie zrezygnowałem z ich usług. niekompetencja jesli chodzi o konsultantow a takze razace braki typu vod albo mocne kanały hd. i o co chodzi z taka ilościa niegwar. kanałow. -
~janex63 / 2013-10-06 08:37
umowę anex podpisalem na 36 mies zgodnie z umowa ktora podpisalem mam 1 miesic prezd koncem informowac ze rozwojazuje przyszlem 1,5 miesiaca przed koncem do salonu vectry w legnicy otrzymalem info ze nie moge rozwiazac umowy bo oni sobie zmnienili regulamin i teraz musze przyjsc 2 miesiace wczesniej ja takiego regulaminu nie otrzymalem o co najwazniejsze nie podpisywalem kaza mi placic jeszcze pol roku bo jak nie to bedzie kara umowna nie podpisujcie uwaga z nimi zadnych umow bo i tak was oszukaja tak jak mnie i zmienia umowe bez waszego podpisu i wiedzy Zaletynie maWadycala vectra to wada ogromna nie polecam nikomuod 15 lat -
~Revi / 2013-10-01 09:07
troche brak słów. na vod nie mogę się doczekać i wprowadzają tą usługe z tempem żólwia. internet też nie powala, ale najbardziej liczyłem na vod które od dawna w ich ofercie powinno się znajdowac. z jakiś magicznych przyczyn nie jest. dobrze, że zmienili regulamin i można sie przeniesc tam gdzie jest wszystko -
~Barbara / 2013-09-26 23:31
Obiektywnie powiem, że oferta vectry jest moim zdaniem najlepszą dostępną na rynku.Natomiast najgorszy mają "potencjał ludzki".Ludzie bez niezbędnej wiedzy.Totalny bałagan.Faktury dostarczane z opóżnieniem po terminie płatności i jeszcze mają czelność naliczać odsetki,podają błędne informacje które są zupełnie inne niż podawane przez nich w internecie.Nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania.Nejlepszym rozwiązaniem jest nagrywanie rozmów z nimi.A infolinia to już największy koszmar.Przed podjęciem pracy powinni najpierw szkoły ukończyć. Zaletydobra oferta w rozsądnej cenieWadyniedouczeni ludzie,brak kompetencji i kontaktu z klientem3 lata -
-
~piotr michalski / 2013-09-26 14:20
beznadziejny operator ustalają sobie zmianę regulaminów bez dostarczenia ich w trakcie trwania umowy,no i jak wypowiadasz umowę to pod górkę ,nie ma się z kim dogadać ,brak kompetencji w całej złożoności prostego tematu
nie polecam tej firmy,beznadziejaZaletybrakWadywszystkie możliwe4 -
~Lorex / 2013-09-25 16:02
To jest koszmarna firma, zamówiłem pakiet TV i internet serwisant wpadł i w trybie ekspresowym podłączył TV i ruter. Jak chciałem zapytać o pilot dekodera i ustawienie programów w TV to odpowiedział, że na tym się nie zna i zostawił mnie z tym bardakiem. Minęło już 24 h a ja dalej nie mam TV. Jutro zbieram to całe badziewie i odnoszę im z powrotem. ZaletyBrak zalet.WadySame wady. -
~divet5 / 2013-09-24 16:24
najgroszy operator z jakiego korzystalem przy okazji zmiany regulaminu szybko zmienilem operatora. obsluga klienta- dno. brak podst. jak vod czy zbyt duza ilosc niegwarantowanych kanalow... -
~marekdan / 2013-09-18 09:42
ostrzegam przed Vectrą, należy nagrywać rozmowy z ich biurem obsługi klienta, gdyż ich ustalenia są puste i bez pokrycia, a w ich bazie nie pozostaje po nich ślad, tak mnie wykiwali w sierpniu przy zmianie regulaminu ZaletybrakWadyinternet zawsze poniżej normy, tv cyfrowa z licznymi usterkami (kwadracikami)1,5 roku za 80 zł miesięcznie
strona 215 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- nastepna »