Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4557 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~clipper28 / 2014-07-17 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    źle, wszystko źle, nie tak miało być, koszty miały wynosić 85 zł płace faktury po 111 zł, nawet po rezygnacji z usług dodatkowych dalej chyba mi je naliczają totalny bałagan i chaos ...nie polecam omijać szerokim łukiem
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
    pół roku
  • ~wnerwiony człowiek / 2014-07-16 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Dziś właśnie był monter. Osoba niekulturalna , niekompetentna, wręcz bezczelna. Kompletny brak profesjonalizmu.
    Przyszedł spóźniony, zamiast słowa „Dzień dobry” usłyszałam „ Kaj to mocie” - miał na myśli modem, który używałem do tej pory – stary odpiął, podłączył nowy router cisko3925, nawet w tym momencie uzyskał połączenie z internetem i pan monter zażyczył sobie, żeby przejść do innego pokoju w celu podpisania nowej umowy. Bardzo się spieszył, chciałem przeczytać umowę, którą miałem podpisać, ale powiedział, że nie ma czasu i mam szybko podpisać a potem będę mieć 10 dni na czytanie.
    Już na pierwszy rzut oka znalazłem w umowie treści, które nie pozwoliły mi na złożenie podpisu. Powiedziałem, że przeczytam do końca i za dwie godziny podpisaną umowę dostarczę do salonu firmowego.
    No i na szczęście nie podpisałem. Po wyjściu pana instalatora wróciłem do pokoju, gdzie był komputer i już dostępu do internetu nie było. Na dodatek telefon był głuchy. Zadzwoniłem z komórki do pomocy technicznej – tam bardzo grzeczny głos prosił, żeby parę razy zresetować router, próbował coś ustawić, ale wszelkie próby naprawy były nieskuteczne. Straciłem dużo czasu i nerwów.
    DAJĄ DO PODPISU UMOWĘ NA 2 LATA I PRZYNOSZĄ POPSUTY MODEM !!!
    ZaletyDużo obiecują
    WadyDostarczają popsute urządzenia.
  • ~Karol / 2014-07-16 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI !
    WŁAŚNIE WRÓCIŁEM Z POLICJI. ZŁOŻYŁEM DONIESIENIE O WASZYM PRZESTĘPSTWIE. NIE DOTRZYMUJECIE UMÓW. DAJECIE POPSUTE DEKODERY.

    DO WSZYSTKICH OSZUKANYCH! NIE ZWLEKAJCIE, IDZCIE OD RAZU DO PRAWNIKA LUB NA POLICJE. NIECH TE OSZUSTY PRZESTANĄ WREŚCIE WRABIAĆ KLIENTÓW.

    JA OD DZIŚ JUŻ NIE MAM ZAMIARU PŁACIC VECTRZE!!! SKORO NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z UMOWY ORAZ OLEWAJĄ ZGŁOSZENIA TO JA ICH TEŻ OLEWAM! I VICE VERSA
    ZaletyBRAK ZALET!!!!!
    WadyWSZYSTKO. ZEPSUTE DEKODERY, CIĄGŁE BRAKI PROGRAMÓW
    ROK MAM GO, KUPIŁEM ZA OKOŁO 150 ZŁ
  • ~Grzesiek / 2014-07-15 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak ludzkiego podejścia do klienta przeprowadzam się gdzie vectra nie świadczy swoich usług i nie mogę rozwiązać umowy za porozumieniem stron mimo że jestem klientem od 10 lat
  • ~Sebsn122 / 2014-07-14 23:56
    Ocena: 1.25 / 5
    co chwila lagi lub brak internetu, lub tez prędkości rzędu modemu z lat 90. na 16mb łaczu. technicy zwalają wine na sprzed użytkownika.
    Zaletybrak
    Wadyzawodność/brak rzetelnej pomocy technicznej i chęci naprawy usterek
    2 lata
  • ~syla / 2014-07-11 22:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy płacimy w trakcie umowy to jest raczej bezproblemowo i jakoś działa ale sprawy związane z podpisaniem umowy to podwójna masakra... Naciągają na siłę na jakieś usługi do wypróbowania które potem trzeba wyłączyć z 2 m-cznym wypowiedzeniem. Ofertę zatrzymaniową zaproponowali mi na poziomie cenowym wyższym niż po kontrakcie co uważam za kpinę. Nie wspomnę że sama zadzwoniłam po aneks bo jak się okazało sami sobie przedłużyli o kolejne 6 m-cy z karą umowną!!! Po wielokrotnym przełączeniu do kilku konsultantów obiecali lepsze warunki ale doszły one do skutku miesiąc później z ich winy i bez uwzględnienia jakichkolwiek reklamacji (odpowiedź w stylu: nie widzimy zasadności a jak nie pasuje zapraszamy do sądu)
    Zaletytańsza niż UPC (inaczej bym już dawno ich pogoniła)
    Wadyoszukują, wrzucaja w wielostronicowej umowie kruczki o których zapominają wspomnieć (np. na siłę zgodę na komunikację, MOOD za 5 zł po m-cu, warunki za m-c a nie od dnia podpisania aneksu)
    od ponad 2 lat, opłata przez pierwsze 24 m-ce 75 zł za 24 mb/s + TV złoty, po 24 m-cach autmatycznie mi sie przedłużyła na 6 m-cy z karą umowaną (skandal!!!), po negocjacjach kolejne 24 m-ce ale bez tego typu bulwersującego zapisu za 77 zł to samo + Multiroom )
  • ~norbi / 2014-07-10 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to g*wno ,nie polecam ,ciągłe problemy z internetem.
    Zaletybrak zalet
    Wadycała vectra
    3 lata
  • ~niezadowolony, zawiedziony i wk.... / 2014-07-10 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast "chcieć się odnosić" do wpisów na portalu uwagi.pl lepiej by Vectra popracowała nad jakością świadczonej usługi i poziomem obsługi swoich klientów. Mydlenie oczu tu nie pomoże. Obraz telewizyjny się rwie i zatrzymuje. Internetowi daleko do deklarowanej prędkości. Infolinia to totalna porażka - trudno się dodzwonić (nic dziwnego przy tak niskim poziomie jakości telewizji i internetu), a jak już ktoś odbierze, to nic konkretnego do powiedzenia nie ma. Umowy są na siłę "automatycznie przedłużane" a rezygnacja z usługi w ramach gwarantowanych prawem powodów (np. zmiana regulaminu) sztucznie utrudniana. Ktoś powinien się zająć na serio działalnością tej firmy. Moja skarga już jest i w UKE i w UOKiK-u.
    Zaletyprawie żadne
    Wadycałe mnóstwo
    zbyt długo, za drogo
  • ~Maras- Sopot / 2014-07-09 19:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja Cyfrowa, posiadam umowę od miesiąca, a w tym czasie miałem już trzy poważne awarię, różnego rodzaju, to siła sygnału, to brak internetu, kącząc na parametrach jakości w diagnostyce, podpisałem umowę z chwilą gdy rozpoczął się mundial, a w dniu półfinału musiałem wyjść na miasto, by obejrzeć mecz, awaria została zgłoszona i przyjęta, ale na pytanie kiedy monter będzie w stanie usnąć dany problem usłyszałem echo swojego głosu,moja umowa obowiązuje jeszcze przez prawie dwa lata i nie mogę się doczekać kiedy się zakończy. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyNie zmieszczą się w rubryce
  • ~123456789098765432 / 2014-07-09 16:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet beznadzieja!!!. Nie polecam jeżeli się nie zmieni to odstępuje od umowy !!! .. jeżeli bierze się do 16Mb to jest ok ale jak się większy weźmie to problemy takie że głowa boli ,nagle się odłącza może nie na długo bo to są sekundy ale prace przerwie(a przy pobieraniu jest tak jakby limit)
    Zalety!!!!!
    Wady!!!!!!!!!
    !!!!!!
  • ~agnieko / 2014-07-08 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Opieszałość i ciągłe problemy z tv lub netem. Swojego czasu regularnie co środę od północy nie działał internet, czasem w ciągu dnia. Dziś znów awaria i tv i netu, a na infolinii, jak już udaje się dodzwonić informacja, że MOŻE jeszcze dziś uda się naprawić... wypowiedzenie czeka już od jakiegoś czasu, bo sami przedłużają umowę na pół roku, jeśli się nie podpisze nowej...
    3 lata
  • ~mormi / 2014-07-08 12:48
    Dużo kosztuje a w tym wszystko nie działa. Mąż kupił tę telewizję dla espm america za który płaci a już od dawna nie maamy tego programu i nawet nas nie poinformowali, że zbierają program. Internet jest straszny często nie ma go po nawet dwa tygodnie a jak dzwonimy do vectry to mówią, ze to nasza wina. Mamy też telefon stacjonarny, który miał mieć minuty w abonamencie a ostatnio przyszło dodatkowa stowa do zapłaty za telefon a już i tak płacimy kolo 200zl. Nie polecam tej telewizji..
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    2 lata
  • ~Filip / 2014-07-04 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest beznadziejny, potrafi łapać masakryczne zawiechy, router ma strasznie słaby zasięg, często siedząc dwa pokoje od niego już potrafi mi nie łapać. Prędkość też dupy nie urywa, a bynajmniej nie za taką cenę.
    ZaletyBrak
    WadyDługo by wymieniać
  • ~Rafał / 2014-07-03 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem, myślałem i wymyśliłem.
    W dniu dzisiejszym składam oficjalną skargę do UOKiK.
    Nie może tak być, że firma będąca w tej chwili na podium tele operatorów traktuje klientów jak śmieci.
    Przez infolinie nic się nie da załatwić, obsługa jest opryskliwa, chamska i niekompetentna.
    Do tego płatna infolinia skutkuje tym, że im częściej dzwonisz tym więcej zarobią, dlatego nikt nie rusza dupska. Klienci dzwonią, kasa leci.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, płatna infolinia
  • ~Kazek / 2014-07-02 17:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma oszukująca ludzi starszych. Słabe dekodery. Beznadzieja.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie ceny
    5 lat
  • ~Paweł / 2014-07-02 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Załatwienie czegokolwiek za pośrednictwem infolini graniczy z cudem. Sytuacja wygląda następująco:
    Wynajmuję mieszkanie w którym poprzedni wynajmujący zdecydował się na internet Vectry. Przez 4 miesiące za niego nie płacił, teraz się wyprowadził, przyszedł monit do właściciela który uiścił opłatę przed wyznaczonym "absolutnie nieprzekraczalnym" terminem. Po dwóch tygodniach nadal nie mam internetu.
    Zaletyżadnych, nikomu absolutnie nie polecam użerania się z infolinią
    WadyWszystko
  • ~Gośc / 2014-07-01 13:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem vectry,ostatni miesiąc przed wygaśnięciem umowy rozłączyli mi dostęp do telewizji. Dzwoniłem kilka razy do biura obsługi, obiecywali że sprawdzą i oddzwonią a niestety nikt się nie odezwał więc odesłałem dekoder. Minęło kilka miesięcy i cały czas mnie nękają żeby zapłacić za ten miesiąc a przecież nie korzystałem z ich usług. Teraz straszy firma windykacyjna. Nie polecam tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
  • ~Marcin / 2014-06-26 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    od dwóch tygodnie usługa nie jest aktywna. Ciągłe informacje że sprawą się ktoś zajmie. Ostrzegam klientów niska cena to jedno. Jakość usług żadna.
  • ~gerandia / 2014-06-22 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem od bardzo długiego czasu. Mialam nieprzyjemność załatwiać sprawę w biurze obsługi Vectra w Siaradzu. Byłam obslugiwana przez Panią Zofię (nazwiska niestety nie pamietam). Pani byla bardzo opryskliwa, nie mila a co najgorsze żuła gumę. Uwazam ze na stanowisku gdzie ma sie staly kontakt z klientem takie praktyki sa niedopuszczalne. Wciaz patrzyła w monitor, lekcewazac to co ja mialam do powiedzenia. W dzisiejszych czasach to klient jest dla takich firm jak Vectra. Pracownicy sa wizytowka firmy na przykladzie tej Pani wizytowka ta nie wyglada dobrze.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~aga / 2014-06-22 11:27
    Najgorszy wybór, ciągłe problemy i z internetem, i z kablówką. Obsługa techniczna niekompetentna, bezczelna. Odraszam Zakup Vectry. VOD problematyczne, brak dźwięku lub napisów w wielu filmach.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2554
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2092
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4781
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2650
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1309