strona 211 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- nastepna »
-
~marco6 / 2014-05-18 17:55
SZCZERZE MÓWIĄC TO NIE ZNAM NA DZIEŃ DZISIEJSZY GORSZEJ FIRMY NIŻ VECTRA. METODY JAKIE ZASTOSOWALI PO ROZWIĄZANIU PRZEZE MNIE UMOWY TO PO PROSTU GANGSTERSTWO ( NAWET NIE CHCE MI SIĘ ICH OPISYWAĆ ). W OSTATNICH LATACH NIE ZETKNĄŁEM SIĘ Z TAKIMI OSZUSTAMI I DZIADOSTWEM -
-
~kamil / 2014-05-15 15:03
nigdy więcej do czynienia z vectrą ,nie mogę się doczekać końca ,cyganią i oszukują ludzi czy chcesz czy nie masz płacić i oglądać,sami przedłużają umowy bez twojej zgody, nie polecam -
~Konrad / 2014-05-10 14:59
Byłem szczęścilwym klientem UPC. W lutym (2014) handlowiec Vectry zadzwonił z propozycją zmiany dostawcy internetu. Obiecał korzystniejszy abonament i 3 miesiące za złotówkę. W 2 osobnych rozmowach tel. zapewniał mnie, że wszystkie czynności związane z zerwaniem umowy z UPC przejmuje na siebie Vectra i nie muszę się o nic martwić, bo UPC zmienia regulamin. Kłamał. Z handlowcem podpisałem papiery w moim domu. Po raz kolejny skłamał, tym razem w twarz. Zapewnił, że Vectra bierze odpowiedzialność za wszelkie formalności związane ze zmianą dostawcy. Potwierdził 3 miesiące za 1zł, zaproponował nawet dodatkowy (4ty) miesiąc jeżeli polecę taką usługę znajomemu. Dopiero w marcu zorientowałem się, że coś nie gra, gdy otrzymałem jednocześnie fakturę od Vectry i UPC fakturę. Aby wyjaśnić sytuację, z moją dziewczyną dzwoniliśmy do Vectry trzy razy. Za każdym razem nikt nic nie wiedział, kazano mi czekać na telefony/maile. Żadnych telefonów ani maili oczywiście nie było. W końcu, zbierając informacje ze wszystkich rozmów inicjowanych przeze mnie, okazało się, że: - Vectra nie ma dokumentów umożliwiających rozwiązanie umowy z UPC - na umowie z nowym dostawcą internetu nie ma wzmianki o miesiącach za złotówkę = nie ma miesięcy za złotówkę - Vectra nie dysponuje nagraniami moich z rozmów z handlowcem i mimo tego, że jego nazwisko jest na umowie, nie można wyciągnąć żadnych konsekwencji Poinformowałem ich, że nie będę płacił dopóki nie rozwiążą problemu. Dopiero 8 kwietnia polecono mi złożyć reklamację, na którą odpowiedzieli negatywnie. Vectra uważa, że z ich strony wszystko jest w porządku. Zapłaciłem zaległy rachunek UPC (z naliczoną karą). Vectrze nie zapłacę ani grosza. Sprawę zgłosiłem do UOKiK. Zaletybrak -
~rafał / 2014-05-06 15:13
Nigdy więcej tak nieprofesjonalnej firmy. Czekam niecierpliwie na koniec umowy i odetchnę jak nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z pożałowania godnymi niby usługami ZaletyBrakWadyNie ma miejsca żeby wszystkie wyliczyćZa długo i za drogo -
~mnaret / 2014-05-05 13:32
Nie jestem zadowolny z usług. widzialem ze zmiana regulaminu jest bedzie mozna wypowiedzenie złozyc. uciekam od nich. do upc chyba najbardziej po drodze, tam przenajmniej podpisze umowe jak podlacza usługe i wiecej w vod jest. w Vectrze toi nic nie ma , a najg ze ostatnio tak co chwile internet zrywa...nic sie nie da zrobic. -
~midori / 2014-04-30 10:25
Miło mi poinformować, że zarząd firmy Vectra załatwił moją reklamację szybko i profesjonalnie. Prezes firmy łapie sarkazm w lot, co świadczy o profesjonalizmie i poczuciu humoru. Życzę wszystkim takiego załatwiania reklamacji.Midori. Zaletyszybki montaż, dbanie o klienta przez zarząd firmyWadyniedoszkolenie pracowników pierwszego kontaktu2009 -
~MUUKA / 2014-04-27 00:48
Dołączam się do nagannej opinii o pracownikach Vectry w Elblągu! Mówisz jedno zapisują drugie, mówią jedno a okazuje się zupełnie co innego. Narażają klientów na ogromne niepotrzebne koszty i nerwy. Niekompetentni, nieuprzejmi, nieżyczliwi, opieszali ... obsługa poniżej krytyki. Dawno powinno się ich zmienić, tylu ludzi chętnych do pracy czeka. Zaletydora jakość odbioruWadynieelastyczne oferty,częste awarieod 8lat -
~Tomek / 2014-04-26 21:25
Od roku walczę z tą pseudo profesjonalną firmą. Obraz w Tv mi pikseluje i zacina. Jest to tak denerwujące, że chciałbym użyć bardzo niecenzuralnych słów. Za każdym razem przyjmują zgłoszenie i mają to w d... Zastanówcie się - czy chcecie sobie zapewnić tabletki na uspokojenie. Zaletyha, ha, haWadytak dużo, że nie mam ochoty ich wymieniaćzdecydowanie za długo -
-
~Kruszyna / 2014-04-25 14:06
Tragedia trzeba mieć nowy tv żeby podląnczyli ci tuner.Obsługa totalnie niekompetentna żenada strata czasu i nerwów.Monterzy niedouczeni. ZaletyNiska cenaWadySame wadyNie mam bo mam zły tv Bzdura...... -
~Bob / 2014-04-21 11:47
jestem mieszakncem libiąża mam internet vectry 16 mg na s a tak naprawde to jedna wielka sciema ja jak cos sciagam to moze puł mega na sekunde ja place za to pieniadze a oni pala jana wiec wescie kazdy inny byle nie ten Zaletyja nie widze zadnejWadyczesty brak inntenetu i sciema z transferemmam go juz kolo 2 lat 50 zl -
~thea / 2014-04-16 17:37
bierzcie tylko jak już nie ma nic innego, ciągłe odgórne zmiany w ofercie kanałów - na gorsze oczywiście, niby zmieniają ofertę ale zawsze na niekorzyść, zapewne nowe kanały są tańsze, tylko abonament rośnie, przerwy w działaniu TV i internetu, problemy z HD -
~Zabrzanka / 2014-04-15 09:20
Jeśli ktoś ma możliwość wyboru innej kablówki to niech to zrobi,w moim mieście mają monopol i nie muszą się liczyć z klientami.Internet rzadko kiedy osiąga prędkości za które się płaci,często są awarie,ludzi na infolinii jakby przyszli z ulicy nikt nic nie wie,w biurze w Zabrzu tragedia.Pracownicy opryskliwi podchodzą do ciebie jak do zła koniecznego.Rachunki przychodzą po 2 w miesiącu albo wcale,każdy na inną sumę i oczywiście brak kompetentnej osoby która wskaże którą fakturę trzeba zapłacić.Przegięli kiedy przy przedłużaniu umowy zaproponowali mi pakiet tv+internet za 250zł a dotychczas płaciłam 89zł bez hbo i canal+ niech idiotów szukają gdzie indziej bo ja za pakiet 2kanaów nie zapłacę 160zł,tak traktują stałych klientów. ZaletyBrakWadyZa dużo pisać.4lata 129zł -
~użytkownik / 2014-04-14 17:14
Pracownik w Vectrze w Elblągu (woj. warm - mazur ) był bardzo nieuprzejmy, opryskliwy i nie pomocny. -
~tomek / 2014-04-12 07:58
internet 50-jeszcze nigdy takiej prędkości nie osiągnął
biuro obsługi-minimum 20 minut czekania zanim ktoś odbierze telefon.
od momentu zgłoszenia usterki mają 24 godziny na podjęcie tematu w lokalnym serwisie-po 2 dniach usterka nie została naprawiona!!!!
NA PEWNO NIE PRZEDŁUŻĘ Z NIMI UMOWY!!!ZaletybrakWadyczęsty brak sygnału minimum 2 razy w tygodniuokoło roku -
~Jacek / 2014-04-10 12:53
SKandalicznie niska prędkość internetu, ciągłe awarie, niekorzystne zapisy w umowach, niedostosowana do wymagań użytkowników oferta programowa ZaletyBrakWadySameOkoło roku -
~mirolo / 2014-04-08 20:58
Wypowiedziałem umowę z Vektą z dniem 01 09.2013 ze względu na zmianę regulaminu i braku parametrów Internetu (płaciłem za 10mb a miałem max 1mb) przez 3 miesiące. Wypowiedzenie umowy nie docierało przez trzy miesiące. Nie korzystałem z usług, a naliczali mi kolejne faktury. w biurze obsługi klienta nie mogłem oddać sprzętu bo mam umowę. Z biurem Obsługi przez teł nie można się skontaktować. Oddałem wreszcie sprzęt dokumentując wszystko fotografiami. Totalna porażka, nigdy więcej. To jest firma oszustów. Prawdopodobnie spotkam się w sądzie bo nadal żądają zapłaty za trzy faktury. Może by tak zabrać wszystkich zadowolonych klientów Vektry i złożyć zbiorowy pozew do sądu o nękanie ZaletybrakWadyoszustwo2 lata i nigdy więcej -
-
~midori / 2014-04-08 12:15
Miałam z vectrą umowę na internet.Kończyła się w kwietniu, więc w styczniu umowę wypowiedziałam pisząc: " wypowiadam umowę w terminie ustawowym" Dla każdego prawnika oznacza to, że wtedy kiedy umowa się, zgodnie z umową kończy. następnie zawarłam nową, dokładając telewizję.Był to straszny błąd.
31.03.014 otrzymałam pismo podpisane przez orła temidy Lidera Sekcji Rozliczeń Karolinę Grabowską, że umowę zerwałam i naliczono mi 343zł kary. Baba nie rozróżnia zerwania umowy od jej wypowiedzenia mimo, iż w serwisach biznesowych reklamuje się jako specjalista menadżer po znanych szkołach. Złożyłam reklamacje i poprosiłam o przysłanie odpowiedzi mejlem. nie odpisano mi, więc zadzwoniłam. Okazało się , że dział reklamacji napisał, iż nie zrozumie co miałam na myśli wypowiadając umowę w terminie ustawowym, wiec koszty mam zapłacić.Nie zrobię tego. Zaraz będę pisać do prezesa vectry i wyslę mu wszystkie materiały zamieszczone przez internautów. Potem napiszę do PIH, bo w przeciwieństwie do rzecznika praw konsumentów ta instytucja działa, jeśli będę musiała wytoczę cywilny proces i zerwę umowę z braku zaufania zaraz, jesli prezes odpowie mi negatywnie.Jestem leniem niemożebnym ale też prawnikiem , który dotychczas niczego nie przegrał. dodatkowo wezmę najdroższego prawnika. Z lenistwa wyrywa mnie zawsze wściekłość a jest ogromna. ponadto chce, żeby orzeł, zapewne idący po trupach na wynik nauczyła się prawa i szacunku do ludzi. Będę informować skrzywdzonych.MidoriZaletyszybki montażWadyopracowanie telewizji w porównaniu do cyfry, którą miałam fatalne, średniowiecze, całkowity brak szacunku do klientaod 2009 -
~Paweł / 2014-04-08 11:53
Totalna beznadzieja. Wg umowy można rozwiązać umowę na miesiąc przed końcem okresu umowy. Po wysłaniu im pisma z rozwiązaniem umowy z tym terminem dostaliśmy potwierdzenie, że przyjęli rozwiązanie ale z terminem o miesiąc późniejszym - musielibyśmy płacić oszustom dodatkowy miesiąc. Oczywiście tłumaczyli się że to jest zgodne z umową. Musieliśmy to prostować, bo to oczywiście NIE BYŁO zgodne umową, więc albo są oszustami albo mają u siebie straszny bałagan. Kosztowało nas to dodatkowe nerwy i opłaty za telefony.
Druga sprawa:
Na 3 miesiące po rozwiązaniu umowy naliczyli nam karę za rzekome nieoddanie sprzętu (100 zł) - mam wysłać im skan dokumentu na którym jest napisane że oddaliśmy sprzęt. I znów musimy zmarnować czas wolny i pieniądze (chociażby na telefon do złodziei z vectry). A co by było gdybyśmy wyrzucili ten dokument? Pewnie liczą na takich właśnie ludzi. I tak się właśnie zarabia - tu 100 zł, tam 100 zł itd.
Jednym słowem: NIE POLECAM tych oczustów!!!ZaletybrakWadykiepska obsługa klienta, zrywanie internetu, oszukiwanie i wyciąganie pieniędzy na każdym kroku2 lata, nie pamiętam za ile kupiłem ale jak na warunki w PL to za drogo -
~Guest / 2014-04-07 01:54
Co do zrywania, czy problemów z przerwami DTV - OK, ale obsługę klienta jeszcze gorszą ma UPC. Da się. -
~maron / 2014-03-31 18:37
Dwa tygodnie temu zawarłem umowę przez telefon na dostawę internetu i cyfrowej TV. Dzis tj. 31-go marca w określonych godzinach nikt nie zjawił sie??? Jeśli firma tak dba o klienta to ja bardzo im dziękuje a czytającym tego posta gorąco odradzam. Sprawę zgłosiłem do UOKIK i każdy poszkodowany powinien to zrobić. ZaletyPiekna reklama???Wadyta firma powinna nazywać się"WADA"0 dni
strona 211 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- nastepna »