Internet jest beznadziejny, potrafi łapać masakryczne zawiechy, router ma strasznie słaby zasięg, często siedząc dwa pokoje od niego już potrafi mi nie łapać. Prędkość też dupy nie urywa, a bynajmniej nie za taką cenę.
ZaletyBrak
WadyDługo by wymieniać
~Rafał / 2014-07-03 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Myślałem, myślałem i wymyśliłem. W dniu dzisiejszym składam oficjalną skargę do UOKiK. Nie może tak być, że firma będąca w tej chwili na podium tele operatorów traktuje klientów jak śmieci. Przez infolinie nic się nie da załatwić, obsługa jest opryskliwa, chamska i niekompetentna. Do tego płatna infolinia skutkuje tym, że im częściej dzwonisz tym więcej zarobią, dlatego nikt nie rusza dupska. Klienci dzwonią, kasa leci.
Zaletybrak
Wadyobsługa, płatna infolinia
~Kazek / 2014-07-02 17:17
Ocena: 1.25 / 5
Firma oszukująca ludzi starszych. Słabe dekodery. Beznadzieja.
ZaletyBrak
WadyWysokie ceny
5 lat
~Paweł / 2014-07-02 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Załatwienie czegokolwiek za pośrednictwem infolini graniczy z cudem. Sytuacja wygląda następująco: Wynajmuję mieszkanie w którym poprzedni wynajmujący zdecydował się na internet Vectry. Przez 4 miesiące za niego nie płacił, teraz się wyprowadził, przyszedł monit do właściciela który uiścił opłatę przed wyznaczonym "absolutnie nieprzekraczalnym" terminem. Po dwóch tygodniach nadal nie mam internetu.
Zaletyżadnych, nikomu absolutnie nie polecam użerania się z infolinią
WadyWszystko
~Gośc / 2014-07-01 13:08
Ocena: 2.00 / 5
Byłem klientem vectry,ostatni miesiąc przed wygaśnięciem umowy rozłączyli mi dostęp do telewizji. Dzwoniłem kilka razy do biura obsługi, obiecywali że sprawdzą i oddzwonią a niestety nikt się nie odezwał więc odesłałem dekoder. Minęło kilka miesięcy i cały czas mnie nękają żeby zapłacić za ten miesiąc a przecież nie korzystałem z ich usług. Teraz straszy firma windykacyjna. Nie polecam tej firmy.
Zaletybrak
Wadylekceważenie klienta
~Marcin / 2014-06-26 18:32
Ocena: 1.00 / 5
od dwóch tygodnie usługa nie jest aktywna. Ciągłe informacje że sprawą się ktoś zajmie. Ostrzegam klientów niska cena to jedno. Jakość usług żadna.
~gerandia / 2014-06-22 19:58
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientem od bardzo długiego czasu. Mialam nieprzyjemność załatwiać sprawę w biurze obsługi Vectra w Siaradzu. Byłam obslugiwana przez Panią Zofię (nazwiska niestety nie pamietam). Pani byla bardzo opryskliwa, nie mila a co najgorsze żuła gumę. Uwazam ze na stanowisku gdzie ma sie staly kontakt z klientem takie praktyki sa niedopuszczalne. Wciaz patrzyła w monitor, lekcewazac to co ja mialam do powiedzenia. W dzisiejszych czasach to klient jest dla takich firm jak Vectra. Pracownicy sa wizytowka firmy na przykladzie tej Pani wizytowka ta nie wyglada dobrze.
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu
~aga / 2014-06-22 11:27
Najgorszy wybór, ciągłe problemy i z internetem, i z kablówką. Obsługa techniczna niekompetentna, bezczelna. Odraszam Zakup Vectry. VOD problematyczne, brak dźwięku lub napisów w wielu filmach.
Zaletybrak
Wadyzbyt wiele
2 lata
~endorfina / 2014-06-21 09:27
Gratuluję firmie Vectra, bałaganu, bezczelności i poczucie humoru.W wej firmie dbałość o klienta to abstrakcja. Z taką ignorancją i bezczelnością to w życiu się nie spotkałam. Zamówiłam odpowiednio usługę i po pozytywnej weryfikacji możliwości świadczenia mi tejże usługi,umówiono mnie z monterem. Nie powiem pan przyjechał, popatrzył, coś bąknął o nie oznaczonych kablach i oznajmił, że jeszcze w tym samym dniu skontaktuje się ze mną kierownik regionu. Oczywiście nikt taki nie zadzwonił a mija już miesiąc. Mało tego po tygodniu od tego faktu firma przysłała mi na maila, że wita mnie serdecznie w szeregach swoich klientów. Mało tego,trzy tygodnie po niedoszłym montażu zadzwoniła do mnie pani z telemarketingu z propozycją świadczenia dodatkowych(WTF?!) nie podpisałam żadnej umowy z tą firmą!!! Porażka...
ZaletyBRAK USŁUGI DZIĘKI BOGU
Wadybezczelnoś,ignorancja totalny BAŁAGAN
~AX / 2014-06-14 08:06
Ocena: 1.00 / 5
VECTRA jest nachalna.
Wadywciska swoje produkty.
~ABC / 2014-06-12 09:08
Nie jestem i nigdy nie byłem klientem, Vectra S.A., pomimo to co miesiąc otrzymuję e-maile, jakobym był ich dłużnikiem i Dział Windykacji domaga się ode mnie pieniędzy. Straszą też odłączeniem czegoś jeśli nie zapłacę.
Próbowałem sprawę wyjaśnić. Na e-maila nie dostałem odpowiedzi, a telefonicznie (infolinia) odpowiedzieli, że abym otrzymał od nich jakiekolwiek informacje, muszę podać swoje szczegółowe dane osobowe (imię, nazwisko, dokładny adres, itd).
Kółko się zamyka - oni nie wiedzą dlaczego jestem ich dłużnikiem i skąd u nich znalazł się mój e-mail i nie chcą tego wyjaśnić, ja nie dowiem się o co chodzi od firmy która bezprawnie pozyskała mój e-mail i mam uzasadnione podejrzenia że jak podam moje dane osobowe, także nimi będzie dysponować bez mojej zgody i bezprawnie. Jedno jest (wg nich pewne): muszę zapłacić za rzekomo mój dług. Na razie straszą tylko e-mailem, ale kto wie co będzie dalej.
ZaletyZERO na DZIESIĘĆ PUNKTÓW W MOJEJ SKALI
WadyDZIESIĘĆ NA DZIESIĘĆ PUNKTÓW W MOJEJ SKALI
NIGDY
~POmyje / 2014-06-12 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Przecięli mi kabel, zabrali modem, i 100 zł za ten modem i .... nadal mam płacić abonament. Czy jest tu jakiś prawnik?
ZaletyBrak
Wady100%
~Boski1983 / 2014-06-11 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle jakieś problemy z szybkoscia internetu w tv bledy e8 e13 i inne cuda , notoryczny brak usługi w 23-5 godz(niby konserwacja ale ile mozna) konsultanci niekompetentni.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Bugarte / 2014-06-11 20:14
Ocena: 2.25 / 5
Ciągłe problemy z ustługami (tv online częściej nie działa niż działa). Częste przerwy w dostawie Internetu.
ZaletyTanio
WadyJakość
2 lata, 100zł
~Janusz / 2014-06-11 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, od ponad miesiąca od zainstalowania netu 40Mb/s prędkości max 6,6 Mb/s, ciągłe pisanie maili, dzwonienie nic nie daje.
Numeru z Netii też nie potrafią przenieść - oczywiście samemu się trzeba dowiadywać.
ZaletyDużo obiecują
WadySpławianie klienta, niekompetentna obsługa.
1 msc
~niestety klient / 2014-06-09 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Polska to chory kraj i chore firmy mogą jechać po klientach jak chcą. Za takie warunki umów powinny tego typu firmy dostać olbrzymie kary, a nie niecałe 0,5 mln jak ostatnio. Nie mogę się z tego g... wypisać bo albo jestem za późno albo za wcześnie w oddziale, bo umowa automatycznie przedłuża się na pół roku i nawet nie mogę złożyć wypowiedzenia. Horror. Złodzieje do potegi n-tej. Omijać !!!! P.S. wie ktoś jak się z tego wypisać?
Zaletybrak
Wadynie rozwiążesz umowy - dożywocie
3 lata
~TomJon / 2014-06-04 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Vectra - Laureat nagrody "nierzetelna firma stulecia". Biuro Obsługi Klienta niekompetentne i aroganckie. Przez pomyłkę Biura wyłączono mi sygnał i nie ma nawet z kim się kontaktować w tej sprawie. Przy najbliższej okazji zerwę z nimi umowę, a przy każdej okazji odradzam znajomym i nieznajomym kontakty z Vectrą.
Zaletybrak
Wadynadal istnieje
~ewa / 2014-06-03 18:07
Złożyłam wymówienie, oddalałam dekoder i wszystko co trzeba było. Po tygodniu dostałam pismo, że umowa dalej jest ważna, chyba, że zapłacę karę? Jak to nazwać, na kanale 100 poinformowano wszystkich użytkowników o zmianie regulaminu! Mam zdjęcie, które zrobiłam.
Zalety------------------------
Wadynie można wypowiedzieć umowy w żaden sposób
~Bogumiła / 2014-05-28 16:58
vectra to koszmar klienta, słaba jakość, koszmarna obsługa, wersal się kończy jak tylko podpiszesz umowę.
Zaletybrak
Wadyszkoda nerwów i za mało miejsca
2 lata
~Adam / 2014-05-21 00:02
Ocena: 1.50 / 5
VECTRA to dziadostwo !!! dałem się skusić i teraz myślę jak zrezygnować bo każą płacić 3000 kary !!!! TV bardzo kiepski dekoder ma i brak dopracowania pilot nie komunikuje się dobrze z dekoderem