Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ernest z Bączy / 2023-12-23 19:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet jak jest to śmiga ale w tym syfie jakim jest Vectra to często go nie ma non stop awarie przepinania i Bóg wie co jeszcze nie polecam tego syfu sam osobiście czekam tylko na koniec umowy
    ZaletyJak chcesz spędzać popołudnie bez internetu weź Vectra
    WadyAwarię awarię awarię
    MiejscowośćŚwidwin
  • ~Yebebeac vectre / 2023-12-23 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tczew, brak internetu od 9. Cały zarząd powinien na taczkach wyjechac. I jeszcze jakieś promocje wciskają na święta. Jeśli zastanawiacie się nad wyborem tego dostawcy stricte do gier to omijać szerokim łukiem. Ciągle przerwy w dostawie, skoki pingu oraz loss po kilka razy w tygodniu.
    ZaletyUmowa do końca lutego i żegnamy nieudaczników
  • ~tcx / 2023-12-22 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje wcale .2023/24 nowe kanały informacji niema .wyłączeniu sygnału kanału TVP INFO .TVP nie ma wcale.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~Laluś / 2023-12-22 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma. Przy rezygnacji z czegoś co nie działa naliczają za następny miesiąc i chcą żeby płacić kare za zerwanie umowy
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Mamamsm / 2023-12-21 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Niegdy nie kupujcie tego syfu najgorsze co możecie zrobić
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko jest wadą
    MiejscowośćSlupsk
  • ~Kamvitae / 2023-12-21 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają klientów za śmieci do wyciągania kasy.
    Utrudniają kontakt, nie reagują na zgłoszenia, za to są pierwsi do szczucia ludzi firmą windykacyjną.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Nick / 2023-12-21 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przez tydzień nie rozpatrzony wniosek o zmianę miejsca świadczenia usług. Na wysłane e-maile o postępy w sprawie brak odezwu. !
    WadyBrak kontaktu na e-maila .
    MiejscowośćGdańsk
  • ~RomRem / 2023-12-21 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość routera. Sygnał w pokoju obok nie łapie. Umowa została zawarta na dwa lata bez możliwości wypowiedzenia. Jeśli nie dokonasz płatności, koszt Internetu zostanie podniesiony i naliczone zostaną kary. Nie przyłączaj się do tego gówna
  • ~Kavu / 2023-12-20 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nigdy nie działa, a jak już "działa" to daleko temu do internetu nawet z kawiarni. Obsługa klienta potrafi tylko powiedzieć żeby zresetować router a najpierw trzeba czekać w kolejce na infolinie 30 min.
    ZaletyZwiększa odporność na nerwy, ponieważ już wiesz że nic cię bardziej niż codzienne problemy z internetem nie zdenerwuje.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2023-12-18 21:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Ostrzegam obecnych , oraz przyszłych użytkowników iż w umowie jest klauzula pozwalająca na zmianę ceny umowy.
    Po podpisaniu umowy na szybszy net (mam TV i net od kilku lat w Vectrze) przez kilka miesięcy płaciłem 138 zł po czym zmienili mi cenę na 161 zł. Odbyło się to bez mojej zgody. Na reklamacje dostałem odpowiedz iż mój podpis jest pod umową ( umowa zawarta przez tel ) oraz otrzymałem powiadomienie na email-oczywiście żadnego powiadomienia nie było. Ostrzegam przed zawieraniem umowy jakiejkolwiek z firmą Vectra. Nierzetelna i NIEUCZCIWA !!!!!


    ZaletyBrak
    WadyWięcej wad niż zalet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MJ / 2023-12-18 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Same kłopoty b słaba jakość. FATALNE USŁUGI.
    Zaletybrak
    WadyOgólnie fatalnie
    Miejscowośćchoszczno
  • ~Oszukana / 2023-12-18 18:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Konsultant Pan Marceli z Vectry z Gdyni dzwoniąc oszukał mnie wmawiając, że będę musiała płacić wyższe rachunki, jeżeli nie zgodzę się na jego propozycje. Umowa automatycznie przeszła na czas nieokreślony. Wmówił, że będę płaciła wyższe rachunki z automatu, jeżeli nie zgodzę się na jego warunki.
    Oszust i proszę uważać na Marcela z Vectry z Gdyni!
  • ~Sylwia / 2023-12-17 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem oszuści i naciągacze! Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia
    MiejscowośćLubin
  • ~53255049 / 2023-12-17 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nie podpisujcie umów z tą firmą. Wysłałem im modem na koniec umowy, a firma teraz mi wysyła, że muszę dopłacić kolejne 200 zł za modem, bo zwróciłem modem zepsuty, albo w ogóle go nie zwróciłem. Mam wszystkie dane o paczkę kiedy była wysłana. Nie polecam tej firmy.
  • ~Sebastian / 2023-12-17 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku umowy nie działa przewijanie, (cały czas informacja że pracują nad rozwiązaniem)
    Włączając netflix leci dźwięk z programów telewizyjnych, nie ładują się firmy na netflix (ładowanie 0,00% i tak zostaje)
    Zamówiłem abonament 59,99zł a płacę 74,99zł
    W każdą sobotę/niedziele przestaje działać internet, trzeba kilkukrotnie resetować router.
    W tygodniu internet potrafi tak zwolnić, że nie można obejrzeć filmu na youtube mimo że działa tylko jedno urządzenie.
    Nie działa część kanałów ponieważ są oznaczone jako niegwarantowane. (przez dwa tygodnie, kiedy mogłem wypowiedzieć umowę, wszystko działało idealnie)
    Zaletybrak
    Wadycena, dostepność kanałów, działanie urządzeń, działanie systemu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2023-12-16 20:43
    Ocena: 1.25 / 5
    od półtora roku niestety jestem użytkownikiem telewizji z VECTRY... czekam z utęsknieniem do końca umowy. brak rozwiązywania problemów zgłaszanych. w trakcie rozmowy telefonicznej, reklamacyjnej rozłączają się bo skończyli prace!!!!!!!!!!! wiecznie kręcące się kółko szukające sygnału.
    Zaletybrak!!!!
    Wadytotalne olewanie abonentów po podpisaniu umowy.
    Miejscowośćłódż
  • ~yf / 2023-12-16 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    odkodować canal + caczkę oczywiście nie .dać nowe kanały by wzbogacić ofertę programową 2023/2024 nic . To spowoduje skutek odejdzie abonent do konkurencji . Obsługa biura abonenta brak kompetencji .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji biura
    MiejscowośćKalisz
  • ~#jebaxVectre / 2023-12-14 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem w życiu przynajmniej raz na 3 dni się wyłącza bez powodów nawet po 3 godziny czasami nie działa. Żenada nie polecam.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćGłogów
  • ~barkokwa / 2023-12-13 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Naciągją przy każdej okazji. Teleankieterzy manipuluają a ostatnio, to nawet próbowali mnie zastraszać. Obługa bezpośrednia też nie lepsza. Jak przyszedłem zrezygnować z usług, to Pani się na mnie obraziła. Ciągle podnoszą ceny. Ukryta opłata inflacyjna, to kpina. W umowie mam 600 Mb/s a na kompie ledwo 50 Mb/s
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2023-12-13 16:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Z przykrością stwierdzam, że nie ma gorszej firmy telekomunikacyjnej od Vectry, a miałem okazję korzystać usług naprawdę wielu usługodawców, których nazw tutaj nie będę wymieniać. Mimo różnych niedociągnięć i tak każda z tamtych firm nie dorasta Wam do pięt w gnębieniu klienta. Zacznijmy od początku.
    Po przeprowadzce na wynajęte mieszkanie z pewnych przyczyn mogłem mieć tylko internet od Vectry. Znalazłem naprawdę ciekawe rozwiązanie, w którym mam umowę przedłużaną z miesiąca na miesiąc w rozsądnej cenie. W końcu przyszły podwyżki abonamentów, tylko szkoda, że ja jako klient nie zostałem o nich poinformowany w inny sposób niż wyższym kolejnym rachunkiem. Po rozmowie z konsultantem stwierdziłem, że rozsądnym będzie zawarcie umowy terminowej, by właśnie uniknąć kolejnych podwyżek. Umowa zawarta, pracownik mnie dodatkowo jeszcze upewnił, że mój abonament będzie stały tak długo jak trwa umowa. NIC BARDZIEJ MYLNEGO. Nie minęły 3 miesiące trwania umowy, a ja tym razem już mailowo zostaje poinformowany, że podwyższają kwotę abonamentu. Powiedzieć, że się zdenerwowałem, to jak nic nie powiedzieć, bo przecież konsultant mnie zapewniał, że NIE MA SZANS NA ŻADNE PODWYŻKI. Złożyłem skargę i reklamację, ale oczywiście nic z tego. Później długo, długo nic. Zbliżał się koniec umowy i chcąc nie chcąc musiałem znów przedłużyć umowę, ale tym razem stwierdziłem, że wolę mieć nieco mniejszą prędkość internetu na rzecz niższego rachunku. I ZNOWU SCHODY. Piszę na czacie, to dostaję odpowiedź, że dział sprzedaży nie może mi obniżyć rachunku przedłużając umowę. Dostaję zatem numer na infolinię sprzedażową i dostaję ofertę. Ofertę z o wiele większą opłatą niż miałem dotychczas. Mówię czego potrzebuję, a konsultant do mnie, że nie może mi obniżyć rachunków i przełączy mnie od innego działu "po sprzedażowego". Kolejny pracownik infolinii i kolejna wtopa, bo tym razem dostałem ofertę na taką samą kwotę jak płacę do tej pory. Powtórzyłem kolejny już raz, że mi zależy na obniżeniu rachunków. Zostałem finalnie przełączony do działu "utrzymania klienta". Nie mogę tu pominąć kwestii, którą uraczył mnie pracownik. Otóż zapytał mnie "ile chciałbym płacić". Bardzo nieprofesjonalne podejście, bo ja jako klient mogę sobie krzyknąć niedorzeczne "hehe nic, dopłacajcie mi", ale szanujmy się. Po perturbacjach w końcu osiągnąłem kwotę, która była dosyć rozsądna i zadowalająca. Jak się jednak okazało i tak przez kolejne X miesięcy będę płacić więcej niż nowy klient (tu już mój błąd, bo mogłem sprawdzić oferty dla nowych klientów zanim przystąpiłem do rozmowy). Umowa zawarta, wszystko pięknie ładnie. Kilka dni później dostaje telefon od pracownika - byłem zszokowany, że sami raczyliście do mnie zadzwonić, a nie to ja muszę się do Was dobijać. Jeszcze bardziej mnie zszokował informując mnie o prezencie za wypełnienie ankiety po sprzedaży. Myślę spoko, posłucham co ma do powiedzenia. A więc dostałem fajną propozycję HBO MAX na 2 albo 3 miesiące bez żadnych opłat, bez przedłużania itd. Jako że akurat ta usługa jest mi nie potrzebna powiedziałem, że raczej nie skorzystam i nawet zasugerowałem pracownikowi, żeby uraczył nią kogoś innego. Pracownik jednak nie chciał mnie pozostawiać z pustymi rękami i w ramach podziękowania dostałem 40zł mniej do następnego rachunku. Tak po prostu. No byłem bardzo zadowolony - pierwszy tak naprawdę raz od kiedy mam z Wami do czynienia. Ale dobre złego początki. I tu dochodzimy do teraźniejszości. Przychodzi mi nowy rachunek po już zmianie warunków umowy. Sam rachunek jest poprawnie wyliczony, natomiast nie dostałem faktury korygującej za rachunek z poprzedniego miesiąca. W miejsce właściwej faktury korygującej dostałem te 40zł, które zostało finalnie nazwane fakturą korygującą.
    Czyli innymi słowy: pracownik zadzwonił, stwierdził, że da mi 40zł a koniec końców zostało to wpisane jako faktura korygująca, która jest niepoprawnie rozliczona.

    Przejdźmy teraz do innych kwestii:
    Nie mam pojęcia kto odpowiada za zatrudnianie konsultantów, ale niestety większość jest tak bezczelna, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Zwłaszcza kiedy chciałem coś kupić od Was. Natomiast najlepiej wspominam osoby, które przyjmowały skargi i reklamacje - tutaj ukłony z mojej strony - jeżeli to czytacie, Szanowni Pracownicy, zmieńcie pracę, zasługujecie na lepsze miejsce i lepsze traktowanie.

    Jakość usług woła o pomstę do Nieba. Poważnie. Liczba awarii, gorszego działania usług jest przerażająco niska. Gdybyśmy mieli zawrzeć między sobą SLA, to nigdy byście go nie spełnili i byłyby to poważne kary pieniężne z Waszej strony.

    Jeżeli ten tekst czyta jakiś potencjalny klient, który może pozwolić sobie na usługi innej firmy, to nawet nie zastanawiajcie się, po prostu skorzystajcie z innych usług. Jeżeli czyta pracownik z działu skarg i reklamacji, to jeszcze raz zaznaczę jak bardzo Was szanuję, bo jesteście jedynymi ludźmi, którym rzeczywiście zależy na kliencie. Jeżeli czytają to pracownicy działu sprzedaży, pracownicy wyższych szczebli czy ludzi od marketingu/ustalania cen etc., to zastanówcie się nad sobą, tak po prostu.
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264