Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek - Radom / 2014-10-25 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kazdej osobie ktora planuje kupic internet w tej firmie.Odradzam poniewaz:
    1. Internet sie zacina
    2. Router sie resetuje co chwile
    3. dopiero po 5 zgloszeniach przyjechal technikt ktory nic nie zrobil poza odpieciem i podpieciem kabli
    4. Urzadzenie trzeba resetowac za kazdym razem, gdy przechodze z komputera na tablet badz smartfona
    5. mimo iz mam 10mbps na umowie, na kazdym jednym tescie widnieje u mnie maksymalnie 6.5mbps
    6. Jakość internetu podczas grania w gry wymagajace polaczenia internetowego jest wrecz zalosna.

    Na koniec szczerze dodam ze juz mi o wiele lepiej chodzil internet mobiliny z ograniczeniem transferu danych niz to cos co zwa internetem w Vectrze.
    Zalety1. Ładny usmiech pani która podpisywała umowe
    Wady1. Internet sie zacina 2. Router sie resetuje co chwile 3. dopiero po 5 zgloszeniach przyjechal technikt ktory nic nie zrobil poza odpieciem i podpieciem kabli 4. Urzadzenie trzeba resetowac za kazdym razem, gdy przechodze z komputera na tablet badz smartfona 5. mimo iz mam 10mbps na umowie, na kazdym jednym tescie widnieje u mnie maksymalnie 6.5mbps 6. Jakość internetu podczas grania w gry wymagajace polaczenia internetowego jest wrecz zalosna.
    mam go od ok. pół roku, a abonament wynosi ok. 90 zł w którym sie mieści gold pack kablówka oraz 10mbps internetu
  • ~ZADOWOLONA...:) / 2014-10-22 16:27
    Ocena: 5.00 / 5


    Firma VECTRA S.A. na przestrzeni wielu lat współpracy dała mi się poznać tylko z pozytywnej strony...Bardzo miła obsługa klienta...Awarie i naprawy są usuwane zaraz w tym samym dniu zgłoszenia...ewentualnie na drugi dzień...Bardzo mili i uprzejmi technicy...BARDZO DOBRA FIRMA...!!!!
    ZaletySame zalety,pod każdym jednym względem....!!!!
    WadyBrak!
  • ~Koszmarnie niezadowlony / 2014-10-21 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    JA mam internet 150 mbs. Faktycznie nie do uwierzenia, ale test na stronie VETCRY wskazuje - 5-7 mbs!!!!. I co rusz trzeba do nich dzwonić.Standardowa procedura to restart modemu, tryb awaryjny systemu. Ciekawe, ze to prawie nigdy nie pomaga, ale trzeba pokazać, ze coś se robi. Całkowite dno. Odradzam ta firmę. W Olsztynie jest teraz awaria. nikt o niczym nie informuje. Awaria jest od 15.10.2014, a dzisiaj mamy 20.10.2014 Ta firma jest z czasów, kiedy trzeba było błagać o telefon. NIE POLECAM< ODRADZAM
    ZaletyŻadnych
    Wadybrak internetu, predkosc 1/10 transferu w mbs
    4 miesiace
  • ~Asia / 2014-10-20 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!! Płacę za 16 mb a mam max 3 a momentami zrywa połączenie. Dekoder do tv non stop się zawiesza. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Co kilka miesięcy podwyżka opłat. Z 90,30 zł płacę 130 zł. Nie polecam!!! I nawet tą opinię dodaję już 6 raz, bo internet nie chce zadziałać!!!!!
    Zaletynie ma
    Wadyniesolidność, oszustwo, naciąganie
    1.5 roku, 90,30 zł
  • ~Kamil / 2014-10-16 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, jest to banda złodziej, przekonałem się na własnej osobie. Miałem umowę na 3 lata i tak jak było w umowie złożyłem wypowiedzenie z miesięcznym wyprzedzeniem tak jak być powinno a okazało się że Vectra zmieniła sobie regulamin i wypowiedzenie umowy jest dwumiesięczne, automatycznie przedłużyli mi umowe na kolejne 6miesięcy.. żenada, Pisałem wielokrotnie reklamację na ich emaila ale tylko dostawałem smsa że mam zapłacić 600zł bo podadzą mnie do sądu, 0 jakiegokolwiek uzasadnienia i dziś okazało się że od tak sprzedali sobie mój długo dla firmy windykacyjnej. Tak się tam traktuję klientów którzy przez 3 lata regularnie płacą za ich (pseudo) usługi. więc jeżeli ktoś się zastanawia nad ich usługami zdecydowanie nie polecam
    3lata
  • ~Marek / 2014-10-10 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECEM. Najlepiej trzymać się z daleka od takiej frmy.
    ZaletyBRAK - obiecują cuda
    Wadyproblemy z działanie, firma dowolnie interpretuje i zmienia sobie umowę, niekompetetne osoby na infolinii ( pomóc nie mog ale dzwonią często z propozycją zakupienia dodatkowych usług)
    2 lata
  • ~Ja ja / 2014-10-10 16:35
    W sierpniu 2014 wypowiedziałam umowe z Vectrą. Dziś w Warszawie przy Zamoyskiego 53 chciałam oddać sprzet. Nie przyjeli.Wezwałam Policje. Zgłaszam sprawe do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadyzła jakość usług, zły obraz telewizyjny
    od 24.11.2011
  • ~nik / 2014-10-09 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle awarie i prace modernizacyjne.Jeszcze kilka miesięcy i zegnam firme-nie polecam
    3 lata-ok 150 zl
  • ~wkurzona / 2014-10-08 14:58
    Ocena: 1.25 / 5
    firma PORAŻKA! zła jakość sygnału, problemy z połączeniem się z BOK i kosmiczne (w stosunku do jakości usług) ceny..
    Zaletyw końcu rozwiązałam umowę
    Wadypodpisanie umowy
    ok. 6 lat
  • ~Kwarc / 2014-10-06 23:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma VECTRA S.A. na przestrzeni wielu lat współpracy dała się poznać zarówno z pozytywnej, jak i negatywnej strony, jednakże w ostatnich latach dominują niestety negatywne oceny, na które spółka w pełni zasługuje.
    O ile do oferty produktowej i cenowej można podejść pozytywnie, to korzystną opinię o firmie psuje jej zła organizacja i zasady działania, podejście do klientów, szczególnie tych z wieloletnim stażem, niska jakość techniczna, słabo przygotowany personel do obsługi klientów, skandaliczny sposób i terminowość rozpatrywania wniosków i reklamacji, stosowanie niedozwolonych klauzul umownych w dokumentacji, kary nałożone przez UKE i UOKiK.

    Podsumowując, zanim skorzystacie z oferty tej firmy radzę się dobrze zastanowić i skorzystać z opinii klientów z bliskiego wam otoczenia, analizować wszystkie przedkładane dokumenty, najlepiej przed ich podpisaniem w Delegaturach UKE lub u Miejskich Rzeczników Praw Konsumenta lub u prawników, szerokim łukiem omijać infolinie i telekonsultantów oraz przedstawicieli terenowych, żadać potwierdzenia pisemnego każdej załatwianej telefonicznie sprawy itd, a najlepiej wybrać innego operatora, który stosuje proste i przejrzyste zasady działania i działającego na lokalnym rynku (siedziba firmy).
    Zaletyoferta programowa, ceny,
    Wadyj.w.
    6
  • ~Waldek / 2014-10-06 19:33
    "VECTRA dajemy więcej" aja dodam ,że dają więcej awarii. Od czerwca praktycznie nie ma tygodnia bez awarii.Jeżeli możecie wybrać innego operatora to nie wahajcie się.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
    ponad rok
  • ~kamil / 2014-10-03 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    aja co mam powiedziec , powiem to to iz ojciec kupil mi mieszkanie pol roku temu uslugi wectry kupilem po roku wczesniej na wynjmie miszkania odkogos i wiadomo przerowadzilem sie , na swoje i zadalem przeniesienia uslug powidzieli, ze nie maja tam zasiegu i zaproponowali mi zebym na nogos umowe alba ja zerwal co ztego wyszlo kszykneli 1600 zl kary dzis mija polroku aja nie mam przeniesionych uslog tv i internetu i place 200 zl miesiecznie w odatku poszelem do uokik urzedniczka dala mi do zrozumienia iz ze to zgodne z prawem jest.
    Zaletyprzekrety
    Wadykretacze bezkarni
    8
  • ~Bizon / 2014-10-02 21:41
    Naprawdę szczerze odradzam tego operatora. Miałem do czynienia zarówno z UPC jak i Multimedią to Vectra przebija wszystko. Częste braki dostarczania usług zarówno TV jak i internetu to standard. Brak zgłoszenia DWA MIESIĄCE wcześniej o chęci zakończenia usług zgodnie z kończącą się umową skutkuje automatycznym przedłużeniem umowy na kolejne PÓŁ ROKU lub do wyboru karą wynoszącą około 1000 zł!!!! sic!
  • ~mikin / 2014-10-02 11:34
    dramat !!! ciagle zrywanie się polączen, internet naprawde zle dziala i nie ze na zlosc ale kurde ile moze w ciagu dnia sie zrywać tak bezczelnie ze sie nie da nic zrobic z nim.. czlowiek chce chociazby rachunki poplacioc ale nie moze bo internetu brak ! dodatkowo dodzwonienie sie do nich to graniczy z cudem
  • ~conecho / 2014-09-19 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciąganie ludzi, zmieniaja regulamin, która nie pokrywa się z umową i oczywiście trzeba płacić więcej niż jest w umowie. Rezygnacja z jednomiesiecznej zmienili na 2-miesieczną, Dziady. Rezygnuje z nich. Dziady i złodzieje
  • ~dang / 2014-09-17 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi komentarzami. Na Vectrę zdecydowałem sie bo w nowej lokalizacji biura które zakładaliśmy była to jedyna znana mi dostępna opcja. Umowa na usługi biznes podpisana zdalnie. Już następnego dnia pojawił się technik i pierwsze zdziwienie kiedy podłączył modem i nie miał czym nawet sprawdzić sygnału. Zapytany stwierdził, ze Vectra nie wydaje żadnych urządzeń pomiarowych na montaż. Pytam zatem jak mam podpisać protokół, że warunki techniczne ok, skoro monter nie sprawdza czy w ogóle działa. Mniejsza z tym. Rozpoczęliśmy użytkowanie i w ciągu 8 godzin pracy zerwało nam połączenie 14 razy pierwszego dnia! Wykonaliśmy zgłoszenie techniczne. Pojawił się technik, który nie zgłosił żadnych uwag co do łącza, natomiast nie potrafił wytłumaczyć czemu zerwało połączenie ponownie z internetem w jego obecności. Polecił nam złożyć reklamację i wykonać kolejne zgłoszenie techniczne. Zrobiliśmy to i czekamy od 2 dni na kontakt. A internet jak nie działał tak nie działa i zrywa się jeszcze częściej.
    Zadzwoniłem do boku z informacją, że nie mamy połączenia, ponosimy jako firma straty finansowe i przestoje w działaniu sieci i mam zamiar wypowiedzieć umowę ze wzgledu na niedotrzymanie przez operatora ciągłości połączenia w 90%. Otrzymałem informacje, że nie mogę odstąpić od umowy bo w dniu podpisania protokołu internet działał sprawnie.
    Jest to kpina totalna z klientów. To tak jak z samochodem: "widziały gały co brały" kupujesz fajny a po paru kilometrach rozpada się silnik ale sprzedającego to nie obchodzi. To samo z nimi.

    Odradzam, nie brać OFERTY BIZNES w żadnym przypadku. Już mobilny internet działa stabilniej.
    ZaletyPan Technik, który pomimo, że nie wiedział jak pomóc to chociaż miły był.
    WadyZero profesjonalizmu, nastawienie na zysk, jakość połączenia internetowego (usługa biznes) żenująca i bezużyteczna
    5 dni - 146 zł/mc
  • ~wściekły / 2014-09-14 22:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem abonentem Vectry w Lęborku od dawna i powiem jedno,obsługa to jedna wielka ściema.Pani i pan w biurze udają biznesmenów,którym nie zależy na klientach,przyjmują zgłoszenia,których nie realizują.Monterzy nie przychodzą na dzień i godzinę umówioną.Wolna amerykanka.Monter miał przyjśc trzy miesiące temu-do dziś go niewidac.Zamiast 16 mega mam 0,5 internetu i według nich jest to w porządku.
    Zaletyżadne
    Wadywiele
  • ~Anita / 2014-09-14 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze ODRADZAM komukolwiek nawiązywania współpracy (o ile ktoś z Vectry zna to słowo) z tym pożal się Boże dostawcą.
    Regularnie co jakiś czas "awaria" telewizji i internetu. Zero szacunku dla klienta.
    Wypowiedzieć im umowę też wcale nie łatwo... najgorszemu wrogowi nie życzę użerania się z nimi!
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko u tego dostawcy to jedna wielka pomyłka
    3 lata, 100zł/msc
  • ~Cypis / 2014-09-13 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Czyli teoretycznie bo wypada weekend, naprawy (czyt. wymiany modemu !) się mogę spodziewać we wtorek.
    Oni już złamali swój własny regulamin i tym samym umowę, bo w punkcie 4.2 jest zapis:
    "Dostawca Usług gwarantuje dla wszystkich Usług, w tym Usług telekomunikacyjnych minimalne poziomy jakości:
    ...
    Bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia Usług od 90%"

    W moim przypadku od poniedziałku do awarii w czwartek (11.09) upłynęło 79 godzin świadczenia usługi. Czyli do godziny 19 w piątek 12.09 (kiedy to mieli usunąć początkowo usterkę), w sumie czas trwania umowy wyniósł 103 godziny. Co oznacza, że bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia usługi wychodzi około 75%, z każdą godziną wartość ta maleje.

    Najbardziej z tego wszystkiego wkurzają kłamstwa z BOKu o tych 24 godzinach i cyniczne ton technika jak sobie wymyślił 24 godziny robocze.

    Mógłbym na podstawie złamania przez nich regulaminu w punkcie 4.2, wystąpić o rozwiązanie umowy z winy operatora. Jednak mam lepszy sposób i szybszy, mianowicie nie minęło 10 dni od podpisania umowy u mnie w mieszkaniu, więc dostaną na swoim blankiecie dostarczonym z umową oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług. Czyli - BUJAJ SIĘ VECTRA ! Szybko daliście mi się poznać, dobrze że w tym okresie 10 dni.
    Zaletyżadnej nie stwierdziłem w ciągu 100 godzin od uruchomienia usługi
    Wadykłamstwa na infolinii, kosmiczny czas reakcji na awarię modemu
    5 dni
  • ~Maciek_ / 2014-09-12 10:34
    Ocena: 1.50 / 5
    W dużym skrócie: NIEE!!!!!

    - zapisy w umowie na niekorzyść Klienta (Vectra raz na 24h może bezkarnie na 5-6 h wyłączyć usługę), twierdzi że robi to w nocy bo przecież wtedy nikt nie korzysta z internetu, co za głupota!
    - mulący internet, prędkości zdecydowanie mniejsze niż zadeklarowane w umowie ("ale przecież to prędkość DO prędkości z oferty, a nie dokładnie tyle...")
    - w ciągu jednej godziny potrafi kilkanaście razy zerwać połączenie. i nie jest to sytuacja jednorazowa tylko pernamentna!

    Podsumowując bardzo nie polecam i żałuję, że dałem się omamić ich zapewnieniom z oferty. Na początku dobrze sie zapowiadało, a potem jak zwykle.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017