Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~boss / 2014-12-11 18:45
    Ocena: 1.25 / 5
    To jest kpina. Codziennie brak neta. Tv akurat u mnie chodzi ok ale internet to katasrofa.
    Zaletybrak
    Wadybraki netu, brak deklarowanej prędkości
    3 lata
  • ~ems / 2014-12-09 16:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie jestem w ogole zadowolona. Caly czas przerywa internet, nie mozna sie dodzwonic do infolinii.
    Zaletydobra cena
    Wadyniska jakość obsługi
  • ~Szczecinianin / 2014-12-08 21:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Ludzie kochani! nikt nie jest wolny od wad. Mam wrażenie, że piszecie chaotycznie, impulsywnie zupełnie nie jest to racjonalne, co tutaj czytam.
    Poczytajcie opinie innych dostawców i zobaczycie czy jest tak kolorowo jak się wam wydaje. Wszędzie jest podobnie i nie tylko u operatorów kablowych. Zauważyłem jak ciężko jest człowiekowi dogodzić i prawie zawsze jest źle.
    Vectra daje radę moim skromnym zdaniem, a wszystko zależy od wielu czynników zanim dotrze do waszych modemów/dekoderów sygnał i na tym nie kończy się współpraca.
    Wasz sprzęt też jest bardzo ważny i to w jakim jest stanie, co przekłada się na prawidłową stabilność działania usługi. Nie wypowiadam się na temat umów, ale działanie techników, instalatorów w wielu miastach wygląda naprawdę dobrze.

    Każda sieć, to wielka infrastruktura, która składa się z wielu elementów bardzo trudna do utrzymania w 100% stabilnym działaniu - taka nie istnieje.
    Piszecie syf, dziadostwo, nie mam 60mb/s tylko 2mb/s - mnie to śmieszy, bo może wypadałoby by sprawdzić czy sprzęt na którym działasz może tyle wyciągnąć z tej sieci.Piszę o połączeniu kablowym eth, bo wifi chyba nawet dzieci wiedzą jak działa i jest niestabilne. Najlepiej jest napisać, że Vectra to zło i przejść do innego dostawcy gdzie ku waszemu zdziwieniu dostajecie to samo zło :)
    Kończąc moją krótką myśl, ja mam Vectre i są czasem przerwy w działaniu, ale nie jest to powód żeby się rzucać, chlastać albo co gorsza zmienić na być może większe zło.

    Pozdrawiam
    ZaletyFajne promocje, Dużo kanałów w tym HD, Profesjonalna obsóga techniczna
    WadyTakie same jak u wszystkich dostawców
    Teściowa 30lat ja od 2, cecny różne
  • ~były klient / 2014-12-08 17:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam stanowczo, naciągacze, pazerni na każdy grosz, nielojalni wobec klienta. Jeżeli podpiszesz umowę - to tylko płać, między wierszami w regulaminie zręcznie przemycone zobowiązania. W przypadku chęci rozwiązania umowy - pilnować terminów, bo inaczej kary i to konkretne. Jakość usług uzależniona od infrastruktury i zróżnicowana. Internet - wiele ofert dużo korzystniejszych.
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyzabraskłoby miejsca
    5lat, za dużo
  • ~gentelan / 2014-12-08 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca mówię wam nie zawierajcie umowy z tą firmą, obsługa najgorsza z jaką miałem do czynienia + oszukują na kasie.
    ZaletyBrak
    Wadyobsługa oszuści
    rok
  • ~lęborczanka / 2014-12-04 23:04
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolona, profesjonalny serwis obsługi klienta, miałam problem, przystojny Pan przyjechał naprawił i wszystko dalej śmiga, nawet mi ustawił wszystko żeby lepiej działało, co więcej zmodernizował mi podłączenie, mam teraz ładne estetyczne gniazdko itp. super
    Zaletyszybki i profesjonalny serwis
    od 3 lat, abonament internet+tel+TV 110
  • ~Jordan23 / 2014-12-04 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NACIĄGACZE I OSZUŚCI, JAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY, ludzie nie podpisujcie z nimi żadnej umowy, zrezygnowaliśmy z ich usług w maju b.r. I do tej pory przysyłają nam różnego rodzaju opłaty i kary za zerwanie umowy, gdzie normalnie zapłaciliśmy 3 m-ce wypowiedzenia (a okres był 1-mczny jak się okazało) - złodziejstwo, uciekać od nich!!!! I to nie tylko my tak mamy z tego co wiem
    WadyOszuści
  • ~Wojt123 / 2014-12-03 22:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra jest fatalnym dostawcą usługi. Wyjątkowo nieprzyjemna obsługa. Fatalna umowa i arogancka egzekucja swoich praw w przypadku odejścia.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

    Biuro obsługi niekompetentne - wręcz robiące łaskę, bowiem przychodzą tam ludzie z reklamacjami. Często starsi i nabici w przysłowiową butelkę. Takiego czegoś nie widziałem. A podobno w Warszawie taka kultura.
    Zaletybrak
    Wadysame
    2 lata miałam i już o nim zapomniałem
  • ~Klient / 2014-12-03 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój ojciec niestety podpisał umowę z Vectrą na telefon stacjonarny.
    Wcześniej posiadał umowę z firmą XXX i w kwocie 10 zł posiadał pakiet minut co było fajną ofertą, ale firma XXX chyba weszła w spółkę z Vectrą (sama nie wiem). W każdym razie po wizycie w firmie XXX wrócił z umową z Vectry.
    I tu szok, bo okazało się że w abonamencie na kwotę 26 zł nie ma żadnego pakietu minut, a jak dzwonisz to płacisz dodatkowo.
    Na szczęście przyszło pismo, że zmieniają się warunki umowy i możemy zrezygnować.
    A tu nagle WEZWANIE DO ZAPŁATY = KOMORNIK bo niby zalegamy na 16,00 zł :-)
    Nie wiem skąd to się wzięło, ale dla świętego spokoju zapłaciłam.
    PISZĘ TO PO TO BO NIESTETY OSOBĄ STARSZYM WCISKA SIĘ CZASEM TAKI SZAJS A MNIE TO WKURZA!
    Zaletybrak
    Wadydrogo, nie korzystne oferty, wrogość i wyzysk nastawiony na klienta
    około 1 roku
  • ~co za syf / 2014-12-02 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja akurat na szczescie w tym syfie nie wzielam internetu bo tu zaczelam wlasnie opinie przegladac...ale mam telewizje bo nasza osiedlowa kablowka przeszla na vectra i jakos w ogole sie nie zastanawiajac bo powiedzieli ze bedzie to samo....przeszlam ale tez na szczecie wzielam najmniejszy pakiet..................... a i tak sie wqrw..... bo mam program Al Jazzeera, TV TRWAM, DISCO POLO MUSIC, POLONIA i pare innych zalosnych programikow z tej serii..... I NIC ZERO WIECEJ. SAM CHŁAM........... Pluje sobie w twarz bo w tej samej cenie np cyfrowy polsat ma tysiac lepszych programow..........

    Tak to jest jak czlowiek na nic nie ma czasu..i sam nie wezmie i sprawdzi.... oszusci ii tyle.
    Zaletyżadnej
    Wadysame wady, porażka ta tv
    rok , zdecydowanie za duzo jak na to co oferuja
  • ~B.S. / 2014-12-01 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy, częste awarie. Po jednej z awarii trwającej kilka godzin cudem udało mi się dodzwonić do biura obsługi. Przyjęto zgłoszenie, powiedziano mi, że awaria zostanie usunięta w przeciągu kilku godzin co już jest nadużyciem. Po kilku godzinach dalej nie miałem dostępu do internetu, po telefonie współlokatora okazało się, że żadnego zgłoszenia nie było. Człowieczek z odpowiedzialny za zgłoszenie olał mnie klienta. NIE POLECAM!
    ZaletyŻadnych
    WadyCzęste awarie, słaba obsługa klienta, internet wolniejszy niż w ofercie.
    5 miesięcy
  • ~mark / 2014-11-29 13:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma nie solidna,naciągająca klienta na nieuzasadnione opłaty!!!!

    Wystawia kilkakrotnie faktury za to samo,a reklamacje zbywa twierdząc
    że wszystko jest zgodne z prawem.
    Wadynaciągacze
  • ~Pawel / 2014-11-27 22:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety po trzech latach doznalem nieprzyjemnego potraktowania przez wyzej wymieniona firme. Podpisalem umowe z VECTRA w 2013 w ktorej termin wypowiedzenia wynosil 30 dni. Po roku zwiekszylem parametry lacza przedluzajac umowe na kolejne 2 lata. W tym roku zdecydowalem sie zrezygnowac z uslug VECTRY i zanioslem wypowiedzenie umowy miesiac przez terminem wygasniecia umowy. Pan przy okienku powiedzial, ze nie moge wypowiedziec umowy gdyz w lipcu po cichu firma zmienila warunki i okres wypowiedzenia trwa 60 dni. Jako, ze okres wypowiedzenia zostal przedluzony, automatycznie przedluza mi sie takze kontrakt na swiadczenie uslug o 6 miesiecy. Wiec nie moge rozwiazac umowy zgodnie z pierwotna umowa i dodatkowo musze pozostac z operatorem przez kolejne 6 miesiecy. Przy pytaniu czy moge rozwiazac umowe ponoszac ewentualne koszty kary otrzymalem odpowiedz, ze nie jest to mozliwe. Powiem tak, stracili klienta dozywotnio. Zaplacilem kare i rozwiazalem umowe bez zachowania terminu od lutego. Tak paskudnej i nieprzyjaznej dla klienta firmy jeszcze nie znalem. Mysla, ze ten 1000 pln zastapi im potencjalne zyski jakie mogli miec traktujac mnie fair, nic bardziej mylnego. VECTRA NIGDY WIECEJ!
    ZaletyBRAK
    WadyJAKOS USLUG, ZLE TRAKTOWANIE POZYSKANYCH KLIENTOW
    36 Miesiecy
  • ~Stasiek / 2014-11-25 13:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo nierzetelna firma nastawiona tylko na dojenie klientów. Obsługa klienta nic nie wie, boi się odezwać "żeby nie wprowadzić w błąd". Zmienili okres wypowiedzenia z 30 na 60 dni w trakcie umowy bez informowania o tym. Podobno tak mogą bo jest to zapis w regulaminie a nie w umowie. Automatyczne przedłużenie umowy na kolejne 12 miesięcy. Pismo wysłane 2 miesiące temu bez odpowiedzi pomimo ponaglenia wysłanego przez konsultanta po miesiącu oczekiwania na odpowiedź. Częste zmiany w programach lub awarie np. komunikat "kanał jest kodowany" pomimo,że jest on w naszym pakiecie. Dekoder przestał działać po kilku miesiącach serwisant wymienił na taki sam i powiedział, że te dekodery się przegrzewają i kazał ten nowy sprawdzać czy nie jest gorący a jakby był to wkładać go na pół godziny do lodówki. Powiedziałem, że chyba żartuje ale on całkiem poważnie powiedział, że te dekodery tak mają. Żenada i śmiech. Oczywiście nie sprawdzałem czy się przegrzewa i w tym wymienionym po paru miesiącach przestał działać wyświetlacz i tak jest do dzisiaj. Żeby nie było, że się tylko czepiam internet chodzi całkiem stabilnie tak na otarcie łez chyba

    Jeśli jest jakakolwiek alternatywa to radzę z niej skorzystać. Telewizja z Polsatu czy Nki, internet mobilny czy z Tepsy telefonu nie miałem w Vectrze to się nie wypowiadam.

    Jeśli nie ma innego wyjścia trzeba mieć świadomość, że jest to firma nieprzyjazna klientowi, która agresywnie wykorzysta każdą możliwość wyciągnięcia od Was pieniędzy. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem chyba że jest to dokupienie usługi. Należy uważać na zapisy w umowie pamiętać o okresie wypowiedzenia i najlepiej samemu nagrywać rozmowy bo w razie sporu Vectra ich nie udostępni.

    Uważajcie na tą firmę
    ZaletyStabilny internet
    WadyObsługa klienta poniżej krytyki i wiele innych
    2 lata
  • ~użytkownik / 2014-11-24 12:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Prawdopodobnie najgorsza firma w swojej dziedzinie usług. Przeważnie brak kontaktu, a jak nawet uda się połączyć, to obsługa mało kiedy wykazuje się kulturą. Głównym problemem są jednak nierzadkie i trwające ponad 6h przerwy w dostępie do internetu, TV i telefonu stacj. Za co się płaci w takim razie? Użytkowników, którzy szukają odpowiedniego operatora, proszę o przemyślenie decyzji o podpisaniu umowy z tą firmą. Osobiście nie polecam.
    Zaletybrak
  • ~Age / 2014-11-23 15:14
    Ocena: 2.00 / 5
    i znowu nie działa jak pownno ;[
    place za 60 mbpsow (slownie szescdziesiat)
    dostaje 2.5 (dwa i pol) o zesz qrw.
    Zaletytanio
    Wadybadziewnie
    1/2 roku 40
  • ~wyspiarz / 2014-11-22 17:31
    Najgorsza firma na rynku, totalne olewanie klienta. Czekam już 27 minut na połączenie z konsultantem. Chcę zgłosić awarię a wysłuchuję jaka to Vectra jest super. Biorą na przeczekanie.
    Wkrótce kończy się umowa i będzie bye bye.
    Zaletyżadne
    Wadytrudno zliczyć
    za długo
  • ~eds / 2014-11-21 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie wspominając już o jakości usług to jeszcze jak klient chce z nimi zostać przeprowadzając się w inne miejsce gdzie nie świadczą swoich usług to jeszcze robią problem z przejściem na usługi mobilne. Szkoda , że tak traktują klientów, ale widocznie im nie zależy.
    Zalety-
    Wadyczęste problemy z siecią, brak możliwości zmiany umowy ze stacjonarnej na mobilną
    3 lata
  • ~ewa / 2014-11-20 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wiem czy tam pracują sami idioci czy po prostu sprawia im przyjemność robienie z klientów idiotów, przyszło mi pismo, że dokonują zmian w dokumentacji abonamentowej i mam nadzieję że na tej podstawie uda mi się rozwiązać z nimi umowę raz na zawsze( tak przynajmniej jest napisane że żadne odszkodowanie ani zwrot ulgi im się nie należy) bo to co oni wyprawiają jest karygodne.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Hanna / 2014-11-20 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś paranoja!...Internet wiecznie przerywa połączenie, nawet przelewu w banku nie można zrobić bo co chwile się zacina. Po interwencji niestety nic w tej sprawie nie zrobiono. Nie polecam!!!
    Zaletyżadnych!!
    Wadyprzerywa połączenie, obsług klienta zerowa!!
    3 m-ce
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017