Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jadwiga - Dane wrażliwe / 2015-01-13 18:48
    Uwaga: PRZED ZAWARCIEM umowy Akwizytor żąda podania danych wrażliwych, tj. PESEL i numer Dowodu Osobistego. Jest to praktyka WBREW PRAWU. Jest stosowana przez oszustów, którzy sprzedają te dane, albo wykorzystują do zawierania umów kredytowych on line albo innych paskudnych praktyk.

    Dziękuję za opinie, bo już byłam blisko podpisania umowy z tą firmą.

    Akwizytor zawierający umowę powinien stawić się osobiście, WYLEGITYMOWAĆ i dopiero kontynuować procedurę zawierania umowy.
    Zaletyżadnych
    Wadynarażanie ludzi na udostępnianie danych przez telefon
    jeszcze nie kupiłam i nie kupię, ze względu na działania wbrew prawu.
  • ~Aga / 2015-01-13 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Vectra oszukuje klientów!!! Zawarliśmy umowę w mieszkaniu, które wynajmujemy, wiedząc, że nie będziemy mieszkać tam 2 lat, natomiast w docelowym miejscu zamieszkania Vectra nie świadczy swoich usług. W momencie zawierania umowy miła Pani powiedziała nam, że jeśli przeprowadzamy się w miejsce, gdzie Vectra nie dociera, można rozwiązać umowę wcześniej, bez płacenia kary umownej. Dziś dowiedzieliśmy się, że to wszystko była bujda na resorach - Vectra chce nam naliczyć karę umowną!!! Podobno jest to w regulaminie, natomiast kilkakrotnie ustnie zostaliśmy poinformowani inaczej. Nie zawarlibyśmy takiej umowy wiedząc o tym od samego początku, natomiast czytanie regulaminu zajmującego kilka stron i napisanego drobnym maczkiem w dodatku z 6-miesięcznym dzieckiem na ręku jest niewykonalne. Z Vectrą najprawdopodobniej spotkamy się w sądzie. Oszustów należy tępić
    ZaletyŻADNE
    WadyPATRZ - OPINIA POWYŻEJ - OSZUSTOM MÓWIĘ - NIE
    1,5 roku
  • ~humanity / 2015-01-12 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie juz na samym starcie nie poleca. Monter internetu wraz z umową miał być dwa dni temu i cisza. Po rozmowie z konsultantką z "firmy" otrzymałem informacje ze monter gdzies zaginął z moją umową i sprzętem. W dodatku firma nie ma kontaktu z monterami...kpina
  • ~filemonn81 / 2015-01-08 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    pORAZKA. cHCIALEM WYPOWIEDZIEC UMOWE I TRAGEDIA. Zerwane lacze co pare minut. Odradzam.
  • ~Robal / 2015-01-08 18:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzie, czytajcie umowy! Stały chwyt to automatyczne przedłużanie umowy po okresie promocji plus przedłużenie okresu wypowiedzenia do 2 miesięcy. I już kolejny jeleń złowiony na kolejne pół roku albo kara 950 zł.
    Zaletydziała
    Wadypokrętnie sformułowane umowy aby łowić frajerów na ich przedłużenie
    za długo i za drogo
  • ~ela10566 / 2015-01-02 15:49
    Może ktoś pójdzie po rozum do głowy i zamknie tę firmę!!!! Banda złodziei, nierobów i cwaniaków, którzy biorą pieniądze i olewają totalnie klientów. Burdel w dokumentach i chamstwo obsługi przechodzi samą firmę. LUDZIE OMIJAJCIE VECTRĘ Z KILOMETRA!!!!!!!
    Zaletychyba niepełnosprawni umysłowo pracujący w oddziałach ale pracujący
    Wadybubel do potęgi n
    ZA DŁUGO
  • ~Andrzej / 2015-01-02 03:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni rok (2014) same awarie, przynajmniej raz w miesiącu powyżej 12h. Firma naciąga i oszukuje. Mięknie,jak się z nią rozwiązuje umowę ( najlepiej to robić kiedy zmieniają warunki umowy - unikniemy kosztów zerwania umowy ).Firma często zmienia warunki umowy w okresie wakacyjnym licząc na uśpioną czujność w okresie wakacji.Jeśli chcemy rozwiązać umowę należy złożyć rezygnację z (automatycznego) przedłużenia umowy na kilka miesięcy przed jej wygaśnięciem. Vectra w tej kwestii lubi wprowadzać ludzi w błąd - najpierw każe złożyć rezygnację w momencie wygaśnięcia umowy, a później ją automatycznie przedłuża mówiąc o 2-miesięcznym okresie wymówienia i strasząc nas wysokimi karami za przedwczesne zerwanie umowy.Proponuję nagrywać każdą rozmowę z konsultantem, zarówno telefoniczną jak i biurze obsługi.
    Ich metody działania przypominają metody naszych starszych braci w wierze.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo - jakość i osługa klienta
    6 lat ok 150 PLN
  • ~pawko / 2015-01-01 22:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam od dnia 15.12.2014 wziąłem usługę tv + internet nie wiem co mnie po kusiło chyba to że dali mi szybszy net i jeden rachunek na wszystko bo mi się nie chciało płaci dwóch rachunków bo o prawie 30zł wyszło mi różnicy. Ale do rzeczy internet działał poprawnie całe 10 dni czyli w grach online pingi były ok lagi nie występowały ale od dnia 26 grudnia już to się zmieniło lag za lagiem zgłoszona usterka fajnie szybko zareagowali bo na drugi dzień wymienili mi osprzęt ale znów #$#@ minus bo neta miałem za 24h dopiero i co dalej to samo jest czyli znów czeka człowieka męczarnia odnośnie dzwonienia do tych ludzi....
    Zaletynie widzę
    Wadyno niestabilne łącze internetu
  • ~Patriota / 2014-12-31 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    No takiej podstępnej firmy to jeszcze nie miałem okazji poznać.
    Już myślałem iść na drogę sądową z nimi.
    Stanowczo nie Polecam a obsługa klienta wysyla od jednej do drugiej osoby
    ZaletyDrogo
    WadyOszukują
    rok
  • ~ela10566 / 2014-12-30 13:45
    Tak dziadowskiej firmy jak Vectra jeszcze w Polsce nie było od drugiej wojny światowej. Nawet firma co wywozi śmieci ma w siedzibie telefon. A tu trzeba dzwonić przez Berlin, żeby do oddziału się dodzwonić!!! Technicy z Vectry się nie wyrabiają. Osiedlowe kablówki to były złote firmy!!! To się nadaje do UOKIK. Może jak nałożą na Vectrę milionowe odszkodowanie to może się zastanowią. LUDZIE OMIJAJCIE VECTRĘ Z KILOMETRA. Najlepiej gdyby ją zlikwidowano jak Amber Gold.
    ZaletyNIGDY NIE BYŁO
    WadyWYŁĄCZNIE WADY, BUBEL JAKICH MAŁO NA ŚWIECIE
    ZA DŁUGO
  • ~mariusz / 2014-12-24 12:20
    zalecam omijać z daleka. bałagan w księgowości - źle zaksięgowali moja wpłatę i jeszcze firmę windykacyjna nasyłają. nie pomaga przedstawianie dowodu przelewu. żałosna grupa dorobkiewiczów bez wykształcenia i ogłady.
    Zaletyżadne
    Wadyniewiarygodnność, wyłudzanie niby zaległych wpłat
  • ~drugi-henryk / 2014-12-24 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocni w gębie w reklamie swej firmy,rzeczywistość to katastrofa ! Za keóla Ćwieczka,firmy działały lepiej ! U nich ciągłe zapewnienia,że będzie lepiej...Technologicznie,cofnięci w rozwoju,obsługa klienta do d... Wystarczy ? UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ I UNIKAĆ !!!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt mała rubryka
    kilkanaście lat
  • ~al / 2014-12-19 20:11
    Ocena: 5.00 / 5
    witam polecam. wszystko ok
    Zaletyszybki net
    Wadybrak
    5lat
  • ~andrzej / 2014-12-18 11:12
    Ocena: 2.25 / 5
    nie ma deklarowanej prędkości często to zgłaszam .jak przychodzi serwisant prędkość jest fantastyczna po wyjściu za chwilkę spada bardzo dziwne? jest tak za każdym razem.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    109zł kilka lat
  • ~Michal / 2014-12-17 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA !!!. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Dwa miesiące temu założyłem z nimi umowę na internet i telewizję. Cena niby ok i pakiet telewizji również, jak i internetu. Wszystko by było ok gdyby nie fakt, że po prostu mnie oszukali. Dwa miesiące po podpisaniu umowy zabrali mi część kanałów (w dużej mierze w HD). Okazało się że pakiet jaki brałem przy podpisywaniu umowy nagle się zmienił - zabrali z niego część kanałów. Zgłaszałem im ten fakt. Tłumaczą się tym, że kanały jakie miałem były w promocji. Podczas podpisywania umowy żadna taka informacja nie padła - zostałem po prostu wrobiony. Wychodzi na to, że w każdej chwili mogą po prostu zabrać mi wszystkie kanałay zostawić tylko TVP 1 i TVP 2 i powiedzieć że pozostałe były w promocji. Banda złodziei i oszustów - NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadypowolne uruchamianie się, słaby interfejs, brak możliwości zmiany numerów kanałów, częste zwiechy systemu
    2 miesiące, 75 zł
  • ~ana / 2014-12-16 13:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Wyjątkowo nieuprzejma obsługa, pan z obsługi klienta nie chciał mi niczego wyjaśnić i zachowywał się jakby był obrażony, że wzywam go do usterki. Nie polecam tej firmy.
  • ~luc31 / 2014-12-15 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo niskie standardy obsługi klienta, trudności w dodzwonieniu się do Biura Obsługi. Dzisiaj usłyszałam, że mój, wysłany im cztery dni temu mail, nie wymagał odpowiedzi, więc jej nie dostałam.
    Zaletycena
    Wadybrak profesjonalnej obsługi klienta,
    5 lat
  • ~Sagittario / 2014-12-12 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co noc problemy z netem i TV, notorycznie !!!
    WadyProblemy z dostępem do sieci. biuro obsługi klienta do wymiany !
  • ~Jaaa / 2014-12-12 00:27
    Brak i internetu w nocy... regularnie.
    ZaletyBrak
    Wadyjw
    3 lata
  • ~Hogi / 2014-12-11 23:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Operator do dupy, non stop błąd dekodera, wciąż brak telewizji w nocy, prędkość internetu o połowę mniejsza niż deklarowana, ciągle zrywa połączenia, wysokie pingi,ciągle trzeba resetować modem, biuro obsługi klienta czynne do 22.00, awarie są głównie w nocy. Niekorzystne zapisy w umowie dotyczące wypowiedzenia, zmiany w umowie niezgodne z prawem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    4 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017