Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2015-03-06 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Konsultanci oszukują przy zawieraniu umów.Podczas zgłaszania reklamacji każda wiadomość z innym obsługującym.Totalny burdel w firmie,oszustwo.Moją sprawą zajął się rzecznik praw konsumenta,jeśli to nie pomoże to zajmie się sąd,nie będę zważał na koszty,tak dla zasady,a potem sprawę nagłośnie medialnie.Nie popuszczę ! ! !
  • ~Lukasz / 2015-03-04 14:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, pol roku temu przegladalem to forum, w poszukiwaniu opinii na temat vectry. Czytam, jest cala masa negatywow, mysle: no coz, pewnie wielu osobom swiadcza uslugi stad proporcjonalnie wiele osob jest niezadowolonych. Dzis po pol roku juz wiem, ze vectra to najgorsza firma swiadczaca uslugi multimedialne. Ale po kolei. Uzywam netu do pracy z domu. Jakosc netu bardzo slaba. Co jakis czas przerwy w dostawie sieci, oczywiscie pani w biurze pyta z jakiej jestem ulicy, a potem ze na tej ulicy tez mieli krotka awarie: dziecinada. Na kablu tez rwie, nie ma pelnej predkosci. Tak maja poustawiane konfiguracje, ze moj wlasny voip w trybie routera ich urzadzenia nie dziala, ale dla nich jest to normalne. W trybie bridge dziala, ale tylko dwom kompom daja adresy IP. Konsultancie na pomocy technicznej niekompetentni. B.mili, ale niestety za kazdym razem trzeba kazdemu tlumaczyc jaki sie ma problem, kazdy stara sie pomoc, i mowi ze juz bedzie ok, i nie jest. Znaczy, ze sie nie znaja. Mieszkam w Niemczech, tam mam tez net kablowy z firmy KabelDeutschland i z moim slabym niemieckim potrafilem sie z konsultantem dogadac i wyjasnic o co chodzi, ten mi pomogl, a niestety konsultanci z Vectry kompetencje maja slabe. Nie mozna nawet do tego samego sie dodzwonic, bo skoro znal sprawe, to warto dalej z nim rozwiazaywac problem: niestety, nie mozna sie do niego dodzwonic, nie ma swojego numery, nie oddzwoni do ciebie, czyli ma ciebie w powazaniu. Vectrze nie zalezy na zadowolonym kliencie, vectrze zalezy na pozykaniu klienta, na niczym wiecej. Zlozylem 3 reklamacje, na 2 raczyli odpowiedziec. Rodzice maja net z UPC, tam nie ma zadnych problemow, czlowiek sam moze konfigurowac router ,a w vectrze nie. Wczesniej mialem lokalnego dostawce Telsat we Wro i bylo wszystko super, teraz zmienilem, bo dziecko chcialo bajek wiecej i b.b.b.b.b zaluje.

    PODSUMOWANIE:
    jezeli masz alternatywe, to prosze wybieraj wszystko inne niz Vectra, bo jakosc swiadczonych uslug, plus kompetencje i podejscie do klienta jest ZENUJACE!!!
    ZaletyTylko telewizja dziala wg oczekiwan.
    WadyNiska jakosc, slaby serwis, niekompetencja.
    6 miesiecy
  • ~y10 / 2015-03-04 09:56
    Ocena: 1.50 / 5
    obsługa klienta beznadziejna, taktyka jest taka, pozyskać klienta , reszta mam cię w d......
    Zaletybrak
    2 lata
  • ~ts... / 2015-03-03 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radze nikomu zawierać umowy z ta firma.. Od 2 miesięcy internet nie nadaje sie do normalnego użytkowania, pałace abonament za 60mb a otrzymuje zaledwie 6.. rezygnuje z tej bandy łazęg i zmieniam dostawce jak najprędzej
    Zaletytotalny brak
    Wadywszystko jest wada internet jak i telewizja
    kilka ładnych lat z abonamentem 110zl
  • ~Bezsilna cd / 2015-03-03 19:46
    Dziś dowiaduję się, że po po dwu wnioskach o przeniesienie numeru telefonu z Netii do Vectry,( od 19.12.2014,) wielokrotnych rozmowach z infolinią, pisemnym zażaleniu mój numer przydzielono ....innej osobie. Można walić głową w mur.Brak kontaktu z kompetentną osobą, brak szacunku do klienta.
    Wadyj.w
  • ~Ewa / 2015-03-03 17:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam!! chciałabym sie podzielić z wami opinią na temat vectry.Chodzi o internet,oczywiscie internet działał spoko duza prędkośc za 59złmiesiecznie co do internetu nie mam zarzutów mam natomiast powazne zarzuty co do obslugi klienta vectry.
    Otóż załozyli mi internet w 2013roku w mieszkaniu które wynajmowałam, umowa była odmarca 2013 do kwietnia 2015r. otóż we wrzesniu 2013r wlascicielka mieszkania które wynajmowałam postanowiła je sprzedaz więc ja przeprowadziłam sie gdzie indziej.
    W umowy wyraznie jest napisane ze w przypadku zmiany miejsca zamieszkania usługi zostaną przeniesione.Poszłam do punktu obslugi klienta vectry i zglosiłam nowy adres i zeby przeniesli mi usługi.Okazuje sie ze vectra nie swiadczy usług w domach prywatnych,tzn nie maja warunków technicznych by te usulgi mi przeniesc! Pani zaproponowała zebym na własna ręke znalazła osobę która ten internet odemnie przejmie, a to z kolei graniczyło z cudem! bo dziś na rynku mamy takie oferty internetowe ze jak kogos pytałam to poprostu mnie wysmiewali.I wcale sie nie dziwie.Pisałam pisma do vectry gdzie dostałam odpowiedz cytuje:"...to Pani winą jest ze zmieniła Pani miejsce zamieszkania" - no poprostu jak to przeczytałam to doznałam szoku! mówiac w skrócie dziś mija juz półtora roku odkąd nie korzystam z vectry ale za która musze płacić bo nie chcą mi rozwiazac umowy za porozumieniem stron!i pytam czy to moja wina ze nie maja warunków technicznych by przeniesc usługi?? nopoprostu chore nigdy nikomu nie polece vectry za to co mnie spotkało.
    Zaletyszybki internet
    Wadynie umią rozwiązywac problemów z klientem
    2 lata 59zł/m-c
  • ~okara / 2015-03-02 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Naciągacze, z bardzo nie miłą obsługą. Nawet płacę 1,50 zł za elektroniczną fv. Masakra!!!
  • ~lola / 2015-03-02 16:28
    internet znowu nawala...nie pomogła nawet wizyta technika, który twierdzi że nie wie, dlaczego net nie działa, a skąd ja mam to wiedzieć? chyba za coś im płacę!
  • ~123 / 2015-02-28 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2014 roku 1 czerwca złożyłem wypowiedzenie umowy, a teraz przychodzi mi wezwanie do zapłaty, Pani przez telefon powiedziała, że usługi dalej są świadczone "ponieważ reklamacja nie została przyjęta" , po prostu śmiech na sali, muszę zapłacić ponad 500zł za coś z czego nie korzystałem. NIE POLECAM ZŁODZIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletykompletnie żadnych
    Wadyoszukiwanie klienta, wyłudzanie pieniędzy, doliczanie dodatkowych płatnych usług bez zgody klienta
    ponad rok, 40 zł
  • ~Coco / 2015-02-27 23:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja działa. Na kilka miesięcy użytkowania padła może dwa razy. W prawdzie, z miesiąca na miesiąc ginie mi dostęp do kanałów, ale nie mam czasu na TV więc mam to gdzieś. Internet pozostawia wiele do życzenia. Niby 100mbit/s, ale nigdy nie ma. Niby tylko po kablu może być, ale też nie ma. Max to 60Mb ale tak ok. 4:00 - 6:00. Potem to loteria i im gorsza pogoda na dworze tym gorsze transfery. Łączę to z tym, że po prostu większe wysycenia łącza jest przez siedzących w domu ludzi. Przez pierwsze 10 dni zwodzili mnie że muszą dokonfigurować usługę. Potem jak umowa się uprawomocniła są ściemy z restartem routera, albo że 30 mbit to też okej bo w umowie jest do 100mbit. Ale w sumie to nie byłoby to problemem. Kto dzisiaj wykorzysta nawet te 30 mbit. Internet potrzebny jest mi do pracy - zdalnej - zarządzanie maszynami. Niestety usługa rozłącza się nagle sama. Trzeba zrobić restart urządzenia, albo wyłączyć włączyć odbiornik WIFI. Zmusza mnie to do podłączania się przewodem, który musi lecieć przez całe mieszkanie, bo nie zakładałem tego przy remontowaniu. Także usługę internetu oceniam jako słabą i niestabilną. Wcześniej miałem UPC, Internet był okej, ale doliczali mi do faktury coś z czego nie korzystałem i za każdym razem dzwoniłem, rezygnowałem i nie było skutku.

    W Vectrze jeszcze jedna rzecz mnie zirytowała. Dostałem fakturę na 7 zł za wypożyczenie filmu. Data wskazuje na dzień w którym nikogo nie było w domu. Zastanawia mnie czy to nie sprytny sposób aby wyciągnąć trochę grosza od kilku tysięcy abonentów.

    Dodzwonienie się do nich to duża sztuka. Złożenie reklamacji niemożliwe telefonicznie, a na stronie trzeba poświęcić 30 min. żeby wypełnić jakiś formularz. Serwis jest zewnętrzny i mało solidny - terminy dość odległe.
    Zaletytaniość
    Wadyniestablina usługa internetu, kiepski kontakt, długi czas rekacji na usunięcie usterki
    5 miesięcy, za 1 zł (6 miesięcy), 89 zł 18 miesięcy
  • ~max / 2015-02-26 19:16
    Internet 40Mb poprawnie działa tylko po kablu, przez Wifi filmy na youtube zawieszają. Mam problemy z wysyłaniem zdjęć na stronę www a pobieranie filmów to koszmar. Siła sygnału przez wifi jest słaba. Początkowo myślałem, że mam słaby sprzęt(smartfony, tablety, laptopy,drukarkę) tylko,że wcześniej miałem internet 8MB i nikt nie zastrzegał,że taką prędkość będę miał tylko po kablu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2 miesiące
  • ~Bezsilna / 2015-02-26 14:13
    !9.12 złożyłam wniosek o przeniesienie nr od innego operatora do Vectry. Do dziś wydzwaniam co 2 dni, i zawsze słyszę, że mają 48 godzin na załatwienie sprawy. TELEFON POD TYM NUMEREM NADAL NIE DZIAŁA!
  • ~marecki / 2015-02-24 22:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Katastrofa... posiadam telewizję + internet stacjonarny i to co się dzieje w tej firmie to jest jakis śmiech na sali. Rachunki nie przychodzą na czas albo w ogóle nie pojawiają się w skrzynce (90% przypadkow). Przez to naliczaja sobie odsetki. Co miesiąc jest ta sama sytuacja. Rachunek powinien TRAFIAC do skrzynki i to na czas!! Do tego rzekomo spóźnilem się 2 tygodnie żeby móc sobie zerwać umowę dlatego Vectra SAMA mimo mojej niewiedzy i braku informacji postanowiła sobie przedłużyć umowę o kolejne pół roku. Śmiech na sali. Do tego ciągle awarie przynajmniej 1-2 razy w miesiacu gdzie zostawalem bez mediów przez cały dzień. Przy podpisywaniu umowy oraz w reklamach zapewniono mnie ze mogę podłączyć swój bezprzewodowy router. Okazało się jednak ze 5 różnych modeli nie chciało się połączyć z internetem (1 mój i 4 pozyczone). Niestety osoba na infolini nie potrafiła mi pomóc skonfigurować mojego urządzenia twierdząc również ze mój sprzęt jest wadliwy. ta sprawa nie zostanie pozostawiona bez echa.
    Zaletyceny za usługi są dosyć korzystne - jedyna cecha
    Wadyj/w plus wiele innych
    2 lata
  • ~GalAnonim / 2015-02-24 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem internet z 60 mb na 100 mbs masakra, nawet blisko routera potrafi pokazać ''aż'' 30mb(stary internet 60 mb chodził zaje***cie) teraz szkoda na nich nerwów i kasy, brak jakichkolwiek kompetencji ze strony pracowników VECTRY nie potrafią pomoc w najprostszych problemach nie mówiąc już o rozmowach telefonicznych gdzie czeka się około 20 minut na połączenie a sama ''pomoc'' polega na tym zresetują nam router a po pól godziny jest znów to samo. DNO!!!
    Zaletyjakie zalety?!
    Wadybrak zalet
    za długo, 70 dychmiesiąc
  • ~Fifi / 2015-02-23 14:16
    od nowego roku zmieniłem dostawcę usług z Vectry na UPC i nie żałuję ani przez chwilę..to co się działo z Vectrą przechodziło ludzkie pojęcie ;/ dramat..nie dość, że net co chwila znikał to doczekać się pomocy od konsultanta graniczyło z cudem.. a w UPC wszystko łatwo, gładko i przyjemnie - polecam :))
  • ~viola / 2015-02-23 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, jestem klientką vectry od kilku lat i jestem coraz bardziej niezadowolona, ciągłe przerwy w połączeniu z internetem i telewizją, ktore zdarzają się nawet 2 razy w tygodniu bez powiadomienia. JUż mam dosyć tego i planuję przejść do innego dostawcy, tym co chcą zacząć przygodę z vectrą jak najbardziej odradzam.
    ZaletyZadnych
    Wadynotoryczne przerwy w nadawaniu
    od ponad 5 lat
  • ~tomek / 2015-02-22 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bardzo słaby,jakość telewizji też ma wiele do życzenia nie polecam
    Zaletybrak
    Wadydrogo,bardzo słaba jakość
    2lata i bez mojej wiedzy przedłuzyli mi o kolejne 6 miesięcy
  • ~Jaśko Muzykant / 2015-02-22 13:22
    Ocena: 2.50 / 5
    W pobliżu routera nie można narzekać na prędkość internetu, bo idzie jak burza, ale im dalej od niego, tym więcej irytacji, zwłaszcza jeśli do Internetu podłączonych jest więcej urządzeń. Awarie trwające od kilku minut do kilkunastu godzin zdarzają się średnio raz w tygodniu, zwłaszcza w weekendy i/lub wieczorami. Na infolinię nie warto nawet dzwonić, bo czeka się długo, a pomoc praktycznie zerowa.

    Co się tyczy telewizji, to śmiech na sali jeżeli idzie o kanały HD, które działały kilka dni, a później bezpowrotnie przestały i Vectra nie potrafi na to nic poradzić.
    Zaletyszybkość (w pobliżu routera)
    Wadyczęste przerwy w dostawie internetu, marna obsługa klienta
    3 lata, Internet + telewizja
  • ~lucek / 2015-02-17 02:55
    Ocena: 3.75 / 5
    ludzie narzekają ja nie mam żadnych problemów jeszcze nigdy nie miałem problemów z internetem mam internet z vectry jakieś 10 lat. co mnie raz zdziwiło to fakt ze gdy miałem internet 24mb/s to na wszystkich testach możliwych pokazywało mi 60 mb/s przez dobre 2 miesiące a płaciłem normalnie za 24mb/s nie wiem może ja mam jakiegoś farta co nie mogę powiedzieć o TV to kompletna klapa drogo mało kanałów i ciągłe problemy a to z dekoderem a to u nich coś.
    Zaletyinternet tani dobry i czasem + gratisy
    Wadykoszmarna telewizja ciągłe problemy
    Internet 50zł 60mb/s telewizja platynowy pakiet 65 zl
  • ~Marek / 2015-02-14 19:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam pierwszy raz od nich internet, wczesniej uzywałem UPC, Netii i Orange. Tylu problemów technicznych nigdy nie widziałem. Na infolinii technicznej czeka się 20 minut na połączenie. W weekend zero pomocy. Jedyna zaleta to cena - są tańsi, ale potem to sie pokutuje.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017