Niestety doczekałam się momentu, w którym muszę napisać negatywną opinię. Z usług Vectra korzystam 5 lat. Dotychczas nasza współpraca była jak najbardziej pozytywna: ja płaciłam, oni dostarczali, jak powiedziałam, że za drogo, znalazło się korzystne rozwiązanie. Wszystko miło, sprawnie itp. Niestety w ostatnich miesiąacch miałam trochę problemów osobistych i zawodowych, przez co zwyczajnie brakło mi pieniędzy na zapłacenie rachunku. W trosce o dobrą komunikację, napisałam do biura obsługi prośbę o przedłużenie terminu płatności o... 10 dni. Dokładnie 10 dni, które dzielą mnie od wypłaty z nowego zlecenia, którego się podjęłam. Prośba ta została odrzucona, a ja z windykacją. Ok, nie są to ogromne koszty, ale jak chwilowo nie masz, to nie masz. Gdybym była nowym, niepewnym klientem (chociaż jakiś kredyt zaufania i takiemu się należy, prawda?). Przykro mi, zwyczajnie, po ludzku. Pozdrawiam panie z księgowości grzejące ciepłe stołeczki.
Zaletydobra oferta, brak usterek
MiejscowośćWarszawa
~Niezdecydowana / 2022-08-09 14:07
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Chciała bym się dowiedzieć jak działa Vectra poza miastem??? Po przeczytaniu opinii mam mieszane uczucia i szczeże to jestem zmieszana. Na dniach miałam podpisywać umowę z tą firmą i teraz nie wiem co robić???
~Olanyklient / 2021-03-13 13:06
Ocena: 3.00 / 5
Witam wszystkich. Mam w domu internet i TV z Vectry. Internet 100Mb/s rzadko kiedy osiąga zadowalające prędkości. Przeważnie chodzi jak moja wcześniejsza usługa 50Mb/s też z Vectry. Napisałem więc meila do obsługi klienta wraz z pomiarami łącza oraz pełną dokumentacją w postaci screenów... W odpowiedzi na mój problem umyli ręce że sprawdzili u siebie zdalnie że przez ostatni czas mój modem był cały czas zalogowany w sieci i nie odnotowali żadnych problemów technicznych w moim rejonie więc są jak najbardziej w porządku... Po prostu mają mnie gdzieś... Nie jestem zadowolony z ich usług a już nie mówiąc o podejściu do klienta... Umowa do czerwca więc podziękuję i zakładam światłowód od konkurencji w tych samych pieniądzach.
MiejscowośćStaszów
~Paula / 2018-06-14 15:15
Ocena: 3.00 / 5
Dramat z obsługą. Miesiac czasu załatwiamy umowe z mężem. Wszystko pomylili. Potem znowu odwołali instalacje. Koszmar.
MiejscowośćGdańsk
~Pola / 2021-04-25 14:04
Ocena: 3.00 / 5
Internet do 300Mb/S, wiadomo, że owo 300 to czysta teoria, ale jest to Internet o dobrych parametrach. Niestety łącze niezbyt stabilne, mój laptop jest bardzo czuły i przy zaniku sygnału sie rozłącza z netem, musze ponawiać połączenie a jak jest nastawione na połączenie automatyczne to po kilku sekundach łączy się sam. Jednak to 2-3 sekundowe rozłączenie zaburza mi pracę, a powtarza sie to bardzo często. Cena jest do przyjęcia, jednakże biorąc pod uwagę powyższe oraz staż, spodziewałabym się podwyższenia jakości albo obniżenia ceny za "starą" już usługę. Okazuje sie, że jako stały klient nie mogę dostać korzystniejszej oferty. Zatem złożyła wypowiedzenie. Dział utrzymania klienta nie potrafi skontaktować się w terminie dogodnym dla klienta, więc podpisałam umowę z innym dostawcą. Parametry bez zmian, ale przynajmniej taniej będzie.
WadyZrywanie połączenia, kiepska obsługa, brak ofert w celu utrzymania klienta.
MiejscowośćSopot
~Poprik / 2019-05-29 08:39
Ocena: 3.00 / 5
Sprzedaż ok
Serwis infolinia zeeeroooo pompcy
Prośba o przelaczenie do kogos bardziej kompetentnego wzbudzil smiech
Jak podziekowalem za taka pomoc i pbsluge
I stwierdzilem ze jak umowa mi sie skonczy to ie przedluze pani z dzialu technicznego na infolini stwierdzila ze nie ma problemu maja mase klijentow
WadyZero momocy i olewanie klijenta
Jesli pani miala gprsze dni to niech je zostawia w domu
MiejscowośćZabrze
~Przemysław / 2018-07-18 22:34
Ocena: 3.00 / 5
Czy mnie ucho zawodzi ? podczas rozmowy z bok dowiedziałem się, że nie posiadam funkcji wifi, chyba że dopłacę. Oni tak serio ?
MiejscowośćRuda Śląska
~rafliczek / 2014-01-19 23:46
Ocena: 3.00 / 5
Witam, sytuacja jest taka ze przed koncem roku zlozylem pisemko o wlaczenie uslugi itd.. wybralem pakiet srebrny z uwagi na to ze malo ogladam tv a cos miec trzeba. Wybralem z kolorowej proszurki na ktorej cena wynosila 24,90 + 5 zl za dekoder hd czyli za 29,90 miesiecznie. teraz jest promocja od 01.01 gdzie moj pakiet widnieje za 9.90 fajnie:) ale w umowie jest punkt "za dostep do dtv hd" za 20 zl czyli 29,90. To co to za promocja jakceny takie samy? W cenniku ogolnym ten pakiet widnieje za 37 zeta wazny od 16.12.2013. dostalem wedlug tego 27,10 zeta upustu. i teraz pytanie czy dalem sie nabic w butelke czy Pani w BOK jest nie doinformowana? I czy jest mozliwosc przejscia na wyzszy pakiet w tej promocji np. zloty.
~Renata / 2018-02-08 00:44
Ocena: 3.00 / 5
Wypowiedziałam umowę, ale się rozmyśliłam i postanowiłam cofnąć wypowiedzenie poprzez zgłoszenie w panelu klienta oraz na oficjalny kontakt mailowy Vectry. Dostałam powiedzenie, że cofnęli wypowiedzenie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy usługi jednak odłączono! Na infolinii nie chcieli pomóc, chyba, że podpisze nową umowę co bezczelnie mi sugerowano. Napisałam reklamację, którą rozpatrzono negatywnie, lakonicznie przyznając, że konsultantka wprowadziła mnie w błąd. Żadnego przepraszam i chęci utrzymania klienta. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Zaznaczam, że w budynku jest UPC i Orange. Vectro! Nie zaśmiecajcie mi skrzynki swoimi reklamami, bo nie chcę mieć z wami nic wspólnego!
ZaletyJak wszystko działa jest w porządku.
WadyBOK to fikcja, funkcjonuje tam jedynie sprawnie dział sprzedaży.
MiejscowośćKielce
~Rob / 2019-03-13 16:32
Ocena: 3.00 / 5
Cóż, ta firma nie jest ani najgorsza ani najlepsza. Jak popracują nad jakością usług i serwisów w razie awarii, to będzie tylko lepiej.
Zaletycena, parametry
Miejscowośćzachodniopomorskie
~Robert / 2019-05-26 21:08
Ocena: 3.00 / 5
Posiadam pakiet platynowy bez internetu od dwóch lat.
Bywa, że dekoder samoczynnie się resetuje w trakcie oglądania telewizji.Są okresy, że kilka razy w tygodniu bez ostrzeżenia.
Raz na jakiś czas zupełny brak sygnału przez kilka/kilkanaście godzin.Infolinia twierdzi, że to przez awarię w rejonie...
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~ROBERT / 2023-07-19 03:18
Ocena: 3.00 / 5
Jest kiepsko, szukajcie swiatlowodu. Telewizja do bani, upc -niedościgniony ideał. Żałuję że w to wszedłem.
ZaletyBrak
WadyNijak się ma do deklarowane lj prędkości. Telewizja się tnie. Za wszystko dopłaty.ODRADZAM!
MiejscowośćWARSZAWA
~Ryszard / 2021-07-07 23:51
Ocena: 3.00 / 5
Czasami nie mam problemów z Internetem ale jest to zjawisko tak częste jak prawdomówność naszego Premiera.
MiejscowośćStargard
~Sebastian / 2022-07-23 15:48
Ocena: 3.00 / 5
Internet światłowodowy na kablu koncentrycznym 600mb, bardzo niestabilny nadający się do oglądania filmów i pobierania rzeczy z neta. Nie polecam wybierać tego neta do gier, jeśli chcą wam dać neta na kablu koncentrycznym.
Oto ping do google.com
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=506ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=83ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=414ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=16ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=455ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=28ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=352ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=372ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=318ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=22ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=170ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=364ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=403ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=290ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Oczywiscie janusz technik wam powie, żeby zrobić ping na ich stronie bo nie wiadomo przez jakie zabezpieczenia filtry przechodzą przez te servery w grach.
To skopiowałem z ich strony https://vectra.fireprobe.net/ najlepszy server dla mnie, który wybiera speed test 89.151.41.62
I zrobiłem ping test z CMD ping 89.151.41.62 -t oto wynik:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Mozliwe ze ten ich speed test jest ustawiony z góry i pokazuje wyniki nadpisane już z góry, żeby oszukiwać klientów
ZaletySzybkość pobierania
Wadyszybkość wysyłania, niestabilny skaczący ping z możliwą utratą pakietów
MiejscowośćRybnik
~Sebastian / 2022-07-23 15:48
Ocena: 3.00 / 5
Internet światłowodowy na kablu koncentrycznym 600mb, bardzo niestabilny nadający się do oglądania filmów i pobierania rzeczy z neta. Nie polecam wybierać tego neta do gier, jeśli chcą wam dać neta na kablu koncentrycznym.
Oto ping do google.com
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=506ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=83ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=414ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=16ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=455ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=28ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=352ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=372ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=318ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=22ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=170ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=364ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=11ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=403ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=14ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=12ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=13ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=290ms TTL=115
Reply from 216.58.215.78: bytes=32 time=15ms TTL=115
Oczywiscie janusz technik wam powie, żeby zrobić ping na ich stronie bo nie wiadomo przez jakie zabezpieczenia filtry przechodzą przez te servery w grach.
To skopiowałem z ich strony https://vectra.fireprobe.net/ najlepszy server dla mnie, który wybiera speed test 89.151.41.62
I zrobiłem ping test z CMD ping 89.151.41.62 -t oto wynik:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Mozliwe ze ten ich speed test jest ustawiony z góry i pokazuje wyniki nadpisane już z góry, żeby oszukiwać klientów
ZaletySzybkość pobierania
Wadyszybkość wysyłania, niestabilny skaczący ping z możliwą utratą pakietów
MiejscowośćRybnik
~shonyou / 2012-02-15 18:14
Ocena: 3.00 / 5
Jestem klientem od ponad 4 lat tej firmy, nie było razu bym był kompetentnie obsłużony przez jakiegokolwiek pracownika Vectry. Przy wyjściu z biura obsługi klienta w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego powinna znajdować się książka skarg i zażaleń - może by ich to w końcu zmusiło to zwiększenia swego poziomu kompetentności - obsługują od niechcenia, nie informują o wszystkim, samemu o wszystko trzeba się dopominać czy też im przypominać. Ostatnio byłem zawrzeć nową umowę zawierającą xbox'a (gdyż obecny uszkodził się bez możliwości naprawy) - uzyskałem informację od pracownika nr 1, iż wg regulaminu Vectry muszę okazać dwa dowody tożsamości by podpisać nową umowę - akurat nie miałem drugiego ze sobą więc wróciłem po niego do domu - w BOK'u Vectry pojawiłem się 20 minut później - nie było już pracownika nr 1 więc zostałem obsłużony przez pracownika nr 2 od którego uzyskałem informację iż umowa na chwilę obecną nie może być zawarta gdyż obowiązuje mnie jeszcze obecna (był koniec stycznia 2012, a chciałem podpisać nową umowę od początku miesiąca marca (pracuje na zmiany więc w lutym nie mam możliwości podjechać do BOKU 'Vectry)) - zostałem odesłany z kwitkiem pomimo zapewnień pracownika nr1, iż nie ma przeciwwskazań do sporządzenia umowy w kończącym się miesiącu styczniu. Następnie w połowie miesiąca lutego udało mi się wyrwać wcześniej z pracy i podjechać do Vectry. Pracownik nr 3 obsługiwał tak jakby nie chciał i nie wiedział co robić, miał pretensje że się pojawiłem i zawracam głowę. Nagle dwa dowody tożsamości nie były potrzebne (nawet nie musiała do jednego z nich zerknąć na adres zameldowania czy też sprawdzenia czy ja to ja - tzn. osoba z którą obecnie mają podpisaną umowę, a podpisanie nowej umowy nastąpi dopiero gdy przyjedzie pracownik zamontować nowy modem. Okazało się, że mam skserować oba dowody tożsamości i wręczyć je gościowi który przyjedzie z umową. Jak również w rozmowach telefonicznych uzyskanie informacji wiąże się z cudem - dla nich najważniejsze jest czy numer telefonu oraz adres e-mail jest aktualny. Przykłady nie kompetentności pracowników Vectry przy ul. Niedurnego w Rudzie Śląskiej mam więcej , lecz za dużo o tym pisania - nazbierało się trochę po czterech latach. Między innymi przez pierwsze dwa lata miałem umowę na 4Mb/s ściągania, a udostępniono mi tylko 1Mb/s - pracownik działu technicznego nie widział w tym żadnego problemu "cytat: no przecież nikomu nic się nie stało" - na zgłoszenia telefoniczne brak reakcji - dopiero gdy skończyła się moja cierpliwość i pojawiłem się w BOK'u Vectry w celu "porozmawiania" osobiście w cztery oczy z tymi "świętymi krowami" - pracownik działu technicznego ustawił parametry takie jakie miałem zapisane w umowie. - Tych z ul. Niedurnego powinni wysłać na szkolenia podnoszące kwalifikacje, a jeżeli to by nie pomogło to poszukać nowych pracowników.
Zaletymała ilość awarii
Wadynie kompetentna obsługa
4 lata
~so / 2019-10-28 13:28
Ocena: 3.00 / 5
Klient 1416856 (telefon + internet). Wolą stracić klienta, niż zafakturować cały rok z góry (zapłata też) - to podstawowy powód rezygnacji z usług.
Często gubi Wi-Fi (konieczność resetu routera), sporadycznie brak internetu (mam w smartfonie rezerwowy LTE 30GB i nielimitowane rozmowy).
MiejscowośćBełchatów
~Staś / 2021-03-22 16:12
Ocena: 3.00 / 5
W mojej okolicy Vectra nie ma usług stacjonarnych. Są tylko mobilne.
ZaletyNie wiem co napisać
WadyJak wyżej
MiejscowośćCzernikowo
~TadzioPazur / 2015-10-24 11:02
Ocena: 3.00 / 5
Jest niedobrze. W tygodniu działa nieźle - mniej więcej tak ja powinno (pingi do 8.8.8.8 25~50ms), transfer OK (wydaje mnie się że mam 20Mbit/s albo jakoś tak). W weekendy (piątek wieczór - niedziela wieczór) jest źle. Porzuca pakiety (bywa że przez kilka sekund nic nie przechodzi), pingi 25-nieskończoność), transfer bywa spada poniżej 1 Mbit/s. Właśnie skończyłem przeciągać 160MB (szybki serwer), trwało to 10 minut. Rezultat to wspaniałe 2.3Mbit/s.
Czyli działa szybko, gdy nie potrzebujesz, a gdy chcesz korzystać, to działa źle albo wcale.
I na dodatek ruter kablowy od Vectry jest zarządzalny przez nich. User nie ma do niego dostępu, parametry sieci WIFI sa nie do zmiany.
Obsługa klienta taka sobie, lepiej nie musieć na nich polegać.
ZaletyCena, dostępność
WadyZawodność, kiepski modem
3 lata, 40zl/miesiąc
~to ja / 2020-11-05 19:12
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Posiadam pakiet ze wszystkimi kanałami + HBO, oraz internet do 150Mb/s. Telewizja ok. Internet mam max 100. Ale ku*wa największa porażka to jest ta ich jeb*na telewizja online. Nawet w domu na wifi( telefon czy laptop ) z ich routera nie mam ponad połowy programów ze swojego "top" pakietu. Zwykłego Polsatu czy TVN nawet sobie nie zobaczycie. No żeby blokować kanały, które są dostępne w zwyklym TV z DVBT to już urwa przesada Mieszkam w małej wsi pod Warszawą. Mianowicie w Grójcu. Jedyne co mnie u nich trzyma to to, że w tej wiosce nie ma UPC czy innej potocznie mówiąc kablówki. W Orange zapłacę jakieś 30 pln więcej za miesiąc za podobny pakiet, ale jak sobie będę chciał popatrzeć w Polsat na telefonie to sobie go obejrzę!!! Czekam tylko do końca abonamentu i pie*dolę t