Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~cx / 2024-01-09 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o tym że wydarzenia 24 zmienią nazwę na POLSAT NEWS POLITYKA od 10 01 2024 niema nic .abonent do wie się po fakcie .awarie sygnałów telewizji oraz radia obsługa techniczna nie robi NIC .cenna w górę ale jakości za tym nie idzie wcale .
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zmianie nazwy kanału 10 01 2024 .POLSAT news polityka zamiast wydarzenia 24
    MiejscowośćKalisz
  • ~Adek / 2024-01-09 04:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyłudzają pieniądze na wszystkim czym się da !!! Nie informują o niczym tylko wystawiają noty brak jakiegokolwiek kontaktu
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza sieć usług
    MiejscowośćNowy dwór mazowiecki
  • ~Zmęczony / 2024-01-05 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów. Mam już dość. Nie chce się za dużo rozpisywać ale ta strona mnie zmusza do tego, to że interent wywala i łącze jest nie stabilne jest po prostu normą.
    ZaletyNic.
    WadyWszystko.
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~yrt / 2024-01-05 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    widać jedno że vectra nie ma zamiaru dać innego kanału po wygaśnięciu DW kanału . NIC jedynie formułka znana i nic po za tym . można dodać kanał POLSAT SPORT PREMIUM 1 ,2 ,3 .4 albo POLSAT SPORT NEWS .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji od kierownika po obsadę biura abonenta.
    MiejscowośćKalisz
  • ~ODRADZAM / 2024-01-04 00:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Wyłudzają kary umowne za nieterminowy zwrot sprzętu. Najpierw utrudniają sprzęt - samemu nie można zwrócić a formularz nie zawsze działał.
    Zaletynie
    Wadyodradzam
  • ~ewa / 2024-01-02 20:37
    Ocena: 4.50 / 5
    Polecam tego dostawcę. Korzystam kilkanaście lat
    ZaletyUsługinstabilne, w razie awarii szybki serwis
  • ~1212 / 2024-01-02 19:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomoc techniczna nie potrafi rozwiązać problemów, które sami tworzą. Zmieniają hasła bez uprzedzenia, bez pytania oraz ich nie podają. Nie mogę dostać się do panelu admina modemu, ani połączyć z siecią 2.4G. Oczywiście proszę dzwonić na infolinię, a po godzinie odsłuchiwania muzyczki wciąż nic nie można zrobić.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja,
    sprzęt tragicznej jakości,
    brak supportu
    MiejscowośćToruń
  • ~cx / 2024-01-02 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Informowanie o tym że kanał znika z oferty 1 01 2024 dw to jedno ale za to NIC .odkodowanie canal plus paczki reklamowane w grudniu 2023 / 2024 NIC .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej . informowanie o zmianach i danie coś za coś już NIE .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Luki / 2024-01-01 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma dno,domagają się zapłaty od zmarłych osób mimo wysłania sprzętu i aktów zgonów i uregulowania rachunków.Zmieniają bezprawnie umowy w czasie ich trwania beż powiadamiania użytkownika.Gorzej nie można trafić,stanowczo odradzam jakiekolwiek związanie się z tą nieuczciwą firmą,
  • ~Denys / 2024-01-01 04:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Плохой интернет, за свои деньги, пинг оооочень плохой, ------не советую
    MiejscowośćLegnica
  • ~Krzysztof / 2023-12-31 22:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wymianie routera na "nowy" jest gorsza jakość polaczenia internetowego. Internet ciągle tnie, a często ma też problem z otwieraniem się prostych stron internetowych.
    Jak monter był wymienić router na nowszy (z nowszym oprogramowaniem niż ten już nowy) to przed sprawdzeniem czy działa, zakończył u siebie w systemie usługę przez co nie mógł nic zrobić jak okazało się że ten nowszy nie działa i byłem przez weekend bez dostępu do internetu :/
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Stan. / 2023-12-30 21:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez kilka lat byłem klientem Vectry i to był błąd. Przez cały okres tolerowałem niską jakość usługi w zakresie prędkości działania internetu ( pobieranie często poniżej 1 Mb/s ) z umową o prędkości 300 Mb/s. Moja cierpliwość w końcu się skończyła i wykonałem zrzuty z ekranu , przeprowadzonych testów prędkości , które wraz z reklamacją przesłałem e-mailem na adres Vectry. Nie będę przytaczał odpowiedzi , bo zabrakłoby tutaj miejsca . W skrócie : odpowiedzi były wymijające i pozbawione jakiejkolwiek retoryki . Zdecydowanie odradzam tą firmę .Po prostu jakość świadczonych usług w zakresie internetu oraz reakcje na reklamacje to przysłowiowe "dno".
    ZaletyŻadnych.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Magdalena / 2023-12-29 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu instalacji nadal nie działa telewizja a upłynęło juz 8 dni od dnia instalacjii interrnetu i telewizji. Po trzykrotnym kontakcie z obsługą klienta, nadal nie ma innej reakcji , poza informacją o rejestracji problemu.
    Nie polecam usług tej firmy , biorąc pod uwagę że o nowego klienta wypadałoby dbać,mając na uwadze dalszą współpracę.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Matii / 2023-12-28 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla innych :) nie bierzcie od nich usług.
    Od 16 października próbują u mnie naprawić internet, który się cały czas gubi lub zwalnia. Co śmieszniejsze po zmianie oferty na “szybszą”????
    “Próbują” bo bardzo opornie i nieudolnie im to idzie. 7 wizyt technika, godziny spędzone na tłumaczeniu tego samego problemu różnym ludziom, dziesiątki maili, kilka reklamacji. Kontakt z mojej strony każdą możliwą opcją - NIC.
    Sytuacja już nie jest w nawet denerwująca, tylko żałosna.
    Nie polecam :)
    ZaletyDo czasu zmiany oferty było ok.
    WadyBrak jakiej ogół wiek zaangażowania w rozwiązanie problemu. Panie z infolinii umawiają technika na godziny jakie im się podoba, technik przychodzi i mówi, że on nie wie. No nie polecam, nawet jakbym bardzo chciał to nie.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Szczery / 2023-12-28 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zrobić fajny prezent mamie i wykupiłem jest cały pakiet(tv i internet) aby mogła znaleźć zawsze coś dla siebie. Kiedy odwiedziłem mamę jakiś dłuższy czas po montażu itp,mama była zadowolona. Problem polega na tym że to starsza osoba i w tej materii wiele doświadczenia nie ma. Po pierwsze po wł tv zauważyłem że obraz w różnych odstępach czasu się zacina co jest oczywiście irytujące. Po drugie to internet robi tak samo trzeba resetować połączenie, więc każdy dobrze wie jak to jest. Krótko mówiąc w umowie powinna być informacja że każdy klient będzie płacić za to co otrzymał a nie za to co podpisał! To jest zwyczajna kradzież naszych pieniędzy i walka z"biurem obsługi" wykańcza najtwardszych. Pozdrawiam
    ZaletyŁadna pani w okienku
    WadyWszystko co jest możliwe
    MiejscowośćGłogów
  • ~Kasia / 2023-12-27 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca. Brak szcunku, oszukują. konsultanci chamscy. oszykują na piniądze
    w zadnym razie nikomu nie polecam
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
    MiejscowośćPoznań
  • ~Iwona / 2023-12-27 11:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Pan z którym rozmawiałam z zapytaniem przeniesienia usług był po prostu bezczelny mówiąc w skrócie ham.
    MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
  • ~vedixx / 2023-12-26 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet więcej nie działa niż działa pluje na tą firmę co nawet Internetu nie umie dostarczyć stfu
    WadyInternet więcej nie działa niż dziala
    MiejscowośćRypin
  • ~Dddddddd / 2023-12-26 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, podnoszą rachunki nie informując o tym, na pewno następnej umowy już z nimi nie podpiszę
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćNamysłów
  • ~xtc / 2023-12-25 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    informacja o zmianach nie istnieje .okno odkodowane canal + nie istnieje wcale tylko kasa a za darmo NIC ! obsługa techniczna brak kompetencji a obsada biura abonenta to samo .
    Zaletybrak
    Wadysame wady .wyłączanie stacji radiowej a informowanie dlaczego niema nic .dokonywanie zmian w ofercie programowej bez informowania abonenta o tym wcale tylko po dokonaniu zmiany ,przed nie
    MiejscowośćKalisz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264