strona 2 z 232
-
~Były konsultant / 2021-06-07 03:58Ocena: 5.00 / 5
Pracowałem kiedyś na infolinii w Vectrze. Szanujcie konsultantów, bo płaca jest marna, a dzwoniący "abonamenci" (wielokrotnie słyszałem "jestem państwa abonamentem") to w 80% debile i kretyni, a rozmowa z nimi to chyba była za karę. Połowa z nich to Janusze informatyki "ja proszę pana jestem informatykiem!". Na takich miałem metodę... informatyk? To proszę zrobić pinga do wp.pl... i zapadała głucha cisza, po czym taki "informatyk" pyta, a jak to się robi? Albo zadawałem inne pytanie - proszę podać MAC adres karty sieciowej. Uwierzcie, mało który z tych pseudo-informatyków wiedział o co pytam. Druga połowa to elokwentne Karyny - proszę pana ja się nie znam i nic nie będę robić, proszę przysłać technika. Ale wystarczy nacisnąć przycisk zmiany źródła na PILOCIE WŁASNEGO TELEWIZORA, aby wybrać sygnał z dekodera. Do takich debili nie trafia, że to są problemy z ich winy. Ludzie ogarnijcie się - zanim napiszecie negatywny komentarz, to zastanówcie się czy to nie jest Wasz problem. Spowodowany przez Waszą niewiedzę albo przez ignorancję. -
-
~Celina / 2020-05-01 08:38Ocena: 5.00 / 5
Czytam opinie i jestem bardzo zdziwiona. U mnie internet i tv z Vectry działa bez zarzutu.
Może to zależy od lokalizacji??ZaletySzybki netWady-----MiejscowośćRybnik -
~Cezary / 2023-12-12 10:56Ocena: 5.00 / 5
W biurze Vectra na ul.KEN 99, Pani Justyna Puzio jest bardzo kompetentna, empatyczna i miła. Polecam kontakt z tą Panią w salonie Vectry na KEN 99 w Warszawie.
pozdrawiamZaletykompetencja, empatia, uprzejmośćWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Damian / 2022-08-17 16:42Ocena: 5.00 / 5
jestem zadowolony z usług Vectry. Internet na pomiarze ma ponad 500 MB. Ale i tak wyłączyłem 5G bo zasięg jest tylko w jednym pokoju. Używam tylko 2G lepszy zasięg na mieszkaniu i ponad 100 MB wystarczy. Internet nigdy nie przerywa. Może to zależy od lokalizacjii. Powiększe sobie pakiet o TV. ZaletyInternet 5G do 500 mb. Serwis ok - zakładanie netu. Poprzedni właściciel mieszkana miał internet tv i tel z Vectry i był zadowolony.WadyAkurat u mnie nie ma...MiejscowośćBytom -
~danmark / 2019-05-28 19:25Ocena: 5.00 / 5
Internet z Vectry mam od miesiąca i jestem bardzo zadowolony, wcześniej korzystałem z mobilnego internetu Plusa. Szybkość, stabilność transmisji i niezawodność to charakteryzuje internet z Vectry czego nie mogę powiedzieć o internecie mobilnym Plusa. ZaletyWysoka szybkość transmisji, dobry modem, bardzo dobra współpraca z personelem technicznymWadyCena pakietu internetowego mogła by być trochę niższa.MiejscowośćŁosice -
~DJDIAGUUU / 2023-03-16 16:08Ocena: 5.00 / 5
Git internet działa wszystko ok. Prędkości jak deklarowane i wsparcie klienta świetne ZaletyObsługa klienta
prędkość
routerWadybrakMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Dorota / 2017-03-28 16:42Ocena: 5.00 / 5
Vectra bawi się w naciąganie klientów, na tak zwane haczyki. Technik na umowie zaznaczył ptaszkami, różne konfiguracje, w tym telefon i zaznaczył ze można zrezygnować z tej usługi, bez mojej wiedzy zaznaczył canal + i nie uprzedził, że do końca miesiąca należy zrezygnować. Ja zdecydowałam się na minimalne warunki bo chodzi o wysokość opłaty, a VECTRA bawi się w naciągaczy, i trzeba pomocy UOKiK
-
~Dreki / 2017-06-10 19:26Ocena: 5.00 / 5
Mam tylko internet od 2 miesiecy i na razie nie mam na co narzekac. WadyRouter bez antenki powoduje spadek prwdkoaci w zakatkach mieszkania.Będzin -
-
~Ela / 2025-10-14 17:13Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Pani Lidia w biurze obsługi we Władysławowie bardzo miła i kompetentna. W jasny i przejrzysty sposób przedstawiła oferty Vectry. MiejscowośćWładysławowo -
~Elvis / 2015-03-15 13:00Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony.. co prawda nie miałem wyboru bo to jedyny dostawca w moim budynku ale net nigdy mi nie padł, ani TV, płacę łącznie coś koło 70 zl na m-c Zaletydziała okWadybrak8 mcy -
~Ewa / 2025-08-10 10:06Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani Katarzyny z biura w Starachowicach. Wszytko bardzo jasno i klarownie wytłumaczone, bardzo cierpliwa i miła:) polecam bardzo ! MiejscowośćStarachowice -
~gapaw / 2019-09-18 08:31Ocena: 5.00 / 5
Totalna porażka przy obsłudze klienta.Przy przeniesieniu do Vectry 4 numerów, błędnie przypisali pakiety do
do numerów. Sprawa przez - na razie - trzy tygodnie nie do załatwienia. Niekompetencja, ignorancja i u większości pracowników brak chęci do rozwiązania tematu. Zostałem z "ręką w nocniku".
NIE POLECAM !!!ZaletyZachęcają niska ceną i możliwości dostosowania pakietów do każdego z numerów.WadyNiekompetencja pracownikówMiejscowośćKatowice -
~golus / 2015-10-01 11:23Ocena: 5.00 / 5
niewiem co sie uwas tam dzieje z vectrą,ja mieszkam w morągu,zamowiłem montaz przez internet,wypełniłem formularz,monter pojawił sie w umowionym terminie,podłączył instalacje do modemu,zainstalował karte abonencka w tv i wszystko smiga jak nalezy,przy pakiecie 30mbs mam 15-20 mbs taką predkosc mam tez w iplus lte.według mnie polecam. Zaletyszybkosc realizacji,cena zgodna z reklama 10zł,parametry techniczne.Wadybrak5dni,10zł -
~gosciu1222231 / 2012-02-03 10:58Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobry, tani internet. Nigdy nie bylo przerw w jego dzialaniu a mam od 4 lat. Obsluga klienta wie o czym mowi. ZaletywszystkoWadymic4 lata 59 miesiecznie za 16 mb/s -
~Gucio / 2021-07-15 23:04Ocena: 5.00 / 5
Dziwie sie ze ludzie maja az takie problemy z internetem jak pisza. Od X lat nie mam problemow z vectra poza automatyczna sekretarka ktora jest denerwująca poza tym obsługa jest zawsze miła i stara sie pomoc. Polecam ZaletyMiła obsługa, niska cenaWadyAutomatyczna sekretarkaMiejscowośćWarszawa -
~Halina / 2022-02-17 13:54Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z obsługi konsultanta Mariusz Wójcik. MiejscowośćLubin -
-
~Hubson / 2018-12-14 20:26Ocena: 5.00 / 5
korzystam z usług Vectry od ponad 10 lat. Prędkość internetu na przestrzeni lat wahała się w okolicach ponad 05% posiadanego abonamentu. Obecnie mam 100mbps i przy testach prędkości mam wyniki 96-99 mbps. kilka lat temu gdy miałem np. 24 mbps miałem około 23 mbps. Przez te lata było maksymalnie 2 dni gdy były przerwy w dostawie internetu na mniej niż 6 godzin, ale to były przyczyny niezależne od Vectry typu przecięty kabel itp. Zaletystabilność, prędkość, cenaWadybrakMiejscowośćSłupsk -
~Igor / 2015-08-06 01:05Ocena: 5.00 / 5
Od 8 lat posiadam usługę internet/telefon i jestem w 100% zadowolony. Bardzo miła obsługa oraz pomoc. Spalił mi się router, przeszedłem się do centrali i po 2 godzinach miałem pana z nowym urządzeniem. Bardzo fajne promocje dla klientów. Aktualnie za 100mbs płacę grosze ;) Rzadko kiedy występują jakieś problemy z ich strony. Oczywiście zdarzają się jakieś problemy techniczne z ich strony, ale w miarę szybko są one rozwiązywane. Dodatkowo dodam, że prędkość internetu jaką mam zapisaną w umowie w 100% zgadza się z osiąganymi wynikami podczas pobierania, czy też speed testów. Nie rozumiem psioczenia na tego operatora. Zaletycena, miła i szybka pomoc z centrali, brak negatywnych niespodzianek8 lat -
~IKA / 2022-08-09 11:40Ocena: 5.00 / 5
Polecam usługi Vectry.Jeżeli zdarzy się jakaś awaria,wszystko jest szybko usuwane.A pani pracująca w biurze W LUBINIE jest bardzo miła i pomocna.Pozdrawiam MiejscowośćLUBIN -
~JaBa / 2024-11-13 15:12Ocena: 5.00 / 5
Pomimo licznych narzekań ja jestem bardzo zadowolony, co prawda korzystam dopiero od dwóch mniesięcy ale nie mam na co narzekać. Mam tylko internet na czym mi zalezało. Zaletystabilny internet
stabilny routerWadypóki co, brakMiejscowośćSkierniewice
strona 2 z 232
