strona 196 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- nastepna »
-
~KK / 2015-08-15 19:45
Vectra, to kompletne dno. Płacę 60zł, za to żeby po kilkanaście sekund otwierały się strony, na których nic nie ma. Muszę czekać aż mi się google.pl załaduje. Za prawie te same pieniądze mój osiedlowy dostawca sprawował się dwa razy lepiej. Nie było idealnie. Ale przy takim użytkowaniu zwykłym, było ok. Pingi po 100ms w normalne powszednie wieczory. Nigdy takich wysokich pingów nie miałem. Podpisałem umowę na 2 lata, a już po 1,5m mam ich dosyć. -
-
~Gewel / 2015-08-14 15:20
Totalne dno. Dla mnie, gracza, to jest nie do przyjęcia! Ciągłe straty pakietów, skoki pingów, brak w ogóle internetu. Prędkość jest nie do przewidzenia (parę minut z 20Mbit potem 2, może mniej i taka loteria). Do tego obsługa/pomoc technicza... PORAŻKA! Wolałbym jeść suchy chleb niż korzystać z ich usług! ZaletyAbsolutny brakWadyPomoc techniczna, naprawa awarii, szybkość (ok, jest DO), brak ciągłości internetu2 lata prawie (w końcu). 140 zł kablówka (z 50 kanałów + internet DO 40 (raczej DO 4) Mbit/s) Nich nikt nie popełni tego błędu -
~bubel / 2015-08-14 14:38
Vectra to tragedia, ważne jest tylko podpisanie umowy i płacenie. Później mają cię w doopie. Zero pomocy przy usterkach, czekanie tygodniami na technika .
NIE POLECAM!!!Zaletyabsolutny brakWadychyba wszystkodwa lata -
~Viki / 2015-08-13 19:18
Rachunek o 15 zł większy, bez informowania mnie, dali mi pakiet SELEC ( co to za diabeł?) zamiast PLATINUM, razem za dwa tv i net mam aż 230 zł miesięcznie!!! Nie mam netu, rozłącza się, zgłaszałam 1,5 miesiąca temu i zero zainteresowania z ich strony. Nie mogę się dodzwonić. Ostatnio przez pół roku zgłaszałam, że nie mam części kanałów telewizyjnych, dostaje mały pakiet a płacę za duży, dopiero po pół roku naprawili. ZaletyCzasami działa tv i netWadyAwarie, drogo, niekompetenta obsługa.aż 24 lata -
~ALEKSANDRA / 2015-08-12 21:06
VECTRA TO NAJGORSZA SIEC INTERNET SLABY JA MAM 50 GB NA UMOWIE A RZECZYWISTOSCI MA 18 GB A PALCE DUZO JAK MAM ROZWIAZAC UMOWE Z WINY ICH -
~Andrzej / 2015-08-12 21:02
Internet - słabizna, w drugim pokoju WI-FI nie ogarnia; Telewizja - DRAMAT! traci sygnał, kupowanie dodatkowych pakietów bez opcji multi room... jeden pakiet = jeden dekoder... 2 lata -
~emer / 2015-08-12 16:27
darujcie sobie tą vectre , z internetem ludzi w balona robią. Mam na umowie 100Mb/s a na testach pokazuje mi max 17Mb/s ZaletybrakWadywszystkie jakie tylko są możliwe -
~Filip / 2015-08-07 12:34
Ogólnie umowa od 2 lat była wypełniana bez większych problemów. Problemy się zaczęły, gdy dostali wypowiedzenie. Choć na piśmie czarno na białym widać, że internet ma być odłączony na koniec września - szanowna centrala zinterpretowała to jako 1 sierpnia. W związku z tym od tygodnia nie ma internetu. Moja praca wymaga stałego łącza, więc stoję. Pan z telefonicznego BOKu zapewniał, że włączą sygnał, a idąc do miejscowego punktu nawet w ich durnym systemie nie ma o tym informacji. Bezprawnie od około tygodnia jestem pozbawiony internetu, a oni nie kwapią się, aby coś z tym zrobić. Porażka organizacyjna - D N O Zaletyserwis w 24h od zgłoszenia, z reguły stabilne łączeWadykompletny bałagan wewnątrz firmy, mydlenie oczu -
-
~Igor / 2015-08-06 01:05
Od 8 lat posiadam usługę internet/telefon i jestem w 100% zadowolony. Bardzo miła obsługa oraz pomoc. Spalił mi się router, przeszedłem się do centrali i po 2 godzinach miałem pana z nowym urządzeniem. Bardzo fajne promocje dla klientów. Aktualnie za 100mbs płacę grosze ;) Rzadko kiedy występują jakieś problemy z ich strony. Oczywiście zdarzają się jakieś problemy techniczne z ich strony, ale w miarę szybko są one rozwiązywane. Dodatkowo dodam, że prędkość internetu jaką mam zapisaną w umowie w 100% zgadza się z osiąganymi wynikami podczas pobierania, czy też speed testów. Nie rozumiem psioczenia na tego operatora. Zaletycena, miła i szybka pomoc z centrali, brak negatywnych niespodzianek8 lat -
~Miki / 2015-08-05 21:16
Nie polecam, umowy przedłużają telefonicznie i nabierają starszych ludzi. -
~galczo23 / 2015-08-04 11:37
Firma Vectra to jedna wielka pomyłka. bez kontaktu. Internet jak i telewizja ciągle się wyłączają i przerywają. Kontakt ciągle utrudniony. odradzam wybieranie tej firmy. -
~Niestety abonent Vectry / 2015-08-03 21:59
Ta firma to tragedia !!! Wszystko jest ok. jak płacisz rachunki ... ale , gdy tylko jest jakiś problem , to zostajesz bez pomocy i na dodatek , jesteś "intruzem". Ostrzegam - nie ta firma . WadyTylko i wyłącznie wady -
~rozwiedziony z wectrą / 2015-08-03 16:46
U mnie wszystko smigało,ale dlatego ze byłem częstym gościem w Biurze obslugi klienta.Mieszkan po przeciwnej stronie ulicy.Byłem dlatego ,że płacę i wymagam.Musiałem też posilkować się interwencją Urzedu Ochrony Klientów i Konkurencji,którą to instytucje polecam w konfliktach z Vectra. -
~AudiA6 / 2015-08-02 23:47
Mam internet w vectrze o około dwóch lat, umowa dwa lata 30Mb/s przez dwa lata tylko raz stała się awaria w centrali, tutaj ktoś napisał że ma problemy bo 1 sierpnia uległa zmiana umów, owszem mi dwa tygodnie temu przesłali NOWY REGULAMIN usług i osoby które mają internet 30Mb/s wejdą w taryfę 50 Mb/s za 5 zł drożej. To tak jest jak nie czyta się umów, jako klient jestem zadowolony z vectry i zamierzam przedłużyć umowę, mam tylko jedno zastrzeżenie, mógł by internet być stabilniejszy bo czasami się waha jest nieraz 48 Mb/s a nieraz są spadki np. do 45 Mb/s ale nie oszukujmy się nigdzie nie jest super idealnie czy to vectra, upc, netia itp. Zaletywszędzie tylko obiecują.....WadyStabilność łączadwa lata -
~Janusz / 2015-08-01 16:26
Dotychczas była możliwa ale po podpisaniu umowy przez telefon po prostu mnie olali. Straciłem do nich zaufanie.zmieniałem umowę przez telefon na pltynowy 50mbinternet .....i otrzymałem telewizję a z internetem mnie olali.co dzwonię to każdy konsultant pieprzy co innego.no i umowa jest a internetu niema...... ZaletyBrakWadySameOoooooo albo dłóżej -
~Zagłębiak / 2015-07-30 11:53
Witam.Cała zabawa z Vectrą zaczęła się od odebrania listu z fakturami
na kolejne 6-mies. (od lipca 2015r. - Grudnia 2015r.). Pierwszy miesiąc
zgodnie z umową podpisaną na 24 mies. 44,90PLN (internet 30MB),kolejne już o 5zł drożej. Wsiadam w samochód i jadę do siedziby w moim mieście. Po odstaniu w kolejce 1,5 godz. i wysłuchaniu od ludzi "opinii"o FIRMIE Vectra pani poinformowała mnie
iż od 1 sierpnia zmianie uległ Regulamin i wzrosły ceny, na moje pytanie dlaczego ja nie zostałem poinformowany o zmianie regulaminu
i możliwości wypowiedzenia przeze mnie umowy z winy operatora Pani
poinformowała mnie, że roznosili ulotki do skrzynek, a tak w ogóle
to ją to nic nie obchodzi, bo ona jest w pracy od 9 (była 15.30)i
jeszcze nie jadła śniadania. Więc złożyłem Pani wypowiedzenie, przez co naraziłem ją na więcej pracy, gdyż musiała wprowadzić je do systemu. Każda szanująca siebie, oraz KLIENTÓW
firma powinna listem poleconym przysłać informację o zmianie regulaminu i możliwości wypowiedzenia umowy. Mam nauczkę JAK NAJDALEJ
OD FIRMY VECTRA. Miałem jeszcze nadzieję, że zadzwoni ktoś z Działu
utrzymania klienta, ale cisza. Widać tak Vectrze zależy na odbiorcach z których przecież żyją.
ZAGŁĘBIAKZaletybrakWadyJak Wyżej - Brak Zalet15 mies. 44,90 -
-
~Mery / 2015-07-29 19:37
Do spółki miałam zastrzeżenia już wcześniej, ale siedziałam cicho i się nie odzywałam dopóki nie dostałam telefonicznej propozycji pozostania w obecnym pakiecie i płacenia miesięcznie prawie 20 zł więcej lub zmniejszenia pakietu i mniejszych rachunków. Wybrałam tańszą opcję, rachunki przyszły jednak o 20 zł wyższe a gdy w końcu udało się dodzwonić CUDEM, rozmawiająca ze mną pani robiła ze mnie idiotkę tłumacząc mi, że coś mi się pomyliło, że nie było takiej oferty, ( mimo że miałam przed sobą otrzymany od nich aktualny cennik ). Mimo, że starałam się mówić spokojnie itd, pani z minuty na minutę stawała się coraz bardziej nieprzyjemna. Nie próbowała nawet niczego wyjaśniać, twierdziła tylko uparcie że wyraziłam zgodę na takie opłaty (ciekawe kiedy...)i że zawsze mogę zrezygnować - nic więcej nie wiedziała. Więc skorzystam z dobrej rady - 20zł to może nie fortuna, ale nie będę się ślepo dawać naciągać i oszukiwać. ZaletyCzasem jest wszystko okWadyZwykle nic nie jest ok a obsługa to jakaś kpinakilka lat, za dużo. -
~Owad / 2015-07-29 14:17
Ogólnie syf , awarie są niekiedy naprawiane dłużej niż 24 godziny , dodzwonić się do obsługi klienta to cud , konsultanci niekompetentni , zmieniają ceny usługi w trakcje trwania umowy , ZaletyDekoder z nagrywarkąWadySłaba firmaCena nieadekwatna do usług -
~samuel / 2015-07-27 18:46
Dziś byłem w Biurze Obsługi Vectra w sprawie wypowiedzenia umowy zawartej przez moją mamę. Jest osobą starszą więc poszedłem żeby jej było raźniej. Tak niesympatycznej obsługi jak żyje nie widziałem. Myślałem, że to tylko ta Paniusia, która nas obsługiwała ma muchy w nosie, ale na pozostałych stanowiskach rozmowy były w podobnym tonie. Skandal i dno !!!
Jak tak będziecie traktować klienta to ciemno was widzę !!!!
NIEZADOWOLONY i ZNIESMACZONY !!!!!!!!ZaletyBRAKWadySAME3 LATA -
~Wkurzona konsumentka / 2015-07-26 00:30
Pierwsi do ściągania opłat, ostatni do świadczenia uslugi z umowy.
Nie polecam. Mam w umowie 100 mb/s, w rzeczywistości w granicach od 5 do 22.Zasięg samego wifi w mieszkaniu z czasem też się zmniejszył. Na początku można było korzystać z internetu w łazience, teraz nie ma szans... W bloku wisi ogloszenie, ze do 31 mozna zrezygnowac. Weszłam tutaj licząc w głębi duszy, że jeszcze da się z tym coś zrobić, ale cóż. Przyszedł czas na rezygnacje z umowy.Trzeba korzystać z szansy, żeby nie być dymanym przez tą firmę przez kolejny rok.
Pozdrawiam i udanych rezygnacji.Zalety---Wadybardzo wolne łącze, kiepska obsługa7 miesięcy
strona 196 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- nastepna »