Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2015-11-04 11:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Tak czytam i czytam i czytam i się zastanawiam czy ja mam umowę z tą samą Vectrą. Jestem z nimi ponad 10 lat (najpierw lokalna kablówka a później przejęcie przez Vectrę). Na początku miałem pakiet internet, tv, tf. Później z tv zrezygnowałem (drogo i słaba oferta) i przeszedłem na sat. Co kilka lat modyfikowałem/podpisywałem aneksy do umów na internet i telefon- zawsze na lepszych promocyjnych warunkach (dlatego zmieniałem). Obecnie mam bezterminowo 16MB za 46zł (od jakichś 2-3 lat) i telefon za 9 zł (od b. dawna) i jestem zadowolony. Prędkości intern może na kolana nie rzucają ale są ok (akceptowalne). Awarie miałem 2 razy. Pierwszy: z mojej winy bo poluzował się wtyk w gniazdku (przesuwałem meble). Drugi: z winy modemu (ich) lub rutera (mojego). Po kontakcie z działem technicznym, technik prawie "poprowadził za rączkę", tzn. proste i jasne komendy typu: proszę wyłączyć ruter/modem, proszę wpiąć kabel itd. itp. wg. mnie pełen profesjonalizm i na połączenie nie czekałem wcale 30 minut (dzwoniłem z komórki). Nagabywanie przez telefon o zwiększenie prędkości, dodanie usług itp. oczywiście jest ale nie bardziej upierdliwe jak z innych firm i trzeba wiedzieć o co pytać (np. zwiększenie prędkości jest pod warunkiem podpisania aneksu na kolejne 24 miesiące ale konsultanci się tym nie chwalą- tzw. "drobny druk"). Internet 16MB w zupełności starcza do "obsługi" 2 komputerów (wifi), drukarki (wifi), 3 tunerów sat na Linux (kabel), 2 tabletów i 3 smartfonów (wifi). Może jestem szczęśliwcem, albo w ostatnim czasie ich jakość się drastycznie pogorszyła- tego nie wiem.
    ZaletyStabilne łącze, dobra cena.
    WadyNie zauważyłem.
    Od początku (przejęcie lokalnego dostawcy), obecnie internet 46zł, telefon 9zł.
  • ~Andrzej / 2015-10-30 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra sięgnęła dna już dawno. Czasem wydaje mi się, że pragną zejść jeszcze niżej, ale jest to fizycznie niemożliwe. Klienta traktują jak przysłowiowe g..no, no chyba, że klient chce kupić nową usługę. Szybkość internetu w weekend zamiast 24Mb wynikających z umowy 20kb (słownie kilo a nie mega). Zażalenie jak najbardziej można złożyć, po czym przychodzi oficjalne odrzucenie ewentualnych roszczeń. Jak sobie przypominam na końcu notka: NINIEJSZA DECYZJA JEST OSTATECZNA. Uważajcie na to co podpisujecie i najlepiej dyktafon przy zawieraniu lub kończeniu umowy. A najlepiej żadnych umów z tą firmą !!!!!!!!!!
    NIGDY WIĘCEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyniezła jakość (jeżeli akurat działa)
    Wadyobsługa i naciąganie klienta
    kilka lat (o wiele za długo)
  • ~Piotr / 2015-10-30 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    firma dno.internet opłacony z wyprzedzeniem na kwartał a mimo to niestabilne łącze-co chwila zrywa połączenie.jeśli ktoś pracuje przez internet to ci złodzieje tego nie ułatwią.ile można przeprowadzać konserwację?
    Zaletyżadne
    Wadyniestabilność
    rok
  • ~Olsztyn Żołnierska / 2015-10-28 13:37
    Ocena: 1.50 / 5
    ommijać szerokim łukiem ta firmę ...od 2 miesiecy nie potrafia zapewnic 1,5Mbit w Olsztynie ..Dziś dzwonił ich przedstawiciel z oferta 100Mbit, na moje uwagi co do jakości usług stwierdził..."no przecież ma pan w umowie DO 30Mbit a nie 30Mbit....NIE WIĄŻCIE SIĘ UMOWĄ na 2 lata Zgłaszanie problemu nic nie daje.. Tak załatwimy, zrobimy i żadnych zmian.
    ZaletyBrak
    Wadysame wady...internet praktycznie nieużyteczny
    najwiekszy błąd na następny lata
  • ~jafalk / 2015-10-26 11:48
    Ostrzegam wszystkich byłych klientów Biall-netu w Gdańsku! Ich dane teleadresowe bezprawnie dostały się w łapy vectry i bez niczyjej zgody wykorzystywane są do celów marketingowych w następujący sposób: dzwoni nachalna baba na twój numer tel. owszem przedstawiając się i natychmiast pyta czy rozmawia z Panem (tu pada konkretne imię, nazwisko i adres). Nawet jak nie potwierdzisz przechodzi do wyłuszczania zalet złodziejskiej oferty, a po odmowie zaczynają się pytania typu dlaczego, po co.Gdy usłyszała, że mam usługę u kogoś innego (niewymienionego przeze mnie z nazwy) sama deprecjonuje go wymieniając przy okazji jego nazwę. Sprawa dla GIODO i UOKiK-u.
  • ~TadzioPazur / 2015-10-24 11:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Jest niedobrze. W tygodniu działa nieźle - mniej więcej tak ja powinno (pingi do 8.8.8.8 25~50ms), transfer OK (wydaje mnie się że mam 20Mbit/s albo jakoś tak).
    W weekendy (piątek wieczór - niedziela wieczór) jest źle.
    Porzuca pakiety (bywa że przez kilka sekund nic nie przechodzi), pingi 25-nieskończoność), transfer bywa spada poniżej 1 Mbit/s.
    Właśnie skończyłem przeciągać 160MB (szybki serwer), trwało to 10 minut. Rezultat to wspaniałe 2.3Mbit/s.

    Czyli działa szybko, gdy nie potrzebujesz, a gdy chcesz korzystać, to działa źle albo wcale.

    I na dodatek ruter kablowy od Vectry jest zarządzalny przez nich. User nie ma do niego dostępu, parametry sieci WIFI sa nie do zmiany.

    Obsługa klienta taka sobie, lepiej nie musieć na nich polegać.
    ZaletyCena, dostępność
    WadyZawodność, kiepski modem
    3 lata, 40zl/miesiąc
  • ~Rolex / 2015-10-22 16:28
    Odradzam, nie polecam. Z dala od tej firmy!
    Czekam już kolejny tydzień na montaż internetu wraz z telewizją, ponieważ wiecznie czegoś zapominają. Po drugie brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą, tylko sygnał oczekujący.
    ZaletyŻadne
    WadyNieuczciwość, brak punktualności, brak kontaktu.
  • ~nikita / 2015-10-21 21:28
    Tragedia przez duze T!!! Obsluga klienta ponizej jakichkolwiek norm.Konsultanci niekompetentni,nie potrafia udzielic odp.na proste pytania.Brak szacunku dla klienta i jego czasu.Monterzy nie zjawiaja sie w umowionym terminie i nastepnego nie wyznaczaja.Totalna zenada!!!jeszcze nie zaczelismy dobrze wspolpracy,a ja mam ochote ja zakonczyc!!!nie polecam!!!
    Zaletybrak
  • ~ewelina / 2015-10-19 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. W obsłudze klienta pracują niekompetentne osoby. Błędnie wprowadzili do systemu moje zamówienie, z tego względu figuruję w tej firmie jako dłużnik. Na wyjaśnienie sprawy czekam już miesiąc i nic. PROSZĘ SIĘ DWA RAZY ZASTANOWIĆ NIM SIĘ KTOKOLWIEK ZDECYDUJE NA ICH USŁUGI.
    Zaletybrak
    Wadyniekometencja, brak zainteresowania klientem
  • ~Dariss / 2015-10-19 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    chu** firma!! internet dziala kiedy mu sie podoba , w telewizji mialo byc 155 programow ktore zaczely znikac a placisz normalnie pelna sume, internet nagle podrozal ... firma smiechu farta i z laska odbieraja telefon
    Zaletyzadnej zalety ta firma nie ma
    Wadywszystko od internetu po cala ta ich telewizje
    mam juz z pol roku moze
  • ~krzysztof / 2015-10-14 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy kontakt i porażka. Umówiony monter nie przyszedł. Nikt potem się nie skontaktował nikt nic nie wie dlaczego tak się stało żadnej reakcji.
    Wadybardzo zła komunikacja. Nikt nic nie wie
  • ~mietek kaminski / 2015-10-12 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    fatalny dostawca usług, czestę "prace konserwacyjnie" powodowały ze internet nie działał, 15 minut oczekiwania na konsultanta call centre, w oddziale czeka sie w dlugich kolejkach, konsultanci podają sprzeczne informacje, wprowadzaja w błąd. przez niekompetencje konsultanta musiałem płacić dodatkowy miesiac mimo tego ze wyslalem wypowiedzenie z 1,5 miesiecznym wypowiedzeniem. jeszcze do tego wyslali mi dokumenty rezygnacyjne na stary adres mimo tego ze wilokrotnie wspominałem ze zmieniam miejsce zamieszkania i ze ma to być wziete pod uwage. Nie polecił bym nikomu
    Zaletybrak
    Wadywiele
    1 rok
  • ~intermaniak / 2015-10-11 11:26
    Identyczną problem mialem z Vectrą miałem ja.W długotrwalej korespondencji COK wykazywal sie indolencja albo cwaniactwem.Dopier skarga do Urzędu Kontroli Elektronicznej spowodowała ,że pozbyłJako kuriozum mogę dodaćem się problemu.Słowa przepraszamy jednak nie.Jako kuriozum mogę dodać,że trzykrotna skarga zlożona do Prezes spółki ,w tym jedna "Do rąk wlasnych"została przemilczana.Może świadczyć o arogancji firmy,szczególnie zarzadu
    Zaletybrak
    Wadytylko takie
  • ~Fifi / 2015-10-10 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    No jakaś pomyłka! Ta "firma" nie powinna w ogóle istnieć! Zawarłam umowę z nimi w 2008. Najpierw nie mogłam się doprosić o terminowe wystawianie faktur. Jak z tym się "uporali", ciągłe "problemy techniczne", brak dostępu do internetu bez sensownej przyczyny, kontakt z obsługą techniczną "W pani rejonie nie ma awarii. Powinno działać. Nie działa? To ja nie wiem.". Telewizja: początkowy zestaw kanałów nie miał nic wspólnego z późniejszym, oferowali coraz to gorsze. PO licznych problemach mając ich dość wypowiedziałam w tym roku umowę zarówno na telewizję jak i internet. I co? Nikt z tych niekompetentnych osób nie raczył tego odnotować, wysyłają smsy z przypomnieniem o płatności, dzwonią z windykacji i straszą komornikiem. Windykacja odsyła w mojej sprawie do działu obsługi klienta. Dział obsługi klienta jak doszedł już do tego, że faktycznie, mam dawno wypowiedzianą umowę jedną i drugą, "przestał mnie słyszeć": halo, halo? Proszę zadzwonić ponownie. I TO SIĘ POWTARZA! Jeszcze raz dostanę jakieś wezwanie, idę z tym o sądu. TRZYMAJCIE SIĘ JAK NAJDALEJ OD TEJ PSEUDO-FIRMY!!!
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁOKSZTAŁT
    Miałam 7 lat, o 7 za długo
  • ~mea / 2015-10-09 20:10
    Ta firma to istna kpina,dwie doby nie ma internetu,zero reakcji na zgloszenia.Dodzwonienie się do konsultanta od usterek to cud,natomiast bez problemu telefony odbierają konsultanci od nowych zamówień.Dno totalne,dziwi mnie,że coś takiego istnieje na rynku w dzisiejszych czasach.
  • ~www / 2015-10-08 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to oszuści i kłamcy. Uważajcie na tą firmę. Jeśli podpisujesz mowę i tylko twoja rola kończy się na płaceniu rachunków to wszędzie jest ok.
    -Często brakuje internetu, telewizja przerywa a serwis przez miesiąc nie potrafi naprawić
    -Często dopisują usługi do umowy- NA TO UWAŻAJCIE-bo ubudzicie się z ręką w nocniku- mały druczek wszystko przyjmie
    Zaletyciężko u mnie o konkurencję w mojej okolicy
    Wadyobsługa klienta dno, reklamacje nigdy nie uwzględniają. Nawet tych oczywistych. Każą Ci iść do sądu.
    4 lata
  • ~sara3535@tlen.pl / 2015-10-07 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy mam przerwy w nadawaniu tv , jedyne co się wyświetla to "brak sygnału" , usilnie dzwonię do Vectry a w końcu jak po kilku godzinach się dodzwonię i z technikiem ustawimy ten sygnał to za kilka dni znowu się powtarza cała historia. Czy tej firmie naprawdę nie zależy na odbiorcach? ale telefonicznie dostaję od nich ankietę czy jestem zadowolona z ich usług na najwyższym poziomie, nie wiem czy śmiać się czy złościć bo "brak sygnału" nadal mnie prześladuje.
    Zaletybrak
    Wadybrak sygnału, pilot nie zawsze włącza decoder
    ok roku
  • ~Mick / 2015-10-06 05:53
    Jeszcze w życiu nie miałem do czynienia z tak spektakularnym traktowaniem klienta,jak to robi Vectra w Gdyni ul.Al.Zwycięstwa 253
    Już 10 miesięcy jestem poddany próbie wymuszenia oszustwa na mnie za rzekome najpierw nie zwrócenie dekodera/ a po reklamacji ,kiedy posiadam ewidentne dokumenty świadczące o przedterminowym zwrocie dekodera/ wmawia mi się na siłę ,że dekoder zwróciłem nie w terminie.Mając wspomniane dokumenty zwrotu dekodera próba wyłudzenia spadła ze 120 zł na 60zł.W tej rozpaczliwej bezradności i walce o swoją godność nie mam innego wyjścia ,jak czekać aż zostanę wezwany przed oblicze sądu ,aby tam udowodnić swoją niewinność.Tej firmy nie polecam i proszę omijać ją szerokim łukiem.
    Zaletyżadne
    Wadynieustanne próby wtłudzenia nienależnych opłat z nadzieją ,że głupi emeryt dla świętego spokoju zapłaci .
  • ~klient / 2015-10-05 20:28
    Nieprofesjonalne podejście do klienta. Mimo wielokrotnie zgłaszanych problemów z internetem dotyczących niskiej prędkości na łączu 100Mb/s gdy ta wynosiła 0,21 Mb/s.Wysyłanie wyników testów na ich skrzynki mailowe nie przyniosła żadnej reakcji z Vectry. Prośba o wizytę serwisanta też bez efektu.Dopiero negatywna opinia ich ruszyła i przysłali Serwisanta który potwierdził usterki na łączu i wymienił modem.Uszkodzenie trwało 2 miesiące a bonifikatę uznali za 3 dni !!!. Brak przekazywania informacji między komórkami Vectry o podejmowanych czynnościach wydłużał czas lokalizacji i usunięcia uszkodzenia.
    Zaletybrak
    WadyBrak komunikacji miedzy komórkami Vectry wydłuża czas lokalizacji i usunięcia uszkodzenia.
    3 lata
  • ~do tivitrwam / 2015-10-04 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkiego, a już zwłaszcza reklam należy słuchać ze zrozumieniem, bo potem same pretensje :). Vectra sprzedaje "wszystko" nie ZA tylko PO 10zł. Czyli TV - 10zł, internet - 10zł i telefon też 10zł. Czyli "pakiet" to już 20-30 zł. Na dodatek tylko przez te miesiące, co zostały do końca roku... Od stycznia 2016 wszystko wróci na "normalny" poziom cenowy. I przez pozostałe 20 miesięcy trzeba będzie bulić słoną kasę. Taka promocja :/
    Zaletyśmieszne reklamy :)
    Wadymasa nabitych w butelkę Klientów
    nie mam i nie kupię
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2980
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017