ABSOLUTNE DNO. OBSLUGA KLIENTA I SERWIS PRAKTYCZNIE NIE ISTNIEJE. INFOLINIA TO SAMO. CZESTE AWARIE.
Zaletybrak
WadyObsluga klienta praktycznie nie istnieje, czeste awarie, bardzo nie mila obsluga (jesli juz ktos odbierze co sie praktycznie nie zdarza).
2 lata, 45zl
~Skrzypek / 2016-01-26 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie!!!! Od czasu jak przejęli sieć osiedlową internet działa jakby go chomik w kołowrotku napędzał a popołudniami to już brak słów. Złodzieje i oszuści i tyle
~Rafał / 2016-01-26 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar!!! Pakiet kanałów który wybrałem miał posiadać ich 250 w tym aż 100 w jakości HD. Miałbyć aktywny do 48h maks. Problem w tym że dziś mija dokładnie 145h od momentu podłączenia. I nic mam zaledwie chyba z 16 kanałów podstawowych i to kiepskiej jakości. Co gorsze Polskie kanały takie jak Polsat czy TVP1 są pozbawione polskiej foni, są tylko napisy ale nie ma głosu :-/ Co do neta tragedia! Tragedia!!! Obiecali nam prędkość 50MB/s Hmm w mikołaja także mam wieżyć Oto prędkość Internetu Vectry.
22.01.2016 ( Pobieranie 12.7MBs - Wysyłanie 4.7 MBs ) Hmm gdzie chodź 40mbs? 23.01.2016 ( Pobieranie 11.9MBs - Wysyłanie 5.1 MBs ) 25.01.2016 ( Pobieranie 8.1 MBs - Wysyłanie 2.1 Mbs) Hmm zamiast coraz lepiej jest coraz gożej! Przed chwilą! ( Pobieranie 13.3 MBs - Wysyłanie 4.9 MBs )
Więc gdzie obecywane 50? gdzie chodź 20-30-40 MBs?
Espol chodź upadł to tam miałem przeważnie Pobieranie do 48.7 MBs a wysyłanie tak do 32.5 ale nie 10-13
Dalej Telefon ( Panie tylko podłączyć do modemu i będzie działać. Więc podłączyłem, efekt... Nie mam telefonu )
Ogólnie porażka! Dział obsługi klienta to kpina mają gdzieś klienta i dają to po sobie odczuć podczas rozmowy! Technik już 3 dzień do mnie idzie i dojść nie może, pewnie przez te zaspy śniegu w końcu aż 0cm nawaliło! Nie wspomnie już o oblodzonych drogach przy 5-7 stopniach na plusie :-)
ZaletyNie znalazłem takich
WadyWolny NET, Brak kanałów w pakiecie, Brak telefonu
kilka dni za 150zł montaż i 147zł miesięcznie za całość.
~zbyszek / 2016-01-26 15:09
Ocena: 1.75 / 5
TRAGEDIA. Co chwile coś nie działa. Aktualnie prędkość netu na poziomie modemów z poprzedniej epoki. Dodzwonić się na infolinie/serwis nie da, wszyscy konsultanci zajęci. i Tak przez 25 minut... A formularza na ich stronie się nie da wypełnić bo ich zdaniem mój numer abonenta jest zły a kopiuję go z ich FV którą wysyłają mi mailem... Szkoda nerwów, nie polecam.
ZaletyJEST.....
Wadydrogo, niestabilnie, serwis śmiechu warty
od 10 lat
~tototo / 2016-01-26 00:04
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam. firma która postępuje bardzo nie fair choćby na etapie podpisywania umów.
~spiker / 2016-01-25 20:12
Ocena: 2.50 / 5
Znów awaria, tym razem telewizja nie działa cały dzień. Infolinia serwisowa to czysta kpina czekałem po pół godziny żeby ktoś odebrał i nie odbierają (robieni z ludzi idiotów). Zadzwoń na nią, że chcesz podpisać umowę odbiorą od razu, jeśli powiesz, że z awarią to cię przełączą na głuchy telefon. Poprzednią awarie zgłosiłem osobiście w salonie sprzedaży oddzwonił serwis, że wszystko będzie już działać, tymczasem wi-fi z ich rutera dalej działa kiedy chce. Z telefonu u nich zrezygnowałem bo ciągle dzwonili z reklamami. Koszmar i kpina, nikomu nie polecam, chyba, że ktoś lubi być zlewany.
ZaletyDostępna
WadyAwarie
4 lata
~klient / 2016-01-24 13:24
szanowna Klientko chyba zapomniałaś dodać ,że internet nie jest szybszy ale faktura jest już wyższa.Ja dawno skończyłem z tym dziadostwem
Zaletybrak
Wadybrak zalet
~Klientka~ / 2016-01-23 21:30
Ocena: 2.25 / 5
Zadzwoniła pani z Vectry (okazało się, że tak naprawdę to jakaś zewnętrzna firma) z ofertą podwyższenia pakietu Internet za jedynie 5 zł brutto. Aktywacja w ciągu 72h. Minęło kilka dni, ale pakiet nadal nieaktywny, na infolinii nie widzą takiego zlecenia i nic nie umieją poradzić. Oferta-widmo.
ZaletyJak działa to OK.
WadyWszelki kontakt z infolinią wymaga mocnych nerwów.
~kris / 2016-01-22 16:30
Ocena: 2.00 / 5
Zawsze dziwiłem się negatywnym opiniom o internecie z Vectry. U mnie działał bez zarzutu. Niestety - przestałem się dziwić. Od kilku tygodni internet działa wolno i niestabilnie. Według serwisanta Vectry problem dotyczy całej dzielnicy Ochota w Warszawie. OK! Rozumiem: awarie się zdarzają, ale dlaczego przez dwa tygodnie od zgłoszenia nic z tym nie zrobiono? To już jest karygodne, zwłaszcza, że przez 10 dni nikt nawet nie raczył mi odpowiedzieć na pytanie kiedy usuną awarię. To już jest totalne olewanie klienta, który nie może rozwiązać umowy. Niestety - odradzam korzystanie z usług tej firmy.
~Tomek123 / 2016-01-22 15:08
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo słaby internet. Nie polecam
Zaletybrak
WadyCiągłe braki internetu,rozłączanie się podczas rozmów na Skype.
nie wiem szybkość 75mbs
~Makalu 3456 / 2016-01-22 14:44
Ocena: 2.75 / 5
Zdarzają się przerwy w internecie. Praktycznie codziennie i bez żadnego ostrzeżenia. Np. dwie od kilkunastu minut do godziny. Jak się coś zaczyna robić i nagle przerwa to można dostać białej gorączki. Za dużo mnie to nerwów kosztuje , żebym dalej chciał kontynuować umowę. Jak dobiegnie końca to rezygnuję. Mam usługi ponad 10 lat i tak źle jeszcze nie było.
Zaletycena ostatniej umowy
Wadyczęste przerwy internetu
10
~Marcin / 2016-01-22 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia to mało powiedziane !!!! TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD VECTRY. 2 lata zakończeniu umowy i zapłaceniu wszystkiego po zmarłych rodzicach dostałem informację że mam durniom dekoder oddać a pytałem jak płaciłem czy oddać to powiedzieli że nie bo to dekoder rodziców. Droga do zamknięcia umowy to droga przez mękę a po zamknięciu jeszcze pół roku rachunki będą Wam przychodzić !!!!!!!!!!!!! TRAGEDIA NAWET ZA DARMO NIE BIERZCIE A ZA DOPŁATĄ BROŃ BOŻE.
ZaletyZERO ZERO ZERO - POPROSTU DNO DNA
WadyWSZYSKO CAŁA TA PSEUDO FIREMKA
36 MIESIĘCY
~klient m / 2016-01-22 11:07
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta przez telefon tragiczna niemiły przedstawiciel porażka przez takich ludzi tracicie klientów!!!!
~anonim / 2016-01-21 03:13
Ocena: 1.25 / 5
Przed chwilą napisałem długą i szczerą opinię, ale jak przystało na vectrę, jakimś cudem Wi-Fi samo się wyłączyło, życzę, aby firma jak najprędzej upadła
Zaletykompletnie ZERO
Wadyistnienie firmy...
ponad rok
~Jaaqob / 2016-01-20 18:44
Ocena: 1.25 / 5
żałością jest mieć po 4k pingu każdego dnia
Zaletyno nie ma
Wadyduży ping straszna pomoc techniczna
rok
~mpr / 2016-01-20 13:34
Ocena: 1.25 / 5
tragiczna jakość obrazu. problemy z rozwiązaniem umowy. Straszenie windykacją za brak zwrotu sprzętu pomimo że mam potwierdzenia zwrotu.
WadyJakość obrazu. Obsługa klienta
~Alojzy nie moze grac / 2016-01-17 17:54
Ocena: 2.00 / 5
Gigantyczne pingi po 100+, zamulajacy youtube
~telepajeczarz / 2016-01-16 14:48
Szpenie z Vectry pokazali koncert gry u mnie,kiedy zawolalem ich do usuniecia prostej usterki.Kiedy po dwóch godzinach nie uporali sie z problemem ,zasugerowali kupno NOWEGO telewizora,mimo ,że mój był raczej z wyższej półki i był kupiony 3 tygodnie wcześniej.Po zerwaniu umowy przestałem miec problemy
Zaletybrak
Wadyjak w komentarzach klientów
~Kazek / 2016-01-15 21:09
Ocena: 1.00 / 5
witam Jestem klientem vectry,przedłużyliśmy umowę w sierpniu 2015 r(więcej internetu ,mniej rozmów )i już po miesiącu sromotnie tego żałowałem.Nie wywiązują się z umowy.Mimo że w punkcie Zamawiana usługa jest podpunkt inne z treścią:drugie i trzecie dodatkowe gniazdo, to chcą mnie ukarać kwotą 300 PLN(obciążenie notą księgową z uzasadnieniem, za dołączenie do Sieci urządzeń w punktach niebędących jej zakończenim).Całą sieć z dodatkowymi punktami przejeli po poprzednim operatorze(dodatkowe dwa punkty były umieszczone w dwóch małych pokojach w których kiedyś mieszkały dorosłe dzieci-stąd to zastrzezenie w Umowie o dwoch dodatkowych punktach)). Walczę już z nimi od trzech miesięcy, aż dwa dni temu wyłączyli mi wszystko mimo, że abonament jest opłacany. Cała sprawa zaczeła się od wizyty serwisantów, którzy byli bardzo głośni, zachowywali się arogancko, rozmawiali z rękoma w kiszeniach. Na moją uwagę,że napiszę do Vectry opisując ich zachowanie, odpowiedzieli, że mi pokażą. No i pokazali, sporządzili raport o dwóch dodatkowych gniazdach. Podsumowując,jest to banda oszustów i najgorszemu wrogowi nie polecam tej firmy (tzn. Vectry). Sprawa pewnie skończy się w Sądzie.
ZaletyBrak
WadyNie dotrzymują warunków umowy, ludzie z serwisu i biurokraci to osoby bardzo żle wychowani, aroganci mający za nic klienta. W miarę mili przy podpisywaniu umowy.aroganccy
~gagga / 2016-01-14 21:28
Ocena: 1.50 / 5
koszmar!!!!!!!!!!!!!!Codzienne przerwy w dostawie internetu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie polecam, bezczelne dziady!!!!!!!!!!