Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4554 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dao / 2016-02-15 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła firma. Internet do kitu, problemy z głosem w TV.... A po dwóch latach, kiedy w końcu skończyła się umowa, przysłali tak sprytnie skonstruowane pismo, że mimo rezygnacji... byłem ich klientem. Żal, żal, żal... Odradzam wszystkim
    Wadysame
    2
  • ~użytnkownik / 2016-02-14 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny internet... często się rozłączą. Prędkość na umowie nie ma nic wspólnego z rzeczywistą predkością. Filmiki na youtube ładują się wieczność, a o oglądaniu seriali czy filmów można zapomnieć. Problem był zgłaszany,pojawili się serwisanci,którzy wymienili router jednak to nie pomogło. Posiadam również tv z vectry i tutaj też wystąpiły problemy. Dekoder włączał się bardzo długo,po wymianie było nieco lepiej jednak po krótkim czasie zaczął się zacinać i kanały zmieniają sie z dużym opóźnieniem... NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Szkodagadac / 2016-02-14 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ogólnopolski dostawca. Nie udostępniają ustawień routera. Żeby się do nich dodzwonić potrzeba cudu. Obsługa klienta z kosmosu. Albo udają, albo nie rozumieją nigdy o co chodzi klientowi. Mieszkam w SŁupsku i jestem na nich skazany. Kanały znikają losowo. Można by pisać strony, ale wszedłem tu głównie po to, żeby dać wystawić im jedynkę.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko od a do z
    1 rok, ponad 100 zł miesięcznie za internet i kablówkę
  • ~Arek / 2016-02-11 13:40
    Niestety z przykrością musze stwierdzić ze nie szanują ludzi starszych jak chcą zmienić umowę na niższą opłatę a w Nowym Dworze Mazowieckim obsługa ma burdel w papierach po prostu rezygnuje z ich usług
  • ~MarekT / 2016-02-07 22:10
    Nie są źli, tylko do sześcianu bardo źli. Nigdy więcej Vectry.
    A najgorsze że i tak muszę z ich usług korzystać.
    Szkoda że niema minusowych gwiazdek :(
    ZaletyNie są źli, tylko do sześcianu bardo źli.
    Wadybrak zalet
    7 lat
  • ~Michał / 2016-02-06 23:58
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam od paru lat vectre wcześniej bylem w upc. W tej chwili płacę 82zł miesięcznie umowę mam na rok. Dekoder hd z nagrywaniem, pakiet platynowy + sport na ostro i 100 mb/s internet. Jestem bardzo zadowolony, awarie przez te kilka lat można na palcach jednej ręki policzyć. Internet i telewizja wszystko ok. Jedyny mały minus to dekoder przy szybkim przełączaniu potrafi się wyłączyć. Dwa lata temu zostałem namówiony na powrót do upc ale 2 dni wytrzymałem z ich dekoderem, wolno działał nagrywanie tylko jednego kanału, obraz gorszy niż na dekoderze vectry. Upc ma teraz dekoder co nagrywa 5 kanałów jednocześnie tylko że cenę za to samo co w vectrze krzyknęli 165zł więc podziękowałem. Mieszkam w Warszawie i może dlatego wszystko działa dobrze.
    Zaletycena i jakość
    Wadymogłaby być lepsza nagrywarka
    powyżej 4 lat
  • ~Milad / 2016-02-06 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    I regret!!!
    I am a heavy gamer. and choosing VECTRA was a terrible mistake...
    Don't recommend it for HD videos, online games or heavy internet use.
    Specially on the weekends the speed will remind you of old good 90s
    ZaletyNone
    WadySpeed
    8 months
  • ~Michał / 2016-02-06 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Mam wykupione 100 mb/s od dwóch miesięcy a speed test nigdy nie wykazuje więcej niż 25 mb/s. Gdy zgłosiłem problem to na 1 dzień transfer się podniósł do 40mbs później znów spadł. Poza to są oszuści. Powiedziano mi przy zawieraniu umowy, że gdybym chciał zrezygnować z umowy to im wcześniej to zrobię tym mniejszą karę zapłacę, a okazało się, że jest odwrotnie. Dodzwonienie się do działu technicznego graniczy z cudem (Widocznie bardzo dużo osób zgłasza problemy) Wcześniej miałem Netię i byłem zadowolony. Vectra to firma krzak.
    Wadywolne łącze, rozłącza internet, problem z kontaktem z działem technicznym.
    2 miesiące, 60 zł/mc
  • ~Masakra / 2016-02-05 09:56
    Z koleżanką przeszłyśmy z EiA na Vectrę i jesteśmy strasznie niezadowolone. Wczesniej miałysmy 30mb i net śmigał szybko choc czasami byly lekkie problemy. Tutaj wzięłysmy 50mb, żeby juz nie kiec zadnych problemów i szybkoscia neta. Niestety jest jeszcze gorzj. Nie mozemy ogladac seriali normalnie bo sie zacinaja i trzeba czekac az sie zbuforuje, kto jeszzcze o tym słyszał?! filmiki na youtubie sie zacinaja za kazdym razem, strony otwieraja sie strasznie wolno. cos strasznego!! nie polecam :)
    Zaletybrak
    45zł, mam od 3 miesiecy
  • ~Czesław / 2016-02-04 22:42
    Ocena: 4.25 / 5
    mam 100 mb internet przez rok ani razu sie nie zaciął, szybko bezawaryjnie. ale żeby dodzownić sie do nich to graniczy z cudem, szybko odpowiadają na majle. Jeśli chodzi o mnie to polecam.
    Zaletyszybkość, bezawaryjność
    Wadynie da sie dodzownic na infolinie, cena
    1 rok
  • ~Niezadowolony / 2016-02-04 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu technik przyjeżdża grzebie coś w telefonie niby sygnał ok zmienia wtyczkę do telewizora i jedzie a piksele jak się pojawiły tak są do tej pory taka jakości w HD internet to samo trzeba resetowac co chwile bo zanika koszmar beznadziejna.
    ZaletyNie polecam
    WadyWszystkie możliwe
    2 lata place 100 za neta i tv
  • ~Patrycja / 2016-02-02 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
    Nie pamietam
  • ~rik11 / 2016-02-02 12:04
    Ocena: 4.50 / 5
    Do vectry przeszedłem po UPC źle traktuje stałych klientów. mam 30mb, wszystko działa jak trzeba nie miałem problemów z dostawą, nawet ostatni mi dali dobrą propozycje 100mb za 50zł, ale teraz ja z niego nie korzystam tylko mama wiec spasowałem. Szczerze to czekam jak wejdą do bloku którego się przeprowadziłem, bo na razie jestem zmuszony siedzieć na UPC.
    Zaletyrzadkie awarie, oferta po dobrej cenie
    Wadygłuchę telefony od marketerów
    1 rok 30mb za 45zł
  • ~Maxymilian / 2016-02-02 05:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar. Nie tego się spodziewałem. Oto jak pracuję Vectra i jak stara się rozwiązać problem u klienta.

    Sieciba Vectry w moim mieście. ( 1 wizyta )

    - Mam problem z kartą Cyfrową mam z 30 kanałów podstawowych a w pakiecie miało być ponad 160.
    - Już puszczam jeszcze raz sygnał aktywacyjny za godzinę wszystko powinno ruszyć.

    Sieciba Vectry ( 2 wizyta i ta sama babka )

    - Niestety mineły prawie 4 godziny i nic dalej około 30 kanałów a reszta zablokowana
    - A w czym problem
    - No byłem u pani z 4 godziny temu z problemem karty
    - Był pan u mnie?
    ( No więc jak tutaj nie udusić takiej? )

    Telefonicznie ( nr.1 )

    - Mam problem z kartą cyfrową nie mam wszystkich kanałów cyfrowych
    - Już sprawdzam.... Mam tutaj w komputerze że wszystkie kanały zostały aktywowane
    - Mimo to mam tylko z 30 kanłów z obiecywanych 160
    - Rozumiem.... proszę spróbować z resetować dekoder ( o_O )
    - Jaki dekoder mówię że mam kartę cyfrową!
    - W takim razie proszę wyjąć kartę z telewizora i wpiąć raz jeszcze
    - Nic to nie dało
    - Hmmm.... Nie potrafię panu pomóc wyślę do pana technika

    Telefoniczne ( po 20-30 próbach )

    - Witam dzwoniłem że mam problem z kartą cyfrową miał się zgłosić technik i nic.
    - A jaki adres?
    - Podaje adres
    - Hmm nie mam zgłoszenia usterki od pana
    - Jak nie ma zgłoszenia jak dzwoniłem parę godzin temu i nie udało się pomóc telefonicznie to pan niby wysłał do mnie technika.
    - Jeszcze raz jaki adres
    - Podaje adres 2 raz
    - Hmm pan ma 2 dekodery?
    - Nie 2 karty
    - Proszę spóbować skonfigurować kartę
    - Jak!?
    - Wyjąć z telewizora i spróbować włożyć w 2
    - ( 0_0 ) Podmienić czyli karty
    - Nie nie... wyjąć kartę z Telewizora i włożyć do drugiego
    - Nic nie dało...
    - Aha dalej nie ma pan kanałów?
    - Nie.
    - W takim razie wyśle do pana technika powinien do pana dotrzeć tak za godzinę dwie...

    No właśnie a jak działa technik

    Dzwoni raz, umawia się na daną godzinę po czym się nie wstawia, dzwonię więc ja do niego lecz telefon milczy.
    Wizyta więc w salonie i dzwoni 2 technik ( umawia się na dany termin i tyle z tego )

    Tak więc stwierdzam że w Firmie Vectra pracują niekompetentne osoby, które w ogóle nie znają się na tym co robią. To tak jakbym ja pracował w cukierni a nie wiedział nawet jak zrobić głupie ciastka. Kłamią tym że niby przyjmują usterkę a po chwili dziwią się gdyż niby nie zgłaszaliśmy usterki.

    No i wiadomo.
    Jak klient ma problem i chce go rozwiązać to niech czeka... co nas obchodzi że nie ma tego czy tamtego.
    Ale jak przychodzi termin płatności to potrafią się szybko przypomnieć i na głowę ci wejdą jak nie zapłacisz rachunku na czas.

    Dziady i oszusty jakich nie mało teraz!!!! Omijać te firmę szerokim łukiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet, Karty cyfrowe nie działają, Beznadziejna pomoc techniczna, długi czas oczekiwania na rozmowę.
    3 miesiące 169zł
  • ~Michał / 2016-02-01 22:08
    Ocena: 3.50 / 5
    nie mogę powiedzieć złego zdania , miałem ofertę samego internetu do 30 mb za 45 zł przez wifi średnio 16 mb , teraz zaproponowali mi za 50 zł do 100 mb i pakiet srebrny tv . Po kablu do 90 mb idzie przez wifi do 70 mb . Wszędzie zdarzają się awarie. Dwie awarie na rok to nie tragedia parę godzin...
    Zaletymało awaryjne, dobry sygnał .
    Wadyinfolinia - mało rzeczowo , długi czas oczekiwania na rozmowę, sam musisz wiedzieć co chcesz poczytać inaczej wcisną ci drogą oferte
    miesiąc , 50 zł
  • ~Tymo / 2016-01-31 17:38
    Witam
    Mam problem z tv Vectra. Ciągle mam tnące się kanały HD i krystalizacja zwykłych kanałów. Czy jest możliwość rozwiązania umowy przed czasem ze względu na zły odbiór z ich strony ?
    4 miesiace
  • ~enya / 2016-01-29 21:51
    Ocena: 4.25 / 5
    Narzekałam na UPC - głównie z powodu ceny i jakości dostarczanej usługi. Vectra- 2 razy taniej i jakość o wiele lepsza, obsługa techniczna natychmiastowa.
    ZaletySzybkość interwencji w Biurze, internet OK, programy- średnio
    WadyGłupiiiii ludzie na infolinii
    1rok
  • ~Jasiu / 2016-01-28 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam raz w tygodniu brak interntu oszukali mnie obiecali mi 30mbs a dostawałem 15mbs i płaciłem 54zł, obsługa klienta chamska Polecam UPC teraz za 60mbs płace 38zł i internet śmiga jak należy
  • ~mija / 2016-01-28 07:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Faktycznie, też nie polecam, od poniedziałku tj.21 stycznia 2016 internet raz działa raz nie, zrywa ciągle, jeżeli już uzyskam połączenie, do poczty mailowej raz mogę się dostać raz nie. Próbowałam się dodzwonić do reklamacji, niestety ciągle przełączają, a potem zrywają rozmowę. Zero kontaktu. Bardzo niska jakość usług. Tylko rachunki regularne!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    2 lata
  • ~Łukasz / 2016-01-27 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo, umowa a później nieświadczenie usługi i brak możliwości rozwiązania bez kary 1500zł.. Reklamacji nawet nie rozpatrują... Nie brać tego pod żadnym pozorem.
    Zaletypff
    Wadyinternet 100mbit chodzi z prędkością 10mbit. a operator ma to w D***
    85 zł 8 mc...
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2647
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308