Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Konewka55 / 2021-12-05 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Przez kilka lat nie narzekałem. Intrnet chodził bez zarzutu aż przez ostatni rok prędkość zaczęła spadała.
    Mam 150Mb/s i tyle trzymało, ba, w testach było około 153Mb/s.
    Przy okazji covida prędkości zaczęły spadać. Pierw to było około 120, potem 90, a teraz jest 15-30Mb/s.

    Z telewizją są problemy od początku. Technik musi przychodzić co pół roku i regulować sygnał.

    2 lata temu z Internetem nie było problemu i w ciemno bym polecił, tak teraz radzę unikać.
    Całe szczęście w mojej okolicy jest alternatywa. Trochę drożej, ale 300Mb/s zamiast 150 i upload 100Mb/s, a nie 15.
    Zaletycena, kontakt online
    Wadyprędkość, problemy z sygnałem w TV
    MiejscowośćBiałobrzegi
  • ~Krystian / 2022-04-20 16:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet działa ok, dość stabilnie. Ale załatwić jakąś formalność w BOK bądź telefonicznie masakra.
    Obsługa klienta jest też ważny aspektem w sprzedawaniu usług!!!
  • ~lackyd / 2013-06-29 09:35
    Ocena: 3.00 / 5
    nie polecam wykupiony abonament 60/3Mbit a transfer max 35/3Mbit gdy dzwonisz zapewniaja ze naprawia i miesiac mija i jest ........ pingi 120 nie polecam lub inny mniejszy pakiet
  • ~leszek / 2021-07-11 11:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość świadczonych usług jest w miarę OK, ale BOK to prawdziwa TRAGEDIA, niekompetencja,oszukiwanie i kłamstwo jest na porządku dziennym,nikt nie przyznaje się do kłamstwa czy wprowadzenia w błąd pomimo załączenia kłamliwej korespondencji z vectry, mylą daty, godziny, samowolnie bez konsultacji wprowadzają nowe terminy. PORAŻKA TOTALNA.
    ZaletyGeneralnie świadczone usługi i ich jakość chociaż bywa z tym różnie.
    WadyBiuro Obsługi Klienta wymaga natychmiastowej reorganizacji,część konsultantów nie ma zielonego pojęcia o swojej pracy,to dzięki nim Vectra ma takie opinie ale właścicielowi chyba nie zależy na poprawie takiej sytuacji.
    MiejscowośćKielce
  • ~marcin / 2019-04-04 08:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Lepiej nie podpisywać umowy. jak minie 14dniowy okres kiedy można zrezygnować z umowy do kanałów włączają reklamy filmow na VOD, które strasznie wkurzają i zasłaniają 1/4 ekranu przez 10sek, przy przełączaniu kanałów widzi sie to cały czas.
    Zaletycena
    Wadyreklamy
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marek / 2016-10-07 13:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam ja już próbuję zlikwidować canal + selekt od 3 miesięcy i nic co płacę to płacę mimo wykonania tel. wysyłania fax. i wydzwaniania do nich to graniczy z cudem i dopiero po kilku telefonach z mojej strony ktoś się w końcu zainteresował się moim problemem a i tak nie wyłączyli canal +.. Płać ile wejdzie a twoje wnioski czy tel. mają głęboko w dupie... Zastanawiam się nad rezygnacją całkowitą z tego badziewia bo oni sami nie wiedzą kto , gdzie i kiedy !!!Napisałem wniosek w maju a teraz mamy październik i nic !!!! Totalna porażka !!!!!!!
  • ~Mario79 / 2021-02-11 13:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Przez 10 lat korzystałem z ich usług, kupowałem kolejne usługi. Zawsze płaciłem przed czasem. Kiedy po 10 latach musiałem zrezygnować z usług bo wyprowadziłem się z mieszkania to już się sprawa skomplikowała. Choć lojalnie poinformowałem 3 krotnie o tym ze zamierzam rozwiązać umowę z przyczyn przeprowadzki, to nikt nie poinformował mnie o tym ze mam umowę jeszcze przez miesiąc lub dwa. Oczywiście dzwoniono do mnie wielokrotnie z ofertami i pytaniem dlaczego. Kiedy minął ostatni miesiąc Vectra naliczyła mi opłatę karną z zerwanie umowy. Tak się nie traktuje klienta, tak robią dranie licząc na ostatni grosz od głupiego klienta. Reklamacja nic nie dała, bo klient powinien wiedzieć... Czy warto tak prowadzić biznes?
    ZaletyBrak
    WadyBrak podejścia proklienckiego. Płacz i plłać.
    MiejscowośćWolomin
  • ~Mateusz / 2017-11-13 17:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko jest w porządku jak w umowie jest download 100 mb/s upload 10 mb/s tylko jest jeden problem dosyć często wyłączają, raz była awaria, że było downloadu 40 mb/s uploadu 0.50 kb/s.
    Za nic nie da się dodzwonić na infolinię!
    Zalety-Nawet dobra prędkość internetu jak w umowie.
    -Cena nie jest zła.
    Wady-Obsługa klienta
    -Nie można dodzwonić się na infolinię.
    -Dosyć częste awarie/wyłączanie/prace modernizacyjne
    MiejscowośćJawor
  • ~Mateusz / 2019-01-03 23:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem abonentem Vectry od wielu lat. Może to zależy od miejsca (dzielnicy), ale jeszcze 5 lat temu stabilność łącza i prędkość oceniłbym na 4/5, dziś jest to tylko 3 - zwłaszcza wieczorem, kiedy najczęściej łączę się z siecią. Są dni kiedy jest ok, ale są też takie wieczory kiedy przerywa co kilka minut, niezależnie od źródła. Co do prędkości, to nie zauważyłem większych odstępstw od deklarowanych wartości (jak wszystko działa).
    ZaletyTelewizja - działa prawie zawsze
    WadyStabilność łącza internetowego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mborus / 2018-08-28 23:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem zadowolony dopuki nie zmienili mi modem na Technicolor. Zaczęły się problemy. Zadzwoniłem do BOK. Takiej niekompetencji już dawno nie doświadczyłem. Rozmowy mam nagrane. W tle słychać jak konsultanci klną. Obsługa poniżej mułu rzecznego. Jedynie Pan, odpowiedzialny za włączenie usługi (lokalny przedstawiciel), mimo późnej pory porozmawiał, starał się mi dogodzić. Dla niego szacunek. Dla Panów klnących na infolinii (przypominam mam nagranie, gdyby komuś przyszło do głowy pozywać mnie) mam radę, aby zadawali się z kimś innym, bo psują opinię o firmie - czyli pracują tam ludzie klnący.

    Transfer Internetu poniżej umowy. Moim zdaniem umowa jest do wypowiedzenia.
    ZaletyKiedyś było dobrze.
    WadyFatalny internet. Wolny. Niedziałający zgodnie z umową o świadczenie usług.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~megamax / 2021-04-24 08:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet jest ok, ale telefonia komórkowa to szok. Obsługa klienta to kpina. Mieliśmy mieć przeniesienie numeru w styczniu, a juz jest prawie maj i dalej nic nie dziala. Obsluga nie oddzwania i nie wie o co chodzi..
    MiejscowośćLegnica
  • ~Michał / 2013-05-07 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli ktoś chiałby tanio spróbować z Vectrą:
    Chciałbym wykonać cesję umowy z Vectra na Internet 16Mb (w nocy 24Mb) i telewizję kablową - pakiet złoty - 111 kanałów w tym 15 HD. Pozostało jeszcze 11 miesięcy, do końca kwietnia 2013 roku.
    W zestawie jest modem / router WiFi, dekoder dtv-stb hd i pilot do dekodera
    Cena jaką aktualnie płacę to 74,88 zł miesięcznie.

    Przenoszę się w miejsce, gdzie już mam internet, a Vectra policzyła sobie ponad 1000 złoty za 'zerwanie umowy' przed czasem.

    Ja pokryje koszty cesji i przeniesienia oraz mogę zapłacić za pierwsze dwa miesiące.
    ZaletyStabilny internet
    WadyWysokie kary za zerwanie umowu
    12 miesięcy
  • ~Michał / 2018-06-04 13:01
    Ocena: 3.00 / 5
    W zasadzie do oferty i ceny nie można się przyczepić. Jest całkiem dobrze. Problem jest jeśli chodzi o ich sprzęt : modem który większość dnia gubi sygnał, zawiesza się, cały czas coś , dekoder z nagrywarką w ciągu roku wymieniłem 2 razy... Na prawdę nie rozumiem dlaczego taki badziew wciskaja I skąd to biorą.
    ZaletyOferta Internet/tv
    WadySprzęt
    Serwis
    MiejscowośćGłogów
  • ~Michał / 2020-07-29 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    klientem byłem przez lata, i to na niemały abonament, a kiedy z powodu przeprowadzki przestałem chwilowo płacić i rozwiązałem umowę, traktowany jestem jak złodziej. jakość usługi niezła, ale samej firmy nikomu nie polecam, obsługa to wręcz jakaś drwina.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2023-03-27 18:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet światłowodowy szybki, raczej nie sprawia problemów, ale ten, kto miał załatwiać coś na obsłudze klienta ten w cyrku się nie śmieje. Ponad 3 tygodnie czekania na przeniesienie usług. Gdybym miał do wyboru innego dostawcę światłowodem, to bym go wybrał od razu. Niestety nie mam
    ZaletySzybki internet, dobry router
    WadyBrak możliwości personalizacji sieci (nazwa hotspotu i routera) - tylko przez infolinię. Obsługa klienta to porażka, nikt nic nie wie, przekierowują połączenia, dostaje cały czas rozbieżne informacje. Ponad 3 tygodnie czekania na przeniesienie usług i nadal nie mam internetu w mieszkaniu.
    MiejscowośćBusko-Zdrój
  • ~Michał / 2024-02-08 13:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Technicznie działa, ale obsługa klienta porażka. Przychodzą kwoty do płacenia wyssane z palca, nie ma z kim tego wyjaśnić. Odpowiedzi z BZOK są mało wyjaśniające
    ZaletyBrak
    WadyBOK
    MiejscowośćKatowice
  • ~ML / 2023-10-20 12:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Próbuję załatwić cesję umowy od miesiąca. Zdecydowałem się na opcje zrobienia tego mailem, teraz żałuję, może w biurze byłoby szybciej ale wówczas musiałbym ciągać tam cesjonariusza a nie mamy na to czasu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~mm / 2013-05-15 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozwiązałam umowę zgodnie z zasadami ale nie odesłałam routera, zapomniałam. Wysłałam go po obowiązującym terminie. Wobec czego muszę zapłacić karę 300 zł a routera i tak nie oddadzą. Nawet jeżeli jest tak drobnym druczkiem, to nie jest to OK. Takie CHAMSTWO i tyle. Jeżeli ktoś ceni zasady fair play to nie polecam tej firmy.
    Zaletygdzieś znikły bo takim zakończeniu
    Wadykolejni spece od drobnego druczku
  • ~Mulan / 2022-07-20 20:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Piszę w lipcu 2022 więc dane zgodne z tym czasem. Podpisałam umowę na dwa lata. Przez pierwszy rok- Internet był, wiadomo czasami zdarzy się jakiś ogólny problem techniczny więc nie mam zastrzeżeń. Co do elektronicznego konta klienta- płaciłam na czas więc ok. Można powiedzieć że ogólnie w porządku.

    Po roku chciałam przenieść usługę na nowy adres zamieszkania (Z jednego końca Mokotowa na drugi). W biurze usłyszałam iż firma nie świadczy usług pod nowym adresem . I co teraz?
    Miałam trzy rozwiązania: zrobić cesję, zapłacić karę pieniężną za zerwanie umowy w połowie czasu jej trwania albo... zamienić usługi stacjonarne na mobilne. I tu jest haczyk. Bo oferta usług mobilnych jest przedstawiana jako fantastyczna i super tania opcja (w co nie śmiałam wątpić) ale... NA KOLEJNE 24 MIESIĄCE. Czyli nie dość że nie mogę mieć Internetu pod nowym adresem to jeszcze mam być naciągnięta na kolejne miesiące zobowiązań.

    Ja jestem w stanie zabulić 700 ziko za zerwanie umowy. Ale są osoby, które nie mogą sobie pozwolić na taki trik, a wyobrażam sobie ile osób straciło na tym prostym fakcie.
    Do firmy nic nie mam. Natomiast nie jest uczciwe naciąganie nieświadomych ludzi, koloryzowanie rzeczywistości pracowników firmy w biurach stacjonarnych i na infolinii. Wystarczy czasami posiedzieć w lokalu dłużej i posłuchać co mają do powiedzenia klienci z kolejki i z jakimi problemami przychodzą.
    Zalety- Internet działa
    Wady- Czasami rozłącza połączenie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nemo_aj / 2014-07-31 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    vectra to firma oszustow i naciagaczy....mimo ze mam termin platnosci do 15 kazdego miesiaca....nie dostarcza w terminie faktur....informujac ze drukuje je w Gdyni....potrafi jednak doliczac odsetki za niezawiniona przez klientow platnosc po terminie...ale jak placic-skoro ie otrzymujemy faktur???kolo sie zamyka...zamierzam w przyszlym roku zrezygnowac z uslug vectry...jako firmy nieudacznikow i oszustow...klient dla nich jest...zlem koniecznym...Nie zamierzam placic 2 rachunkow rownoczesnie....tylko dlatego ze tak sobie wymyslili nieudacznicy z Gdyni!!!bede placil za lipiec w sierpniu za sierpien we wrzesniu itd.....jezeli sie to oszustom nie podoba....moga zerwac ze mna umowe.....ale z winy VECTRY....inaczej spotkamy sie w Sadzie....
    Zaletyzadne zalety
    Wadybrak telefonicznego kontaktu ,naliczanie odsetek za winy vectry-placi abonament!!!wady mozna wyliczac....zalet zadnych...
    idiotyczne pytanie-vectra doskonale wie!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264