Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4554 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Davidoff / 2016-04-05 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka kpina. Szczególnie z biurem obsługi. Każdy obsługujący cię mówi co innego, nawet jeśli problem wcześniej był sprecyzowany, jako spowodowany przez awarię z winy Vectry (co jeden na dziesięciu obsługujących mnie w biurze klienta potrafił przyznać), to i tak do końca, na upartego winę będą widzieć w Twoim modemie, kablu, sile sygnalu na kablu, i tak dalej. Wyjątkowo niegrzeczna obsługa, jeden z obsługujących oznajmił, że sam niech sobie naprawię jak wiem lepiej, po wyperswadowaniu mu, że sprawa powinna trafić do administratorów vectry, nie lokalnego technika, który był u mnie sto razy, kiedy tak naprawdę winą była awaria spowodowana przez Vectrę przy "pracach lokalnych" jak oni to nazywają. Sprawa o której piszę wyglądała następująco: Po setkach telefonów w końcu znalazł się jeden kompetentny pan z obsługi klienta, który zdiagnozował poprawnie usterkę, jako zależną od "prac lokalnych" Vectry, po których zaczął się problem. Administratorzy Vectry najpierw dwa razy zamykali zgłoszenie, nie naprawiając go, po czym, po kolejnym telefonie w końcu się tym zajęli. Usterka częściowo zniknęła, mimo, że nadal braki w internecie występują z 10 razy dziennie. Kompetentny pan z obslugi, oznajmił, żebym dał znać, czy usterka została naprawiona. Więc dzwonię, i znów trafiam na niekompetentnego, który widzi sprawę w sile sygnału, i nie da sobie powiedzieć, że powód usterki został już zdiagnozowany, przy czym okazuje się chamem i prostakiem. Ręce opadają. Odradzam usługi Vectry, poczytajcie opinie na tej stronie, chyba, że ktoś ma mało problemów i chciałby mieć nowy
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyWieczne usterki, zrywanie połączenia, niekompetentna obsługa klienta, która zawsze diagnozuje problem, jako związany z abonentem, nigdy natomiast usterka nie jest winą Vectry.
    2 lata
  • ~mihu / 2016-04-03 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To co oni odp*erdalaja to szkoda gadac ale opisac mozna. A wiec... dzwonie do kretynow i prosze o wlaczenie kanalu sportowego elewen sport gdyz tam w tym sezonie bedzie leciala formula F1. Pani w BOK mi mowi ze tak jak najbardziej moge dokupic taki kanal ale ma dla mnie oferte iz z tym kanalem elewen sport dostane sport na ostro i bede mogl sobie ogladac formule. Ucieszylem sie. Jednak dlugo to nie trwalo. 1go kwietnia wlaczam elewen sport a tu kanal kodowany. Dzwonie i pytam o co chodzi, przeciez mam wykupiony ten program a malo tego sport na ostro. Dzwonie... jedna pani nie wie o co chodzi, przelacza mnie do innej. Ta natomiast mowi mi ze jak najbardziej sport na ostro mam ale kanal elewen sport juz nie, jest platny dodatkowo. Wiec grzecznie pytam jak to sie moglo stac ze zamawiam jedno a dostaje drugie. Nikt nic nie wie. Tak wiec poprosilem o odsluchanie mojej rozmowy telefonicznej i chcialbym zglosic reklamacje i tu sie dopiero zaczelo pod gorke. Dzwoniac na 601601601 po 4 przekierowaniach przez konsultantow( jesli tak ich mozna nazwac bo kto im daje te miejsca pracy to nie wiem. nic nie wiedza i na niczym sie nie znaja)kolejna osoba mi mowi ze dzwoniac na 601 nie dodzwonilem sie na 601..... tylko do jakiegospod biura ktore zalatwia sprawy dla pozal sie telewizji vectra.Znajac zycie mojej rozmowy nagranej nie bedzie bo musza chronic swoje tylki. Na reklamacje tzn na odpowiedz od nich mam czekac miesiac ale za pakiet w ktorym nie ma kanalu ktory chcialem trzeba placic bo inaczej zaraz do sadu podadza. Banda oszolomow tam pracuje. NIE zalatwiajcie nic telefonicznie bo w razie czego nic im nie udowodnicie.Nagrywaja rozmowy ale tylko te ktore im sa potrzebne.
    Zaletydaja latwa prace ludzia ktorzy nic nie umieja. Mogliby przyjac caly nasz polski rzad.
    Wadykontakt. obracanie kota ogonem ;) robienie klienta w balooona. brak kompetentnych osob w BOK
    za dlugo. byle do konca umowy :(
  • ~Daniel / 2016-04-02 16:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Zmieniają kanały telewizyjne jak rękawiczki nawet te "gwarantowane" po pewnym czasie się zmieniają, reklamacje i prośby o realizację usługi telewizji zgodnie z umową nic nie dają. Czasami internet zwalnia raz przez tydzień zamiast 40 mb/s miałem 1 i w tym przypadku reklamacje nie nie pomogły. proponują kierować sprawę do sądu... żenada. dobrze że umowa się kończy. Na rozmowę z obsługą klienta trzeba czekać 10 min.
    Zaletybrak
    WadyZmiana warunków świadczenia telewizji - zmiana kanałów. Zmienna prędkość internetu. tragiczna obsługa klienta.
    2 lata, Suwałki
  • ~MarekT / 2016-03-30 22:22
    Nie polecam !!! wiecznie problemy
    Wadybrak zalet - do bani
    7 lat
  • ~Maciek Warszawa / 2016-03-30 11:57
    Ocena: 4.50 / 5
    Na wstępie: Korzystam u nich TYLKO z internetu. TV i tak nie oglądam :) Przyznam szczerze, że wg. mnie będzie to najlepiej ocecniony dostawca Internetu w Warszawie. Owszem, dzwonią czasem z nową ofertą, ale zawsze odpowiadam krótko: czy jest mi Pani polecić coś tańszego niż mam aktualnie? Przerwy w dostawie Internetu zdarzają się 1 na pół roku, przy czym o planowanych zawsze informują e-mailem. Według mnie jest OK.
    ZaletyNiezawodność łącza, niska cena
    WadySam nie wiem, może obsługa klienta? Widzę, że wszyscy narzekają, sam nie musiałem jeszcze korzystać
    Korzystam od 2013 roku
  • ~Katarynka / 2016-03-30 08:50
    Ocena: 1.25 / 5
    ODRADZAM i odradzc bede. Koszmar jakich malo! Jak ktos ma bardzo spokojne zycie a chcialby sie pow.urwiac to jak najbardziej brac. Az sie sama dziwie co ja tak dlugo tu robie. Internet smigal jak ta lala do czasu jego zwiekszenia i wymiany modemu. Odkad mam nowy modem wiesza sie ze az strach. Juz sie boje kompa wlaczac bo wiadomo ze sie bedzie cielo. Wymieniany modem mialam 3 razy. I dzis chyba znow pan do mnie zawitac bedzie musial. Nie daruje. Zlodzieje i oszusci. Nie zaplace faktury, bo niby z jakiej racji.
    Zaletyze co???
    Wadywylacznie
  • ~Wilczur / 2016-03-29 23:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Na wstępie - oceniłem ostatnie miesiące (ostatnie przed zerwaniem umowy, która kończy się całe szczęście w maju), bo początkowo internet działał sprawnie. Do czasu. Po jakimś roku zaczęły się u mnie problemy z internetem Vectry. To DNSy się traciły, to problemy z protokołami, zrywanie połączenia na 5-10 minut, kilka razy w ciągu dnia i REGULARNIE co godzinę, jak w zegarku od ok. 22:00 do 8:00 rano. Wydanych pieniędzy na dzwonienie do biura obsługi, zmarnowanych darmowych minut nawet nie liczę. Ostatni problem z internetem jaki mam, to właśnie zrywanie połączenia, który zaczął się od 24-godzinnej awarii, podczas której nie było możliwości dodzwonienia się do Vectry, i dopiero po kilku "ciepłych" słowach Konsultantka od faktur i umów, przyciśnięta do ściany, oznajmiła, że jest jakaś awaria. Wcześniej przy dzwonieniu do biura obsługi była podawana informacja przez automat, że w moim rejonie wystąpiła awaria, teraz to czeski film, nikt nic nie wie i film niemy, w którym nikt nic nie mówi. No więc, kontynuując, dzwonię od miesiąca do biura obsługi żeby zażegnać w końcu usterkę ze zrywaniem internetu. Miejscowy technik mnie już chyba nienawidzi. Wymieniał modem 2 razy, kable, złączki, cuda niewidy. Złoty człowiek, złego słowa nie powiem, ale co zrobić jak firma szemrana. W końcu, po miesiącu zgłaszania usterki, niezliczonych telefonów i tej samej ilości głupich porad i pytań konsultantów, typu "proszę wprowadzić dnsy google", "a modem pan restartował?", "czy firewall ma pan dobrze skonfigurowany", w końcu przekazano problem do "techników" z Vectry, którzy, jak zapewniał ostatni konsultant, na pewno problem naprawią "jeszcze dzisiaj". Minęły 3 dni. Problemu nie naprawili, mimo, że usterka została rozpatrzona jako rozwiązana. Od jutra znów dalszy ciąg przygód z biurem obsługi. DOBRA RADA DLA OBECNYCH I PRZYSZŁYCH (którym współczuję) KLIENTÓW VECTRY: Trzymajcie wszystkie kwitki za wpłaty z każdego miesiąca, bo vectra lubi gubić potwierdzenia zapłaty, przez co raz odłączyli mi internet, bez ostrzeżenia i słowa wyjaśnienia, mimo, że płacę regularnie, co miesiąc.
    ZaletyWkleiłbym jakiś obrazek z kotem, albo Di Caprio z oscarem jakby się dało, bo głupio tak zostawiać pole puste.
    Wady(Podane w opinii powyżej). Łatwiej byłoby wypisać zalety, których brak, niż wady, jakich pełno.
    Rok i osiem miesięcy. Zachodniopomorskie.
  • ~vectrabadziewmm / 2016-03-29 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet do kitu, cały czas się rozłącza. Na telewizorze nie mam 80 % kanałów które były w umowie. P.S internet strasznie wolny nie polecam tego shitu.
    ZaletyBrak
    WadyZly internet i wiele innych
  • ~modrzej / 2016-03-25 18:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra, korzystam od 2013 i od jakiś 2 mies. internet to masakra w umowie 52mb/s a na testach ledwo 5 mb/s. KPINA. BTW od początku znikneło chyba z 50 kanałów, może nie znikneło ale zamienili je na jakieś totalne szity których sie nie da oglądać. Chyba przed zmianą wypadało by zapytac o zgode do zmiany pakietu kanałów. Nie polecam. U konkurencji niby drożej ale jak płace za 52 mb/s to mam przynajmniej 30 mb/s
    ZaletyBRAK
    WadyJedna wielka wada.
    Od 2013
  • ~Dago / 2016-03-24 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta cała Vectra to jest jakaś kpina. W zeszłym tygodniu zamówiłem przez internet ojcu tv, z terminem montażu na 22.03.2016 między 10-12. Ojciec czekał i czekał ... Postanowiłem zadzwonić z pytaniem co jest grane. Pan przez telefon powiedział, że faktycznie jest zlecenie złożone ale niestety nie wie co jest grane więc przekaże informację dalej i poprosi, by ktoś zadzwonił do ojca z wyjaśnieniem. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Zatem postanowiłem drugi raz zadzwonić z pytaniem czy ktoś się pojawi. Tym razem Pani poinformowała mnie, że co prawda widzi zlecenie, niestety nie widzi w jakich godzinach instalacja usługi miała nastąpić więc zapewne nikt dzisiaj do ojca nie przyjdzie. Po kilku 'ciepłych' słowach z mej strony Pani zaproponowała nowy termin założenia tv. Poprosiłem ją oto, by umówiła monterów na dzisiaj, między 10-12 ... Przed momentem dzwoniłem na infolinię, dlaczego ? No otóż znowu nikt nie przyszedł. Pan, który odebrał potwierdził, że zamówienie widnieje w systemie, no niemniej był to wtorek między 10-12. Także pozdrawiam Vectrę i apeluje do szybkiego zwinięcia interesu. Zresztą przy takim sposobie funkcjonowania interes się zapewne sam rychło zwinie.
    Zaletybrak
    Wadyw zasadzie całokształt, po mojej przygodzie z nimi, pytałem znajomych, którzy mają tę telewizję o opinie. W zasadzie jeden wielki "żal". Omijać z daleka szerokim łukiem
  • ~Człowiek Sąsiad / 2016-03-23 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez pierwszy rok od momentu podpisania umowy wszystko działało jak należy. W umowie miałem do 100 mb/s, w rzeczywistości miałem 30-50 mb/s czasem 90 mb/s, co jest całkiem dobrym wynikiem. W tym roku - totalna porażka Ze 100 mega w umowie, realnie widziałem max 12, a zazwyczaj to raczej 9-10, w szczególne dni nawet mniej niż 2 widziałem :) do tego co jakiś czas internet sam wyłącza się i trzeba czekać 3-5 minut póki znowu zacznie działać. Napisałem reklamację - dostałem odpowiedź że u nich wszystko działa sprawnie, że to są zakłócenia WIFI w moim mieszkaniu, a zgodnie z umową za taki rodzaj problemów oni nie odpowiadają (Co jest najlepsze, kiedy podłączam bezpośrednio kablem - sytuacją wygląda analogicznie, tak że to na 100 procent nie problem z zakłóceniem w sieci WIFI)
    ZaletyCena (mniej niż 50 zł za 100 mb/s internet oraz Srebrny pakiet kanałów)
    WadyObsługa klienta 17 minut czekania na konsultanta, agresywna sprzedaż dodatkowych usług (co miesiąc dzwonią z propozycją droższego abonamentu oraz dodatkowych nikomu nie potrzebnych usług) Jakość internetu
    korzystam od końca 2014 roku
  • ~musamp / 2016-03-23 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. W sumie nie wiem czy mam coś do dopisania. Internet masakra średnio polowa deklarowanej w umowie predkości do tego nalezy doliczyć liczne zawisy i braki w dostępie do usług (weekendy to już standard). Infolinia - masakra - nawet jak się uda dodzwonić ....
    ZaletyJest na rynku
    WadyWszystko inne
  • ~pokrzywdzony / 2016-03-23 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    każda inna stacja tylko nie vectra będziecie traktowani jak przedmioty usługa jest biedna,nie pomocna,a jak będziecie nie zadowoleni i spróbujecie odejść do konkurencji to was będą straszyć komornikiem.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadywady wszystkie możliwe od a do z szkoda wymieniać straciłem tylko nerwy i pieniądze ich postępowanie w stosunku do ludzi jest nie ludzkie.
    od 4 lat
  • ~zadowolony klient / 2016-03-23 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    od stycznia niejestem klientem vectry,rozliczylem sie tak jak powinno byc,a dalej otrzymuje faktury za kolejne miesiace
    Zaletyzalety były na początku,internet śmigał ekstra pół roku pózniej porażka mobilny mam szybszy niż ten co oni oferowali
    Wadywady kontakt,a raczej brak kontaktu,infolinia przeciążana e-mail nie odpowiada pełna olewka klienta,płać płacz i mają ciebie w głębokim poważaniu.3 miesiące otrzymuje faktury za usługi których nie mam
    10 lat korzystania kupa przepłaconej kasy
  • ~adent / 2016-03-22 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    internet przyśpiesza tylko w dniu reklamacji po rozmowie z konsultantem. mam 160 mbt ma umowie a w rzeczywistości 15mbt skandal .telefon nie działa.
    Wadybrak kontaktu z serwisem
  • ~pi= / 2016-03-22 10:32
    vectra to dziadowska firma,zrywa połączenie internetowe bardzo często, nie można z nimi połączyć się czekam pół godziny i nie odbierają połączenia. Umowa kończy mi się za parę miesięcy i mam dość tej dziadowskiej firmy odchodzę od tych partaczy
    Zaletysame minusy
    Wadysame minusy
  • ~pumba / 2016-03-22 10:05
    nie polecam przenoszenia się do vectry z powodu obsługi jaka tam maja. chcieliśmy z narzeczonym zapytać się o moduł CI+ w vectrze podaliśmy adres zamieszkania i zostaliśmy bardzo arogancko potraktowani. Pani z siedziby była bardzo niemiła i chamska. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEMIŁA OBSŁUGA
  • ~Kasia S. / 2016-03-21 20:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa, nie można się dodzwonić, dziś ponad 50 min. na połączenie czekałam. Nie wspominając już o nieuzasadnionej windykacji 30 zł, które zostały zafakturowane na moje nazwisko, choć abonentem jest mój mąż. Totalna porażka. Omijajcie tę firmę z daleka!
  • ~p42pau / 2016-03-20 21:43
    najgorszy pakiet internetu. Internet przez połowę dnia nie działa. Brak kontaktu z obsługą klienta. Brak reakcji ze strony Vectry.
  • ~Żako / 2016-03-20 14:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem nie zadowolona z przedstawicieli którzy potrafią dwa razy w ciagu godziny i w weekend mnie nachodzić oraz kilka razy w tygodniu ze swoją ofertą,pzrecież umiem czytać i skoro będę zainteresowana to zadzwonie i coś wybiorę,nie rozumiem jak można tak bezczelnie nachodzić ludzi.Mówię gościowi ze mam noworodka i nie mam czasu się zapoznać z ofertą a ten przychodzi c chwilę do domu i chce gadać,no jakiś debil.Pozdrawiam [usunięte dane osobowe] z vectry z Sosnowca,dzieki któremu starcił klienta,nie nawidze takiego zachowania!
    Zaletytanie pakiety
    Wadypzredstawiciele
    jeszcze nie zaczełam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4554
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3998
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2647
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308