Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4631 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2016-05-23 16:34
    Jestem niedoszłym (na szczęście)klientem vectry. Kontakt z konsultantami mogę opisać krótko- oszustwo na oszustwie i kłamstwo na kłamstwie. W miejscu gdzie mieszkam reklamuje się 3 agentów jako opiekunowie budynku. Kontakt z pierwszym z panów:proponuje 4 m-ce za 1 zł, ale gdy zadzwoniłam po raz drugi, że się decyduję, to już tylko 2 m-ce, bo cytuję "naprawdę nie mogę, bo system nie przyjmie, promocja się skończyła". W związku z tym powiedziałam, że rezygnuje z oferty. Zadzwoniłam jednak do drugiego pana, aby sprawdzić, czy rzeczywiście "system nie przyjmuje". Ten zaproponował z miejsca 4 m-ce i anulowanie opłaty aktywacyjnej, więc się zdecydowałam. Gdy podałam dane do umowy, okazało się, ze jestem w systemie jako klient pana nr 1 i w związku z tym pan nr 2 nie może mi zaoferować tego, co jeszcze przed chwilą oferował, więc podziękowałam. Za jakiś czas dzwoni pan nr 1 i mówi, że on jednak może dać ofertę jak przed chwilą jego kolega. Umówiliśmy się na montaż i podpisanie umowy. Przyjeżdża monter z umową, a w niej opłata aktywacyjna do zapłacenia i 20 zł. za drugi tel., i inne ciekawe rzeczy o których nie wspomniał żaden z konsultantów, np. drakońskie opłaty za połączenie z infolinią vectry, programy tzw. niegwarantowane, czyli w każdej chwili mogą zniknąć, a trzeba płacić przez 2 lata. Nie podpisałam umowy, monter wyszedł wściekły. Przestrzegam przed rozbójnictwem tej firmy, chcą oszukać i zrobić w balona klienta jeszcze przed podpisaniem umowy, a co dopiero potem ???
  • ~Milena / 2016-05-21 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 12 dni jest całkowity brak internetu. Codziennie kontaktujemy się z infolinią i również z stacjonarnym punktem obsługi klienta i wciąż słyszymy to samo, że przyjedzie do nas technik. Jednak technika NIE BYŁO OD 12 DNI ! Ta firma to jest wielki żart ! Szczerze NIE POLECAM usług Vectry !! Nic nie robią sobie, z reklamacji!
    Zaletynie ma żadnych zalet !!
  • ~ZiZi / 2016-05-17 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje oszuści i idioci to tak w skrócie. Nikomu nie polecam ok miesiąc temu przestał działać modem powodem jest błąd ( ich ) systemu. Ja od wielu dni nie mogę korzystać normalnie z internetu. Dzwoniąc do działu obsługi słyszę że przyjeli zgłoszenie i przyjdzie ktoś to naprawić był 2 razy ale internetu nie ma bo modem się wylogowuje jeśli chce zmianę modemu muszę zapłacić 150 zł umowę mam do 1 stycznia 2017 więc rozwiązać jej nie mogę no chyba że zapłacę karę i tu uwaga w wysokości 2000 zł( dwa tysiące to nie pomyłka). Obsługa buna bardzo nieuprzejma. OSTRZEGAM WSZYSTKICH VECTRA TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja oszustwo złodziejstwo chamstwo obsługi
  • ~gabriel / 2016-05-12 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziękuję wszystkim za ostrzeganie innych... już miałem się decydować na Vectre ale po opiniach waszych nie mam co nawet gdybać nad nimi. Życzę każdemu niezadowolonemu jak najszybszego rozwiązania umowy.
    Zaletycena
    Wadyza dużo negatywów by się zdecydować
    chciałem ale nie chce. pozdrawiam zespół Vectry
  • ~Artur / 2016-05-11 14:37
    Ocena: 1.25 / 5
    TRAGEDIA NIE POLECAM!!! PO 2 LATACH PRZEDŁUŻYŁEM UMOWE NIBY PODNIEŚLI PRĘDKOŚĆ NA 64 A ŻECZYWISTOŚĆ TO 4-8 I CIAGŁE ROZŁĄCZANIE, ZAMULENIA, NIE MA KOMU ZGŁOSIĆ PROBLEMU. A W BIURZE OBSŁUGI MÓWIĄ ŻE WSZYSTKO W POŻĄDKU GORĄCO NIE POLECAM I OSTRZEGAM!!!
    ZaletyBrak
    Wadyciągle zamula, rozłącza, zmienia prędkosci, firma po podpisaniu umowy zapomina o klijencie!
    pierwsze dwa lata było w miarę teraz po zmianie totalna katastrofa mimo dopłaty za zwiększenie transferu.
  • ~andrzej k / 2016-05-11 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka lipa banda złodziei naciągająca na szybki internet szarych obywateli
    Zaletyżadnych
    Wadywiecznie zerwane połączenia zgłoszenie awarii jest nie możliwe tylko oczekiwanie na operatora trwa kilkanaście minut . Ludzie nie podpisujcie umów z tą firmą a kto może niech ucieka z niej bo to szkoda zdrowia i nerwów
  • ~jetmax2424 / 2016-05-10 23:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalny szajs. Straty pakietów z 50mb do 2 to norma. Wysyłają techników, którzy nie przychodzą, a jak przyjdą, bo łaskawie zadzwoniłem 5 raz i czekałem 30 minut aż ktoś odbierze, to polecają mi zmianę kabla(który był wymieniany 3 razy w ciągu roku przez tych samych techników. Totalne gówno nie polecam.
  • ~Retro Nukleon / 2016-05-10 19:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna amatorszczyzna. Infolinia nie istnieje. Codziennie problemy z dostępem do internetu. Straty pakietów 40% to norma. Powinno być 60 a max działa 2. Ciąglę rozłączanie i problemy. Nikomu nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość Stabilność BOK
    Niestety od roku.
  • ~diversiak / 2016-05-10 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w Polsce, obsługa klienta twierdzi, że wszystko ok, ciągłe zrywanie połączenia, wysokie pingi, nic Cię tak nie zdenerwuje jak vectra, brak słów, nie polecam.
    ZaletyKompletnie żadnych
    Wadywysoki ping, zrywanie połączenia, bezużyteczna obsługa klienta
    Korzystam od roku, 110zł za tv i internet który nie działa
  • ~Oskar / 2016-05-09 19:31
    Ocena: 1.25 / 5
    brak możliwości zagrania w jaką kolwiek grę online bo ciągle zrywa połączenie, ale oni oczywiście twierdzą, że u nich jest wszystko ok
    Zaletyżadne
    Wadyciągłe zrywanie połączenia i duże pingi
  • ~Niezadowolony / 2016-05-09 15:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam tylko z ich Internetu. Obsługa klienta fatalna. Częste lagi i zrywanie połączenia. Możliwość negocjacji nowych warunków umowy praktycznie niemożliwa, aż do zakończenia obecnej (no chyba, że przejście na droższą taryfę bez promocji).
  • ~Dariusz / 2016-05-09 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa została podpisana trzy tygodnie temu, a usługa nadal nie została uruchomiona. Dwa razy umawiałem się z monterem, który stwierdzał, ze coś jest nie tak w systemie i nie da rady podłączyć. Wielokrotnie obiecywano się ze mną kontaktować, ale nikt nie dzwonił. Jak dzwonię na infolinię, to mówią, że oni nic nie mogą zrobić i że skontaktuje się ze mną lokalny oddział. Oczywiście kontaktu brak. Bez wizyty w oddziale nie da się kompletnie nic załatwić. Tragedia. Omijać szerokim łukiem.
    WadyTotalne olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu, nic się nie da załatwić, 3 tygodnie po podpisaniu umowy internet nadal nie został podłączony.
  • ~Wkurzona / 2016-05-09 14:05
    Złodzieje i oszuści, nie dosć ze co chwile maja awarie - juz szczytem byla awaria w Sylwestra 2015 - to jeszcze klamia i wypowiedziec umowe - kantuja na okresach - pismo wyslane 15 kwietnia, mialo byc do konca maja - co i tak jest naduzyciem, bo powinno byc 30 dni, nagle okazuje sie, ze jakas niunia wprowaidzla je dopiero w maju i nagle mam okres wypowiedzenia do konca czerwca. Jak sie nie postawi sprawy na ostrzu noza, to nic sie nie zalatwi. Po drugie - internet niby super szybki a ledwo dyszy.. Ciesze sie ze koncze z ta firma i nikomu jej nie polecam.
    Zaletyzadne
    Wadycala masa
    5 lat
  • ~Tomek / 2016-05-08 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jest możliwe granie w gry komputerowe oraz surfowanie po internecie.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
    2lata
  • ~robi / 2016-05-05 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    dekoder wiesza się cyklicznie, a pomoc serwisu wygląda następująco ,, wyłącz pan zasilanie na 10 min to się poprawi..." dział obsługi klienta ,- porażka jak im wygodnie to powołują się na ustawę o ochronie danych osobowych jak nie to na wewnętrzne ustalenia... Ja ich wewnętrzne ustalenia mam w ,, głębokim poważaniu" mogą sobie ustalić co najwyżej godzinę przerwy śniadaniowej... PS. Potwierdzanie upoważnienia do rozmowy na temat konta wg pana konsultanta to ,, pan poprosi panią do telefonu żeby wyraziła zgodę" albo ,, niech ta pani przyśle maila w którym upoważnia pana...itd" na uwagę że nie mają maila tej pani więc jak to zweryfikują powiedział, że jest taka osoba która to weryfikuje... może wróżka jakaś... a w ogóle to następnym razem poproszę sąsiadkę i będzie bez problemów... ..Kontakt z kimkolwiek z szefostwa jest niemożliwy... działają na rynku i chodzi tylko o koszenie kasy... nie można nawet złożyć zażalenia na chamski personel...
    Zaletyżadnych
    Wadydużo
    ...ale nie ma alternatywy bo pogoniłbym geszefciarzy
  • ~tomek / 2016-05-02 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę łatwo podpisać, ale rozwiązać to już sztuka! Pomimo, że w umowie jest wpisany 1 miesiąc wypowiedzenia to każą płacić za 2 miesiące po złożeniu wypowiedzenia.
  • ~pis / 2016-04-29 22:28
    vectra to takie dziadostwo,często zrywa połąccenie internetowe,żadnych komunikatów, na infolini nie odbierają nawet i pół godz ,a w doadtku jest ona płatna
    Zaletysame wady
  • ~Tomeck / 2016-04-28 12:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Notoryczne problemy z internetem wieczorami ( zamiast 100 Mb/s potrafi spaść do niespełna 3 Mb/s ). Reklamacje i korespondencja mailowa żenujące ( tylko i wyłącznie wklejają "gotowce", niekoniecznie na temat poruszany w zgłoszeniach ).
    ZaletyCena
    WadySłabe parametry internetu, beznadziejne dekodery cyfrowe ( 3-4 minuty od włączenia nadal się logują, wieszają się, mają LAGi ) Problemy ze złożeniem reklamacji/zgłoszenia - formularz na ich stronie notorycznie ma "chwilową usterkę" więc można go wypełniać do woli - bez efektu.
    Internet, tv cyfrowa
  • ~Mazur / 2016-04-26 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak slow 3 tyg walczyłem o założenie tv i internetu,biuro obsługi klijenta robi debila z samego siebie, moja sprawa zajmuje się jedną osobą podzielona na kilka osób co dziennie ktoś inny i I nigdy danej osoby niema w pracy .Wogole 0 zainteresowania klientem robią z niego głupka, niepotrafie odp na proste pytania,niepotrafią nawet przyjąć zlecenia ,nic 0 kompletne
    ZaletyTakie ze jej niezalozylem .Jestem szczęśliwy z tego powodu
    WadyHmmm zmienić kierownictwo ludzi którzy tam pracuja
  • ~rafau / 2016-04-26 17:48
    Ocena: 1.25 / 5
    prędkość w weekendy często w okolicach downl-1-2Mb/s przy umówionych 15.. tuner tv z epoki zx spectrum. VOD ceny mocno przesadzone. Gdybym nie musiał kłaść nowych instalacji w mieszkaniu dawno zmieniłbym na konkurencyjną firmę. W tej firmie czas się zatrzymał 10 lat temu.
    Zaletyfajna reklama
    Wadyżadnego zadośćuczynienia za niedotrzymane standardy i awarie
    Biała Podlaska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4631
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2721
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070