WadyNajgorszy ISP pod każdym możliwym względem.
strona 184 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- nastepna »
-
~Tomasz / 2016-07-07 08:33
Najgorszy ISP jakiego spotkałem. Szczerze można ich nazwać oszustami, a każdego z ich pracowników niekompetentnym idiotą. Awarie i problemy w działaniu są średnio co tydzień i zostają póki nie spróbujesz się skontaktować z BOK Vectry aby je naprawić. A kontakt i naprawa to totalna porażka, dla przykładu: jeden z problemów jaki miałem był akurat związany z moją lokacją (co jest rzadkie bo zazwyczaj jest to problem u Vectry) - rozwiązanie jakie znalazłem to zmiana kanału WiFi na inny aby ominąć zakłóceń - dostałem odpowiedź od Vectry aby zalogować się do Strefy Klienta, proces przy którym był błądawaria na dosłownie każdym kroku. Najpierw nie działał login mimo że miałem poprawne dane, musiałem skontaktować się z Vectrą aby to naprawili. Po naprawie i zalogowaniu się na konto wybrałem opcje zmiany kanału, która nie działała z powodu kolejnego błędu. Musiałem skontaktować się z Vectrą aby to naprawili. Po naprawie i wybraniu opcji zmiany kanału ich serwis napisał, że zostanie to zrealizowane w ciągu 24h. Pisze 3 dni po sprawie, a zmian jakichkolwiek nie widać. To był jedynie jeden z przykładów jak działa Vectra. Jak wspominałem wcześniej, awarie pojawiają się średnio co tydzień - i na internecie i TV, i zazwyczaj nie można nic z nimi zrobić oprócz czekania aż Vectra "naprawi" swój problem, co zazwyczaj trwa parę dni. Zdążyłem się już dowiedzieć że np. w sprawie internetu Vectra używa bardzo starego sprzętu który praktycznie przestaje działać w dzień kiedy najwięcej osób go używa, osoby losowo tracą połączenie albo ich transfer jest 10 razy mniejszy niż w umowie. Vectra losowo podpisuje umowy i "obsługuje" więcej klientów niż potrafi, mimo że skargi są codzienne i w połączeniu z ich oszukańczymi technikami wyłudzania pieniędzy od konsumentów oraz oszukiwaniem ich w umowach dostali już grzywnę bliską 500 tysięcy złotych przez Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji. Mimo tego praktyki złodziejstwa z Vectry dalej zarabiają im wystarczająco dużo pieniędzy by istnieć na rynku, więc jedyną radą jaką mogę dać kolejnym potencjalnym klientom jest to - OMIJAJCIE VECTRĘ. -
-
~churchill / 2016-07-06 14:38
Odradzam wszystkim kontakt z VECTRA. Swój własny regulamin mają za nic. Ignorują składane reklamacje. Odpisują że jak się nie podoba można iść do sądu. Tak więc czekam tylko na koniec umowy.
OMIJAĆ OSZUSTÓW SZEROKIM ŁUKIEM -
~Zerosu Metallium / 2016-07-06 14:11
Witam, mam kilka uwag co do firmy Vectra. Jako Klient z wieloletnim stażem (10+), jestem rozczarowany obsługą klienta i ich niezawodnością.
Zacznijmy od parametrów. Internet i jakość łącza jest w porządku. Czasem internet się rozłączał, głównie o tych samych porach. Według nich problemu nie ma, ale problem rozwiązał się po kilku interwencjach telefonicznych i osobistych w salonie. Telewizja w jakości HD, bardzo słaba żadnej różnicy prawie nie widać. Jakość HD, to przeżytek, jak szukacie dobrej telewizji to z jakością minimum Full HD. Zdarzały się problemy z kartą od dekodera, ale problem szybko się rozwiązało.
Obsługa Klienta. Do kobiet w salonie nic nie mam. Starają się pomagać na tyle ile potrafią. Chociaż nie zawsze są douczone i często wymiękają przy moich pytaniach i problemach, ale starają się jak mogą. Niestety obsługa techniczna męczy się z problemem kilka tygodni. Teraz miałem problem z przeniesieniem numeru. Do tej pory nie mogę wysyłać sms'ów i nie wiedzą w czym problem. Wcześniej technicy pracowali przy naprawię internetu. Było ich 5 i nikt nie wiedział w czym problem. Reklamację są na poziomie żałosnym, nigdy nie uwzględnili. Pierwszy raz jak sami to ujęli był problem kilku dniowy w mojej okolicy z internetem. Drugi jak przenosiłem numer, według nich wszystko było ok, tylko szkoda że na te ok było kilka tygodni po terminie i byłem bez numeru. Żadna reklamacja nie została uwzględniona. Do tej pory nie mam loginu i hasła do strony na ftp.
Jako Klient ze stażem 10+ lat, jestem rozczarowany i po zakończeniu umowy zmieniam operatora.ZaletyInternet.WadyObsługa Klienta, reklamacje, pomoc techniczna.Korzystam z usług ponad 10 lat, płacę 120-170 złotych, w tym za internet, tv, komórka x2. -
~Aa / 2016-07-04 17:49
1.
Wydzwaniaja i przedstawiaja rozne oferty .
2.
W punkcie w Bydgoszczy niemiła obsługa. Czułem sie jak w :obozie koncentracyjnym" Pani nakazała zebym "tamw" wziął numer i dopiero podszedł do jej biurka . Nie moge złozyc zgłoszenia awarii zeby technik przyjechał za 2 dni.
Wniosek - składam rezygnacje z e wskazaniem z powodu niskiej obsługipowyzej 4 lat -
~niezadowolona / 2016-07-04 15:42
Vectra to najgorsza telewizja jaka można wziasc. Nie polecam. -
~Endrju / 2016-06-29 15:18
Trzymajcie się od tego z daleka!!!!! Mam neta od kilku lat i od ponad roku problemy. Przerwy w dostarczaniu internetu. Jak znowu widzę napis w przeglądarce " nie można wyświetlić strony " to szlag mnie trafia. Kilkanaście razy zgłaszane na infolinii. żadnej poprawy. W moim mieście jest też UPC - dwoje znajomych i siostra mają tam neta i żadnych problemów . nigdy. Niestety w mojej lokalizacji nie mają sieci. Trzeba będzie szukać czegoś z powietrza. Niestety są limity pobierania danych a jak się ogląda sporo stron i youtuba to sporo idzie. Ale nie ma wyjścia trzeba się będzie ograniczać bo to co jest w tej vectrze to nie ma żadnego sensu -
~Martin / 2016-06-28 13:57
Zacznę od obsługi klienta, dzwoniłem czekając wieki aż ktoś postanowi w końcu mnie obslużyć, zgłaszając że istnieje problem po kilku minutach rozmowy szanowny pan rozłączył się i już odechciało mi się rozmawiać z kim kolwiek z tej bestialskiej firmy
Telefon stacjonarny który jest razem w pakiecie, przez 3 miesiące był zablokowany przez was, po wielu próbach dzwonienia zamawiania, w końcu udało wam się to naprawić brawo, po 3 miesiącach ;)
Internet masakra! najgorsze co może być, pomimo tego że działa szybko, ciągle znika ciągle go wywala ciągle odłącza od sieci, siedząc przy komputerze i grając w gre lub oglądając film, musze przeczekiwać do 10 minut aż połączenie szanownie wróci, zalecano mi zmiane modemu, więc zamówiłem takowy prosto od was przez 4 dni było wszystko w porządku, i dalej jest to samo.
Telewizor mimo że używam go rzadko, to gdy sobie chce oglądnąć film to albo jest problem z głosem na kanałach, bo wcale głosu nie ma ( nie jest to wadą telewizora bo kabłowka działa normalnie ) lub po prostu brakiem kanałów bo nie ma z wami połączenia
jednym zdaniem nie polecamZaletyJedyną zaletą jest to że internet faktycznie szybko działa, szkoda że go częsciej nie ma niż jest. : )WadyInternet - porażka lepiej żyć bez niż mieć go od takiej firmy jak ta
Obsługa klienta - bez komentarza totalne dno i strata pieniędzy
Kablówka - jeżeli chcesz oglądać tylko logo Vectry i napis kanał niedostępny polecam jak najbardziej
Telefon stacjonarny - Tak samo jak wyżej, jeżeli nie chcesz z niego dzwonić to polecam, bo raczej się nie dodzwonisz do nikogo.z pakietów korzystam około 3 lat, przez które nie było problemów, nastąpiły one jakieś pół roku temu i ciągle walczyłem, jednak teraz wiem że nie warto i zrezygnuje z tej umowy jak najszybciej. będzie to możliwe bo ta firma to zwykli naciągacze. -
~Typowy Mirek / 2016-06-25 22:46
Obsługa klienta - masakra.
1. Punkt stacjonarny (Żory) - gbur nad gbury, w życiu bym od niego nic nie kupił.
2. Obsługa telefoniczna - próbowałem Cioci do umowy na kablówkę dopisać internet
28.04 - Próba pierwsza:
- identyfikacja klienta - dobre pół godziny z przełączaniem, bo nie mogli Cioci znaleźć.
- ustalanie warunków - tu akurat przyjemnie, zamówiliśmy serwisanta na 30. kwietnia, wszystko OK
05.05 - Próba druga:
- serwisant oczywiście się nie pojawił
- identyfikacja na infolinii tym razem szybka, dowiedziałem się że zlecenie zostało anulowane
- obiecali kontakt od osoby, z którą się umawiałem
16.05 - Próba trzecia
- miła Pani obiecała, że na podany przeze mnie numer (komórkowy) ktoś się w ciągu 48h odezwie. Zero zgłoszeń, do dzisiaj nikt się nie odezwał.
Odradzam!ZaletyKablówka działa.WadyZero odpowiedzialności w kontaktach z klientem.Kablówka od lat, Vectra przejęła lokalną firmę -
-
~Maniek_CK / 2016-06-23 16:01
Moje oceny to stosunek ceny do jakości działania usług i świadczenia wsparcia (wsparcie w skali od 1 do 100 = 0, pełna ignorancja, bezczelność, brak poszanowania klienta). Internet mam od ponad 1,5 roku a problemów nie miałem z nim przez połowę tego okresu. statystycznie 50/50. Pewnie gdybym nie pracował to by się okazało że cały ten okres był jedną wielką awarią.
Zgłaszanie awarii - żenada, wisisz na telefonie po 15 min i słuchasz jakieś muzyki za czym odbiorą połączenie. Pewnie taka strategia jak wyczeka to odbierzemy.
Nie rzadko jest problem z wdzwonieniem się na numery kontaktowe, połączenie jest od razu zrzucane.
Przy ponownym kontakcie i zapytaniu o status zgłoszenia z dnia poprzedniego nie potrafią wskazać czy cokolwiek było zrobione aby usługa została przywrócona. Na moją sugestię i prośbę zdecydowali się przysłać do mnie serwisanta, czeka drugi dzień w tej chwili - brak kontaktu. Czekam już nie wiem na co, chyba wyłączę modem co by prądu bez sensu nie pożerał.
Niebawem kończy się umowa z "nimi" i już nie popełnię tego błędu ponownie.
Z całą świadomością moją nigdy więcej firmy zwanej Vectra.Zaletydobre dla uzależnionych (można traktować jako terapię) a przy okazji poćwiczyć cierpliwośćWadyczasami działa i ciężko zerwać umowę4 lata z małą przerwą (także z atrakcjami) -
~Marek / 2016-06-22 22:22
Internet od samego początku umowy działał tragicznie. Ciągle skoki pingu i przerywanie połączenia. Nie polecam. ZaletybrakWadyciągle skoki pingu, lagi, zrywanie połączenia. -
~gjacek / 2016-06-20 13:49
Internet wciąż o niższej prędkości niż obiecywana w umowie, częste przerwy w dostawie usługi. -
~xxmmxx / 2016-06-20 12:25
Niestety lokalny bardzo solidny dostawca internetu został przejęty przez Vectrę.
Tu zaczęły się problemy.
Już przy podpisaniu umowy, która miała być na firmę, została wypisana na klienta indywidualnego.
Aby dokonać zmiany umowy, na infolinii polecono mi udać się do lokalnego BOK. Panie w BOK patrzyły na mnie jak na kosmitę, który chce od nich nie wiadomo co, a chciałem tylko aby fakturę za usługę wystawić mi na firmę. Po moim stanowczym stanowisku, żeby jednak coś z tym zrobiły, Pani "chyba kierowniczka" podzwoniła gdzieś i kazała czekać na kontakt telefoniczny z działu biznesowego. 3 godziny w plecy na wycieczkę do BOK.
Po kilku dniach zadzwoniła Pani z działu biznesowego, mailem wysłała umowę, odesłałem podpisaną, otrzymuje Faktury... Super:)... jednak nie...
Dzwoni Pani, że przyjedzie technik wymienić router.
Przyjechał technik, wymienił co trzeba, zostawił jakieś kwity, wszystko działa. Za jakiś czas dostaję fakturkę na firmę oraz... rachunek na odbiorcę indywidualnego. Dwa rachunki na tą samą usługę:). Po dokładnym przeglądnięciu dokumentów, które przywiózł technik okazało się, że był tam jakiś aneks otwierający kolejną umowę na odbiorcę indywidualnego. Masakra.
Dzwonię na infolinie... oczywiście przełączają mnie między działe indywidualnym a biznesowym po pare razy... karzą jechać do lokalnego biura. Raz już byłem i dziękuję.
Pisze reklamacje i pewnie będe musiał się tam wybrać. Gdyby nie to, że w zasadzie to jedyny dostawca internetu w moim małym mieście dawno bym z nich zrezygnował.
Dawno nie spotkałe się z takim (nawet nie wiem jak to nazwać) totalnie bezsensownym/kretyńskim zachowaniem firmy (patrz Orange:)).
Jesli macie inne opcje radze unikać Vectry jak ognia. -
~Adam / 2016-06-20 10:59
Najgorszy internet jaki w życiu miałem, radzę każdemu unikać jak tylko może. Kuszą atrakcyjną ceną i nic się z tym nie wiąże, prędkość jaką obiecują jest o połowę mniejsza nie mówiąc już o stabilności łącza. Tak jak średnią prędkość jestem stanie znieść tak to że internet potrafi się wyłączać kilka razy w ciągu dnia nie mogę. Dodzwonić się do obsługi też czasami graniczy z cudem a jak już ten cud się zdarzy to pomoc jest znikoma albo bardzo krótkotrwała w swoich efektach. Cieszę się, że umowa dobiega końca i uwolnię się od nich. Jeszcze raz odradzam no chyba że ktoś jest masochistą. WadyBrak stabilności połączenia
Obiecywana prędkość zawsze jest mniejszaKorzystam rok -
~Marek / 2016-06-20 10:15
Ludzie dajcie sobie spokój z tą firmą. Unikać, unikać, unikać. Tylko kasę brać i nic dla klienta.
Wyobraźcie sobie iż jestem abonentem od ponad 10 lat (zostawiłem u nich w tym czasie ponad 10 tys zł) i teraz sprzedałem mieszkanie (nie ma możliwości tym samym chcę zakończyć umowę - a oni mi naliczają karę za zerwanie umowy przed czasem (około 1400 zł) . Mówię - to przenieście mi usługę na wieś i będę kontynuował - niestety nie ma możliwości. To rozwiążmy tę umowę za porozumieniem stron - nie ma takiej opcji. Pracownik infolinii tłumaczy, że komputer nalicza opłatę i nic z tym nie można zrobić. Komputery nimi rządzą. Wszystko tylko nie Vectra!!!!!
Myślałem, że nie ma już takich firm. Żenada, brak poszanowania klienta. Unikać i omijać z daleka.WadyPODEJŚCIE DO KLIENTA - ŻENADA -
~ilka / 2016-06-19 21:45
zacinający się dekoder i notoryczne problemy z internetem - albo nie ma dostępu, albo jest tak wolny, że zwykłej poczty nie da się otworzyć. wskazania z testu są słabe, ale pracownicy vectry twierdzą, że u nich wychodzą dobrze. -
~Vimork / 2016-06-19 20:50
nie wiarygodność słaba obsługa przerwy w dostawie Wadyciągle odłączają ( przerwwy w dostawie) -
-
~Vectre omijać szerokim łukiem! / 2016-06-17 12:17
Naprawdę nie brać nie popełniać tego błędu co ja. Wykupiony mam internet 150mbps natomast na testach maksymalnie wychodzi 30mbps więc widać jak robią w konia ale to nie koniec. Ping na testach itp wychodzi między 20-30ms czyli wynik dobry jednak gdy obciąże ten internet chociaż trochę masakrycznie wzrasta np. grając w World Of Tanks ping wacha się między 300-600ms !!! Przecież z takiego internetu nie da się korzystać do tego internet prawie codziennie znika na ok. godzinę a router kilka razy dziennie się resetuje kontaktowałem się z nimi wiele razy przez jakiś czas fatygowałem się z nimi ale już nie mam ochoty ich słuchać cały czas słyszę że nie ma żadnych problemów i nie wiedzą dlaczego jest taki wolny a co do wyłączania routera i znikania internetu to wymieniali mi router za co jeszcze zapłaciłem natomiast nie dało to żadnego efektu. Zerwanie umowy nie wchodzi w grę i muszę płacić tym oszustom jeszcze przez dwa lata!!! nie brać tego internetu nigdy mam kilku znajomych którzy także mają neta w vectrze i u każdego jest to samo. Nie polecam ! ZaletyPo ok.1 w nocy do 3 nawet nawet da się w coś pograć. -
~WS / 2016-06-15 17:44
Vectra oszukuje klientów, dostarcza bardzo wolny i zacinający się internet mimo iż płacę za najszybszy. -
~Radek / 2016-06-15 15:47
Internet masakra ciągle cos nie dziala ciągle naprawiaja i jest coraz gorzej nigdy wiecej nie przedluze umowy.Codziennie po godz 21 prędkość Internetu z 50mb/s spada do 4ms/ a ping okolo 1000 zalosne nie polecam ZaletyMalo ichWadyCiagle problemy z Internetem -
~sprawa beznadziei / 2016-06-13 20:50
OD 4 MIESIĘCY UPOMINAM SIĘ O PRZEJŚCIE Z E- FAKTURY NA FAKTURĘ PAPIEROWĄ ODBIERAJĄ TEL. INA TYM KONIEC NIC NIE ROBIĄ NIE POTRAFIĄ CZY NIE CHCĄ TOTALNA PARANOJA! ZaletyBRAK!WadyKOMPLETNY BRAK EMPATII DLA ABONENTA.4 M-CE TELEFONICZNIE.
strona 184 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- nastepna »