Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4581 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2021-05-19 14:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Telewizja jest ok. Z Internetem jest problem czasem się zawiesza i zaniża prędkość i co jakiś czas łącze się z technikami Vectry i tam kontakt jest ok i bardzo miły.
    ZaletyZalety to na pewno tv.
    WadyInternet.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~vicek / 2019-10-25 15:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem u nich 2 lata, jeśli dadzą dobrą ofertę to zostanę. Czy jestem zadowolony w 100% oczywiście nie. Widzę same negatywy wystawiacie ale tak źle u mnie nie jest. Zacznę od plusów. Net i kablówka rzadko zrywa. Braki dostępu do sygnału to awaria i trwa to max do 2 godzin. Ich router w ciągu 2 lat resetowałem może 5 razy. Dekoder do tv spoko, nigdy się nie zwiesił, zablokował, nagrywarka działa bez zarzutu. Teraz minusy. Router bardzo kiepski zasięg no ale takie zawsze dają „kablarze”. Mam net 300 mb. Po kablu tyle jest ale po wifi miałem max 60 mb, ich technik mówił że to normalne, kilka złych opinii na ich fejsie i się udało teraz mam ok 250 mb. Dodzwonić się do biura obsługi min 20 minut. Przyjazd technika z naszej winy to oczywiście walną nas po kieszeni. Mam też problem z tvonline, mam apkę w telefonie i codziennie nie wszystkie mam programy, na kompie jest ok tylko apka szwankuje. Jeszcze tego nie zgłaszałem do nich.

    MiejscowośćMarki
  • ~wojtek / 2022-07-31 20:55
    Ocena: 3.25 / 5
    SZANOWNI Państwo proszę uważać co mówicie na infolini powtarzajcie kilka razy jaki abonament telefoniczny chcecie ja chciałem abonament za 1 zł przez 3 miesiące potem 14,99 a wcisneli mi od 1 miesiąca 14,99 mówiąc że owszem nie na go na stronie ale konsultanci takie maja wiec prosze żadac zeby czytali i mówili głosno co zamawiacie inaczej moze byc wiecej mi powiedzieli ze tak zamówiłem oczywiście byłem chory bo wziałem o 45zł droze bo nie chciałem taniej masakra obsługa klienta życze powodzenia nikt nic nie wie
  • ~wojtek / 2022-11-20 22:25
    Ocena: 3.25 / 5
    Każdemu kto chce przenieść swój numer telefonu komórkowego nich polecam mówić wyraźnie ze się chce to a to ja powiedziałem ze chce abonament za 14,99 dostałem na 24 miesiące taki chociaż był na stronie ze pierwsze 3 miesiące są po 1zł ,ale tego już nie powiedziałem ,nastepnie przenosiłem numer 3 miesiace bezskutecznie inaczej z daleka od tej firmy nie mozna z nikim sie dogadac pisza ponawiaja i nic to nie zmienia nigdy nic gorszego mnie w życiu nie spotkało dajcie 5 zł wiecej i miejscie ok nie polecam z całego serca
    Zaletybrak
    Wadymasa konsultanci dawno zmarli brak kontaktu z kimkolwiek żywym
  • ~życzliwy / 2021-12-01 15:23
    Ocena: 3.25 / 5
    vectra nie jest może ideałem ale lepsza od multimedia polska tam dopiero ludzie nie kompetentni są w biurze abonenta.
    Zaletydo przyjęcia
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2021/22
    MiejscowośćKalisz
  • ~Aa / 2016-07-04 17:49
    Ocena: 3.00 / 5
    1.
    Wydzwaniaja i przedstawiaja rozne oferty .
    2.
    W punkcie w Bydgoszczy niemiła obsługa. Czułem sie jak w :obozie koncentracyjnym" Pani nakazała zebym "tamw" wziął numer i dopiero podszedł do jej biurka . Nie moge złozyc zgłoszenia awarii zeby technik przyjechał za 2 dni.
    Wniosek - składam rezygnacje z e wskazaniem z powodu niskiej obsługi
    powyzej 4 lat
  • ~aa / 2021-06-06 08:08
    Ocena: 3.00 / 5
    po zmianie szaty graficznej tragedia bardzo wolno pracuje przechodzenie na inny kanał tv a odnaleźć coś też trzeba mieć stalowe nerwy
    Zaletynie wiem
    Wadyprędkość internetu niezgodna z umową, aktualnie fatalny surfing po tv
    Miejscowośćkielce
  • ~adam / 2019-01-16 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Od grudnia 2018 URE uruchomił darmowy CERTYFIKOWANY pomiar prędkości pobierania i wysyłania internetu(pro.speedtest.pl).
    Zacząłem mierzyć i okazało się, że w godzinach w których korzystam, prędkość pobierania waha się od 0,41 do 50,00 Mb/s - a opłacam regularnie opcję 100 Mb/s.
    Reklamacje kończą się odpowiedzią, że ONI u siebie żadnej awarii nie stwierdzają i że "d r o g a p o s t ę p o w a n i a r e k l a m a c y j n e g o z o s t a ł a w y c z e r p e n e, o d w o l a n i e n i e z o s t a n i e r o z p a t r z o n e".
    Skończy się pewnie w sądzie, ale czy to jest postępowanie Firmy która mówi, że posiada certyfikat p.t. "d b a m y o j a k o ś ć o b s ł u g i".
    MiejscowośćRypin
  • ~Anna / 2018-05-15 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie miałabym zastrzeżeń. Gdyby nie fatalna obsługa klienta, fatalny UX(moim zdaniem wręcz skonstruowany celowo tak by wyciągać pieniądze z odsetek). Cwaniactwo, nieinformowanie o zaległościach. Sama usługa (internet 50 Mb) i cena są dość ok. Ale trzeba bardzo uważać, z lupą czytać regulamin i nie słuchać ludzi w punkcie a i na infolinię też uważać (ale tam przynajmniej rozmowy są nagrywane)

    Przechodząc do rzeczy najpierw przy podpisywaniu cesji Pani w punkcie jedno, centrala później drugie. Koleżanka musiała, przez to płacić stosunkowo do ceny usługi duże odsetki. Rozmów w punkcie się nie nagrywa nie było żadnego dowodu no trudno, nasze niedopilnowanie. Teraz podobna sytuacja. 5 miesięcy temu spóźniłam się z opłaceniem faktury, czekałam aż następna faktura uwzględni należność za odsetki. Nic nie było, myślę sobie pewnie nie naliczyli albo przyjdzie osobna na maila z odsetkami( miałam zadzwonić ale tyle spraw- zwyczajnie zapomniałam) Kolejne faktury przez 5 miesięcy zwykła suma, płaciłam terminowo, a że nie było nawet maila z informacją o zaległości zapomniałam o tamtym spóźnieniu z opłatą. Aż do dziś, dopiero po 5 miesiącach dodali informacje o należności do comiesięcznej faktury. Gdy odsetki urosły z 0,21 zł (21 Groszy!)do 40 zł. Moje zaniedbanie oczywiście, że tak. Ale nigdzie nie spotkałam się z tak niską kulturą obsługi klienta, wszystkie inne firmy raczej szybko informują o odsetkach od nieterminowo opłaconych należności. W międzyczasie milion telefonów z promocjami, gdyby chociaż jeden był z informacją o zaległości ehh. Nie polecam, a jeśli już ktoś chce bo w budynku jest łącze lub oferta cenowo dobra. To niech będzie ultra czujny. Bo jeśli jest jakaś luka w prawie, niekorzystna dla klienta to VECTRA na pewno ją wykorzysta.
    Zalety-na razie brak poważniejszych awarii
    -dobra cena usług
    -można się szybko dodzwonić na infolinię
    Wady-Nieinformowanie o odsetkach przez kilka miesięcy, aż do czasu kiedy z 21 groszy(tak groszy 0,21 zł) urosły do 40 zł
    -Przypuszczam, że świadome wykorzystywanie niekorzystnych dla klienta luk w prawie celem zwiększenia dochodu firmy
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Aroro / 2019-04-16 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Siema. Korzystam z internetu od trzech miesiecy. Cały czas opłacam z góry. Pytanie: Czemu odkąd opłacam internet to mój ping jest taki: 40-90-40-90-40-120-300-500-300-400-300-300-400-300-178-40. No, standardowo wbijam na CS'a aby spokojnie pograć. Nagle mam takie lagi że nawet jak bym ten internet z piwnicy przynosił to by było szybciej. Kolejna opcja, mam laptopa jakoś 20-30m od routera. Wi-Fi. Zasieg traci się przynajmniej 2 razy dziennie. Miło, i musze ręcznie właczać. No super. Genialny internet. Ja sie przyzwyczaiłem do wyzysku na mnie przez różnych ludzi, miło że internet też wyzyskuje na mnie. Dziękuje. Tyle z mojej opini.
    MiejscowośćRybnik
  • ~artur4236 / 2020-03-12 18:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam umów terminowych z cenami okazyjnymi, w przypadku konieczności rozwiązania umowy w sytuacji nieprzewidzianej (sprzedaż mieszkania- kto planuje prawie dwa lata wcześniej sprzedaż mieszkania)w dniu zawierania umowy, Vectra nalicza kary za rozwiązanie umowy. Żenada i prostactwo, mam nadzieje że 250 zł wyjdzie bokiem dla tej firmy.
    Zaletyżadnych
    Wadynigdy więcej umowy z tą "firmą".
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ben / 2023-07-17 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Serdecznie dziękuję Pani Oliwii za profesjonalne i wyjątkowo uprzejme zajęcie się moją sprawą. Sprawa dotyczy rozwiązania umowy z Vectrą . W salonie na Ursynowie wyjątkowo niemiła Pani (nie znam imienia) potraktowała mnie jak natręta , wyszedłem z salonu wyjątkowo zbulwersowany. Zdecydowałem się pojechać do drugiego salonu Vectry na odległym Bródnie i (jak wcześniej wspomniałem ) przemiła Pani Oliwia odpowiedziała na wszystkie pytania.
    Z poważaniem,
    Ben
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Beznazwy / 2025-06-24 08:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Spóźniłam się z opłatą 2 faktur , zablokowali mi sygnał . Opłaciłam w ciągu 30 min po blokadzie z systemu apki klienta - autopay
    System płatniczy od razu przekazał informację o płatnościach . Dzwoniąc na infolinię, dowiedziałam się że na włączenie sygnału czeka się do 3 dni ?! Potem bot twierdził , że od 3-4 h . Mało tego do zaległości doliczają bieżące faktury , których termin płatności jeszcze nie minął . Zapis 3 dniowy w regulaminie w którym nic takiego nie ma . Na infolinii żadnej konkretnej informacji, tylko że sygnał przywrócą do 3 dni . Brak słów
    Jedyny plus to taki że działa w miarę poprawnie i cena jest korzystna .
    ZaletyDziała poprawnie
    WadyBrak informacji z infolinii , złośliwe przetrzymywanie blokady sygnału , podanie błędnych informacji
    MiejscowośćPoznań
  • ~ChireadanPL / 2018-03-16 20:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, płacę za 150 Mbps, mam 15 w porywach do 30, i ping rzędu 150ms.
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~cope / 2019-08-20 08:58
    Ocena: 3.00 / 5
    mam kilka lat internet w Vectrze. Najpierw mialem 100 za 49zl ale wystarczy mi połowa za 5zl mniej tzn za 45. Po zmianie na nizszą prędkość wymienili mi router CISCO na bardziej badziewny Technicolor.
    Nigdy nie były osiągane te prędkości za które się płaciło. Teraz za 45 zeta mam działający ping 7 i 31mb/s. Nigdy nie mialem problemu z obslugą klienta bo nigdy niczego nie zgłaszałem. Ostatnio w sobotę od 6 rano do ósmej rano nie było internetu. Potem się pojawił. Magia....
    Zaletykrótkie tylko 2 godzinne przerwy w dostawie usługi. Raz lub 2 razy w miesiącu.
    Wadysłaby na wifi router Technicolor. Trzeba na kablu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daro / 2022-01-07 22:11
    Ocena: 3.00 / 5
    W godzinach nocnych około 21.00 spadek do 10MB/s a płacę za 300MB/s totalne dno. Jestem w trakcie szukania innego dostawcy internetu. Jeśli chcesz kupić internet od "WECTRY" szukaj innego godnego dostawcy. Nie polecam tej "firmy"
    ZaletyNi8e ma zalet.
    WadyBrak 300MB/s a jest jedynie 10MB/s
    MiejscowośćKłodzko
  • ~Dorota / 2023-05-31 16:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam. Pan ktory przeszedł wymieniać ruter byl bardzo nie mily. Jakby za kare przeszedł do pracy. Jego zachowanie poniżej krytyki. I komentarz ze on to nie ma czasu . To po co przyszedł???Wykonal usługe jakby wielka łaske zrobil. Ludzie pracujący promuja firme. Powinni byc mili uprzejmi a takrze informacje o wykonanej usłudze przekazac jasno i zrozumiale.
    MiejscowośćKielce
  • ~Edek / 2014-02-19 23:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Ciągła walka o działanie usług za które się płaci. Za każdym razem średnio co 3-4 miesiące zaczyna wolniej chodzić internet i za każdym razem muszę się użerać z konsultantami bo oni nie widzą problemu. Ba nawet mnie oszukują że zlecenie przyjęte a za tydzień się okazuje że w ogóle nie zostało otwarte. Zawsze kończy się na interwencji administratora i wszystko wraca do normy. Jawnie tną ludziom prędkość łączy i wmawiają że jest dobrze. Ja mam 64Mbit w dzień i 128 w nocy. Niestety tak miałem jeszcze w grudniu teraz dwa miesiące się z nimi użeram.
    ZaletyJak działa prawidłowo to naprawdę jest OK
    WadyCiemni konsultanci
    2, 70.09
  • ~Eloremix / 2017-08-18 16:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z analogowej tv kablowej Vectra, ponieważ rodzice w swoim pokoju posiadają już dekoder cyfrowy i średnio oceniam tę kablówkę ... W porównaniu do 2012 roku jest znacznie mniej programów, co prawda niektóre zostały zamienione ale obecne w porównaniu do poprzednich są słabe i bynajmniej mnie nie interesują. Nie ma miesiąca, aby nie było jakiejś awarii, a co się z tym wiąże - braku telewizji na dobre kilka godzin. Oferta programowa pakietu złotego w porównaniu do innych miast Polski (mam na myśli nadal anolog) jest słabsza i mniej atrakcyjna. Po za tym w dni powszednie na niektórych kanałach zauważam tzw. Pikselozę, pomimo, że jest to analogowy sygnał. Wygląda to tak jakby ktoś podłączył do mojego odbiornika cyfrową przystawkę z zdezelowanym wtykiem antenowym lub przewodem i przez to takie zakłócenia ... Ale pomimo tego muszę z niej korzystać aby obejrzeć chociażby ten dziennik na jedynce, bo odkąd wyłączono sygnał analogowy, analogowa Vectra jest jedyną alternatywą (z DVB-T nie mogę korzystać bo mieszkam na parterze budynku i nie mam możliwości doskonałego odbioru - non stop pikselozę).
    ZaletyDobra alternatywa dla tych, którzy mają problemy z odbiorem cyfrowego sygnału telewizji naziemnej, bądź pragną poszerzyć swoją ofertę programową.
    W miarę przestępna cena abonamentu.
    WadyCzęste awarie i niedbałość w przesyłaniu sygnału (pikselowanie pomimo tego, że jest to sygnał analogowy).
    Odbieranie programów z oferty analogowej.
    Korzystam ponad 4 lata od momentu wyłączenia sygnału analogowego telewizji naziemnej w Suwałkach.
  • ~Ewa / 2015-03-03 17:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam!! chciałabym sie podzielić z wami opinią na temat vectry.Chodzi o internet,oczywiscie internet działał spoko duza prędkośc za 59złmiesiecznie co do internetu nie mam zarzutów mam natomiast powazne zarzuty co do obslugi klienta vectry.
    Otóż załozyli mi internet w 2013roku w mieszkaniu które wynajmowałam, umowa była odmarca 2013 do kwietnia 2015r. otóż we wrzesniu 2013r wlascicielka mieszkania które wynajmowałam postanowiła je sprzedaz więc ja przeprowadziłam sie gdzie indziej.
    W umowy wyraznie jest napisane ze w przypadku zmiany miejsca zamieszkania usługi zostaną przeniesione.Poszłam do punktu obslugi klienta vectry i zglosiłam nowy adres i zeby przeniesli mi usługi.Okazuje sie ze vectra nie swiadczy usług w domach prywatnych,tzn nie maja warunków technicznych by te usulgi mi przeniesc! Pani zaproponowała zebym na własna ręke znalazła osobę która ten internet odemnie przejmie, a to z kolei graniczyło z cudem! bo dziś na rynku mamy takie oferty internetowe ze jak kogos pytałam to poprostu mnie wysmiewali.I wcale sie nie dziwie.Pisałam pisma do vectry gdzie dostałam odpowiedz cytuje:"...to Pani winą jest ze zmieniła Pani miejsce zamieszkania" - no poprostu jak to przeczytałam to doznałam szoku! mówiac w skrócie dziś mija juz półtora roku odkąd nie korzystam z vectry ale za która musze płacić bo nie chcą mi rozwiazac umowy za porozumieniem stron!i pytam czy to moja wina ze nie maja warunków technicznych by przeniesc usługi?? nopoprostu chore nigdy nikomu nie polece vectry za to co mnie spotkało.
    Zaletyszybki internet
    Wadynie umią rozwiązywac problemów z klientem
    2 lata 59zł/m-c
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319