MiejscowośćWarszawa
strona 18 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Lukasz / 2024-01-30 20:40
Zlodzieje i oszusci. Po 6 miiesiacach podniesli mi abonament o 11 procent mimo umowy na 24 miesiace. -
-
~endullah / 2024-01-30 17:15
Czuję się oszukany, gdyż przez wiele lat otrzymywałem propozycje od pracowników Vectry dwukrotnego powiększenia pasma za 10 zł miesięcznie, i te oferty systematycznie odrzucałem, aż pojawił się telefon od pracownicy Vectry, która zaproponowała 4-krotne powiększenie pasma za 1 zł. Podejrzewam, że pracownicy Vectry zostali poinformowani przez "górę", żeby klientom posiadającym umowy "bezterminowe", w których brak jest zapisów o zmianach opłat stosownie do wzrostu poziomu cen towarów proponować właśnie takie oferty "nie do odrzucenia". ZaletybrakWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Michał / 2024-01-30 16:29
Dziś znów podwyższają cenę. Rok temu 2 miesiące po podpisaniu umowy również podwyższyli.
Nigdy więcej vectry, wszystkim odradzam.ZaletyBARKWadyUOKiK powinien się temu przyjrzećMiejscowośćWarszawa -
~niezadowolony z usługi / 2024-01-30 15:12
Po czterech miesiącach po podpisaniu umowy Vectra podniosła cenę abonamentu. Dzisiaj powiadomili mnie o wypowiedzeniu umowy na dodatkową usługę Tidal którą dostałem w ramach podpisania na początku umowy. Wyłączają dodatkowe usługi i jeszcze podwyższają cenę abonamentu. Deklarowana prędkość internetu za którą się płaci Vectrze jest dużo mniejsza. W LISTOPADZIE 2024 r. kończy mi się umowa z vectrą i zmieniam dostawcę internetu na innego. Wam też to radzę. ZaletybrakWadybrak szacunku dla klientaMiejscowośćCiechocinek -
~Haker / 2024-01-30 11:27
Mam z nimi umowę od 3 miesiące i przez cały ten czas dzień w dzień nie działa internet. Problem z zerwaniem umowy nie polecam tego neta nawet wrogowi ZaletyGwarantowana nerwica i strata czasu nad próbą odpalenia netaWadyWSZYSTKO nie polecamMiejscowośćWarszawa -
~Ogomełek / 2024-01-30 11:22
Ta Vectra to totalny przekręt. Niby mam 4 kreski ale internet kompletnie NIE DZIAŁA. Ps Vectra jest totalnym g... Próbuję włączyć przeglądarke i od ponad godziny nie mogę pomimo restartu rutera ZaletyBRAKWadynie działaMiejscowośćWarszawa -
~Bakłażan / 2024-01-30 11:06
Vectra to najgorszy internet jaki istnieje lepszy internet jest na jakimś totalnym zadupiu niż od Vectry. Nie da się zarwać umowy bez kosztów pomimo że to ich wina że net nie działa ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Maciek / 2024-01-29 10:13
Z firmą tą mam umowę od kilku miesięcy, niestety od początku jak tylko mam z nimi do czynienia - jakość usług woła o pomstę do nieba. Internet światłowodowy co chwilę przerywa. I to nie jest problem z tym że rozłącza wifi - modem wylogowuje się z sieci i łączy ponownie po kilku minutach, gdzie internetu nie ma nawet w urządzeniach połączonych kablem. Nie muszę chyba dodawać, że w oczywisty sposób uniemożliwia mi to stabilną pracę czy jakiekolwiek inne aktywności w internecie. Oczywiście w momencie dzwonienia na infolinię (ten bot doprowadza mnie już do szału), konsultant twierdzi że modem jest zalogowany prawidłowo i nie widzi żadnych problemów (i gdyby nie to że kiedyś w czasie rozmowy z konsultantem modem się wylogował, nawet mogliby twierdzić że problemu nie ma). Standardowo - umawia technika, który jest u mnie tak często, że za chwile będzie miał klucze do mieszkania. W ciągu tych kilku miesięcy trwania umowy, w czasie kolejnych wizyt techników została sprawdzona i wymieniona cała instalacja, jedyne co nie zostało jeszcze wymienione to ten pożal się boże modem.
Nigdy więcej jakiejkolwiek współpracy z firmą Vectra!!!! Omijajcie to badziewie szerokim łukiem i podpisujcie umowy o internet z poważnymi firmami. Z mojej strony to był ostatni telefon do nich. Jeśli jutro technik nie wymieni modemu, niech zabiera to ścierwo ze sobą a ja rozwiązuję z nimi umowę - jeśli nie po dobroci bez ich śmiesznej kary to z pomocą prawników. Szkoda moich nerwów i pieniędzy na współpracę z nimi.WadyKonsultanci którzy g... widzą w systemie o problemach z działaniem ich internetu, bot który doprowadza do szału jak musisz dzwonić na infolinię co chwilę, internet swiatłowodowy co chwilę przerywaMiejscowośćWarszawa -
-
~Hddjhdhdj / 2024-01-29 00:25
Niemorzna wpisać kanały informacyjne dlaczego?jsjjsjssiusjjdjdjjxjjzbagagsghshhdjxj -
~KTOŚ LEPSZY NIŻ INTERNET VECTRA / 2024-01-28 21:11
BARDZO BEZNAJDZIEJNY INTERNET BARDZO NIE POLECAM NIE DZIAŁA TAK JAK OBIECYWALI ZaletyŻadne brakWadyBARDZO WOLNY -
~romus / 2024-01-28 16:30
Nie polecam już od 3 miesiąca wyższy abonament bo inflacja, nie można tak oszukiwać ludzi;( inni tak nie robią gdzie jest UOKIk? Proszę zająć się nimi bo operator to jeden wielki przekręt. Nie polecam!!! ZaletyNic bez zaketWadyWysokie rachunki -
~romus / 2024-01-28 16:30
Nie polecam już od 3 miesiąca wyższy abonament bo inflacja, nie można tak oszukiwać ludzi;( inni tak nie robią gdzie jest UOKIk? Proszę zająć się nimi bo operator to jeden wielki przekręt. Nie polecam!!! ZaletyNic bez zaketWadyWysokie rachunki -
~Jas / 2024-01-27 02:30
Po dwoch miesiacach od podpisania umowy podwyzszaja abonament o inflacje z calego roku, nawet mimo ze ich oferta na stronie jest taka sama jak przed dwoma miesiacami. Oszuści! Po co umowa na czas okreslony, gdy oplate sobie zwiekszaja kiedy chca? ZaletyBrakMiejscowośćSuwałki -
~Wkur*** użytkownik / 2024-01-27 01:20
Jeden wielki przekręt, odrazdzam każdemu.
W miesiąc po podpisaniu umowy waloryzacja i z 60 pln zrobiło sie 71 pln. Po paru miesiącach to samo i 83 pln za internet i telewizje która działa jak gówno - programy w hd mają 10 fpsów, zanim wgl. Ta pseudo telewizja się odpali zdążysz zrobić pranie i ugotować obiad. Omijać szerokim łukiem.ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćGdynia -
~xxxx / 2024-01-26 18:24
Obsługa posprzedażowa nie istnieje, infolinia ma gdzieś problemy klienta. Internet ok, telewizja dramat..... i waloryzacja umów co chwilę. Miałem płacić 90 zł, już dostaje faktury na 125 zł.... Nic tylko czekać aż zakończy się umowa i powiedzieć NIE. ZaletySzybkość internetuWadyAwarie, zakłócenia telewizji, podwyżki cenMiejscowośćTrójmiasto -
~Tomasz / 2024-01-26 18:03
Podwyżki cen abonamentu w trakcie trwania umowy, wadliwy internet-telewizja (awarie zawsze w piątek lub przed świętami i możliwość umówienia technika 3-5 dni bez internetu-telewizji!), utraty pakietów lub całkowity brak internetu, sytuacja cykliczna 1-2 razy do roku. Nie wystarczająca liczba techników skoro na wizytę technika przy całkowitym braku internetu trzeba czekać minimum 3 dni. ZaletyBardzo szybki internet o ile działaWadyBraki internetu-telewizji, i podwyżki cen abonamentuMiejscowośćPruszków -
-
~cx / 2024-01-26 15:29
konkurencja daje promocje dla abonenta a tu nic .UPC daje cANAL + dla abonenta a vectra nie doda nic za darmo tylko kasa .oferta programowa kiepska nowych kanałów niema jak POJAWIĄ SIĘ TO ZAPCHAJ zapchaj dziura .sportowych kanałow nie dodadzą . ZaletyniemaWadybrak kompetencji w biurze abonenta .informowanie o zmianach nie istnieje .MiejscowośćKalisz -
~monia / 2024-01-26 14:08
internet domowy w opisie 600mb/s tyle że ze smartfonu internet mobilny tak samo chodzi. Zgłaszane było do działu technicznego i według nich wszystko wporządku. Współczuję ludziom co dali sie naciągnąć i internet im do ściagania z internetu potrzebny. Obsługa klijenta na infolini to totalna porażka kto tych głą. .bów zatrudnia, zgłasza się jakiś problem a puzniej się okazuje ze oni tego w systemie nie mają wiec następne zgłoszenie i tak w kółko. Internet domowy wzięty razem z kartą telefoniczną i mineło dwa miesiące i karty sim jak niebyło to i niema. Może kurier dla siebie wziął do domu żeby do kochanki dzwonić. Po dwóch tygodniach na infolini twierdzili że kart sim niemają... he he jednak tmobile miało racje że vectra to na samym końcu i tylko ochłapy jej zostają a ludziom kit wciskają że oni najlepsi. Umowa miała przyjść na emaila i wcale się nie dziwie że jeszcze nie doszła wkońcu zima, zawieje itd. Przy zakończeniu umowy dwuletniej szukujcie się że jeszcze prawie dwa miesiące będziecie płacić. ZaletyBRAKWadywszystko to co w opisie powyżej i pewnie jeszcze cos by się znalazło.MiejscowośćWarszawa -
~Adam / 2024-01-26 11:26
Dno dnem pogania, miało być 900 mbs a jest 100 ,a na umowie 700 ZaletyŻadneWadyZa dużoMiejscowośćPłock -
~Człowiek / 2024-01-25 10:39
Firma vectra poniża swoich Klientów poprzez weryfikcje w postaci sztucznej inteligencji-rozmowa z "wirtualną asystentką"to ponizanie człowieka bo jaki jest problem że kiedy połaczy mnie juz z asystentem ten ma przed sabą monitor i moze dokonać weryfikacji samodzielnie? człowiek/człowiek NIE Człowiek/maszyna.Mam nadzieje że więcej Klientów podziela moje zdanie bo jezeli sie nie obudzimy to dojdzie do tego ze nie dodzwonimy sie po Karetke,Policje itd. A może do tego własnie ONI wszyscy dązą.VECTRA-OBSŁUGA KLIENTA TO DNO!!!!! ZaletyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"WadyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"MiejscowośćChorzów
strona 18 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »