Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2016-09-29 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie usługi, powtarzające się średnio co 2-3 dni. Nie polecam osobom które szukają niezawodnego łacza internetowego.
    WadyNiestabilne, awaryjne łączę internetowe.
    ponad rok kożystania z usługi
  • ~Marzanna / 2016-09-29 08:24
    Obsługa Klienta na żenująco niskim poziomie.
    Zawierałam umowę przez infolinię. W dniu umówionej wizyty montera nikt się nie pojawił, telefon na infolinię i okazuje się, że termin montażu jest zupełnie innego dnia. W dniu montażu kolejna niespodzianka, dostałam nie to co chciałam. Koszmar!
    Złożona reklamacja, oczywiście totalnie olana.

    Teraz mam akcję z windykacją, wpłacone pieniądze przeze mnie zostały zaksięgowane na innym koncie. Ja mam potwierdzenie wpłaty a oni przysyłają mi wezwanie do zapłaty. Po kilku e-mailach, gdzie w odpowiedzi są wklejane gotowe formułki i nikt nie czyta tego co pisze Klient, to ja mam pisać prośbę o przeksięgowanie pieniędzy. Bałagan jeszcze raz bałagan i totalne olewanie Klienta.

  • ~"Ich" Klientka / 2016-09-23 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończy mi się niedługo umowa. Chciałam na koniec skorzystać z oferty reklamowanej w TV, bo mam już dość zamulającego się ciągle internetu (a mam podobno 50mega). Okazało się, że żeby dostać na 2 miesiące na próbę tę pełną na maksa ofertę, muszę podpisać nową umowę na wyższy pakiet telewizyjny niż mam. Wtedy znowu przez dwa lata będę musiała im płacić !!! To jakieś oszustwo jest
    Zaletynie ma żadnych
    Wadynaciągacze, telewizja też dużo do życzenia pozostawia
  • ~Niezadowolony klient / 2016-09-21 00:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Powiem tak,w grudniu podpisałem umowę i aby skorzystać z fajnego pakietu musiałem ją wziąść na 2 lata.Na pytanie do pani która obsługuje punkt w Tczewie na Zwirkach czy wrazie czego można przenieś usługę w inne miejsce na terenie Tczewa, bo wynajmuje w tej chwili mieszkanie powiedziała ze nie ma żadnego problemu, jedynie gdyby było to poza miastem to trzeba by napisać pismo.Wszystko było ok do czasu gdy musiałem się przeprowadzić do innego mieszkania..przychodzę do tego punktu i mówię, że chce przenieść usługę pod inny adres..Co usłyszałem od tej samej pani..,ze vectra nie ma umowy z tym developerem i nie ma możliwości przeniesienia usługi. Pani zachowywała się tym razem jak jakaś Matrona.W tej chwili mój problem jej wisiał, zasłaniając się regulaminem, odpowiadała mi w ironiczny sposób. .Za zerwanie umowy jest karą 1800 zł. W tej chwili place juz 4 miesiąc po 99,90 za usługę z której nie mogę korzystać.Gdzie tu klient? Nie ma..czuje się zrobiony...dla mnie jest to oszustwo...
    ZaletyBrak
    Wady...
    ...
  • ~nikia / 2016-09-15 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nie wykwalifikowana, błędy w zawartej umowie poza lokalem i trudności w zmienieniu jej. Naliczane dodatkowe koszty za nie wiadomo co !
  • ~andrzej / 2016-09-14 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    reklamacje rozpatrują negatywnie bez możliwości odwołania i tylko na drodze sądowej (chore ). Nie polecam tej pseudo firmy .
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Mario / 2016-09-12 20:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie nie można narzekać do momentu kiedy coś się nie zepsuje lub nie chcesz czegoś zmienić. Wtedy zaczynają się schody a obsługa klienta jak za czasów PRL-U zdecydowanie nie polecam tej firmy
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~asdq / 2016-09-11 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Szajs jakich mało, mega słabe podejście do klienta, drogo i gówniana oferta. Trzymajcie się z daleka od tej firmy!
    ZaletyBrak.
    WadySame wady
    Korzystam od kilku lat. Na początku było do zniesienia, ale ostatnie 2 lata to jakaś degradacja totalna (podpisując kolejną umowę, nie wiedziałem, że będzie taki dramat)
  • ~xxx / 2016-09-11 15:14
    Ocena: 1.25 / 5
    jestem bardzo niezadowolona z usług tej firmy, umowa podpisana na 10 miesiecy nagle obowiazywala 12, pomimo uregulowania wczesniej dwóch ostatnich oplat za internet przyszly faktury do zaplaty na poczte internetowa i czekali na moja ponowna zaplate, balagan w papierach, na infolinie nie da sie dodzwonic i nawet gdy prosilam o kontakt nikt nie oddzwonil ! nigdy wiecej nie skorzystam z ich uslug.
  • ~JanKo / 2016-09-11 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga !!! Firma Vectra podrabia podpisy Klientów na umowach !!! Pod przykrywką wymiany sprzętu na nowy, przedłużają automatycznie umowy na kolejny okres. Zostawiają u Klienta dokument, że sprzęt został zmieniony, a w rzeczywistości jest to umowa na kolejne dwa lata, na niekorzystnych warunkach. Bez żadnego podpisu Klienta !!! A opłata za rozwiązanie takiej umowy to koszt UWAGA !!! 5000 zł ( pięć tysięcy złotych polskich ). Firma Vectra ma Klienta w głębokim poważaniu. Zanim się zdecydujesz na kontakt z tą firmą, dwa razy się zastanów.
    Wadysame
    bardzo długo
  • ~Logger / 2016-09-09 20:44
    Ocena: 4.25 / 5
    Jak dla mnie Super co prawda musiałem się przypomnieć że jutro mam mieć instalację po rozmowie z BOK otrzymałem potwierdzenie instalacji SMS-em. Instalator był punktualny isntalacja przebiegła wzorowo. Instalator odpowiedział na wszytkie moje zapytania sensowenie i co najważniejsze zgodnie z prawdą nic nie mieszał. Brawo!!! Instalacja miasto PIŁA wielkopolskie
    Zaletywszystko ok zgodnie z umową
    Wadyna tą chwilę brak
  • ~fuckvectra / 2016-09-09 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta pieprzona Vectra odcięła nam internet na ponad 3 tygodnie jak nie więcej z wymówką że nue zapłacono im ale gdy wchodzę na wyciągi z konta jest zapłacone. Ogólnie nie szanuja klienta i nie polecam korzystać z usług vectry.
    ZaletyNie ma.
    WadyTa pieprzona Vectra odcięła nam internet na ponad 3 tygodnie jak nie więcej z wymówką że nue zapłacono im ale gdy wchodzę na wyciągi z konta jest zapłacone. Ogólnie nie szanuja klienta i nie polecam korzystać z usług vectry.
  • ~nie_polecam / 2016-09-09 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra jest mistrzem gubienia umów, wyprowadzania ludzi z równowagi, doprowadzania do stanu permanentnej złości, zatrudniania niekompetentnych pracowników, odsyłania od osoby do osoby. Nie jest w stanie zrealizować zamówienia w terminie krótszym niż 10 dni oraz zapewnić ciągłości w przepływie informacji. Klienci są traktowani tylko jak maszynką do robienia pieniędzy, obsługa (jeśli w ogóle można o niej mówić) sięga dna. Monterzy powinni zostać przeszkoleni z kultury osobistej i prowadzenia rozmów z klientami przed instalacją. W momencie gdy zostają złożone skargi, reklamacje i inne zgłoszenia to nie otrzymuje się żadnej zwrotnej informacji o wyniku sprawy, krokach podjętych pomimo ponagleń i ustaleń podczas zgłaszania wszelkich uchybień ze strony dostawcy. A na dodatek po zamówieniu instalacji technik otrzymuje zlecenie, a nie otrzymuje dokumentów do podpisania, co skutkuje ponownym umówieniem. A następnego dnia dochodzi to takiego samego incydentu. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Vectra / 2016-09-09 14:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Nap potstawie opinii znajomych i swojej nie polecam internetu i wchodzenie w pakiety na 3 lata, po których nikt nam nie zproponuje zmiany oferty na nowsza lesz automatycznie przedłuży umowe.Na plus telewzja nigdy nie sprawiła kłopotów
    Zaletyniema
    5lat
  • ~Marco / 2016-09-05 15:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Moim zdaniem..siedzę w Vectrze już 4y lata..obecnie zmieniłem..pakiet z 21 programów na 75 i neta z 15 Mb/na 100 mb...wcześniej byłem w Dialogu..Dialog..to naprawdę droga przez mękę..leciałem na starym tunerze bez HDMI..i Modemie Thomsona..przez te 4 y lata nie miałem żadnych przebojów.Obsługa w moim Mieście(Bielawa) spox..zawsze idzie się dogadać..czasami dostawało się jakieś pokręcone faktury..ale problem szybko został wyjaśniany.Co do transmisji zdarzały się czasem spadki transferu,ale nie trwało to dłużnej niż parę godzin..obecnie na 100 oferowanych mam 99,4Mb..więc w Normie+
    ZaletySpox.da się żyć..Nie widzę niczego co było by na niekorzyść klienta
    WadyNikt nie jest doskonały
    od 2010r..pakiet srebrny+100MB
  • ~Slawek / 2016-09-03 11:48
    Vectra to jeden wielki bałagan..mający na celu chyba oszukiwanie klientów.
    Telemarketer dzwoni obiecuje tanio sprawnie a poźniej jest drogo i źle,
    Oszukują kręcą..nie wyjaśniają reklamacji...totalna porażka
  • ~Damian / 2016-09-03 11:28
    Ocena: 2.00 / 5
    BARDZO wadliwy internet. Co kilka dni internet zaczyna chodzić tragicznie wolno i trzeba zgłaszać. Naprawią, podziała kilka dni i znowu. Nie da się korzystać ze zwykłych stron. Żeby dodać tą opinię musiałem się namęczyć żeby strona się wczytała. W dodatku zostałem oszukany przy przedłużeniu umowy ponieważ powiedziano mi że na nowym routerze nie będzie tych problemów.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wysoka wadliwość, bardzo wolny internet
    ponad 2 lata, problemy są od ponad roku
  • ~Borowik / 2016-09-02 12:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalny bałagan,wypowiedziałem umowę pod koniec lipca - zaczęty się głuche telefony po kilkanaście dziennie.W połowie sierpnia zadzwonił mnie przedstawiciel i namówił mnie na pakiet 12 miesięczny.30 sierpnia dostałem maila, że muszę oddać sprzęt do 14 września.Myślę sobie pewnie jakaś pomyłka albo co?Nic bardziej mylnego.wczoraj odołączyli mi telewizję cyfrową. Dzwonię na infolinię,opowiadam konsultantowi całą historię, no i on sprawdza, że zaszła pomyłka i zaraz to zgłasza żeby jak najszybciej przywrócić tv.Dzisziaj niestety zamiast naprawić odołączyli mi resztę tv i internet.Znowu telefon na infolinię pół godziny na słuchawce i ta sama sytuacja, konsultant mnie przeprasza ale zaszła pomyłka,postarają się przywrócić sygnał dzisiaj.Na moje pytanie o jakieś zadośćuczynienie usłyszałem że owszem mogę złożyć reklamację na piśmie i wtedy oni ją rozpatrzą.To jest chyba firma prywatna, a działa gorzej niż jakiś państwowy monoch.Nie wiem czy właściciel nie panuje nad tym bałaganem?
  • ~Samuel / 2016-08-28 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli macie do wyboru kupić usługi vectry a dać menelowi 1tys. zł to lepiej dajcie to na menela przynajmniej on jakoś skorzysta, a nie te ''usługi'' vectry za które płacisz a nie istnieją. Wolę już iść do konkurencji a nie osiedlać stado tych baranów, co mam na myśli? Mieszkam w gminie CzarnaBiałostocka mamy ''Technika'' który jest tak obratany w pomocy jak straż miejska w pomaganiu. Powinienem mieć do 14 mb/s minimum a mam jak na vectre aż 1,5 mb/s, ale w momencie jak piszę ten post wywala mnie już 3 raz ale kij z tym. Połowa następnego miesiąca mówię tym baranom bye.
    A co do telewizji też brak 2/4 kanałów.
    ZaletyBrak/ Nie ma.
    WadyBrak internetu, brak pomocy technicznej,brak wszystkiego co jest u konkuręcji.
    Korzystam z tego ''internetu'' aż 4 lata i jestem nie zadowolony.
  • ~VL$ / 2016-08-27 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wykupiony pakiet 30 mb/s mam w porywach od 1 do 5 mb/s (raz chyba jak wiatr zawiał z innej strony to było 15). W momencie wystawiania tej opinii mam 0.82 mb/s - bez komentarza.
    Vectra broni się jedynie kluczowym słowem DO, ponieważ umowa zobowiązuje do dostarczenie DO 30 mb/s - lipa totalna. No i zostaje jeszcze obsługa klienta, chociaż tego lepiej nie skomentuję, ponieważ zabrakłoby mi epitetów, aby dosadnie podkreślić jak bardzo mają klienta w...
    ...poważaniu.
    ZaletyJeśli któregoś dnia cudem działa, to jest okej.
    WadyPrawie nigdy nie działa tak jak powinien.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016