strona 178 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- nastepna »
-
~robert / 2016-12-19 20:08
oszusci wylaczyli mi adres ip i muwia ze nie moga mi dostarczac internetu nieroby jedne na tele do nich wydalem troszke ale mi to zwruca i za przylacze za ktore zaplacilem 400 zl tez mi oddadza bo nie ja zerwalem umowe a do warszawy wyslalem skarge i nic to nie dalo nie ufajcie tej firmie -
-
~Antek / 2016-12-18 14:09
Mowilem tacie zeby nie bral tego gówna bo ludzie mówia że nie warto. I masz. średnia predkosc internetu w ostatnich dniach ponizej 1mb. ZaletyNicWadyWszystkoKorzystam około pół roku -
~Magda / 2016-12-16 23:59
Pani pracujaca w punkcie sprzedaży niekompetentna. Nie posiada podstawowych wiadomości na temat wniosków dostępnych w strefie Klienta oraz mozliwości rezygnacji z pakietu przez internet.
Usługodawca pół roku po podpisaniu umowy wprowadza ją w zycie, a w kolejnych miesiacach nalicza pakiety, na które klient nie wyraził zgody.
Konsultanci nie zorientowani odnośnie zczegółów zawartej umowy. -
~Aga Plaza / 2016-12-16 19:36
Nie polecam tej firmy , żenada , usługi internetu świadczą na poziomie Afryki a nie kraju europejskiego , często brak internetu , dział techniczny tez bardzo słaby . ZaletyBrakWadyTylko same wady -
~Maciej / 2016-12-14 21:18
Z czystym sumieniem nie można polecać usług Vectry. Oszusci, żądają zapłaty za usługę, której nie zamawialiśmy...:/, napisaliśmy reklamacje na zamowiona usługe (w skrocie ze przedmiotem zamowienia jest internet 100mb a nie tel. stacjonarny,ktorego nie mam podlaczonego :/ W związku, iż rozmowa była rejestrowana,tak powiedział konsulrant, stwierdzilismy, ze rozpatrza rekl. pozytywnie. odpowiadają, że takiej rozmowy nie ma...żenada, ponownie piszemy reklamacje...zwrotnie otrzymujemy odpowiedz,że( vectra) nie ma obowiazku udostępninia nagrań rozmów telefonicznych(chodziło o nasz przypadek, aby odsluchac wspolnie rozmowe w jakims odziale vectry...aby wskazac że handlowiec nie informowal mnie o jakims telefonie...:/ za który doliczaja sobie 30 zl do faktury kpina, obłuda...z daleka od takiej firmy... ZaletyZadnychWadyBrak rzetelnej obslugi klienta, -
~nvm / 2016-12-14 15:40
Często strasznie muli.
Często wczytują się strony, a filmy nie. (komputer ze średniej półki cenowej, podkręcone I5, Radeon R9 380 itd.)
Często mogę wchodzić na strony, ale już pobieranie np. torrentów nie działa (seedy są).
Czasami działają tylko strony, które wcześniej odwiedziłem. Załadowanie czegoś innego (nawet wyników wyszukiwania google) jest niemożliwe.
Czasami rozłącza całkowicie na pół godziny lub dłużej.
W/w problemy zdarzają się PRZYNAJMNIEJ raz w miesiącu i trwają kilka dni. Rzadko zdarza się, żeby wystąpił więcej niż jeden z tych problemów jednocześnie. Jestem niezadowolony i nie polecam. Raz miałem też tak, że nie działała przeglądarka, nie mogłem zalogować się do gry, ale TeamSpeak (komunikator głosowy) działał bez problemu. Wtedy kolega coś mi tam powysyłał, zrobiłem według jego instrukcji i przez pewien czas problemów nie było, no ale do ku*wy nędzy nie jestem informatykiem. Umowa podpisana, opłacona, więc ma działać, a nie mam grzebać co jest nie tak. Oczywiście u nich problemów nigdy żadnych nie ma, zawsze niby u mnie. Tak samo u moich znajomych, którzy tak samo narzekają i rezygnują, więc widać że obsługa ma w dupie. Dodatkowo jednemu koledze powiedzieli, że nie może mieć szybszego internetu, mimo że ja mieszkam w bloku w tej samej spółdzielni (wszystko remontowane przez te same firmy w tym samym czasie na tych samych materiałach) i mam szybszy. Obaj mamy łącze kablowe. Ostatnia przygoda z obsługą klienta jest po prostu absurdalnie żałosna. Nie działa telewizja. Telefon do Vectry z pytaniem co jest grane. Pani usłyszała, że odkąd monter przyszedł i założył dekoder NIC nie było przy nim ruszane, jedynie kurz wycierany z wierzchu. Pani wyskoczyła z tekstem, że może karta w dekoderze jest włożona odwrotnie... Rozumiem, że monter włożył ją źle, a oglądane kilka miesięcy programy to halucynacje z niedożywienia. Po czasie zaczęło działać "samo z siebie." Raz jeszcze: NIE POLECAM, zamierzam zmienić dostawcę. -
~mon / 2016-12-13 21:18
Brak dalszej współpracy z winy Vecty.Próbują wymusić zapłatę ulgi a nie potrafią świadczyć usług tym bardziej iż posiadają instalację ,ale z własnej winy niedbałości i bałaganu nie dokączyli paru metrów przewodu .Ostrzegam problemy z przeniesieniem usług pod inny adres ZaletyTeraz zalety żadneWadyBardzo DUŻE wady.kożystam od czerwca . -
~jeszcze_klient / 2016-12-13 11:50
Vectra bez niczego ot tak sobie wszystkich klientów z dawnego Spray schowała za NATem. Straciłem publiczne IP i dostęp z internetu do routera/sieci domowej.Jeśli chodzi o personel. Kultura owszem tylko wiedzy brak.Na początku nie bardzo wiedzieli co to stałe publiczne IP. Jak już wytłumaczyłem że stałe/dynamiczne to ostatnia rzecz o jaką mi chodzi, to się okazało że w rozumieniu Vectry publiczne IP wcale publiczne nie jest.Czyli adres IP jest z puli adresów publicznych, ale wcale publiczny nie jest - nikt się z takim adresem nie połączy z internetu, bo całość schowana za NATem. Ja ich zrozumiałem oni chyba mnie nie bardzo. W zaparte szli, że nie mam publicznego w umowie i nie dadzą. Jak ich spytałem czy jest prywatne w umowie okazało się, że też nie ma. Czego nie masz w umowie to ci zmienić mogą jak im się podoba?Dodatkowym smaczkiem jest fakt że inny klient Vectry ma za dodatkowe 8PLN publiczne stałe IP mieszka gdzie indziej.Także jeśli ktokolwiek chciałby zmienić operatora na Vectrę niech się zastanowi dwa razy.Jak nie potrzebujecie jakiegokolwiek dostępu z zewnątrz do domowej sieci/routera lub gry/programy/praca tego nie wymaga i nie przeszkadza wam internet na poziomie publicznego hotspot'a, to jest ok. Zmiany dokonali po 10 latach(3 w Spray 7 w Vectra) bez żadnej informacji.Kupili Spray który działał bezawaryjnie (na naszym osiedlu) i zaczęli od takiej zmiany.Przez 7+ lat(http://satkurier.pl/news/46074/grupa-vectra-wlascicielem-98-spolki-spray.html) zero inwestycji w infrastrukturę sieci nawet na HFC nie przeszli ani routerów 1Gb nie postawili skoro ofertę o wyższe transfery poszerzyli - to co reklamują jest niedostępne VoD/prędkości powyżej 80Mb/s itd.Może rok temu EPG zaczęło działać poprawnie, ale chyba tylko dlatego, że im się coś spaliło w piwnicy i musieli wymienić. Dekoder PVR od około 4 lat ma 500MB przy kanałach HD to śmiech na sali + często nagrywa od połowy.Przerwy w dostępie bez uprzedzenia o jakichkolwiek pracach utrzymaniowych/modernizacyjnych. W pewnym momencie przestali informować - wcześniej to robili.O awariach prędzej się dowiedzieć można wchodząc na ich facebooka i czytając komentarze klientów niż od nich samych. 7 lat, dawny Spray Warszawa -
-
~Opinia22222 / 2016-12-11 10:43
Brak dostępu do internetu wyswietla sie co pare dni trzeba czekac ok 24 godzin zeby zniknął -
~marecki / 2016-12-11 00:09
Draństwo i tyle powiem . Umowa skończyła mi się rok temu samo sobie przedłużyli na kolejny rok i nie pozwalają zakonczyć -
~Wima / 2016-12-10 22:50
Biuro obsługi oszuści nic niewiedzą pierwsza umowa są odrazu a teraz czekam drugi tydzień na drugi dekoder umawiali się już trzy razy oczywiście między 11-14 Tak jagby klient tylko siedział w domu i wyłącznie płacił im faktury jak dla mnie banda myślący że są jedyni na rynku ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~yolly / 2016-12-07 19:42
Często są problemy od obiorem TV. W tej chwili brakuje 11 programów za które płacę: "brak dostępu" Niespodziankę w postaci braku jakiegokolwiek programu potrafią zrobić kilka razy w roku, m in.w Sylwestra(tak było w ubiegłym roku)!Po kilkanaście minut czekam aż ktoś odbierze, zareaguje i rozwiąże problem. W polityce firmy są sms-y upominające się o uregulowanie płatności w kwocie 9 zł, 14 zł, 22 zł itd. Kwoty nie są duże i większość płaci mimo braku zaległości, bo nie ma ochoty szukać rachunków, czekać godznę w Biurze Obsługi Klienta i udowadniać, że wszystko było opłacone. Znajoma wygrała sprawę w sądzie o rzekome zaległości i...otrzymała pismo, że jest im winna jeszcze 24 zł... Omijać szerokim łukiem! Szczerz radzę. ZaletyBrakWady NACIĄGACTWO!Dopiero za 20 miesięcy mogę się z nimi rozwieść -
~weresilo / 2016-12-07 19:30
Umowę podpisałam pod adresem wynajętego mieszkania.. Pan Vectra zapewniał że w razie przeprowadzki usługę będzie można zabrać ze sobą. W razie jednak braku możliwości dostarczenia sygnału pod nowym adresem będę mogła bez żadnych sankcji zrezygnować z winy operatora. Tym Pan Vectra mnie przekonał.Wyprowadziłam się po 5 mies. Pod nowym adresem nie było możliwości podłączenia usługi. Podałam więc adres Syna i tam również Vectra nie mogła się podłączyć z braku możliwości technicznych...Sprawdzali, odpisywali prawie przepraszali...więc wypowiedziałam umowę. Sprzęt schowałam do szuflady i zapomniałam o temacie...na krótko, ponieważ Vectra upomniała się o abonament i nie pozwolono na zerwanie umowy chyba że zapłacę karę w niemałej kwocie za zerwanie umowy. Nie przemawiały do nich punkty regulaminu, które stały po mojej stronie. Byli głusi i ślepi i bardzo pazerni. Nie wywiązali się z Umowy. Właśnie minęły 2 lata i kończę z nimi przygodę, którą przez cały ten czas za friko płaciłam. Niestety procedury zakończenia są dużo trudniejsze od procedury rozpoczęcia współpracy. Są nieuczciwi. Ich przedstawiciele są nie źle wyszkoleni do pozyskania klienta i potem znikają a Ty płacisz a firma rośnie! Zaletyszybki internetWadyObsługa klienta
Jakość techniczna
Usługa-fokcjakożystałam 5 mies....płaciłam 2 lata -
~ewa / 2016-12-05 13:24
Witam, zdecydowanie nie polecam!!!! ja już zakończyłam umowę z Vectrą i nigdy więcej nic z nimi nie podpiszę... W skrócie - Vectra - nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletybrak!!!!!! -
~AM / 2016-12-04 22:01
Internet chodzi jak szmata dosłownie ... nI wiec nie powiem .... z kablówki zabierają kanały kiedy chcą i jakie chcą dno dna ZaletyBrak zalet jakichkolwiekWadyDno i jeszcze raz dno4 miesiące korzustania mnie wykończyły -
~Ryszard Pet / 2016-12-01 22:05
Ogólnie nie jestem jakoś do nich źle nastawiony bo mam u nich kablówke na trochę powyzej stu kanałów i calkiem sprawnym netem. Cene mieli dobrą, więc pakiet wydawał się na plus. No ze nie ma duzych problemów z przerywaniem itp to tez nie mam co zmieniac ich na inna dostawce. -
-
~FlorianKes / 2016-11-29 19:02
Jestem klientem Vectry od jakiegoś roku, jednak nie mogę powiedzieć że nie jestem zadowolony z pakietu TV + internet. Wiadomo, że czasami zawsze pojawiają się jakieś małe problemy z internetem, jednak nie jest to nic wielkiego. Kontakt był ok, bo za często do nich nie pisałem, a rachunki zawsze na czas. Ogólnie według mnie Vectra to nie jest wcale tak złe miejsce.
-
~Norbert / 2016-11-28 13:11
Tragedia. Ich obsługa klienta jest do niczego. Niby przyjmują zlecenie, a na efekty prac trzeba czekać miesiącami. I problem z ich modemem nie może być podstawą do reklamacji. ZaletyżadnychWadywszystko2 lata -
~Julita / 2016-11-25 14:11
Jestem klientką Vectry już od ponad roku i naprawdę dziwią mnie te wszystkie negatywne opinie! Mam wykupiony pakiet: telewizja cyfrowa + internet + telefon stacjonarny. Wszystko działa bez zarzutu. Są czasem jakieś drobne problemy z Internetem, ale trwa to zaledwie chwilę i mogę swobodnie surfować po sieci. Telewizja też działa bez zarzutu, szeroki wybór kanałów. Nie miałam okazji kontaktować się z obsługą klienta, więc nie mogę się wypowiedzieć, czy konsultanci są pomocni. Swoją ocenę obslugi klienta wystawiam wyłącznie na podstawie spotkania w Punkcie Obsługi podczas podpisywania umowy.
Co więcej firma uprzedza drogą mailową o przerwach w dostawie tv czy internetu (z reguły te przerwy występują w godzinach nocnych).
Faktury są przesyłane terminowo, dogodny okres na dokonanie wpłaty. Nigdy mi się nie zdarzyło, aby w fakturze był błąd lub źle naliczona kwota.
Póki co jestem zadowolona z usług Vectry. (Są o wiele lepsi niż Cyfrowy P., z którym miałam baaardzo duże problemy przy rozwiązaniu umowy)Zaletyusługi godne polecenia, wszystko działa jak należy, dbanie o klienta.WadyJedyną wadą, którą mogę śmiało wpisać, to telefony od konsultantów, którzy chcą wcisnąć jakiś "lepszy" pakiet. Na szczęście w przeciagu roku miałam tylko dwa takie telefony.Ponad rok -
~ja / 2016-11-23 10:53
Uwaga na vectrę
jeśli składasz zawiadomienie o usterce to tylko wyłącznie rób to drogą e.mail lub na piśmie !!!!!!
musisz mieć dowód i to na piśmie,vectra nagrywa tylko wyłącznie dla własnych celów.W drodze sporów nie udowodnisz że składałeś reklamację!!!!!!!!!!!!!!!
U mnie tv nie było ponad 2 miesiące ,na piśmie bezczelnie napisali mi ,że żadnej reklamacji nie składałem.Składałam 3 krotnie,ale zawsze telefonicznie.Mimo iż tv nie mam przez 2 miesiące muszę płacić tym złodziejom .
Odstąpiłem od umowy,nie będę zadawał się z tą bandą oszustów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletybrakWadyoszukiwanie klientów
słaby zasięg,przerwy w nadawaniu
wolny internet-ścina
brak serwisantów do usunięcia awariitv,internet
strona 178 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- nastepna »