strona 177 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- nastepna »
-
~Marzena / 2016-10-12 14:41
Witam. Nigdy nie spodziewałam się, że będę zmuszona do wystawiania niekorzystnych opinii w internecie. Niestety niebywała arogancja i buta z jaką spotkałam się ze strony firmy Vectra zmusza mnie do wysmarowania owej uwagi. Zostałam oszukana na niecałe 10 zł. Coś mi obiecano (co ważne, inicjatywa wyszła ze strony przedstawiciela tej firmy), ale tego nie ma. Suma kompletnie nie ma znaczenia. Chodzi o sposób w jaki ta firma postępuje. To było zwykłe oszustwo. Ta firma prezentuje zachowania, które nie mieszczą się w ramach przyzwoitości, dobrego smaku, czy moralności. Ja nie zbiednieję, ale niesmak pozostanie. Porażające jak nisko można upaść dla 10 zł. Prymitywna firma. Przestrzegam przed tymi oszustami. -
-
~Franz / 2016-10-11 20:09
Jednym słowem żałuje że mam w tej sieci Master był o wiele lepszy -
~bumbe / 2016-10-11 15:43
Banda złodziei i oszustów, co tu więcej pisać. Mają ogromny burdel w systemie i za to płaci i na tym traci klient. Żałuję, że nie wziąłem sobie do serca tych wszystkich opinii przez podpisywaniem umowy. Nie popełniajcie tego błędu. -
~Wpieniony użytkownik / 2016-10-11 09:19
Vectra = kłamstwo i złodziejstwo. Mówią jedno, robią drugie. Aby zachęcić do podpisania/zawarcia umowy obiecują jakieś korzystne warunki, a po podpisaniu umowy, okazuje się, że są to warunki indywidualne, które nie zostały wprowadzone do ich systemu i teraz obowiązują warunki ogólne (gdyż nie ma żadnej adnotacji w systemie), które oczywiście nie uwzględniają ustaleń indywidualnych. Czyli nie ma tego co być powinno. W tym przypadku chodzi o pakiet promocyjny który jest tylko na jednym telewizorze, a miał być na dwóch. Dodam, że pakiet promocyjny był na dwóch przez jakiś czas, ale z niewiadomych przyczyn wyparował (wszystko było OK przez jakieś kilka miesięcy i nagle "pyk", nie ma). Takie to są śmiecie. Wszystko było zgodnie z ustaleniami w momencie kiedy był u mnie monter. Podłączył, pokazał, zademonstrował. Jest OK. Ale mija kilkanaście tygodni i nie ma. Zaznaczam, że nie ma nic na ten temat w umowie. Ani tego, że pakiet ma być odłączony z jednego z telewizorów po pewnym czasie, ani tego, że powinien on być. To były ustalenia indywidualne, a ja oczywiście otrzymałem warunki ogólne i naiwnie wierzyłem, że skoro coś się słownie ustaliło podczas rozmowy telefonicznej, to tak będzie. Zostałem wychowany na podstawie pewnych wartości. Dla mnie słowo mówione jest tak samo wiążące jak pisane. Jeśli coś ustalam, lub komuś coś obiecuję, to się tego trzymam. Tak wypada. Tak mówi kodeks moralny. Ale jak widać dla firmy Vectra ważniejsze jest oszukiwanie, kłamstwo i prostactwo. Porażające, że tak wielka firma postępuje w taki sposób. Co gorsza, niebywale żałosne jest to, że to kłamstwo nie ma dla nich szczególnie wymiernych korzyści (odłączyli na jednym z telewizorów pakiet, który kosztuje niecałe 10 zł, ale i tak muszę to płacić, bo obowiązuje on an drugim telewizorze, zatem cały ich zysk, to taki, że nie emitują omawianego pakietu na drugim TV). Dno. Lepiej zrazić do siebie klienta, oszukać go, ale ważne, że choć odrobinę zaoszczędzą. Ach, ależ się udało! Ale jesteśmy cwani! Mamy go! Udało się oszukać kolejnego klienta! BRAWO Vectra. Tak trzymać!
Firma nie warta kupy gówna.WadyZłodzieje, ściemniacze, kłamcy. -
~Maniek / 2016-10-09 20:12
Mam Internet z telewizją jakieś 2 miesiące i nie pamiętam dnia , aby ten Internet chodził sensownie, technik po diagnozie powiedział żebym się cieszył że w ogóle chodzi, Polecam zgłosić wszystkim sprawę do UKE (urzędu komunikacji elektronicznej) po zgłoszeniu trochę srają w porty. ZaletybrakWadyNie można nazwać tej usługi nawet dnem, ona puka od spodu dna, ale nigdy tam się nie dostanie, odradzam z czystym sumieniem. -
~Dawid / 2016-10-08 23:34
Stała utrata pakietów w okolicach 15%, ping 150 z skokami do 300+. Modem kilka razy w ciągu dnia sam się restartuje. Dodatkowo niezłe jaja z szybkością 120 mb/s - szkoda, że po południu najczęściej w weekendy jak zapewne jest duże obciążenie szybkość spada nawet do 10... Próbowaliśmy zgłosić problem, początkowo przez telefon gadka "Proszę wyłączyć modem na 10 sekund i włączyć", wkońcu po którymś telefonie wysłali serwisantów, którzy w rozmowie ze mną sami zapytali czy mówiąc o pakietach mam na mysli ping ^>^ Po czym wkońcu docisnęli rjtki i stwierdzili, że muszą poinformować o tym kogoś innego - czekam do teraz prawie miesiąc. -
~tedevau / 2016-10-08 17:24
Stałe 100+ms w csie, los nie spada poniżej zera, zamiast 30 mb/s mam 100-500kb/s, na dodatek słabo poinformowana obsługa klienta w dodatku nie milła i chamska.
-
~Patryk / 2016-10-08 15:29
Obsługa totalna beznadzieja, awarie 24/7.
Internet najgorszy z możliwych. Żałuję, że tylko ten jest dostępny w moim rejonie.
Wprost mówiąc wyrzucenie pieniędzy w błoto było by lepsze.ZaletyBrak zalet.WadyInternet zamiast 50mb to 1mb, awarie 24/7, strata pieniędzy i nerwów a internetu i tak nie zobaczymy. -
-
~K. Kowalczyk / 2016-10-07 20:55
Zanim przejęli biall.net w Gdańsku na morenie miałem niezawodny symetryk 100/100 za 51zł/mies.
Teraz w teorii miałem mieć 150/30, za 70zł/m, w praktyce wychodzi ~50/2, do tego ping wieczorami na poziomie 200-1000ms. Pierwszy raz problemy zgłosiłem jakieś 3 tygodnie temu, od tego czasu tylko się pogarsza, więc poziom obslugi też świetny.ZaletybrakWadybrak uczciwej konkurencji, fatalna infrastruktura. -
~Marek / 2016-10-07 13:11
Witam ja już próbuję zlikwidować canal + selekt od 3 miesięcy i nic co płacę to płacę mimo wykonania tel. wysyłania fax. i wydzwaniania do nich to graniczy z cudem i dopiero po kilku telefonach z mojej strony ktoś się w końcu zainteresował się moim problemem a i tak nie wyłączyli canal +.. Płać ile wejdzie a twoje wnioski czy tel. mają głęboko w dupie... Zastanawiam się nad rezygnacją całkowitą z tego badziewia bo oni sami nie wiedzą kto , gdzie i kiedy !!!Napisałem wniosek w maju a teraz mamy październik i nic !!!! Totalna porażka !!!!!!! -
~anon / 2016-10-05 21:05
Najgorszy internet na świecie, kompletna beznadzieja, dostawcy traktują klienta jak idiotę blokując choćby zmianę kanału Wi-Fi czy też najprostsza możliwość zmiany SSID. Szczerze mówiąc jeśli miałbym wybrać nie chciałbym w ogóle mieć internetu niż mieć ten z vectry... 2 lata -
~Grzegorz / 2016-10-05 20:42
Niska cena przekłada się na brak internetu powinienem mieć teraz 50 mb a mam 3 nie wiem jakim cudem częste awarie i 0 pomocy Zaletyniska cenaWadysłaby internet
olewanie klienta
naciąganieSiemianowice -
~ismik / 2016-10-05 19:35
Wcześniej miałem innych dostawców ale się przeprowadziłem i za bardzo nie miałem wyboru. Do tej pory myślałem, że wszyscy dostawcy są podobni w jakości świadczenia usług. Korzystałem z usług TP, Orange i UPC - nie mogę o nich nic złego powiedzieć (mieszkam w Bydgoszczy). Jednak niestety trafiłem na Vectrę. W godzinach wieczornych praktycznie internet nie istnieje. WiFi nie istnieje, SmartTV nie łączy, na kompie po kabelku muli. Od miesiąca z nimi walczę i końca nie widać. Jestem załamany jak można tak nie liczyć się z klientem. Serdecznie odradzam - jak macie możliwość to wybierzcie innego operatora, czasami warto trochę dopłacić ale mieć normalne połączenie niż płacić za brak internetu i tracić czas i zdrowie na walkę z operatorem.. ZaletyNie widzę.WadyBrak internetu w godzinach wieczornych. Brak reakcji na zgłoszone problemy. Klienta mają w d...Bydgoszcz, korzystam od II 2015. Płacę 40 zł za brak internetu - w pakiecie. -
~TeXansKi / 2016-10-05 15:51
Najgorszy internet jaki w życiu miałem. Pakiety się gubią jak dzieci w lesie. Ping wysoki jak Mount Everest. Obsługa już lepsza jest w losowym monopolowym sklepie. A cena kosmiczna. ZaletyŻadnych zaletWadyVectra nie powinna istnieć gdyż robi sobie jaja chyba ze swoich klientów. -
~hive / 2016-10-05 15:32
Mam internet 100Mbps w Vectrze. Internet nie stabilny, często się rozłącza, pakiety się gubią, wysokie pingi. ODRADZAM KAŻDEMU! -
~dudus2010 / 2016-10-03 03:14
Bardzo zly internet i drogie ceny telewizji non stop rozlancza sie internet nie da sie nic zrobic bo po porostu nie dziala WadyInternet sie rozlancza po 10 razy dziennie rutery maja bardzo kiepskie z calego serca odradzam -
-
~Janusz z Poręby / 2016-10-01 19:51
Zakonczylem swoja współpracę z Vectrą i zgodnie z umową po wygasnieciu uslugi mialem 14 dni do oddania sprzetu (dekoder). Biuro Vectry w moim miescie jest czynne takze w sobote do 13 a to jedyny dzien kiedy mam czas i moge podejsc tam zeby oddac dekoder. Wydawaloby sie, ze nic prostszego zaniesc dekoder odebrac potwierdzenie oddania zeby nie zostala nałożona kara 120 zl, lub 60 zl za zwłokę w przypadku spóźnienia. Okazuje sie, ze nie moge oddac dekodera bo....firma ktora sprzedaje internet ...nie ma internetu w swoim biurze w przedstawicielstwie w calkiem sporym miescie i pracownik nie moze zarejestrowac zwrotu sprzetu w systemie i w konsekwencji wystawic mi pokwitowania. Zamiast tego uslyszalem dobrą rade, zeby przyjsc w nastepna sobote bo przeciez jeszcze mam troche czasu. W zwiazku z tym musze planowany wyjazd w nastepna sobote przelozyc na inny termin, zeby biuro Vectry laskawie przyjelo moj sprzęt. Do tego po wypowiedzeniu umowy dostalem bodajze z 5 telefonow od pracownikow Vectry z pytanie czy to juz jest ostateczna decyzja, co moim zdaniem swiadczy o koszmarnym bałaganie w tej firmie. Zywa kpina z klienta, nie polecam i radze omijac szerokim łukiem. -
~tad / 2016-09-30 20:07
Unikaj Vectry jak ognia rozwiązałem umowę na świadczenie usług w kwietniu ponieważ się przeprowadziłem do Gdańska a do dziś dostaję ponaglenia do zapłaty
Z powodu niedotrzymania terminu platnosci nastapi blokada uslug. Wzywamy do uregulowania naleznosci w kwocie 138.45 zl. Szczegoly https://ebok.vectra.pl/ oczywiście pisze do ebok już 4 razy razem ze zdjęciem rozwiązania umowy z podpisem pracownika vectry i co i nic następne ponaglenie.Na nie szczęście w Gdańsku również podpisałem umowę z nimi ponieważ przejęli poprzedniego operatora ale już to naprawiłem złożyłem wypowiedzenie .
. -
~Jack / 2016-09-30 19:59
Kanały TV jak w każdym pakiecie u konkurencji. Cena korzystania z pakietu TV zbyt za wysoka. Lepiej wypadają inni. Obsługa klienta nie jest zorientowana w tym co chcą sprzedać - ważne aby klient kupił. Dobrze ze można odstąpić od umowy bo przetestowaniu np. Internetu ręce opadają. Dno !!!! ZaletyChwilowo brak.WadyDrogi internet. Jakość kanałów TV HD taka sobie. Częste konserwacje powodujące wyłącznie dostępu do TV.12 lat i chyba to już ostatni rok. Tracę wiarę i cierpliwość -
~bigos / 2016-09-30 19:23
To firma rozbójnicza, ostrzegam! Jeżeli tesknisz za sporami sadowymi, podpisuj z nimi umowę. Ja podpisałem standardów na dwa lata. Dokładnie po roku zadzwonili I niewinnie zaproponowali czy chce mieć szybszy internet za skromna dopłata 10 zł brutto, co będzie doliczane do bieżących rachunków. Oczywista oczywistoscia jest to, że polepszenie usługi za wynagrodzeniem odbywa się w ramach trwającej umowy. Kiedy po upływie kolejnego roku wypowiedzialem umowę zawarta dwa lata wcześniej, dostałem wezwanie do zapłaty kwoty kary w wysokości 1550 zł za zerwanie umowy przed upływem terminu. Okazało się, że tamta rozmowa sprowadzajaca się do pytania: "czy chce niec szybszy internet za dopłatą 10 zl" było zawarciem umowy na kolejne dwa lata. Oczywiście nie zapłaciłem, non stop przychodzą monity,ostateczne I przedsadowe wezwania do zapłaty aż w końcu dowiedziałem się, że mój dług sprzedali jakiejś firmie windykacyjne. Złożyłem skargę do UOKiK I czekam na rozwój wypadków. Ten operator ograł mnie jak szuler na bazarze w trzy karty. Pamiętaj, NIE PODPISUJ z nimi umowy!!! Oni mają cały paliet "narzędzi biznesowych" na takich jak Ty, byke tylko wyłudzić pieniądze I za wszelką cenę utrzymać Cię przy sobie jak psa na łańcuchu. Wymyśla na Ciebie coś innego, pamietaj! WadyOszukują ludzi
strona 177 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- nastepna »