Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hajmon89 / 2017-01-05 14:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet 100mb z vectry brałem w styczniu 2016 roku (moje miasto Radomsko, vectra weszła tu jakieś 2 lata temu) i muszę powiedzieć, że do 31 grudnia 2016 roku internet nie działał mi może kilka godzin maks. Natomiast od nowego roku nie działa nic, strony się nie ładują, pobierać nic się nie da ogólnie lipa, o ile z rana jeszcze da się wejść na jakąś strone/maila nie czekając 10 min to popoludniu/wieczorem jest tragedia... Od nowego roku 2017 się wszystko zepsuło. Prędkości sprawdzałęm przez stronę speedtest.net i wcześniej zawsze miałem 90+ mb i 10 wysyłanie(i wyszukiwało mi z województwa Łódzkiego-gdzie mieszkam) to teraz nawet ta strona się nie ładuje, a jak już to z mazowieckiego lub zachodniopomorskiego. Co jest grane ? teraz mam przez ten rok płacić za coś co nie działa? a może nawaliliście na koniec roku tylu klientów , że łącze nie wyrabia i przerzucacie mnie na jakieś "wolne serwery" z innych województw. :((
  • ~Łukasz / 2017-01-03 18:22
    W umowie mam pobieranie 150mbps a sprawdzając na stronie np. speedtest.net mam 20-30 w polotach do 60. Awarię zgłaszałem przynajmniej 10 razy. Kontaktowałem się z nimi telefonicznie i poprzez ich fanpage. Za każdym razem pytają mnie o rzeczy typu: "czy zrestartował pan modem?, Czy modem jest bezpośrednio podłączony do komputera czy korzysta pan z sieci wi-fi?, Opłacił pan fakturę? etc". Wysyłają zlecenie, przychodzi do mnie technik który kompletnie się nie zna na tym co robi, wymienia mi modem a problem na nowo się pojawia.
    ZaletyBrak
    Internet mam od kilku lat (przynajmniej 3) i od samego początku nie polecam.
  • ~rombario / 2017-01-02 22:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalny syf mają taki bałagan w rachubach ciągle wysyłają upomnienia do zapłaty i za każdym razem muszę im pokazać dowód wpłaty co chwila mają awarię,i dlatego zrezygnowałem,nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyDulll
    od poczatku powstania
  • ~Cuba / 2016-12-30 17:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Odradzam wszystkim internet w Vectrze. Raz działa raz nie działa, rachunki notorycznie wysyłane pod koniec terminu płatności. Częste zaniki sygnału (zdarza się że nie ma neta przez kilka godzin) albo spadek prędkości i to tak że można zapomnieć o przeglądaniu bardziej wymagających stron (najlepiej bez zdjęć - o youtube nie wspomnę).
    Ale największa porażka to wypowiedzenie umowy. Podają nr faksu (tak faksu) tylko że nie można go im wysłać (jest sygnał ale brak zgłoszenia urządzenia odbiorczego). Biuro lokalne oczywiście zamknięte (jedna osoba i oczywiście w godzinach pracy zamkniete). Naprawdę nie polecam. Jeżeli ktoś się zastanawia nad wyborem ich oferty to jeżeli ceni swoje nerwy i pieniądze to niech zapomni o takiej firmie jak VECTRA.
    3 lata
  • ~Steff / 2016-12-30 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jest jakas masakra ,najgorsza telewizja kablowa jaka znam. Rodzice zalozyli te telewizje i sie męczyli z tym syfem przez dwa lata. Mianowicie byly braki w dostawie miedzi innymi np.w tamtym roku w sylwestra odcieli wszystko i serwisu nie bylo przez dwa dni bo wszyscy leczyli kaca ... Potem na wielkanoc , braki byly tak czeste i obsluga klijeta tak bolesna ze rodzice zdecydowali sie zrezygnowac .koniec umowy wypadl na 31 grudnia tego roku . I co ?! Przyszedl pan monter juz 30 z samego rana odciol im kontakt na swiat TV-TEL-INTERNET i sobie poszedl nawet nie pukajac do drzwi . A zaplacone bylo do konca grudnia. Kiedy oni dorosna do Europynie mozna bylo odciac po nowym roku ? jak tak mozna sie pytam . Wiec wszystkich co chca miec jakas kablowke przestrzegam ,bo mozna zeby zjesc z nerwow ,taka tam maja polityke i obsluge klijeta ze wola o pomste....
    Zaletybrak
    Wadyserwis . obsluga klijeta , polityka firmy, przerwy w nadawaniu .
  • ~Matiqu / 2016-12-28 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wysoki ping (4k) to troche duzo... Nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    Najgorsze co widzialem
  • ~obiektywny / 2016-12-28 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Takie dno jakie świadczy ta firma to jest niepojęte. Internet słabizna, telewizja to samo. Dbałość o stałego klienta żadna. Jak już raz zapłacisz to płacisz to samo za dużo mniej jak inni. Do końca umowy i żegnam. Szkoda kasy na tak słabe ofertę. Inni za tą cenę dają wiecej i jakosc też jest lepsza. Obsługa z Gdańska to żenada. Nie jest w stanie zaproponowąć nic sensownego. Nie wiem czy ktoś z szefostwa ocenia te nagrywane rozmowy, raczej nie bo dawno wyciagnęli by wnioski. Pozdrawiam i życze coraz mniej chetnych. Już stadami ludzie od Was odchodzą.
    Zaletyżadnych
    WadyBrak jakiejkolwiek dbałości o stałego odbiorcę.
    Nie polecam
  • ~Krystix / 2016-12-27 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet jest po prostu beznadziejny takiego oszustwa dawno nie widziałem miałem mieć 100mb/s a mam jakieś marne deadzieścia a czasem 10 a jak jest 40 to alleluja
  • ~Ilonagan88 / 2016-12-24 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, mam pakiet internet + telewizja, dodatkowo dołączyli mi pakiet abonamentowy na telefon, w ogole o tym nie informujac, w dodatku nie na tego nigdzie w głównych oplatach w umowie, nawet nie raczyli poinformować o fakcie, ze w ciagu dwoch miesięcy mozna z tego zrezygnować, uwazac więc na nich to naciagacze, obsluga telefonoczna bez komentarza, a internet niby 100 mb a dziala jak co najmniej 40,w dodatku sie scina i zasięg sie przerywa, zdecydowanie odradzam
  • ~Dorota / 2016-12-21 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED VECTRĄ!!!!!! Od miesiąca mam umowę na 100 Mb i rachunek za taką usługę. Od 2 tygodni zaczęłam się upominać o realizację jak w umowie ponieważ prędkość waha się od 0,7 do 1,2 . Totalna niemoc , lokalnego technika , który miał sprawdzić co trzeb , gdzie trzeba i zadzwonić nie ma od tygodnia , obsługa klienta wytresowana w przekazywaniu gładkich odpowiedzi ogranicza się do owych. Nie ukrywam , że szlag mnie trafia , bo bywają sytuacje kiedy nie mogę wysłać przelewu czy maila i czuję się bezradna w konfrontacji z ludzmi Vectry.
  • ~amicusveritas / 2016-12-20 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludziska - rzetelnie przestrzegam Was, przed tym toto co vectra sie nazywa... oto pierwszy z brzegu przyklad - Dzis przyszlo pismo, ze za zerwanie warunkow umowy promocyjnej... 199,53 - co to za jaja? Ja nic nie zrywalem. A po jaka cholere mi jakies dodatkowe, zupelnie zbedne uslugi, z ktorych moge BEZPLATNIE ZREZYGNOWAC - JAK ZOSTALEM POINFORMOWANY, jakies antywirusy, czy inne zabezpieczenia, grom nawet wie, bo akurat mi to kolo wacka lata. Prawdopodobnie uzywam komputera dluzej, niz wy macie lat zycia, a i internetu podobnie. Krotko - grabicie sobie - wszedzie gdzie sie da - powiadomie o tym idiotyzmie, ze czlowiek chcial odciazyc ich od sprawowania dodatkowych uslug - TO ONI MU KARE WPIE LILI - JAJA JAK BERETY !!!
    Jezeli nie cofniecie tej idiotycznej decyzji, to z utesknieniem oczekujac terminu rozwiazania umowy - BEDE WAM SZKODZIL NA WSZELKIE SPOSOBY.
    Nawem nie pozdrawiam swiatecznie, bo ciezko znizyc sie do takiego idiotyzmu.
    Zaletyzadnych
    Wadywydumane, idiotyczne, horendalnie wysokie dodatkowe oplaty i KARY, za cos co jest bezplatne, niby nie mozna zrezygnowac z bezplatnej promocji - glupszej argumentacji nie slyszalem
    - denko chodzi, transfer mial byc 50, a byl 1,8 Mb/s - NA KABLU, zeby zaraz nie wyskoczyli, ze wifi
    o dwa miesiace za dlugo
  • ~robert / 2016-12-19 20:08
    oszusci wylaczyli mi adres ip i muwia ze nie moga mi dostarczac internetu nieroby jedne na tele do nich wydalem troszke ale mi to zwruca i za przylacze za ktore zaplacilem 400 zl tez mi oddadza bo nie ja zerwalem umowe a do warszawy wyslalem skarge i nic to nie dalo nie ufajcie tej firmie
  • ~Antek / 2016-12-18 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Mowilem tacie zeby nie bral tego gówna bo ludzie mówia że nie warto. I masz. średnia predkosc internetu w ostatnich dniach ponizej 1mb.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    Korzystam około pół roku
  • ~Magda / 2016-12-16 23:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Pani pracujaca w punkcie sprzedaży niekompetentna. Nie posiada podstawowych wiadomości na temat wniosków dostępnych w strefie Klienta oraz mozliwości rezygnacji z pakietu przez internet.
    Usługodawca pół roku po podpisaniu umowy wprowadza ją w zycie, a w kolejnych miesiacach nalicza pakiety, na które klient nie wyraził zgody.
    Konsultanci nie zorientowani odnośnie zczegółów zawartej umowy.
  • ~Aga Plaza / 2016-12-16 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy , żenada , usługi internetu świadczą na poziomie Afryki a nie kraju europejskiego , często brak internetu , dział techniczny tez bardzo słaby .
    ZaletyBrak
    WadyTylko same wady
  • ~Maciej / 2016-12-14 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Z czystym sumieniem nie można polecać usług Vectry. Oszusci, żądają zapłaty za usługę, której nie zamawialiśmy...:/, napisaliśmy reklamacje na zamowiona usługe (w skrocie ze przedmiotem zamowienia jest internet 100mb a nie tel. stacjonarny,ktorego nie mam podlaczonego :/ W związku, iż rozmowa była rejestrowana,tak powiedział konsulrant, stwierdzilismy, ze rozpatrza rekl. pozytywnie. odpowiadają, że takiej rozmowy nie ma...żenada, ponownie piszemy reklamacje...zwrotnie otrzymujemy odpowiedz,że( vectra) nie ma obowiazku udostępninia nagrań rozmów telefonicznych(chodziło o nasz przypadek, aby odsluchac wspolnie rozmowe w jakims odziale vectry...aby wskazac że handlowiec nie informowal mnie o jakims telefonie...:/ za który doliczaja sobie 30 zl do faktury kpina, obłuda...z daleka od takiej firmy...
    ZaletyZadnych
    WadyBrak rzetelnej obslugi klienta,
  • ~nvm / 2016-12-14 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Często strasznie muli.
    Często wczytują się strony, a filmy nie. (komputer ze średniej półki cenowej, podkręcone I5, Radeon R9 380 itd.)
    Często mogę wchodzić na strony, ale już pobieranie np. torrentów nie działa (seedy są).
    Czasami działają tylko strony, które wcześniej odwiedziłem. Załadowanie czegoś innego (nawet wyników wyszukiwania google) jest niemożliwe.
    Czasami rozłącza całkowicie na pół godziny lub dłużej.
    W/w problemy zdarzają się PRZYNAJMNIEJ raz w miesiącu i trwają kilka dni. Rzadko zdarza się, żeby wystąpił więcej niż jeden z tych problemów jednocześnie. Jestem niezadowolony i nie polecam. Raz miałem też tak, że nie działała przeglądarka, nie mogłem zalogować się do gry, ale TeamSpeak (komunikator głosowy) działał bez problemu. Wtedy kolega coś mi tam powysyłał, zrobiłem według jego instrukcji i przez pewien czas problemów nie było, no ale do ku*wy nędzy nie jestem informatykiem. Umowa podpisana, opłacona, więc ma działać, a nie mam grzebać co jest nie tak. Oczywiście u nich problemów nigdy żadnych nie ma, zawsze niby u mnie. Tak samo u moich znajomych, którzy tak samo narzekają i rezygnują, więc widać że obsługa ma w dupie. Dodatkowo jednemu koledze powiedzieli, że nie może mieć szybszego internetu, mimo że ja mieszkam w bloku w tej samej spółdzielni (wszystko remontowane przez te same firmy w tym samym czasie na tych samych materiałach) i mam szybszy. Obaj mamy łącze kablowe. Ostatnia przygoda z obsługą klienta jest po prostu absurdalnie żałosna. Nie działa telewizja. Telefon do Vectry z pytaniem co jest grane. Pani usłyszała, że odkąd monter przyszedł i założył dekoder NIC nie było przy nim ruszane, jedynie kurz wycierany z wierzchu. Pani wyskoczyła z tekstem, że może karta w dekoderze jest włożona odwrotnie... Rozumiem, że monter włożył ją źle, a oglądane kilka miesięcy programy to halucynacje z niedożywienia. Po czasie zaczęło działać "samo z siebie." Raz jeszcze: NIE POLECAM, zamierzam zmienić dostawcę.
  • ~mon / 2016-12-13 21:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak dalszej współpracy z winy Vecty.Próbują wymusić zapłatę ulgi a nie potrafią świadczyć usług tym bardziej iż posiadają instalację ,ale z własnej winy niedbałości i bałaganu nie dokączyli paru metrów przewodu .Ostrzegam problemy z przeniesieniem usług pod inny adres
    ZaletyTeraz zalety żadne
    WadyBardzo DUŻE wady.
    kożystam od czerwca .
  • ~jeszcze_klient / 2016-12-13 11:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Vectra bez niczego ot tak sobie wszystkich klientów z dawnego Spray schowała za NATem. Straciłem publiczne IP i dostęp z internetu do routera/sieci domowej.Jeśli chodzi o personel. Kultura owszem tylko wiedzy brak.Na początku nie bardzo wiedzieli co to stałe publiczne IP. Jak już wytłumaczyłem że stałe/dynamiczne to ostatnia rzecz o jaką mi chodzi, to się okazało że w rozumieniu Vectry publiczne IP wcale publiczne nie jest.Czyli adres IP jest z puli adresów publicznych, ale wcale publiczny nie jest - nikt się z takim adresem nie połączy z internetu, bo całość schowana za NATem. Ja ich zrozumiałem oni chyba mnie nie bardzo. W zaparte szli, że nie mam publicznego w umowie i nie dadzą. Jak ich spytałem czy jest prywatne w umowie okazało się, że też nie ma. Czego nie masz w umowie to ci zmienić mogą jak im się podoba?Dodatkowym smaczkiem jest fakt że inny klient Vectry ma za dodatkowe 8PLN publiczne stałe IP mieszka gdzie indziej.Także jeśli ktokolwiek chciałby zmienić operatora na Vectrę niech się zastanowi dwa razy.Jak nie potrzebujecie jakiegokolwiek dostępu z zewnątrz do domowej sieci/routera lub gry/programy/praca tego nie wymaga i nie przeszkadza wam internet na poziomie publicznego hotspot'a, to jest ok. Zmiany dokonali po 10 latach(3 w Spray 7 w Vectra) bez żadnej informacji.Kupili Spray który działał bezawaryjnie (na naszym osiedlu) i zaczęli od takiej zmiany.Przez 7+ lat(http://satkurier.pl/news/46074/grupa-vectra-wlascicielem-98-spolki-spray.html) zero inwestycji w infrastrukturę sieci nawet na HFC nie przeszli ani routerów 1Gb nie postawili skoro ofertę o wyższe transfery poszerzyli - to co reklamują jest niedostępne VoD/prędkości powyżej 80Mb/s itd.Może rok temu EPG zaczęło działać poprawnie, ale chyba tylko dlatego, że im się coś spaliło w piwnicy i musieli wymienić. Dekoder PVR od około 4 lat ma 500MB przy kanałach HD to śmiech na sali + często nagrywa od połowy.Przerwy w dostępie bez uprzedzenia o jakichkolwiek pracach utrzymaniowych/modernizacyjnych. W pewnym momencie przestali informować - wcześniej to robili.O awariach prędzej się dowiedzieć można wchodząc na ich facebooka i czytając komentarze klientów niż od nich samych.
    7 lat, dawny Spray Warszawa
  • ~Opinia22222 / 2016-12-11 10:43
    Ocena: 3.50 / 5
    Brak dostępu do internetu wyswietla sie co pare dni trzeba czekac ok 24 godzin zeby zniknął
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016