Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4551 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Konrad / 2017-04-26 15:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam , więcej razy nie ma internetu niż jest . Daję 0/10
    WadyWiele razy brak internetu :) nie polecam
  • ~PK / 2017-04-24 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzeżenie dla każdego potencjalnego chętnego na usługi Vectra.
    Jeżeli zależy ci chociaż na minimalnym poziomie obsługi klienta przwyższający chociaż trochę customer service w San Escobar to radzę 100 razy przemyśleć wybór tego operatora. Tysiące podobnych wpisów na FB i tym forum na pewno potwierdzi moje spostrzeżenia.
    Kontakt do centrum obsługi : jak dzwonisz w sprawie zakupu oferty - odbierają po pierwszym dzwonku, baaardzo miliKiedy dzwonisz w sprawie pomocy technicznej - mogiła, nikogo nie interesujesz. Ostanio próbowałem przez godzinę!!!!!!! Najpierw 20 min, potem telefon do "sekcji spredażowej", oczywiście przełączyli do wsparcia technicznego z komunikatem że na pewno odbiorą, ale mają akurat "przejściowe wzmożony ruch" , ta jasne w poprzedńich 3 próbach kontaktu w ostatnim półroczu zawsze mówili to samo, mimo że dzwoniłem nie w sprawie awarii a ustawień. No więc chciałem sprawdzić na ile są odporni na dzwoniące telefony (mimo że chyba ich nie słyszą), kurdę są dobrzy ja wymiękłem po 40 minutach mimo ze mam taryfe bez limitu. Nawet szef zmiany w sekcji sprzedażowej nie miał osobistej odwago porozmawiać ze mną i kazał pracownicy mnie pogonić i przełączyć dalej.
    Podsumowania - jeżeli zależy ci na uzyskaniu jakiejkolwiek pomocy po zapłaceniu furmanki siana za usługi nie licz na to , jeżeli myślisz że nigdy nie bedziesz tego potrzebował (mało prawdopodobne) bież Vectrę - na szczście niedługo kończy się umowa. Przed zmianą na innego na pewno najpierw sprawdzę możliwość komunukacji z pomocą techniczną do czego wszystkich zachęcam.
    Cosyć dugo kilka lat , pełen pakiet z hbo internetem +
  • ~andrzej / 2017-04-24 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię słuchasz muzyki 10 minut i szlag cie trafia.
  • ~Wiczus / 2017-04-22 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie. Nie ma ustalonej ilości przesyłu danych. Wymagany jest router vectry (który sam w sobie jest niskiej jakości sygnał nie przechodzi do pokoju piętro wyżej).
  • ~big78 / 2017-04-21 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno.
    Miałem u nich jakieś 15 aktywacji. Horror zaczął się po kilku miesiącach.
    Napier..... telefonem po kilkadziesiąt x w miesiącu z ofertami. Nic nie pomaga, mimo kilku wizyt w ich biurze.
    Dużo pomaga Truecaller i blokowanie numerów, ale dziady potrafią dzwonić z różnych numerów. 0 rozsądnej oferty dla biznesu.
    Zalety0 zalet, najgorszy, chamski marketing, z jakim miałem do czynienia. Jakość usług słabiutka.
  • ~Sebek / 2017-04-20 11:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam w Gdańsku z telewizji i internetu.Często nie ma internetu i żeby dodzwonić się w sprawie awarii czas oczekiwania na odebranie połączenia to ok. 30min. NIE POLECAM !!!!!!!!. A i uwaga na naciągaczy o podwyższenie prędkości o 50, której i tak nie czuć i nie widać w speedtescie.... NIE POLECAM.....!!!!!!!!!
    ZaletyTanio, ale nie warto !
  • ~X / 2017-04-20 09:20
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam od kilku lat i sobie chwalę - 100MBps w cenie 40zł. Awaryjność znikoma, zewnętrzny praktycznie stały adres IP. Jedyne na co trzeba uważać, to przed podpisaniem umowy ją przeczytać. Jest to oczywiste, ale w przypadku vectry należy o tym koniecznie pamiętać - w moim przypadku zdarzała się rozbieżność między ustaleniem telefonicznym a umową.
  • ~Nielubiący Vectry / 2017-04-19 18:17
    DNO totalne jeżeli chodzi o obsługę klienta i niezawodność
    ZaletyBRAK
  • ~adamcopernicus / 2017-04-18 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA:
    1. W przypadku kontynuacji umowy na kolejne 2 lata nadal trwaja w przekonaniu, ze sprzedali po cenie promocyjnej.
    2. W miedzyczasie dzwonia aby skorzystac z promocji i zwiekszyc przeplyw za dodatkowa oplata a krotko potem ten przeplyw/produkt jest w normalnej cenie za usluge. Gdy sie nie upomnisz bulisz za stare jak za nowe.
    3. W przypadku, gdy zmieniasz miejsce zamieszkania, a oni tam nie istnieja !!! nadal ponosisz "wine" i wymierzaja "kare" od kilkuset do 2 tysiecy zlotych.

    Gdyby zalozyc, ze punkty 1-2 mozna by bylo uznac za spryt, to punkt trzeci wyraznie godzi w prawa koncumenckie. Zmiana miejsca zamieszkania jest koniecznoscia nadrzedna ( w moim przypadku po 12 latach) i nie wolno obciazac klienta z powodu wlasnych niedomagan technicznych.
    Jutro bede o tym informowal powiatowego rzecznika praw konsumentow.

    pozdrawiam
  • ~Agatka K / 2017-04-14 11:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Jak coś nie dział to nie sposób skontaktować się z BOK, naprawy trwają i trwają, terminy narzucane w środku dnia- kiedy ludzie dorośli są zwykle w pracy.
    ZaletyBrak.
  • ~Dżoana / 2017-04-11 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam nikomu. mam 100Mb, które nigdy nie działało, ale od miesiąca przechodzi samo siebie. Non stop przerywa połączenia
    WadyWszystko..
  • ~Marzena / 2017-04-08 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby zyskać nowych Klientów, wprowadzają ludzi w błąd. Obiecują za Klienta rozwiązać umowę z jego dotychczasowym operatorem,po czym tego nie robią. Klient dowiaduje się o nierozwiązanej umowie od Komornika lub z zajęcia. Nikt nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek informacji o dokumentacji jaka została podpisana pomiędzy przedstawicielem a Klientem. . Przedstawiciel nie zostawia potwierdzenia przyjęcia kompletu dokumentów. Specjalnie wprowadzają Klienta w kłopoty. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Całkowicie odradzam nawiązania współpracy, szczególnie powierzenia załatwiania za Klienta jakichkolwiek spraw z obecnym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadySpecjalne wprowadzanie w błąd
    od 6 lat, za pośrednictwem przedstawiciela firmy
  • ~Magic / 2017-04-07 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity chaos i sprzeczne informacje od kinsultantòw. Obiecują oddzwaniac i nikt tego nie robi. Na proste pytania nie znają odpowiedzi. Calkowity Brak jednolitych standardòw. Nikomu nic sie nie chce. Przerzucają na innych konsultantow. Ekspresowo tylko przyjmą dane do umowy. Ciesze sie ze umowa nie weszla w zycie. Odradzam!
  • ~Daria / 2017-04-07 09:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Vectra jedyne co w tym dobre to cena . Internet raz jest raz Go nie ma , dodzwonić się można tylko na promocje a jak chce się zgłosić awarie to od dwóch dni nie można się dodzwonić . Jestem strasznie zniesmaczona tym jak się traktuje swoich klientów.
    WadySame wady tylko .
  • ~ktos / 2017-04-04 20:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Syf jeszcze raz syf z tego sie korzystac nie da! Mam 5 kresek zasiegu a mam wrazenie jakbym byl za 8 scianami , zrywa internet , jest wolny nie polecam!!!!
  • ~wi / 2017-04-02 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma jesli chodzi o imternet!! nawet już mnie nie dziwi kiedy przestaje on działać, ponieważ zdarza się to ciągle!! nie warto marnować pieniedzy na to
    Zaletynie ma
    Wadywszystko!! internet działa kiedy chce, czemu by nie!
    około 2 lata
  • ~Vectra ssie / 2017-04-02 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogie i cały czas urywa mi internet oraz telewizję.
    WadyWszystko
  • ~Revolution / 2017-03-31 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostępu od dwóch dni. Technik wyłączony telefon od wczoraj, numer oficjalny biura odrzuca połączenie. Infolinia to jakaś masakra dzwoniłem 4 razy aby połączyć się z działem technicznym naczekałem się po parę minut za każdym razem, oczywiście bez skuteczności za moją kasę. Bo liczy się każda minuta połączenie łączenie z 10 minutowym oczekiwaniem. Odradzam tego operatora
    ZaletyNie widzę żadnych zalet poza niską ceną, której i tak nie biorę pod uwagę bo internet nie działa.
    WadyBrak dostępu od dwóch dni.obsługa -1.
  • ~sneezy / 2017-03-30 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra jest nie poważna. Internet ledwo chodzi ciągle zwalnia a chwilami nie ma go wcale.
    Zaletyczasami działa.
    Wadyzazwyczaj pobieranie wynosi mniej niz 1mb/s, ciągle się rozłącza
  • ~Dorota / 2017-03-28 16:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Vectra bawi się w naciąganie klientów, na tak zwane haczyki. Technik na umowie zaznaczył ptaszkami, różne konfiguracje, w tym telefon i zaznaczył ze można zrezygnować z tej usługi, bez mojej wiedzy zaznaczył canal + i nie uprzedził, że do końca miesiąca należy zrezygnować. Ja zdecydowałam się na minimalne warunki bo chodzi o wysokość opłaty, a VECTRA bawi się w naciągaczy, i trzeba pomocy UOKiK






Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4551
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2553
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4768
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2646
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2047
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308