Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kasia / 2017-01-26 18:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam od roku w Bydgoszczy TV + Internet 100mb/s i jestem zadowolony nie miałem problemów
  • ~Andrzej / 2017-01-25 17:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem w dniu wczorajszym z interwencją w BOK we Wrocławiu.Pracownik biura zachował profesjonalnie i ze zrozumieniem.Chodziło o to,że dzień wcześniej monter VECTRY w sposób wredny i cichcem odciął mi sygnał telewizyjny (analogowe badziewie z 10 programami!!!)zabierając zarazem mój rozdzielacz sygnału,który nota bene był zakładany przez ówczesnego montera.Nie miałem jak poprowadzić w poprzek mieszkania kablówki przeto wprowadzone były dwa kable z rozgałęźnikiem do puszki VECTRA.Słowo, nie robiłem tego ja ale wspomniany monter jakoś tak 16-20 lat temu.Kable te były już przez administrację budynku wielokrotnie tynkowane i malowane,w czasie remontu klatki schodowej.I po mojej interwencji monter zamiast podejść do mnie zaczął przez telefon mnie strofować, czyniąc się ważniejszym niż Prezes Firmy.Zignorowałem tego gościa i zmuszony koniecznością zlutowałem i z ekranowałem te dwa kable na klatce a ich drugi koniec podłączyłem do anteny radiowej,takiej okrągłej na zewnątrz.Oczywiście w drugim pokoju.Włączyłem w tym pierwszym pokoju programowanie automatyczne w tv smart i wielki szok!Telewizorek zapisał 34 programy cyfrowe,a w tym nadawane w jakości HD!Obraz żyleta,dźwięk żyleta a kolory bajka!!!!!I co najważniejsze za darmo!!! A tym mądralom z VECTRY płaciłem co prawda nie dużo a podawany sygnał analogowy na 10 programów był klasycznym badziewiem!A mój szok jest tym bardziej wielki bo na zaledwie okrągłym dipolu radiowy taka wielość kanałów i to superowych.I tylko dzięki butnemu i wyniosłemu zachowaniu się montera VECTRY osiągnąłem to co powinno być naturalnym przy posiadaniu odbiorników wysokiej klasy,przewyższających badziewie podawane przez VECTRĘ! I doskonale sprawdziło się staropolskie przysłowie, że nie ma tego złego coby na dobre nie wyszło.Dodam jedynie,że w lutym planowałem podpisać z Vectrą umowę na internet ponieważ kończy mi się u obecnego operatora.Ale po tej akcji z kablówką to takiego operatora trzeba omijać dużym łukiem.Już pokazał na co go stać.
    Zaletynie ma!
    Wadysygnał telewizyjny kablowy marny!Wezwany w ubiegłym roku serwisant Toshiba już na dzień dobry powiedział,zabierz pan tą kablówkę bo ona nadaje się do Rubina a nie tej klasy telewizora ,coś pan sobie kupił!
    coś jakoś tak 20-22 lata!
  • ~kłebek / 2017-01-25 02:49
    Ocena: 4.50 / 5
    A Ja tam zadowolony jestem mam 50 mb śmiga awarii brak ( sporadyczne wypadki na palcach jednej ręki liczyć ) z fakturami mieli kombinacje fakt bo im najlepiej to przelewem a nie z papierem się uganiać to kosztuje...a jest możliwość wykluczenia z obiegu tej metody :) w sumie nie dziwnie się po co KOSZTA... / I PIPAŁA ! /
    PS:NAJLEPSZY PREZENT VECTRY ZMIANA REGULAMINU W STRUKTURACH FIRMY I CO ZA TYM IDZIE NASZYCH PODPISANYCH UMÓW :) JA NIE PRZYJOŁEM REGULAMINU I ZERWAŁEM UMOWE MAM PRAWO BEZ ZADNYCH ZOBOWIĄZAŃ WOBEC DOSTAWCY :p POCZYM ZAWIĄZAŁEM ODRAZUU NOWA UMOWE Z NIMI NA LEPSZYCH WARUNKACH Z 20 MB/S NA 50 MB/S I 10 ZŁ TANIEJ TAKA SOBIE PROMO WYMYSLILI BRAWO ONI !
    Pozdrawiam czuwających i zorientowanych :)
    Zaletydziała
    WadySŁABY SZKIELET MAX 50 MB/S
    (dane z 01.05.2016)
    6 LAT
  • ~pawulon / 2017-01-24 09:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra - oszuści i naciągacze! Przeprowadzalem się chacialem przeniesc uslugi. Okazalo sie ze w tym miejscu nie ma polaczenia. konsultant mi powiedzial ze mam bezterminowo juz umowe, skonczyl sie okres umowny i moge zrezygnowac z zachowaniem okresu umownego. Wyslalem rezygnacje 28ego e-mailem i listem. Przyszo kolejne wezwanie do zaplaty. Znow zadzwonilem na infolinie - powiedziano mi ze listonosz przyniosl 2-go rezygnacje w formie papierowej, dla tego jeszcze za jeden miesiac musze zaplacic. Zaplacilem trudno. W nastepnym miesiacu suprice! wezwanie do zaplaty kary za przedwczesne odstąpienie od umowy. Super, extra, pieknie w bambuko robicie ludzi! A pisalem, ze w lipcu znow wracam do Warszawy i chetnie bym korzystal dalej z waszych uslug. Po takim potraktowaniu nie ma mowy! Skutecznie każdemu bedę odradzał! Krętacze oszusci - nie uczciwa firma!
    Wadyrozwiązanie umowy to katorga
  • ~Wioleta / 2017-01-22 20:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Z samych usług świadczonych przez Vectrę tzn. internet byłam nawet zadowolona. Jednakże bardzo wiele do życzenia pozostawiają inne kwestie takie jak rozwiązywanie umowy, czy nawet faktury. W trakcie jej trwania sami zmienili sobie dzień wysyłania faktur. Zawsze otrzymywałam je do 10 z terminem zapłaty do 20 tego, aż nagle im się pomyliło i zrobili na odwrót po czym wystąpiły noty odsetkowe, gdyż nie zauważyłam zmiany. wyszło z tego, że dwie z faktur musiałabym opłacić w jednym miesiącu. Gdy przyszło mi się z nimi pożegnać, (umowa wygasła, przedłużyli sami, tak więc okres wypowiedzenia to miesiąc) opłacałam w terminie wszyskie faktury. Po czym po trzech miesiącach wysyłają mi pismo windykacyjne (zwykłym listem napisanym 16tego a z terminiem na 23ego)! Ze nie opłaconą mam jedną z faktur plus odsetki. Szczęka mi opadła. Po zalogowaniu się w systemie ebok wyświetlają mi się dwie nieopłacone! Pobrałam oczywiście potwierdzenia zapłaty i wysłałam im mailem. Czekam na odpowiedź.

    Sprzęt oddawałam już w ciągu czterech dni od rozwiązania umowy a oni wysyłali mi przez nast. 3 m-ce maile o zwrot sprzętu. Śmiechu warte.
    Zaletyjakość internetu do użytku domowego w mieście całkiem dobra.
    WadyBałagan w fakturach, utrudnienia w rozwiązywaniu umów.
    4lata
  • ~MAtt / 2017-01-21 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Z telewizji+internet korzystalismy przez rok czasu... dzialalo w miare, nie liczac przerw w dostawie internetu, ktorych zgloszenie predzej udaloby sie zglosic w kancelarii prezydenta niz na infolinii.
    Ogolnie najgorsze dziadostwo jakie jest mozliwe, przez totalnie nieprofesjonalna obsluge klienta i zasady tam panujace. Przy konczacym sie abonamencie w listopadzie sprzet mozna bylo zwrocic TYLKo pomiedzy 1 a 14 stycznia... zenada, co to ma byc ???? Zwrocilismy 16 sstycznia z powodu pobytu za granica i odrazu slono treba placic... A na prosbe o zniesienie oplaty z powodu zwrotu tylko z 1-dniowym opoznieniem... sorry, PLACZ I PLAC !!! :/ Nigdy wiecej vectry !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
    ZA DROGO
  • ~Abonent / 2017-01-20 23:25
    Ocena: 4.75 / 5
    Hmmmm....VECTRA....są plusy i minusy (chyba jak wszędzie)...Telewizja działa jak należy...internet...hmmmm....na początku narzekałem że wolny na wifi...po zgłoszeniu problemu przyjechał do mnie ich pracownik sprawdził na swoim komputerze i on bez problemu wyciągał tyle ile jest w umowie...zacząłem drążyć temat pomógł mi przy moim laptopie i z zamówionych 100 mega działa mi ok 95 po wifi....czasem pojawią się jakie drobne problemy ale zazwyczaj restart modemu załatwia sprawe...u mnie w Bydgoszczy vectra to chyba najtańsza opcja (ja nic taniej nie znalazłem)...szkoda tylko że nie gonią konkurencji w prędkościach netu upc i orange dają więcej (ale za to sobie też liczą)....na szczęście mi te 100mb starcza...
    Zaletyobsługa techniczna zna się na rzeczy, lokalne biuro wyjaśni wszystko, konkurencyjne ceny
    Wadyszkoda że ich moduły ci nie działają ze starszymi telewizorami
    korzystam z vectry 2 miesiace i płace 70 zł a zamówiłem usługi u Pana który mnie odwiedził
  • ~Rino / 2017-01-20 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego dziadostwa w zyciu nie widzialem, co chwile awarie, a dodzwonienie sie do BOK graniczy z cudemuu
  • ~ola / 2017-01-20 11:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest ok nie miałem zadnych problemów
  • ~kasia / 2017-01-19 10:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam od roku TV + Internet i nie miałem jak do tej pory żadnych problemów
  • ~MarekN / 2017-01-18 19:22
    Ocena: 4.50 / 5
    Sama jakość neta i tv bez zarzutu. Nie mam telefonu, więc się nie opowiem w tym temacie. Generalnie ceny jak ceny, zależy jaka promocja, a tych ostatnio było mało... Uwagi odnośnie konsultantów tel mają sens, bo to zwykłe callcentery czyli studenci kombinujący wciskający byle co za 7 zł za godzinę. W punkcie można załatwić wszystko. Osobiście NIGDY nie kupuję nic przez telefon. Po za tym umowę po otrzymaniu się czyta. Tylko idiota podpisuje coś czego nie czyta :)
    Zaletydużo pakietów dodatkowych, programy tv
    Wadymało promocji
  • ~Maly / 2017-01-18 19:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Uslugi w tej firmie.mam od 10 lat .wczesnie byl to pakiet telwizja telefon i internet.teraz tylko internet i tv.pakiet platynowy pd wielu juz lat.dzwonia proponuja zwiekszanie predkosci najpierw z 40 do 100 teraz zapropoowali 150mb/s...wszystko dziala jak nalezy na te 10 lat uzywania pod dwoma adresami problemy sie zdazaly ale mpzna policzyc je na palcach jednej reki... troche dziwie sie.opiniami innych i to bardziej ma chyba znaczenie lokalizacja a nie sama firma.
    Zalety95% niezawodnosc co do wszystkich uslug
    WadyCena
  • ~krzysztof / 2017-01-14 20:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z Bydgoszczy a konkretnie z Fordonu jak dla mnie ok mam pakiet złoty + internet 100 mb/s cena ok mam to od 6 miesiecy nie miałem zadnych problemów
  • ~macieju / 2017-01-14 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam internetu od 2 dni.
    To chyba mówi samo za siebie ;)
    Zaletyżadnych
    WadyBrak jakiekolwiek informacji o awariach.
    Częste problemy z dostawą internetu i TV
  • ~ewa / 2017-01-13 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam nikomu !!!! oszuści do sprzedają dodatkowe usługi za które trzeba płacić!! konsultant wprowadza w błąd! na emaile nie odpisują
    ZaletyŻANYCH!!
    Wadywszystko od obsługi po jakość produktów
  • ~Ryszard / 2017-01-13 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bombardujecie mnie wezwaniem do uregulowania zaległości w kwocie 10,-zł.Skąd do cholery mogę wiedzieć,że skończyła się jakaś promocja i wzrósł mój abonament skoro od was nie dostałem żadnej informacji.Wypadało by poinformować odbiorcę o takim fakcie a dopiero później wymagać.A tak na marginesie kwota ta została uregulowana.Przy okazji zastanówcie się jak rozwiązać problem bowiem noszę się z zamiarem odejścia od waszej firmy,Będzie się to wiązać z koniecznością usunięcia z mojego domu instalacji a to spowoduje odcięcie sporej liczby odbiorców do których sygnał dociera za pośrednictwem instalacji na moim budynku(prywatnym).Proszę się zastanowić jak podejdziecie do tego tematu i oczekuję na odpowiedź.Zaznaczam,że nie ma innej możliwości poza kablem aby zasilić budynki zlokalizowane za moim po to aby dotarł do nich sygnał.
  • ~Sssss / 2017-01-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim włączę telewizor muszę długo czekać aż dekoder się odpali. Bardzo cZesto Nie mogę normalnie wybrać pilotem programu tak się zwiesza. Internet taki sobie. Często bez powodu po prostu jest go brak .
  • ~adam / 2017-01-11 16:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam wszystkim. Włączali mi mnóstwo dodatkowych usług za które trzeba zapłacić. Gdy chciałem je wyłączyć specjalnie nie odpowiadali na maile i ich druki wypowiedzeniowe żeby wskoczył następny okres rozliczeniowy i żebym zapłacił za kolejny miesiąc.
    Do tego internet co chwilę przerywa.
    Zaletysame wady
    Wadyinternet przerywa mimo że żyję w 300 tys mieście w samym centrum
    bardzo słaba obsługa klienta
  • ~Gość / 2017-01-08 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka na każdej lini. Brak usług za które sie płaci. Niby wieczne awarie a tak naprawdę to chyba celowe wyłączenia zeby gnębić swoich klientów tzn skubać ich z pieniędzy za przysłowiowego kota w worku.
    Obsługa klienta powinna mieć nazwę Dzwon frajerze moze ktoś odbierze :) a zgłaszanie reklamacji w kwestii braku usługi pozostaje bez odpowiedzi.
    Omijać takich oszustów czym prędzej! Koniec z monopolem! Żegnam sie z ich brakiem usług już za 2msc!!!
    ZaletyNie ma
    WadyBrak usług za które pobierane sa opłaty, wieczne przerwy w dostawie. Obsługa klienta to ignorowanie klientów, brak kontaktu.
    Korzystam od 6 lat i o 6 lat za długo. Usługa zakupiona w stacjonarnym punkcie. Koszt ponad 100zl co miesiąc
  • ~Bekaczka / 2017-01-06 21:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet 100 mb/s a prędkość pobierania i uploadu od 1 do 6 mb/s (może to wynikać z podłączenia nas do obciążonej anteny). Z telewizji jesteśmy zadowoleni, Cena by była na 5 gdyby nie internet... bo telewizja jest ok :). Przychodził do nas gościu z Vectry, który miał nam zamontować nam router i powiedział, że router musi się rozgrzać >_< śmiałem się pod nosem gdy to powiedział :).

    PS: lokalizacja Siedlce, Mazowieckie
    ZaletyDobra telewizja.
    WadyBardzo słaby internet,
    Trochę zła cena...
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016