Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4551 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotrek / 2017-05-23 18:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak żenującej obsługi to nikt nie ma, dzwonię od 3 dni do pomocy technicznej w sprawie zakłóceń odbioru i zero kontaktu, niepoważne traktowanie klienta, będę rezygnował z umowy
    Białsytok
  • ~anonim / 2017-05-21 21:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Co chwile mam problemy z internetem. Teoretyczna prędkość pokazywana na różnych speedtestach na różnych urządzeniach, zarówno po kablu jak i przez wifi wynosi 25 mb/s chociaż kupiłem 150 mb/s, ale strony bardzo często się nie ładują. Od czasu do czasu rzeczywiście mam prawie 150 mb/s i wszystko działa. Niestety tylko po kablu bo router to jakaś porażka. Nie mam do niego dostępu i nie mogę nawet zmienić beznadziejnego hasła składającego się z ciągu około 15 losowych liter i cyfr(nie mogę tego także zmienić na ich stronie). Zasięg także jest tragiczny. Kolega w pokoju obok(10 metrów dalej) ledwo łapie wifi. Rachunki wysyłają w listach pakowane teoretycznie po 6. Jednak gdy wysłali mi 4 napisałem do nich żeby dosłali mi jeszcze 2. Oczywiście tego nie zrobili, a zamiast tego wmawiali mi że wysłali mi wszystkie i nie zauważyłem. Zadzwoniłem więc do nich z tym samym problemem, ale oprócz odpowiedzi że go doślą nic nie zrobili. Podobną sytuację miałem przy umawianiu się z monterem. 3 razy do nich dzwoniłem. I znowu pomimo zapewnień nie oddzwonili (2 razy). Firma ta jest nie rzetelna, a swoich klientów ma głęboko w dupie.
    ZaletyCzasami działa z prędkością jak na umowie,a zwykle działa przynajmniej w mało wymagających zastosowaniach np. przeglądanie stron www
    Wady-Często sześciokrotnie mniejsza prędkość niż zadeklarowana
    -Beznadziejny router
    -słaby zasięg wifi
    -Nawet tuż przy routerze prędkość jest sporo mniejsza na wifi niż po kablu
    -Beznadziejna obsługa klienta
    -Prędkość na spedtestach często odstaje od rzeczywistej(np przy 25 mb/s 30 sekund łąduje stronę wp.pl czy facebooka)
    Korzystam z vectry około pół roku
  • ~Wojtek / 2017-05-19 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś kpina, a nie dostawca usług. Obsługa Klienta w bezczelny sposób wmawia mi, że słaby zasięg WiFi o moja wina bo zakłócam sygnał... żart. Gwarantowane 25Mb - rzeczywiście mam 3 do 5 Mb. Nigdy więcej Vectry!
    ZaletyBrak zalet! Ta firma to żałosna kpina.
    WadyBrak odpowiedzialności za swoje usługi.
  • ~Agnieszka / 2017-05-18 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka!!!!! Chamstwo i nic wiecej! Obrażanie klientów! Szok!
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
    Biała Podlaska
  • ~Paweł / 2017-05-15 20:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym się podzielić opinią o tej nie rzetelnej firmie, dla mnie to oszuści . Gdy podpisywałem umowę na internet pani namówiła mnie Telewizję ale na koniec zaznaczyła że muszę wypowiedzieć umowę telefon po 3 m-c . Ja jej mówię że nie chce teflonu, jakie moje jest zdziwienie ale telefon miałe4m wypowiedzieć przed upływem 3 m-c . teraz muszę zapłacić kwotę 480 zł netto za zerwanie umowy . Czuję się oszukany i przestrzegam przed zwieraniem umów przez telefon.
    Złodzieje w majestacie prawa , mimo że rozmowa była nagrywana to nie może się odnaleźć. Na reklamację nie dopisali dopiero jak prosiłem kolegę z biura prawnego to zaczęli pisać.
    Zaletydobra jakość internetu
    WadyOszuści
  • ~Urszula Boryna / 2017-05-15 07:44
    Coraz czyściej mówi się o przekazaniu naszych danych osobowych dla Telewizji Publicznej oraz dla Poczty Polskiej, czy o tym fakcie zostaniemy powiadomieni wcześniej przez Vectrę? Czy będzie można wcześniej rozwiązać umowę bez ponoszenia kar? Nie oglądam telewizji publicznej i nie chcę płacić za coś czego nie potrzebuję, a wpychane mi jest na siłę. Ponadto już drugi weekend oglądam mozaiki i słyszę trzaski. U sąsiadów są te same objawy.

  • ~Paula / 2017-05-11 19:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Jakość świadczonych usług jak również obsługa klienta poniżej jakiejkolwiek. Ignorują zgłoszenia, a jak już je przyjmą to za każde przyjście serwisanta doliczają to do faktury. Jeżeli ktoś się zastanawia nad Vectrą to odradzam, chyba że ktoś ma ochotę godzinami wisieć na telefonie i kolejnej osobie z obsługi klienta tłumaczyć to samo. I płacić za co czego nie ma (szczególnie dotyczy to Internetu). Rezygnacja z poprzednich dostarczycieli internetu i telewizji to był największy mój błąd.
    Zaletybrak zalet
    Tczew
  • ~Paweł / 2017-05-11 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z natury bardzo spokojnym człowiekiem i nie jestem typową jak na Polaka przystało marudą, lecz...
    Vectra jest firmą która jako jedna na milion skutecznie wyprowadziła mnie z równowagi swoim postępowaniem.
    Mianowicie 4 miesiące temu podpisałem feralną umowę na świadczenia usług internetowych oraz tv w raz z hbo.
    Na dokładkę zostałem zmuszony (zmuszony ponieważ nie było innej możliwości podpisania umowy) na telefon którego mi nawet monter ani nie przyniósł ani nie wytłumaczył jak niby sobie go mam podłączyć. Upierałem się że nie chce takiego zawracania głowy ale handlowiec poinformował mnie że mailem tylko wyślę wypowiedzenie w ciągu 2 miesięcy i sprawa załatwiona. Okazało się że jednak nie... nie chce mi się rozpisywać, zostałem oszukany i przez 2 lata dopłacam do rachunku 20 zł za telefon którego w sumie nie mam.
    Jak wiadomo nie polecam dostawcy i czekam tylko na dzień w którym będę mógł rozwiązać umowę.
  • ~Jaceneo / 2017-05-11 08:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgadzam się z komentarzami negatywnymi tragedia . Internet 150 mb zakupiony przy czym na Wifi jest max 35 mb pod kablem jest lepiej ale co z tego jak stron wgl nie wczytuje
    Zaletycena
    WadyAll
  • ~abonent / 2017-05-08 13:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra.Internet działa ,,czasami".Obsługa obiecuje złote góry kiedy kończy się umowa po czym blokują telefon i nie mozna się dodzwonić do Paniusi z Gdyni.
    Nie polecam wręcz ostrzegam przed Vectrą.
    Gdańsk
  • ~Zdzisław / 2017-05-05 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku , nie odpowiadają na pisemną prośbe o przeksiegowanie omyłkowo wpłaconych pieniędzy na pprzednie
    konto, brak zrozumienia dla osob w starszym wieku, ojciec 86 lat zapomniał zmienić zlecenie stałe na nowy pakiet
    więc pieniądze poszły na stary pakiet ktory był na zmarłą żone. Po licznych interwencjach uzyskaliśmy
    ustną odowiedz całkowicie nie zrozumiałą o przedstawieniu aktu dziedziczenia mojego ojca po zonie należności
    wpłaconej do wectry 5 miesięcy po jej śmierci- paranoja podobno taką opinie przedstawił prawnik tej firmy czekamy
    na pisemną odpowiedz by sami podjąć kroki prawne. Obsługa pod psem każdy mowi co innego .
  • ~Waldek / 2017-05-04 14:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Od dłuższego czasu mam niską prędkość internetu (ok 5-10 Mb/s w stosunku do 50 Mb/s gwarantowanej umową). Po pisaniu z technikami mailami, w końcu udało się Panom przyjechać. Jakie było moje zdziwienie, gdy przyjechało ich dwóch i po sprawdzeniu prędkości powiedzieli, no rzeczwiście, przekażą sprawę dalej do techników. Na moją prośbę o wymianę zapinki RJ na nową, mieli obcęgi, ale nie mieli już zapinki RJ. To po co oni właściwie przyjeżdżają jak podstawowych narzędzi nie mają. Nie mają również testera przewodów. Zgroza. I jak nie mam internetu tak nie mam i płacę dalej.
  • ~Po prostu NIE / 2017-05-03 13:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet działa, OK
    Jest nawet za 3Mb/s przy płaceniu za 40Mb/s, OK
    Ale ping do www.google.pl na poziomie 2000ms co kilkunasty pakiet?

    Korzystanie wygląda tak: działa, działa, LAG, działa szybko działa szybko, LAG, działa wolno działa wolno, LAG...
  • ~Wkurzona / 2017-05-01 16:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Naciaganie na dodatkowe ukryte uslugi o ktorych sprzedawca nie wspomina, ze zostana wlaczone (tel domowy) a potem kaza dodatkowo placic. wypowiedzenie umowy tylko uwaga! Listownie! Lub trzeba miec bezpieczny podpis. PARODIA! Przeciez to nie uslugi bankowe. Totalnie olewaja swoich klientow I tylko wyciagaja kase jak dlugo moga. Czy ktos kiedys probowal isc z nimi do sadu?
    Warszawa
  • ~Anonimowy / 2017-05-01 16:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet jest dobry wasze niby fikcyjne przesyłania danych 5-10 mb to wina waszej karty sieciowej polecam zakupić nową potem pisać opinie
    ZaletyWszystkie możliwe
    WadyBrak
  • ~Anna / 2017-04-30 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Parodia.Dodzwonienie się do "firmy" graniczy z cudem (mi się nigdy nie udało mimo podjęcia wielu prób) .Częste problemy techniczne,których nie ma gdzie zgłosić. Nie polecam.
    Police
  • ~Elżbieta / 2017-04-30 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się do Vectry graniczy z cudem.Mój internet bez przerwy się rozłącza,jak dzwonię nie odbierają.Żałuję że dałam się namówic na Vectrę
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie możliwe
    od kilku miesięcy
  • ~Adam / 2017-04-29 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne lekceważenie klienta, płacisz za coś czego nie są w stanie dostarczyć, np. masz umowę na 100Mb/s a dostajesz przeważnie 5-10 Mb/s.Wielka ściema do pobierania kasy. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyPrędkość przesyłania danych to fikcja
    Legnica
  • ~Majeranek / 2017-04-27 22:58
    Ocena: 4.50 / 5
    Położyli światłowody, doprowadzili kabel do domu, wszystko bez żadnego proszenia ani wzywania. Właściwie to byłem zadowolony z orange, także nie myślałem nawet o vectrze. Ale orange tak zaczeło grać w kulki, że postanowiłem sprawdzić vectre i musze przyznać, obsługa jest szybka i fachowa, internet bite 150 mb/s bez marudzenia. Raz net zwolnił do 10mb/s przez 3 dni, ale okazało się że to wina mojej karty sieciowej. Mimo wszystko dział techniczny potraktował mnie jak starszą babke i poprowadził za rękę. Klasa - polecam!
    Zalety- Światłowód daje taką prędkość jak na umowie, bez marudzenia.
    - Szybki, cierpliwy i kompetentny dział techniczny.
    - Cena! 150Mb/s za 50zł w promocji
    - Podłączyli chociaż nie wyrażałem chęci przejścia do nich
    Wady- Długi czas oczekiwania na infolinii
    Korzystam od 4 miesięcy. Płace 50zł/mc za najszybszy pakiet internetu. Kupione przez telefon.
  • ~Max / 2017-04-27 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza w tej firmie jest obsługa klienta a tuż za nią sprzęt montowany klientom słaby przesył wysoka cena. Nie polecam
    Korzystam 2,5 roku płacę ok 90 złotych
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4551
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4768
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2645
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2047
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308