Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stan / 2017-03-12 14:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Dostarczają to co obiecali. Miałem Netię i to był wyjątkowy crap pod każdym względem. Internet
    150 Mb/s, mam ok. 140 Mb/s przez WiFi mimo tego, że router stoi w odległości 4x takiej jak stał kiedy miałem Netię. W Netii dostawałem ok. 50% tego za co płaciłem przez WiFi i 66% po kablu i oni uważali, że to jest OK. Odmawiali nawet przyjęcia reklamacji?!?!?!?!?!?!?
    ZaletyStały dobry internet.
    WadyDługi czas oczekiwania na połączenie z BOK-iem.
    2-wa miesiące, Warszawa
  • ~cooksboy / 2017-03-10 15:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Co chwile są przerwy w dostawie internetu. Mam do wifi podlaczone kilka urzadzen i na ktoryms kilka razy w tygodniu nie ma internetu. u zadnego z poprzednich dostawcow internetu nie mialem takiego problemu pomimo ze byly podlaczone te same urzadzenia i predkosci duzo mniejsza. odradzam vectre
    Zaletybrak
    Wadyciagle przerwy w dostawie internetu
  • ~Aneta / 2017-03-08 19:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy operator z jakim miałam do czynienia. Mają bałagan w fakturach. Oferta mocno okrojona. Dodatkowo instalują Ci telefon stacjonarny (na oczy go nie zobaczysz) nawet nie informując Cię o tym. Dowiadujesz się po fakcie gdy trzeba zapłacić fakturę. Niestety próby wyjaśnienia nic nie dają. Obsługa bardzo nie życzliwa. Osobiście z daleka będę omijać. Składałam skargi nic nie dało a rachunek miałam o 20 zł większy niż obiecywano.
    Wadycała współpraca z operatorem
    2 lata
  • ~Ja / 2017-03-05 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez miesiąc nie usuwają awarii ,bezszczelnie wysyłają jeszcze rachunek pomimo że usługa z ich winy nie jest świadczona. Mimo wielokrotnych zgłoszeń że kablówka nie działa żaden serwisant nie ma czasu aby to sprawdzić.
    ZaletyBrak!!!!!!!!!
    WadyWypisane powyżej. Nie polecam!!!!!
  • ~marek / 2017-03-04 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety prosta ludzka sprawa wypowiedzenia umowy po śmierci użytkownika czyli mojej mamy , a umową która ze względów zdrowotnych była zawarta na syna ( użytkownik nie wychodził z domu od kilku lat ), została potraktowana formalnie z regulaminem , najważniejsze jest 49 zł i 12 gr, za nie świadczenie usług w okresie wypowiedzenia
    Zaletybrak
    WadyLICZY SIĘ TYLKO KASA
    20 LAT
  • ~Ania / 2017-03-04 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepsze warunki dla nowych klientów, a dla obecnych ciągłe podwyżki.. Nie polecam usług tego operatora!
  • ~Waldek / 2017-03-01 20:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra.Łącze 150mb po wifi 20 mb ,w drugim pokoju 10 mb. Na zgłoszenia ze strony internetowej odpowiadają gotowcami. Kopiuj, wklej.Po ich stronie nie stwierdzili awarii i się bujaj, proszę podłączyć po kablu.70zł za 150mb- tyle kosztują 4 usługi w światłowodzie Orange, a tutaj sam internet.Jeszcze 4 miesiące umowy i nigdy więcej takiego dziadostwa.Kto zastanawia się przed podpisaniem umowy- stanowczo odradzam. Wszędzie tylko nie vectra.Tylko kasa i dwa lata udręki.
    20 miesięcy za dużo, 70zł/150 mb masakra
  • ~Maciek / 2017-03-01 18:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie wiem czy moja opinia w ogóle dotrze tutaj, nie wiem, czy mój internet mi na to pozwoli...
    Otóż mieszkam w centrum Kielc w bloku na 4 piętrze. Nic zwyczajnego. Internet mam jakoś od listopada. Płacę ok. 40 złoty za 100mb/10 (przesyłania). W mieszkaniu z internetu korzystają 3 osoby. Jedna ma podłączona po kablu do komputera stacjonarnego i dwie osoby przez łącze WiFi.
    Po kabelku działa świetnie, żadnych problemów z łącznością. Ping w grach minimalny (okolice 30-36), zero zacinek. Śmiga, lata, 0 problemów. Natomiast przez WiFi jest już inna historia... Mamy router, już drugi. Pierwszy odmówił nam posłuszeństwa jakiś miesiąc temu, cóż..zdarza się. Problemem był przeskakujący sygnał między kanałami. Vectra ustalała nam stabilne łącze na jednym kanale, a mimo to zmieniało się non stop. Vectra uznała, że winowajcą jest router. Przyjechał Pan, zabrał, dał nowy, ok. Minął tydzień i historia się powtarza. Nie jestem w stanie ani ja, ani mój kolega na swoim laptopie korzystać normalnie z internetu. Ping 36-2000 (tak, dochodzi do 2 tysięcy), prędkość która miała mieć ok. 100mb na testerze nie przekracza 5mb.. o ile akurat jest internet.

    Sam fakt próby dodzwonienia się do Vectry to jakaś kpina... czekam po 20 minut na rozmowę ze "specjalistą", który jedynie co jest mi w stanie powiedzieć, to "już przygotowałem zgłoszenie". Co ciekawe ta jedna formułka jaką można od nich usłyszeć jest na tyle wytrenowana, że Pan/Pani zasiadająca na "krześle specjalisty" potrafi nam ją powtarzać przez 15 minut rozmowy...drugie tyle czekamy, aż szanowny "specjalista" napisze owe zgłoszenie.
    PORAŻKA. Wszystkie przelewy, rezerwacje, opłaty, ważniejsze sprawy musimy wykonywać przez internet mobilny z komórek.

    Wielkie NIE POLECAM.
  • ~Oskar / 2017-02-28 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, na całą Polskę, awarię, nie wiedza nawet co jest "popsute", że powoduje słabszy internet. Dzwoniłem dziś to kazali zresetowac router, zrobilem tak z 10 razy i dalej nic. Śmieszna obsługa.
    ZaletyŻadnych
    WadyKatastroficzny internet
  • ~Były klient / 2017-02-27 21:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej Vectry, której jestem klientem od ponad 6 lat. Internet w umowie 40mb/s wieczorami po 21 ledwo uciąga 12-14 za cenę 55 zł sam internet. Częste awarie internetu oraz analogowej telewizji cyfrowej gdzie bardzo często wiesza się zewnętrzny modem tej telewizji u operatora Vectra. Nigdy więcej ich usług. Zwykli oszuści i naciągacze!!! Każdemu odradzam i nie dajcie się nabrać na prędkość napisaną na umowie bo to tylko bajka!
    Zaletyżadne
    Wadysame
  • ~Qeel / 2017-02-26 23:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Obecnie można powiedzieć,że totalni naciągacze.Faktury przysyłają z opóźnieniem z naliczonymi już odsetkami, a w razie gdy niema internetu odpisują że z ich strony było wszystko ok. TAK NIE POSTĘPUJE SIĘ Z KLIENTAMI.








  • ~KewineX / 2017-02-23 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wykupiony pakiet 50mb/s a mam bo 0,30 na speed test, gdy niejednokrotnie dzwoniłem do biura obsługi klijęta to nie potrafili nic mi powiedzieć oprócz Cytuje ,,Zresetować Ruter''. Nie polecił bym tego internetu najgorszemu wrogowi.
    Ping w grach 2323432423432 :c Nie polecam
    ZaletyŻADNE
    WadyWSZYSTJUE
  • ~Zbig / 2017-02-22 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Od lipca ub.roku wykupiłem usuge TV+internet+tel.stacjonarny.Od początku umowy były problemy z telefonem stacjonarnym,trzaski,nie słychać było po drugiej stronie dzwoniącego itp.Teraz od dnia 3 stycznia 2017 r.jest permanentny brak sygnału.Mimo mnóstwo telefonów z tel.komórkowego na kartę do dz.technicznego i kilku emaili ,dalej nic sie nie zmieniło w kwestii tel stacjonarnego, brak sygnału. Po kilku emiailach raz odpisano ,że faktura bedzie pomniejszona za brak tel.na jeden odpisano,że jest im przykro,ale będą wszystko robić, aby jak najszybciej usterkę usunąć.Dziś mamy 22 luty 2017r i dalej brak sygnału,niebawem bedzie miesiąc.Ja na gwałt potrzebuję tel stacjonarnego bo muszę załatwiać wizyty lekarskie, nie po to wykupowałem usługę ,aby nie można było korzystać z tel stacjonarnego .Dzwonic do Vectry wydałem w tym czasie z karty na tel komórkowy około 50 zł, bo dodzwonić się do Vectry, to trzeba czasami czekać po 15 min.a i rozmowa trwa czasam b.długo, bo niby chcą pomóc, ale nie mogą.Kto mi zwróci koszty tel.komórkowego na kartę Mam serdecznie dosyc takiej indolencji Vectry.Ja potrzebuje tel stacjonarnego,a Vectra tylko regularnie przysyła rachunki i chwali się w ulotkach, jaka jest wspaniała.Nigdy wiecej Vectry,nikomu nie polecam.
    ZaletyNIE widzę
    WadyTelefon w Telekomunikacji Polska,miałem przez 40 lat i nigdy nie zawiódł, a teraz monopoliści przegonili małych przedsiębiorców i NIE daja sobie rady.
    patrz wyżej w opisie treści
  • ~DeFalt / 2017-02-22 17:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeden z najgorszych dostawców w Polsce, praktycznie co tydzień nie mam internetu przez około 2-5h. Nie polecam nikomu.
    ZaletyW miarę dobry internet
    WadyBardzo częste braki w dostawie internetu.
  • ~Joanna / 2017-02-21 18:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Posiadam internet i telewizję kablową od października 2016 roku, pierwsze trzy miesiące w okresie promocyjnym za 1zl,dodatkowo telefon stacjonarny i antywirus na okres próbny z możliwością rezygnacji do trzech miesięcy. W styczniu otrzymałam fakturę na kwotę 135,00 złotych zamiast 75,00 z naliczeniem dodatkowych opłat za antywirus i telefony stacjonarne pomimo wypowiedzenia usług w terminie, błąd okazał się po stronie Vektry i faktura została skorygowana ale nerwy i niesmak pozostał.W lutym otrzymuje notę obciążeniową na kwotę 680 złotych jak okazuje się kolejny błąd systemu przez jego zawieszenie. Ciekawe że te błędy systemu nie generowane sa na korzyść klienta tylko zawsze na niekorzyść. Po tych incydentach jestem pewna że po terminie zawarcia umowy z tego dostawcy internetu zrezygnuje. Oszuści! Ale starszych człowiek wobec takich oszustów może bezradnie rozłożyć ręce i sobie nie poradzić. W momencie gdybym wyjechała z kraju i nie wiedziała o niedopłatach odsetki i dług by narastały. Szkoda gadać.
    WadyPosiadam internet i telewizję kablową od października 2016 roku, pierwsze trzy miesiące w okresie promocyjnym za 1zl,dodatkowo telefon stacjonarny i antywirus na okres próbny z możliwością rezygnacji do trzech miesięcy. W styczniu otrzymałam fakturę na kwotę 135,00 złotych zamiast 75,00 z naliczeniem dodatkowych opłat za antywirus i telefony stacjonarne pomimo wypowiedzenia usług w terminie, błąd okazał się po stronie Vektry i faktura została skorygowana ale nerwy i niesmak pozostał.W lutym otrzymuje notę obciążeniową na kwotę 680 złotych jak okazuje się kolejny błąd systemu przez jego zawieszenie. Ciekawe że te błędy systemu nie generowane sa na korzyść klienta tylko zawsze na niekorzyść. Po tych incydentach jestem pewna że po terminie zawarcia umowy z tego dostawcy internetu zrezygnuje. Oszuści! Ale starysz człowiek wobec takich oszustów może bezradnie rozłożyć ręce i sobie nie poradzić.
    czwarty miesiąc, Opole, 75 złotych
  • ~ttt / 2017-02-21 09:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Odczucia.
    W przeciągu pięciu lat trzy poważne usterki, 2 razy wymienili modem raz jakiś rozdzielacz w puszce na zewnątrz. Wymiana modemu to dwa dni robocze. Kilka razy były przerwy w dostawie ale maksymalnie kilka godzin. Nigdy mnie nie zbyli na infolini, nigdy nie uświadczyłem hamstwa. Podobno są trudności przy rezygnacji z usług ale narazie nie zamierzam.
    Każdy dostawca internetu ma problemy możecie sprawdzić na innych portalach, jest to niuniknione.
    Trochę danych:
    Prędkość w ofercie 150Mbs w rzeczywistości 72Mbs.
    Ping średnio 30-60 ms.
    Czas ściągania paczki 8GB z serwerów WG około 30min.

    Nie jest rewelacyjnie ale jeszcze raz powtórze, nie ma dostawców bez problemów.
    5 lat Wrocław
  • ~byle_do_konca_umowy_z_vectra / 2017-02-20 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Jedna wielka porażka. Internet jak z lat 90-tych.
    Zaletybrak
    WadyFatalny internet. Płacę za 100mbs (oczywiscie DO 100mbs), a na speed-testach mam często 1-2mbs! I fatalny PING. Dawno już nie czekałem tyle na ładowanie stron.
    Już/Dopiero!! 7 miesiac (z 24). Płacę 90zł za 100mbs+tv.
  • ~oj, naprawdę nie lubię... / 2017-02-20 20:29
    W zeszłym roku prowadzili oszukańczą kampanię reklamową. Obiecywali "wszystko" za 10 zł. Teraz mają na głowie UOKIK tu jest link: https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12921.
    Teraz w ramach "zadośćuczynienia" rzucają nędzne ochłapy. A nabici w butelkę muszą płacić do końca trwania umowy kwoty nawet kilkanaście razy wyższe, niż się po tej reklamie spodziewali.Naciągacze jak się patrzy...
  • ~daniel / 2017-02-20 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak Internetu. Internet zacina ping po 300. Zabiera Internet . Po pół dnia brak internetu . Mam już tego dość powtarza się to notorycznie. I dalej nikt się tym nie interesuje. Dzwoniłem na infolinię to powiedziano mi że wszystko jest porządku i to nie ich wina. Faktycznie było to bardzo pomocne. Zamierzam zmienić dostawcę !
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocnej obsługi , często brak internetu, częste wysokie pingi w grach, pobieranie mimo internetu 30 Mb/s ssie...
    8 lat Suwałki
  • ~Vectrożer / 2017-02-19 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Chcieli mnie przekręcić.
    1. Zwlekali z podaniem oferty, bo wiedzieli, że wybiorę 18 razy tańszą.
    2. Jak już minął okres wypowiedzenia ... próbowali wkręcić w automatyczne przedłużenie na rok (klauzula niedozwolona)
    3. Próbowali windykować nienależną opłatę za zerwanie umowy rzekomo przed czasem.
    4. Pomogło zgłoszenie próby wyłudzenia w Prokuraturze

    Na przyszłość, a naiwnych co płacą, ewentualnie dadzą firmom windykacyjnym zabrać swoje pieniądze zarabiają może nawet 6 milionów rocznie. Ciekawe co na to UKS, bo przez rok pomimo wezwań nawet noty obciążeniowej nie otrzymałem wystawionej poprawnie.
    ZaletyPrzystojni handlowcy
    WadyNigdy oferta handlowca nie pokrywała się z prawdą.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016