Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4581 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aga / 2019-02-21 10:53
    Ocena: 3.25 / 5
    Usługi są ok cena ok. Ale obsługa klienta to tragedia. Kiedyś tu opisywałam inne aspekty dzisiaj czas na: Nie wyślą propozycji umowy (przedłużenia) na maila bo nie (konsultanta tu nie winię, bardziej wyższego szczebla decydentów) Choć swoją drogą obsługa też nie miła i obrażona, że nie nabijesz im celów sprzedażowych tylko prosisz o propozycje umowy do zapoznania się spokojnego i podpisania później w punkcie takiej samej. Ale pewnie słyszą rano teksty typu: wyciśnijcie klienta jak cytrynę(a umowa w punkcie nie liczy im się do statystyk).
    ZaletyUsługi ok, cena ok
    WadyTragiczna obsługa klienta (bardziej chodzi o strukturalne i organizacyjne aspekty niż o konsultantów)
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~ALICJA / 2021-09-15 10:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja nie narzekam ogòlnie na jakość usług. Ale wirtualny konsultant to porażka. Nic nie można wyjaśnić. Bez mojej zgody wliczyli mi 9.99 miesięcznie za usługę, której nie zamawiaĺam " szybka pomoc-dom". Złożyłam rwzygnację z usług vectry emailem. Nawet nie raczyli zadzwonić z jakiego powodu. Nie zależy im na klientach.
    WadyBrak kontaktu z BOK.
    MiejscowośćKielce
  • ~Aras / 2025-07-25 22:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Często zawodzi
    Za często przerwy w dostawie inteternetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~czesław / 2015-06-24 18:35
    Ocena: 3.25 / 5
    korzystam z vectry czwarty rok w Radomiu nie mam większych zastrzeżeń
    Zaletydość szybki i niezawodny internet 60
    Wadynie ma możliwości własnego ustawienia programów telewizyjnych.w pakiecie jest ponad sto kilkadziesiąt programów a wpraktyce ogląda się kilkanaście.
    ponad 3 lata
  • ~Dariusz / 2022-10-24 11:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Totalna pogarda dla klientów. Proste sprawy przekraczają komppetencje większości pracowników.Brak elementarnych zasad przyzwoitości.Żeby doczekać się na umówioną wizytę montera potwierdzoną wiadomością sms.należy wykorzystać urlop wypoczynkowy.Nikt Was nie powiadomi dlaczego monter nie dotarł a tym bardziej nie przeprosi za zaistniałą sytuację. Poziom obsługi wieloletniego klienta to istna tragedia i żenada.
    ZaletyCena,jakość tv,internet średni.
    WadyNie istnieje coś takiego jak obsługa klienta.Powiem ignorancją oraz arogancjao w stosunku do klienta to w moim przypadku norma.
    MiejscowośćRadom
  • ~J / 2019-03-20 22:57
    Ocena: 3.25 / 5
    Badziewie jak każde inne 100 Mb a w rzeczywistości z 12 Mb jak z kilka razy speedujesz pomiar i jak wyczują, że coś chcesz sprawdzić to jest 90 Mb no teraz jest 60 Mb po wifi , na lanie pewnie by było z 90 Mb

    Pierwsze pingi około 60 potem po minucie z 25 niby dobrze

    ale w innym miejscu na prowincji po radiówce mam pingi poniżej 10 ms , jednak można.
    Zalety-------
    Wadynie mam telewizji z Vectry ale widziałem u znajomego że mają po kablówce opóźniony sygnał około 60 sekund to bardzo pomaga mojemu znajomemu w oglądaniu transmisji sportowych.
    Często dzwonię do niego i mówię do niego że padła bramka i po kilku sekundach słyszę głos sprawozdawcy z jego kablówki gool
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Jarek / 2017-01-30 20:16
    Ocena: 3.25 / 5
    Wielka biurokracja i problem z niczego... Każda formalność to droga przez mękę. Np. by otrzymać zwrot nadpłaty wysłałem kilka maili i pismo, ciekawe czy pieniądze zwrócą. Oczywiście nadpłaty nikt tam nie neguje, i widnieje w systemie, ale muszę wniosek napisać, że ja na prawdę chcę tą nadpłatę otrzymać z powrotem. Umowę już rozwiązałem, więc co miałbym niby z ta nadpłatę zrobić?
    WadyBiurokracja, biurokracja i jeszcze raz biurokracja
  • ~Jo_Lady / 2018-02-13 10:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie można się wogóle dodzwonić człowiek ma przez to ochotę zerwać umowę jak chcecie pomagać ludziom kiedy przez 15 minut 3 razy dziennie próbuje się dodzwonić i nic. I jak tu mam was polecać innym ?? Wstyd !
    ZaletyCena
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
    MiejscowośćKatowice
  • ~klara / 2021-06-02 16:52
    Ocena: 3.25 / 5
    Od 36 godzin nie mam TV, czyli ponad dobę. Zgłaszłam na infolinię, ale tam wirtualna konsultantka i mówi mi , że w moim rejonie jest awaria (tak jakbym nie wiedziała). Z nikim na żywo porozmawiać nie można. Jeżeli do jutra nie będzie TV, zastanowię się nad rozwiązaniem umowy. Pierwszy raz zdarzył mi się taki incydent, zdarzaly się przerwy 2, 4 godzinne , ale dwa dni????
    ZaletyMam dobry pakiet TV, dobrze dobrany.
    WadyAwarie o których nikt nie informuje i brak kontaktu z klientem.
    Miejscowośćsuwalki
  • ~KOneko / 2022-02-06 01:16
    Ocena: 3.25 / 5
    wf wywala zawsze o 23:00-03:00 i nie da się z tym nic zrobić
  • ~Kuba / 2017-10-18 16:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Konsultanci podczas zamawiania usługi dostępu do internetu wprowadzają klientów w błąd proponując pakiet telewizyjny "Pakiet Stalowy z HD" za darmo dla nowych klientów. W rzeczywistości kwota 9,90zł zostaje doliczona do faktury.
  • ~Kwiatek / 2022-03-04 19:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Vectra nie dba o abonentów, którzy juz są ich klientami. Moim zdaniem zalezy im tylko na nowych klientach. Infolinia to porażka. Chcialam zgłosic awarie dekodera. Przez infolinie to praktycznie niemożliwe. Dobrze że w mojej miejscowości jest biuro vectry. Pani bardzo mila przyjęła zgłoszenie. Zlecenie na następny dzień. Pan który przyjechal po próbach zresetowania urządzenia stwierdzil ze padl twardy dysk. Dekoder powinien wymienic ale niestety nie ma ich na stanie. Trzeba czekać tydzień. To przeciez nie jego wina. Dbajcie bardziej o klientów bo będą rezygnowac z waszych usług.
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Lewy / 2019-03-23 15:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam,
    Jestem posiadaczem internetu Vectry od dwóch lat i nie narzekam. Przedłużyłem o kolejny okres umowę . Nie zdarzyło mi się abym miał przerwy w internecie. Miałem spięcie z operatorem w kwestii księgowania rachunków (panuje burdel) ale osiągnąłem cel prawdy.Składałem dwie reklamacje , których Vectra chciała udowodnić swoją racje i znów było po mojej stronie. Ogólnie biorąc jako operatora to nie narzekam na jego usługę Internet stabilny,z czystym sumieniem polecam.
    Zaletystabilność internetu,cena rozsądna
    WadyLekceważący stosunek do klienta przez biuro obsługi
    MiejscowośćBiałobrzegi radomskie
  • ~Łukasz Bloch / 2020-02-08 20:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Od tygodnia zaobserwowałem częste choć chwilowe przerwy w dostawie internetu na około minutę. Nie da się grać online. Jednym słowem: NIESTABILNY. Restarty routera, komputera i aktualizacja sterowników karty sieciowej nie pomagają. Nie wiem czemu internet tak często zanika, ale jest to IRYTUJĄCE.
    ZaletyCena do jakości
    WadyNiestabilność
    MiejscowośćKatowice
  • ~NADIA / 2024-02-07 00:11
    Ocena: 3.25 / 5
    Sieć komórkowa działa poprawnie ale to nie zasługa vectry tylko dostawcy głównego.Ale nie o tym rzecz.Przed podpisaniem umowy nie ma mowy o dostępie do warunków szczegółowych.Po pół roku użytkowania podnieśli cenę powołując się na zapisy do których wcześniejszy dostęp był niemożliwy,jeszcze to nazywając takim emeryckim terminem "waloryzacja".Nowa stawka jest uśredniona za ostatni rok cho c klientem jestem tylko 6 m-cy.Nie pierwszy raz jestem klientem vectry,jak długo pamiętam zawsze z problemami,że swojej głupoty dałam się naciągnąć kolejny raz.Absolutnie nie polecam,jak masz wybór omijaj szerokim łukiem.
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~ntr / 2022-03-04 15:54
    Ocena: 3.25 / 5
    widać wszyscy operatorzy dają TVP wold do oferty i inne kanały A vectra nic jak robiły multimedia polska zawsze .
    Zaletydobra cena
    Wadybrak informacji o tym czy news 24 będzie w ofercie 2022 kiedy ?
    Miejscowośćkalisz
  • ~ojihhbn / 2021-11-29 10:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Zdarzyło się, że zostały mi włączone usługi których nie zamawiałem. Po reklamacji zwrócili nienależnie pobrane pieniądze. Mają czasem promocyjne oferty z których skorzystać mogą tylko nowi klienci - gdzie tu poszanowanie stałego klienta?
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~oskar / 2017-07-14 16:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Bardzo słabe przesyłanie .. Gdy korzystają z internetu minimum 2 osoby to już zaczyna szwankować i nie działa poprawnie ..
  • ~Paweł / 2016-05-30 18:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Router nie spełnia podstawowych wymagań . Nagłe błędy połączenia. Spadki Mbps . Router się wyłącza .
    WadyNagłe błędy połączenia , spadki z 140Mbps do 40Mbps , Router się wyłącza .
    Korzystam rok ale moja ocena za te wady to 2/5
  • ~Piotr / 2020-02-25 13:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet 300 Mb/s chodzi poprawnie przy założeniu że na Wi-Fi korzystacie z łącza 5 GHz a nie 2,4. Przy 2,4 "traci się" 90% łacza (transfer 30 Mb/s w porywach 50), przy 5 GHz "tylko" 10 % (transfer 250 Mb/s). Po kablu ok... Kabłowka jak najbardziej ok, tylko cena trochę za wysoka.
    Zaletyłacze szybkie, nawet nie powiadomili o zwiększeniu down z 20 na 40, a cena pozostałą taka sama
    Wadyczasem niestabilne łącze, zbyt wysoka cena
    MiejscowośćGliwice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319