Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz Bloch / 2020-02-08 20:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Od tygodnia zaobserwowałem częste choć chwilowe przerwy w dostawie internetu na około minutę. Nie da się grać online. Jednym słowem: NIESTABILNY. Restarty routera, komputera i aktualizacja sterowników karty sieciowej nie pomagają. Nie wiem czemu internet tak często zanika, ale jest to IRYTUJĄCE.
    ZaletyCena do jakości
    WadyNiestabilność
    MiejscowośćKatowice
  • ~NADIA / 2024-02-07 00:11
    Ocena: 3.25 / 5
    Sieć komórkowa działa poprawnie ale to nie zasługa vectry tylko dostawcy głównego.Ale nie o tym rzecz.Przed podpisaniem umowy nie ma mowy o dostępie do warunków szczegółowych.Po pół roku użytkowania podnieśli cenę powołując się na zapisy do których wcześniejszy dostęp był niemożliwy,jeszcze to nazywając takim emeryckim terminem "waloryzacja".Nowa stawka jest uśredniona za ostatni rok cho c klientem jestem tylko 6 m-cy.Nie pierwszy raz jestem klientem vectry,jak długo pamiętam zawsze z problemami,że swojej głupoty dałam się naciągnąć kolejny raz.Absolutnie nie polecam,jak masz wybór omijaj szerokim łukiem.
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~ntr / 2022-03-04 15:54
    Ocena: 3.25 / 5
    widać wszyscy operatorzy dają TVP wold do oferty i inne kanały A vectra nic jak robiły multimedia polska zawsze .
    Zaletydobra cena
    Wadybrak informacji o tym czy news 24 będzie w ofercie 2022 kiedy ?
    Miejscowośćkalisz
  • ~ojihhbn / 2021-11-29 10:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Zdarzyło się, że zostały mi włączone usługi których nie zamawiałem. Po reklamacji zwrócili nienależnie pobrane pieniądze. Mają czasem promocyjne oferty z których skorzystać mogą tylko nowi klienci - gdzie tu poszanowanie stałego klienta?
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~oskar / 2017-07-14 16:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Bardzo słabe przesyłanie .. Gdy korzystają z internetu minimum 2 osoby to już zaczyna szwankować i nie działa poprawnie ..
  • ~Paweł / 2016-05-30 18:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Router nie spełnia podstawowych wymagań . Nagłe błędy połączenia. Spadki Mbps . Router się wyłącza .
    WadyNagłe błędy połączenia , spadki z 140Mbps do 40Mbps , Router się wyłącza .
    Korzystam rok ale moja ocena za te wady to 2/5
  • ~Piotr / 2020-02-25 13:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet 300 Mb/s chodzi poprawnie przy założeniu że na Wi-Fi korzystacie z łącza 5 GHz a nie 2,4. Przy 2,4 "traci się" 90% łacza (transfer 30 Mb/s w porywach 50), przy 5 GHz "tylko" 10 % (transfer 250 Mb/s). Po kablu ok... Kabłowka jak najbardziej ok, tylko cena trochę za wysoka.
    Zaletyłacze szybkie, nawet nie powiadomili o zwiększeniu down z 20 na 40, a cena pozostałą taka sama
    Wadyczasem niestabilne łącze, zbyt wysoka cena
    MiejscowośćGliwice
  • ~Rafał / 2021-05-19 14:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Telewizja jest ok. Z Internetem jest problem czasem się zawiesza i zaniża prędkość i co jakiś czas łącze się z technikami Vectry i tam kontakt jest ok i bardzo miły.
    ZaletyZalety to na pewno tv.
    WadyInternet.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~vicek / 2019-10-25 15:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem u nich 2 lata, jeśli dadzą dobrą ofertę to zostanę. Czy jestem zadowolony w 100% oczywiście nie. Widzę same negatywy wystawiacie ale tak źle u mnie nie jest. Zacznę od plusów. Net i kablówka rzadko zrywa. Braki dostępu do sygnału to awaria i trwa to max do 2 godzin. Ich router w ciągu 2 lat resetowałem może 5 razy. Dekoder do tv spoko, nigdy się nie zwiesił, zablokował, nagrywarka działa bez zarzutu. Teraz minusy. Router bardzo kiepski zasięg no ale takie zawsze dają „kablarze”. Mam net 300 mb. Po kablu tyle jest ale po wifi miałem max 60 mb, ich technik mówił że to normalne, kilka złych opinii na ich fejsie i się udało teraz mam ok 250 mb. Dodzwonić się do biura obsługi min 20 minut. Przyjazd technika z naszej winy to oczywiście walną nas po kieszeni. Mam też problem z tvonline, mam apkę w telefonie i codziennie nie wszystkie mam programy, na kompie jest ok tylko apka szwankuje. Jeszcze tego nie zgłaszałem do nich.

    MiejscowośćMarki
  • ~wojtek / 2022-07-31 20:55
    Ocena: 3.25 / 5
    SZANOWNI Państwo proszę uważać co mówicie na infolini powtarzajcie kilka razy jaki abonament telefoniczny chcecie ja chciałem abonament za 1 zł przez 3 miesiące potem 14,99 a wcisneli mi od 1 miesiąca 14,99 mówiąc że owszem nie na go na stronie ale konsultanci takie maja wiec prosze żadac zeby czytali i mówili głosno co zamawiacie inaczej moze byc wiecej mi powiedzieli ze tak zamówiłem oczywiście byłem chory bo wziałem o 45zł droze bo nie chciałem taniej masakra obsługa klienta życze powodzenia nikt nic nie wie
  • ~wojtek / 2022-11-20 22:25
    Ocena: 3.25 / 5
    Każdemu kto chce przenieść swój numer telefonu komórkowego nich polecam mówić wyraźnie ze się chce to a to ja powiedziałem ze chce abonament za 14,99 dostałem na 24 miesiące taki chociaż był na stronie ze pierwsze 3 miesiące są po 1zł ,ale tego już nie powiedziałem ,nastepnie przenosiłem numer 3 miesiace bezskutecznie inaczej z daleka od tej firmy nie mozna z nikim sie dogadac pisza ponawiaja i nic to nie zmienia nigdy nic gorszego mnie w życiu nie spotkało dajcie 5 zł wiecej i miejscie ok nie polecam z całego serca
    Zaletybrak
    Wadymasa konsultanci dawno zmarli brak kontaktu z kimkolwiek żywym
  • ~życzliwy / 2021-12-01 15:23
    Ocena: 3.25 / 5
    vectra nie jest może ideałem ale lepsza od multimedia polska tam dopiero ludzie nie kompetentni są w biurze abonenta.
    Zaletydo przyjęcia
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2021/22
    MiejscowośćKalisz
  • ~Aa / 2016-07-04 17:49
    Ocena: 3.00 / 5
    1.
    Wydzwaniaja i przedstawiaja rozne oferty .
    2.
    W punkcie w Bydgoszczy niemiła obsługa. Czułem sie jak w :obozie koncentracyjnym" Pani nakazała zebym "tamw" wziął numer i dopiero podszedł do jej biurka . Nie moge złozyc zgłoszenia awarii zeby technik przyjechał za 2 dni.
    Wniosek - składam rezygnacje z e wskazaniem z powodu niskiej obsługi
    powyzej 4 lat
  • ~aa / 2021-06-06 08:08
    Ocena: 3.00 / 5
    po zmianie szaty graficznej tragedia bardzo wolno pracuje przechodzenie na inny kanał tv a odnaleźć coś też trzeba mieć stalowe nerwy
    Zaletynie wiem
    Wadyprędkość internetu niezgodna z umową, aktualnie fatalny surfing po tv
    Miejscowośćkielce
  • ~adam / 2019-01-16 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Od grudnia 2018 URE uruchomił darmowy CERTYFIKOWANY pomiar prędkości pobierania i wysyłania internetu(pro.speedtest.pl).
    Zacząłem mierzyć i okazało się, że w godzinach w których korzystam, prędkość pobierania waha się od 0,41 do 50,00 Mb/s - a opłacam regularnie opcję 100 Mb/s.
    Reklamacje kończą się odpowiedzią, że ONI u siebie żadnej awarii nie stwierdzają i że "d r o g a p o s t ę p o w a n i a r e k l a m a c y j n e g o z o s t a ł a w y c z e r p e n e, o d w o l a n i e n i e z o s t a n i e r o z p a t r z o n e".
    Skończy się pewnie w sądzie, ale czy to jest postępowanie Firmy która mówi, że posiada certyfikat p.t. "d b a m y o j a k o ś ć o b s ł u g i".
    MiejscowośćRypin
  • ~Anna / 2018-05-15 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie miałabym zastrzeżeń. Gdyby nie fatalna obsługa klienta, fatalny UX(moim zdaniem wręcz skonstruowany celowo tak by wyciągać pieniądze z odsetek). Cwaniactwo, nieinformowanie o zaległościach. Sama usługa (internet 50 Mb) i cena są dość ok. Ale trzeba bardzo uważać, z lupą czytać regulamin i nie słuchać ludzi w punkcie a i na infolinię też uważać (ale tam przynajmniej rozmowy są nagrywane)

    Przechodząc do rzeczy najpierw przy podpisywaniu cesji Pani w punkcie jedno, centrala później drugie. Koleżanka musiała, przez to płacić stosunkowo do ceny usługi duże odsetki. Rozmów w punkcie się nie nagrywa nie było żadnego dowodu no trudno, nasze niedopilnowanie. Teraz podobna sytuacja. 5 miesięcy temu spóźniłam się z opłaceniem faktury, czekałam aż następna faktura uwzględni należność za odsetki. Nic nie było, myślę sobie pewnie nie naliczyli albo przyjdzie osobna na maila z odsetkami( miałam zadzwonić ale tyle spraw- zwyczajnie zapomniałam) Kolejne faktury przez 5 miesięcy zwykła suma, płaciłam terminowo, a że nie było nawet maila z informacją o zaległości zapomniałam o tamtym spóźnieniu z opłatą. Aż do dziś, dopiero po 5 miesiącach dodali informacje o należności do comiesięcznej faktury. Gdy odsetki urosły z 0,21 zł (21 Groszy!)do 40 zł. Moje zaniedbanie oczywiście, że tak. Ale nigdzie nie spotkałam się z tak niską kulturą obsługi klienta, wszystkie inne firmy raczej szybko informują o odsetkach od nieterminowo opłaconych należności. W międzyczasie milion telefonów z promocjami, gdyby chociaż jeden był z informacją o zaległości ehh. Nie polecam, a jeśli już ktoś chce bo w budynku jest łącze lub oferta cenowo dobra. To niech będzie ultra czujny. Bo jeśli jest jakaś luka w prawie, niekorzystna dla klienta to VECTRA na pewno ją wykorzysta.
    Zalety-na razie brak poważniejszych awarii
    -dobra cena usług
    -można się szybko dodzwonić na infolinię
    Wady-Nieinformowanie o odsetkach przez kilka miesięcy, aż do czasu kiedy z 21 groszy(tak groszy 0,21 zł) urosły do 40 zł
    -Przypuszczam, że świadome wykorzystywanie niekorzystnych dla klienta luk w prawie celem zwiększenia dochodu firmy
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Aroro / 2019-04-16 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Siema. Korzystam z internetu od trzech miesiecy. Cały czas opłacam z góry. Pytanie: Czemu odkąd opłacam internet to mój ping jest taki: 40-90-40-90-40-120-300-500-300-400-300-300-400-300-178-40. No, standardowo wbijam na CS'a aby spokojnie pograć. Nagle mam takie lagi że nawet jak bym ten internet z piwnicy przynosił to by było szybciej. Kolejna opcja, mam laptopa jakoś 20-30m od routera. Wi-Fi. Zasieg traci się przynajmniej 2 razy dziennie. Miło, i musze ręcznie właczać. No super. Genialny internet. Ja sie przyzwyczaiłem do wyzysku na mnie przez różnych ludzi, miło że internet też wyzyskuje na mnie. Dziękuje. Tyle z mojej opini.
    MiejscowośćRybnik
  • ~artur4236 / 2020-03-12 18:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam umów terminowych z cenami okazyjnymi, w przypadku konieczności rozwiązania umowy w sytuacji nieprzewidzianej (sprzedaż mieszkania- kto planuje prawie dwa lata wcześniej sprzedaż mieszkania)w dniu zawierania umowy, Vectra nalicza kary za rozwiązanie umowy. Żenada i prostactwo, mam nadzieje że 250 zł wyjdzie bokiem dla tej firmy.
    Zaletyżadnych
    Wadynigdy więcej umowy z tą "firmą".
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ben / 2023-07-17 12:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Serdecznie dziękuję Pani Oliwii za profesjonalne i wyjątkowo uprzejme zajęcie się moją sprawą. Sprawa dotyczy rozwiązania umowy z Vectrą . W salonie na Ursynowie wyjątkowo niemiła Pani (nie znam imienia) potraktowała mnie jak natręta , wyszedłem z salonu wyjątkowo zbulwersowany. Zdecydowałem się pojechać do drugiego salonu Vectry na odległym Bródnie i (jak wcześniej wspomniałem ) przemiła Pani Oliwia odpowiedziała na wszystkie pytania.
    Z poważaniem,
    Ben
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ChireadanPL / 2018-03-16 20:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, płacę za 150 Mbps, mam 15 w porywach do 30, i ping rzędu 150ms.
    MiejscowośćŚwiebodzin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264