Dno i metr mułu. Internet zrywa kilka razy w ciągu dnia, dodatkowo daleko mu do prędkości ustalonej w umowie. Na pomoc techniczną nie można liczyć, bo najnormalniej w świecie nie można się tam dodzwonić, po wysłuchaniu przez ponad 20 minut muzyczki w słuchawce dałem sobie spokój, kolejne próby dodzwonienia się w innych porach dały ten sam efekt. Rozwiązać umowy też nie można, mimo, że minął już okres na którą została zawarta. W tej sprawie skontaktowałem się już z rzecznikiem praw konsumenta. Krętacze i oszuści, nie polecam z całego serca.
Zaletybrak
Wadyjakość usług, obsługa klienta a raczej jej brak, naciąganie, "nierozerwalne" umowy
~jacek / 2017-09-25 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma możliwosci rozwiązania umowy, chyba ze zapłaci sie karę o ktorej nie ma mowy i jasno sprecyzowanych zapisów w umowie. BEŁKOCZĄ COŚ N/T ULGI KTÓRĄ PRZYZNAJĄ ABONENTOWI I TWIERDZĄ ŻE TO JEST WŁAŚNIE TA KARA JEŚLI ROZWIĄŻE SIĘ UMOWĘ. U MNIE 1600PLN!!!
Obecnie nie mam dekodera i routera bo "pani z telefonu" poleciła je zwrócić.
Rachunki nadal przychodzą a tv ni ma...
Kanalie, Oszuści!!!
NIE PODPISUJCIE ZADNEJ UMOWY Z NIMI!!! NIGDY!!!
ZaletyBRAK
WadyPEŁNO
ŻORY, woj. ślaskie
~Kasia / 2017-09-19 17:42
Ocena: 2.50 / 5
W kwietniu znalazłam na ich stronię ofertę tv i internet za 49,90 z której skorzystałam. Na umowie doczytałam, że dodali dodatkowo bezpieczny internet, którego nie zamawiałam i o czym mnie facet, u którego zamawiałam pakiet nie poinformował. Okazało się, że po 2 miesiącach ta usługa jest dodatkowo płatna 6,90zł. Wysłałam rezygnację, która została w lipcu przyjęta a także otrzymałam list, w którym napisali, że kara zostaje anulowana bo racja jest po mojej stronie. Teraz mamy wrzesień a w rachunku nadal doliczone 6,90. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem a po napisaniu kolejnej reklamacji otrzymałam odpowiedz, że z powodu błędu systemu opłata została znowu naliczona i że zapłacę karę za zerwanie warunków umowy 182 zł. Ich błąd a ja mam nadal płacić, poza tym wciskają klientom usługi, których się nie zamawia a potem karami starszą. Nie polecam
Zaletynie ma
Wadyolewają klientów, naciągacze
~Akasza / 2017-09-19 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. 6 dni prosiłam aby mi sprawdzili dlaczego nie ma internetu, w końcu posłali technika do mnie, który stwierdził, ze mam zepsuty router (śmiech na sali), po podłączeniu kabla z internetu bezpośrednio do laptopa o dziwo dalej internetu nie było. Dopiero po kolejnej hm 2 interwencji osobistej i 5 telefonicznej, dziś - po 6 dniach (brawo!!!) został internet uruchomiony. Do teraz nie wiadomo jaka była przyczyna awarii. Jeśli macie wybór, wybierzcie coś innego, bo na ta firmę szkoda pieniędzy i nerwów.
Zaletybrak
Wadywiele wad
4 lata
~Obywatel / 2017-09-18 14:07
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia do kwadratu!! Interner widmo!! Raz jest raz go niema!!! Firma zamiast zainwestowac w sprzęt dolacza kolejnych frajerów abonentow do sieci ..i jakoś to bedzie....
ZaletyBuaaahaaaaaa!!! Zalet brak
WadyInternet jak stosunek przerywany-jest..niema..jest niema...
Glogow
~Monika / 2017-09-18 11:04
Ocena: 1.75 / 5
W firmie ciągle bałagan, brak rzetelnych informacji, obsługa chyba zgaduje dlaczego się dzieją różne problemy, ciągle inne wartości fv. Internet się ciągle rozłącza i bardzo wolno działa. Jestem niezadowolona w każdym aspekcie z tej firmy. Nie polecam!
Zaletybrak
Wadywszystko
~jarek / 2017-09-17 10:28
najgorsza firma !!! oszuści i naciągacze ...co innego się umawiasz a w ofercie inna cena ... a płacić trzeba bo dostawca i ikaso to osobna firma
przez pół roku musiałem płacić więcej póki wyjasnili ze mam rację
a po poniesieniu pakietu ( dobrałem sobie kanały tv) umowa liczy się od nowa ...takie cwaniaki
NIGDY WIECEJ
Wadyprzepustowość zawsze mniejsza niż w umowie , zwiększą jak się upomnisz
~lukas j / 2017-09-16 21:26
Widzę,że jest mnóstwo negatywnych opinii na temat usług Vectry, zwłaszcza odnośnie internetu. Ja osobiście zmieniłem operatora z UPC na VECTRA z uwagi na cenę i tylko dlatego. Nie ma porównania co do jakości usług UPC, nawet w "głupim" pilocie czy numeracji kanałów na usługach i internecie kończąc. Stosunek jakości do ceny niestety. Internet, pakiet 100mbs, daje około 40-50mbs przy testach(powtarzanych również w różne pory dnia i dni tygodnia). Nie powala niestety ale fakt nie tnie ani też nie ucina połączeń. Co do TV, problemy z nagrywaniem i VOD, które nie działają od momentu aktywacji abonenta( próbuje się dodzwonić na infolinie). Z tego co się zoorientowałem na forum, wina leżeć może po stronie samego podłączenia- częstotliwość bądź "trójnik" wykorzystany do podłączenia internetu i dekodera. Problemem jest też "karta" abonenta która jest w dekoderze- wyskakuje błąd karty. Router podłączony "kablem" zamiast wbudowany w dekoder chociażby też jest trochę niewypałem. Niestety jeżeli chodzi o tego typu usługi, czasami warto zastanowić się czy nie wydać więcej pieniędzy na tego typu usługi choć niektóre firmy mocno te ceny zawyżają- UPC właśnie.
~bobi7 / 2017-09-15 19:55
Ocena: 1.00 / 5
VECTRA to firma która daje internet po kablu i WIFI ale nie dają gwarancji na wifi. Mam net 150mb a łącze faluje od 10mb do 130mb stabilność zerowa.WIFI z modemu ma zasięg 5 metrów. ODRADZAM!!!!
~Marek / 2017-09-13 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy dostawca internetu jaki może być... Co najmniej raz w miesiącu problem z internetem, na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut zanim ktoś łaskawie odbierze. A jak już odbierze to stwierdzi, że nie umie pomóc. Żałuję, że UPC nie ma usług w moim regionie, wolałbym płacić 2x tyle i mieć pewne łącze.
Tydzień temu dzwoniłem z problemem (nie działał internet), po 20 minutach ktoś odebrał. Pań stwierdził, że to uszkodzony modem i umówił się ze mną na czwartek(!). Świetnie, do pracy potrzebuję internetu i muszę czekać 2 dni na naprawę. No nic.
Przyszedł czwartek, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. Na maile nie odpowiadają, na infolinii twierdzą, że została sprawa przekazana. Mamy dzisiaj już wtorek, mija tydzień odkąd nie mam internetu, a Vectra ma wszystko w dupie.
Wadyniestabilne i zwalniające łącze, częste problemy, beznadziejna obsługa klienta.
~Ewa / 2017-09-12 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia, masakra. Jakość usług beznadziejna a stosunek do klienta jeszcze gorszy. Mimo przeprowadzki, gdzie vectra już nie ma swoich usług nadal muszę płacić rachunki nie mogąc jednocześnie korzystać z ich oferty. Nie ma żadnych szans na porozumienie z przedstawicielami firmy. Żałuje, że podpisałam z nimi umowę i ostrzegam wszystkich co zamierzają to zrobić.
Zaletyżadne
Wadyklient dla tej firmy nie ma żadnego znaczenia, bylebyś podpisał umowę a później to jesteś frajer
~zawiedziona / 2017-09-12 19:50
Ocena: 2.00 / 5
Proszę abonentów Vectry o zwracanie uwagi na aneksy do umów. Każdy aneks do umowy czyli np. Zwiększenie liczby programów traktowana jest przez tego operatora jako "nowa umowa", a tym samym kolejna lojalka! Nie dawajcie się namawiać na żadne zmiany i aneksy, bo nie uprzedzają o tym, a naciągają ludzi. Miałam do nich wrócić, ale nigdy tego nie zrobię. Zawiodłam się bardzo. Jeszcze raz przestrzegam przed naciągaczami.
~Darek / 2017-09-10 11:12
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam!!! ruter codzinnie piszczy i nie ma internetu nie wiem czemu jakis szmelc dali widac ze to chinskie gowno trzeba codziennie resetowac po resecie internet dziala i piszczenie ustaje na kilka godzin . Tak samo jest z dekoderem rano chce odpalic dektorer tv a on wogole nie reaguje na pilota trzeba wylaczyc z kontaktu i wlaczyc jeszcze raz wtedy reaguje i tak codzinnie (moj znajomy ma vektre i nie narzeka ale ja mam juz dosc tego ich szmelcu !!!
~Jarek B. / 2017-09-07 16:14
Od maja 2016 r. jestem posiadaczem internetu od Vectry .Umowę mam podpisaną na 2 lata. Parametry łącz 50 Mb/s - 5 Mb/s.Z usługi jestem bardzo zadowolony. Monter w czasie instalacji zrobił tak , jak chciałem tzn. kable łączeniowe pochował w listwach przypodłogowych. Internet działą bezproblemowo. Do chwili obecnej nie było żadnej awarii ani też przerwy w dostawie.Łącze jest bardzo stabilne i oscyluje w okolicach deklarowanej.
ZaletyPrzystępna cena.
Staszów (świętokrzyskie)
~Damian / 2017-09-06 12:09
Ocena: 4.50 / 5
Czytam komentarzy i jestem w szoku. Na wszystko, co byłem umówiony otrzymałem bez zarzutów. Począwszy od sprawnej obsługi, prędkości pobierania i wysyłania skończywszy na telewizji.
W pakiecie miałem 150Mb/s i minimalnie miałem 120, to rzadko zazwyczaj 140-150.
O wypadkowym braku internetu byłem informowany i po krótkim czasie usterka była korygowana.
Z chęcią przedłużyłbym umowę, gdy nie moja przeprowadzka do Warszawy i miejsca na osiedlu, gdzie nie stacjonują, jedyna wada.
Polecam.
Zaletycena, prędkość, obsługa
WadyBrak zasięgu na Ursynowie.
Radom
~Kasia / 2017-09-05 11:47
Ocena: 1.00 / 5
oszusci. wyłudzacze. i do tego zero chęci porozumienia.
najpierw mowią, że nagrywają rozmowy, po czym jak mwoisz im ze masz równiez nagraną rozmowe - informuja ze nie honorują tego, bo to tylko pracownik udzialał informacji, a nie decydował o warunkach.
nie polecam abosultnie nikomu. nigdy wiecej, nigdy
Zaletyzero
~wanda / 2017-09-04 17:00
unikajcie horroru mnie kosztuje zdrowie do nich nic nie dociera, zawsze oszukują i obwiniają klienta, wszystko do bani najgorsza męka ten ,,badziewie''internet.potrafią spreparować nawet umowę uważajcie nie rozmawiać na telefon.vectra to porażka dałam się nabrać teraz żałuję i tracę pieniądze.
~Boguss / 2017-09-01 12:59
Ocena: 1.00 / 5
niestety dałem sie naiągnąć na Vectre. zacząłem żałować bardzo szybko, zawsze jakiec problemy, a to zmieniają sobie kanały telewizyjne jak im sie podoba, bez żadnej informacji, albo problemy z internetem. prędkość żałosna!!!! zazwyczaj na poziomie 2-3 Mbit!!!! bardzo często przerwa w dostawie internetu po licznych telefonach do vectry i ciągłym awanturowaniu się wciąż słyszałem to samo. " u nas wszystko jest dobrze, z pewnością wina leży po pańskiej stronie. możemy przysłać osobe do sprawdzenia połączenia ale odpłatnie"
NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE niebądzcie tak głupi jak ja nie dajcie sie naciągnąć !!!!
Zaletybrak
23 miesiące
~Krzysztof / 2017-08-30 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Byłem użytkownikiem wielu firm zajmujących się dostawą multimediów i ostrzegam wszystkich przed Vectra ponieważ przekracza ona wszelkie granice. Pomijając już takie fakty jak słabe łącza, tandetna obsługa jak i pomoc techniczna gdzie na telefonie niekiedy trzeba spedzić około 40 min by zgłośić awarie, a następnie czekać do 48h aż w ogóle technik sie pojawi by przełączyć jeden bezpiecznik w centrali, jak i beznadziejny rooter który ma ograniczenie lączności wi-fi a dostępu do niego by to zmienić nie otrzymamy, więc zaniki w mieszkaniu łaczności mamy już w drugim pokóju. Najbardziej co we mnie uderzyło to rozwiązanie umowy które to musiało sie skonczyć we współpracy z rzecznikiem praw konsumentów ponieważ Vectra jawnie oszukuje! Mianowicie mimo że kazali mi wysłać rozwiazanie umowy FAXEM (bo emailowo nie można nie wiedzieć czemu i dlaczego) i mimo że to zrobiłem uznali że oni takowego faxu nie dostali i kolejne miesiące musiałem placić wiec zareklamowalem i okazałem potwierdzenie wysłania faxu gdzie jest czarno na białym numer, godzina itd to reklamacji nie uznali twierdząc że mimo wszystko nie maja takiego dokumentu i tu interweniowal rzecznik. BROŃCIE SIE RĘKAMI I NOGAMI OD VECTRY!
ZaletyBrak
WadyŁącza
Obsługa
Wprowadzanie w błąd
Przeciąganie Spraw
~Użytkownik / 2017-08-30 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Używam VECTRA od 3 lat. przez pierwsze pól roku było znośnie. natomiast na chwilę obecną jest to jakaś porażka. w umowie jest zapisane 50MB/s z czego na urządzeniach pokazuje 1/0,5 MB/s. obsługa klienta także daje wiele do myślenia. mówiąc kolokwialnie leją na klientów. Już kilkakrotnie byliśmy w biurze zgłosić usterkę z czego zawsze mówią ze z Wi-Fi powinno spadać max 10% prędkości internetu i tłumaczą się tym, że to wina routera. i co najzabawniejsze kiedy masz własny to mówią ze to wina tego własnie routera a kiedy mówimy o ich routerze nie są za bardzo rozmowni. Podsumowując radzę unikać tego dostawcy jak ognia. Najzwyczajniej w świecie oszukują wiele ludzi