Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~abonent / 2017-05-08 13:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra.Internet działa ,,czasami".Obsługa obiecuje złote góry kiedy kończy się umowa po czym blokują telefon i nie mozna się dodzwonić do Paniusi z Gdyni.
    Nie polecam wręcz ostrzegam przed Vectrą.
    Gdańsk
  • ~Zdzisław / 2017-05-05 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku , nie odpowiadają na pisemną prośbe o przeksiegowanie omyłkowo wpłaconych pieniędzy na pprzednie
    konto, brak zrozumienia dla osob w starszym wieku, ojciec 86 lat zapomniał zmienić zlecenie stałe na nowy pakiet
    więc pieniądze poszły na stary pakiet ktory był na zmarłą żone. Po licznych interwencjach uzyskaliśmy
    ustną odowiedz całkowicie nie zrozumiałą o przedstawieniu aktu dziedziczenia mojego ojca po zonie należności
    wpłaconej do wectry 5 miesięcy po jej śmierci- paranoja podobno taką opinie przedstawił prawnik tej firmy czekamy
    na pisemną odpowiedz by sami podjąć kroki prawne. Obsługa pod psem każdy mowi co innego .
  • ~Waldek / 2017-05-04 14:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Od dłuższego czasu mam niską prędkość internetu (ok 5-10 Mb/s w stosunku do 50 Mb/s gwarantowanej umową). Po pisaniu z technikami mailami, w końcu udało się Panom przyjechać. Jakie było moje zdziwienie, gdy przyjechało ich dwóch i po sprawdzeniu prędkości powiedzieli, no rzeczwiście, przekażą sprawę dalej do techników. Na moją prośbę o wymianę zapinki RJ na nową, mieli obcęgi, ale nie mieli już zapinki RJ. To po co oni właściwie przyjeżdżają jak podstawowych narzędzi nie mają. Nie mają również testera przewodów. Zgroza. I jak nie mam internetu tak nie mam i płacę dalej.
  • ~Po prostu NIE / 2017-05-03 13:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet działa, OK
    Jest nawet za 3Mb/s przy płaceniu za 40Mb/s, OK
    Ale ping do www.google.pl na poziomie 2000ms co kilkunasty pakiet?

    Korzystanie wygląda tak: działa, działa, LAG, działa szybko działa szybko, LAG, działa wolno działa wolno, LAG...
  • ~Wkurzona / 2017-05-01 16:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Naciaganie na dodatkowe ukryte uslugi o ktorych sprzedawca nie wspomina, ze zostana wlaczone (tel domowy) a potem kaza dodatkowo placic. wypowiedzenie umowy tylko uwaga! Listownie! Lub trzeba miec bezpieczny podpis. PARODIA! Przeciez to nie uslugi bankowe. Totalnie olewaja swoich klientow I tylko wyciagaja kase jak dlugo moga. Czy ktos kiedys probowal isc z nimi do sadu?
    Warszawa
  • ~Anonimowy / 2017-05-01 16:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Internet jest dobry wasze niby fikcyjne przesyłania danych 5-10 mb to wina waszej karty sieciowej polecam zakupić nową potem pisać opinie
    ZaletyWszystkie możliwe
    WadyBrak
  • ~Anna / 2017-04-30 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Parodia.Dodzwonienie się do "firmy" graniczy z cudem (mi się nigdy nie udało mimo podjęcia wielu prób) .Częste problemy techniczne,których nie ma gdzie zgłosić. Nie polecam.
    Police
  • ~Elżbieta / 2017-04-30 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się do Vectry graniczy z cudem.Mój internet bez przerwy się rozłącza,jak dzwonię nie odbierają.Żałuję że dałam się namówic na Vectrę
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie możliwe
    od kilku miesięcy
  • ~Adam / 2017-04-29 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne lekceważenie klienta, płacisz za coś czego nie są w stanie dostarczyć, np. masz umowę na 100Mb/s a dostajesz przeważnie 5-10 Mb/s.Wielka ściema do pobierania kasy. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyPrędkość przesyłania danych to fikcja
    Legnica
  • ~Majeranek / 2017-04-27 22:58
    Ocena: 4.50 / 5
    Położyli światłowody, doprowadzili kabel do domu, wszystko bez żadnego proszenia ani wzywania. Właściwie to byłem zadowolony z orange, także nie myślałem nawet o vectrze. Ale orange tak zaczeło grać w kulki, że postanowiłem sprawdzić vectre i musze przyznać, obsługa jest szybka i fachowa, internet bite 150 mb/s bez marudzenia. Raz net zwolnił do 10mb/s przez 3 dni, ale okazało się że to wina mojej karty sieciowej. Mimo wszystko dział techniczny potraktował mnie jak starszą babke i poprowadził za rękę. Klasa - polecam!
    Zalety- Światłowód daje taką prędkość jak na umowie, bez marudzenia.
    - Szybki, cierpliwy i kompetentny dział techniczny.
    - Cena! 150Mb/s za 50zł w promocji
    - Podłączyli chociaż nie wyrażałem chęci przejścia do nich
    Wady- Długi czas oczekiwania na infolinii
    Korzystam od 4 miesięcy. Płace 50zł/mc za najszybszy pakiet internetu. Kupione przez telefon.
  • ~Max / 2017-04-27 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza w tej firmie jest obsługa klienta a tuż za nią sprzęt montowany klientom słaby przesył wysoka cena. Nie polecam
    Korzystam 2,5 roku płacę ok 90 złotych
  • ~Konrad / 2017-04-26 15:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam , więcej razy nie ma internetu niż jest . Daję 0/10
    WadyWiele razy brak internetu :) nie polecam
  • ~PK / 2017-04-24 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzeżenie dla każdego potencjalnego chętnego na usługi Vectra.
    Jeżeli zależy ci chociaż na minimalnym poziomie obsługi klienta przwyższający chociaż trochę customer service w San Escobar to radzę 100 razy przemyśleć wybór tego operatora. Tysiące podobnych wpisów na FB i tym forum na pewno potwierdzi moje spostrzeżenia.
    Kontakt do centrum obsługi : jak dzwonisz w sprawie zakupu oferty - odbierają po pierwszym dzwonku, baaardzo miliKiedy dzwonisz w sprawie pomocy technicznej - mogiła, nikogo nie interesujesz. Ostanio próbowałem przez godzinę!!!!!!! Najpierw 20 min, potem telefon do "sekcji spredażowej", oczywiście przełączyli do wsparcia technicznego z komunikatem że na pewno odbiorą, ale mają akurat "przejściowe wzmożony ruch" , ta jasne w poprzedńich 3 próbach kontaktu w ostatnim półroczu zawsze mówili to samo, mimo że dzwoniłem nie w sprawie awarii a ustawień. No więc chciałem sprawdzić na ile są odporni na dzwoniące telefony (mimo że chyba ich nie słyszą), kurdę są dobrzy ja wymiękłem po 40 minutach mimo ze mam taryfe bez limitu. Nawet szef zmiany w sekcji sprzedażowej nie miał osobistej odwago porozmawiać ze mną i kazał pracownicy mnie pogonić i przełączyć dalej.
    Podsumowania - jeżeli zależy ci na uzyskaniu jakiejkolwiek pomocy po zapłaceniu furmanki siana za usługi nie licz na to , jeżeli myślisz że nigdy nie bedziesz tego potrzebował (mało prawdopodobne) bież Vectrę - na szczście niedługo kończy się umowa. Przed zmianą na innego na pewno najpierw sprawdzę możliwość komunukacji z pomocą techniczną do czego wszystkich zachęcam.
    Cosyć dugo kilka lat , pełen pakiet z hbo internetem +
  • ~andrzej / 2017-04-24 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię słuchasz muzyki 10 minut i szlag cie trafia.
  • ~Wiczus / 2017-04-22 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie. Nie ma ustalonej ilości przesyłu danych. Wymagany jest router vectry (który sam w sobie jest niskiej jakości sygnał nie przechodzi do pokoju piętro wyżej).
  • ~big78 / 2017-04-21 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno.
    Miałem u nich jakieś 15 aktywacji. Horror zaczął się po kilku miesiącach.
    Napier..... telefonem po kilkadziesiąt x w miesiącu z ofertami. Nic nie pomaga, mimo kilku wizyt w ich biurze.
    Dużo pomaga Truecaller i blokowanie numerów, ale dziady potrafią dzwonić z różnych numerów. 0 rozsądnej oferty dla biznesu.
    Zalety0 zalet, najgorszy, chamski marketing, z jakim miałem do czynienia. Jakość usług słabiutka.
  • ~Sebek / 2017-04-20 11:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam w Gdańsku z telewizji i internetu.Często nie ma internetu i żeby dodzwonić się w sprawie awarii czas oczekiwania na odebranie połączenia to ok. 30min. NIE POLECAM !!!!!!!!. A i uwaga na naciągaczy o podwyższenie prędkości o 50, której i tak nie czuć i nie widać w speedtescie.... NIE POLECAM.....!!!!!!!!!
    ZaletyTanio, ale nie warto !
  • ~X / 2017-04-20 09:20
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam od kilku lat i sobie chwalę - 100MBps w cenie 40zł. Awaryjność znikoma, zewnętrzny praktycznie stały adres IP. Jedyne na co trzeba uważać, to przed podpisaniem umowy ją przeczytać. Jest to oczywiste, ale w przypadku vectry należy o tym koniecznie pamiętać - w moim przypadku zdarzała się rozbieżność między ustaleniem telefonicznym a umową.
  • ~Nielubiący Vectry / 2017-04-19 18:17
    DNO totalne jeżeli chodzi o obsługę klienta i niezawodność
    ZaletyBRAK
  • ~adamcopernicus / 2017-04-18 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA:
    1. W przypadku kontynuacji umowy na kolejne 2 lata nadal trwaja w przekonaniu, ze sprzedali po cenie promocyjnej.
    2. W miedzyczasie dzwonia aby skorzystac z promocji i zwiekszyc przeplyw za dodatkowa oplata a krotko potem ten przeplyw/produkt jest w normalnej cenie za usluge. Gdy sie nie upomnisz bulisz za stare jak za nowe.
    3. W przypadku, gdy zmieniasz miejsce zamieszkania, a oni tam nie istnieja !!! nadal ponosisz "wine" i wymierzaja "kare" od kilkuset do 2 tysiecy zlotych.

    Gdyby zalozyc, ze punkty 1-2 mozna by bylo uznac za spryt, to punkt trzeci wyraznie godzi w prawa koncumenckie. Zmiana miejsca zamieszkania jest koniecznoscia nadrzedna ( w moim przypadku po 12 latach) i nie wolno obciazac klienta z powodu wlasnych niedomagan technicznych.
    Jutro bede o tym informowal powiatowego rzecznika praw konsumentow.

    pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016