strona 168 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- nastepna »
-
~Mario / 2017-10-14 09:59Ocena: 3.50 / 5
Generalnie chodzi OK, niska ocena z powodu braku dostępu do routera i możliwości lepszego zabezpieczenia sieci wifi, ze strony ebok można zmienić ssid i hasło sieci. Brak możliwości blokowania i dodawania po mac adresie czyni sieć BARDZO PODATNĄ na WŁAMANIA oraz brak możliwości sprawdzenia kto jest zalogowanym w danej chwili do sieci powoduje czyni ofertę już mało atrakcyjna. -
-
~Paulina / 2017-10-13 11:08Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tej firmy jak ognia ! Po kilku zgłoszeniach żenująco niskiej prędkości internetu wysłali do mnie technika nie informując że będzie to wizyta płatna, technik nie zostawił żadnego paragonu ani potwierdzenia wykonania usługi, a do rachunku doliczyli 50 zł. Usiłowali mi wmówić i kazali przesyłać skan zlecenia, którego nie otrzymałam ! Co się okazało? Technik podrobił mój podpis na dokumencie serwisowym na którym była zgoda na obciążenia rachunku !!!!!!!! Jakiś koszmar, przecież to jest karalne ! Warszawa -
~Darth / 2017-10-12 17:57Ocena: 1.25 / 5
Po pierwsze wciskają telefon którego nie masz ( 15zl/msc) , po drugie obsługa jest miła dopóki nie podpiszesz umowy , bardzo częste kilku godzinne awarie i oczywiście nie dodzwonisz sie na pomoc techniczna a jak już to niczego sie nie dowiesz . A spróbuj nie zaplacic to i odsetki i ponaglenia a mi nikt nie zwróci za brak uslugi .
Nigdy więcej i nikomu nie polecamWadyAwarie , zabieranie programów i nie mila obsługa przez infolinięWrocław -
~Eveee. / 2017-10-11 09:39Ocena: 1.25 / 5
Jeden wielki bałagan. Zwłaszcza w ich systemie EBOK. Faktury poopłacane, a widnieją jako nieopłacone, niekompetentna obsługa, gdyż upierali się na swoim - że im wiszę zaległości i koniec, bo tak w systemie widzą. Mimo, iż miałam mailowe potwierdzenia przelewów za faktury. No i te niby ich promocje... Wszystko ładnie, pięknie, a co do czego nagle wychodziły jakieś dodatkowe opłaty nie wiadomo za co, bo konsultant nawet słówkiem nie pisnął na ich temat, jawne ukrywanie ważnych informacji. -
~Nieznajomy / 2017-10-11 00:15Ocena: 1.00 / 5
Same wady.
30 min dzwonienia 0 odpowiedzi od obsługi
Internet słaby 50 mb mam 10WadySame1 rok internet -
~Piotr / 2017-10-10 17:18Ocena: 1.50 / 5
Beznadzieja! Router w jednym pokoju, a w drugim za ścianą już nie ma zasięgu. WadySłaby router
Ciągle problemy technicznie
Brak dostępu do ustawień routera
Mimo gwarantowanej stałej szybkości chodzi jak chce.Kilka lat użytkowania -
~Igor / 2017-10-10 08:22Ocena: 2.50 / 5
Nie No Błagam To jest jakaś paranoja router w salonie a w pokoju obok nie da sie nic zrobić nie wspominają c o kuchni w której wogóle zasięg nie odbiera a co dzieje się po 21 totalna masakra czasami google się ładują 2 minuty moze pakiet za 35 zł nie jets jakis najlepszy no ale bez przesady nie polecam ZaletyFajna CenaWadySłaby zasięg po 21 bardzo słaby internetzapłaciłem 35 zł korzystam juz długo bo rok przedtem nie było takich problemów -
~Janek / 2017-10-09 15:17Ocena: 4.00 / 5
mylą umowy i nie ma kanałów i Internetu przez 5 dni a tak to wszystko dziala dobrze -
-
~Największysyfever / 2017-10-09 14:02Ocena: 1.00 / 5
Posiadam "światłowód" do 100mb/s z tejże cudownej firmy Srectra, minimum 10 razy w tygodniu problemy techniczne, mianowicie nie ma internetu na conajmniej kilka godzin, płace za kilka godzin normalnego użytkowania bez problemów w miesiącu. Nie polecam tej firmy, sugerujcie się opiniami.. ZaletyZadnychWady- zawodności
- brak internetu (światłowód Hahahaha)
- non stop wku***enie na działanie internetuStaż 3 miesiące, centrum Wrocławia, -
~Magdalena / 2017-10-09 10:34
Koszmar. Nie mogę dokonać opłat, bo od miesiąca nie mam przeniesionego numeru. Teraz, po tylu rozmowach z operatorem okazało się, że źle zgłosiłam usługę. To jest granda. Chyba wszyscy wiemy, co znaczy brak własnego numeru. I co... I muszę osobiście pojechać i wszystko wyjaśnić (po miesiącu!!!), kontakt osobisty w dobie e-maili to nie do pomyślenia. Jestem zdruzgotana. Dział obsługi nie wie, co robi dzieł techniczny i tak dalej i tak dalej. Zanim podpiszecie umowę, dobrze się zastanówcie.
MagdaWarszawa -
~HazeSmoker / 2017-10-07 15:44Ocena: 1.50 / 5
Masakra. Internet zawodny i niestabilny ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. Niekompetentne chamy, których jedyną umiejętnością jest powtarzanie w kółko tych samych tekstów. Poziom obsługi klienta bezpośrednio przekłada się na to jak klient jest traktowany przez firmę. W tym przypadku jak gówno. Nie polecam i nigdy więcej nie powtórzę tego błędu. -
~Lew Leon / 2017-10-06 15:45Ocena: 1.00 / 5
BANDA OSZUSTÓW I ZŁODZIEI !!!! Konsultanci na...
...infolinii wprowadzają w błąd, że rezygnacji można dokonać do 3 m-cy po czym naliczają karę umowną i nie udostępniają nagrań (które przecież robią dla zapewnienia najwyższej jakości usług) !!! Kobieta na infolinii spytana czy wobec tego potwierdza że specjalnie wprowadzają w błąd celem oszustwa i naciągnięcia klienta na koszty odpowiada TAK !!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, NIE POLECAM NIKOMU !!!!Zaletynie ma żadnych !!!WadyOszuści -
~RAFAŁ RADOM / 2017-10-03 20:29Ocena: 1.00 / 5
Na początku umowy, obiecywała pani kierowniczka "gruszki na wierzbie", wszystko miało być darmowe (SMS, MMS, oraz nielimitowane minuty; co było normalne u innych operatorów, z których oferta przyszedłem negocjować warunki w tej sieci). Niestety po pierwszej otrzymanej fakturze okazało się, że SMS i MMS są płatne, a pani kierowniczka tłumaczyła, że przecież dała cenniki (mój błąd, że uwierzyłem, ale któż z nas czyta te wszystkie drobne druczki, tym bardziej, że cennik był oczywiście na ostatniej stronie). Dodatkowo włączenie numeru odbyło się z dwutygodniowym opóźnieniem, co naraziło mnie na koszta (w związku z tym, że na wakacjach pozostałem bez kontaktu z kontrahentami, ale co to obchodzi vectrę skoro umowa podpisana i prowizja wypłacona, sprzedaż rośnie). O zerwaniu umowy za niedotrzymanie warunków nie było mowy, bo kara... Ponadto na początku września zgłosiłem awarię karty SIM w telefonie, reklamacje przyjęli po czym przez trzy dni wydzwaniali z pytaniem czy sprawa aktualna sic! i przełączali do odpowiedniego działu. Karty zastępczej oczywiście nie dostałem i znowu telefon nieczynny... Po trzech tygodniach odezwał się pan z działu technicznego (chyba jedyny kompetentny człowiek, z którym rozmawiałem w tej sieci) potwierdzając, że karta rzeczywiście niesprawna z winy operatora,czyli vectry i poinformował, że po nową kartę mam zgłosić się do najbliższego BOK. Na drugi dzień zjawiłem się po kartę, ale oczywiście skończyły się i pani skierowała mnie do drugiego biura, gdzie oczekiwała oczywiście kolejka mimo iż miałem odebrać kartę bez oczekiwania. Nie doczekałem się. Po kartę udałem się po kilku dniach, udało się ją odebrać. Ale szczęścia nigdy za wiele, przecież to vectra. Po włożeniu karty SIM do telefonu - brak sieci; zwyczajowo powinien przyjść SMS konfigurujący telefon i po wczytaniu go wszystko powinno działać, jednak nie. Sprawdziłem na dwóch innych aparatach, (bo może przez przypadek skasowałem SMS-a!!) ale wszędzie to samo. Dzwonię na pomoc techniczną i co... przełączanie z działu na dział i mam wrażenie, że jedyna co tam potrafią to zweryfikować kto do nich dzwoni nic poza tym. Po długich męczarniach przełączyli mnie do odpowiedniego działu, gdzie przedstawiłem problem; po czym "kolejna kompetentna" pani poprosiła o chwilę cierpliwości, ona się wyciszy i skonsultuje problem!!! Wyciszyła się tak skutecznie, że już z nią nie porozmawiałem a połączenie zostało przerwane. Jeśli chcecie jeszcze brać od nich jakiekolwiek usługi to zapraszam. -
~Beata Kwidzyn / 2017-10-03 15:33Ocena: 2.25 / 5
Moim powodem jest fakt że zostałam oszukana przez pana który mi zadeklarował że umowa będzie na 12 miesięcy gdyż nie chciałam wiązać się umową 24 miesięczną ponieważ prywatnie wynajmowałam lokal na 12 miesięcy.
O oszukaniu mnie zorientowałam się rok temu gdy chciałam zrezygnować z usług po 12 miesiącach gdyż dział obsługi klienta poinformował mnie że nie mogę zrezygnować gdyż umowa jest na 24 miesiące. Co prawda mogłam przeczytać umowę wtedy bym zauważyła ten fakt ale zaufałam temu panu i uwierzyłam mu gdyż zadeklarował że umowa będzie na 12 miesięcy dlatego nie zamierzam korzystać z więcej z usług vectry a co do tego nieuczciwego pana zamierzam złożyć skargę na oddzielnym piśmie do głównego biura.WadySzybkość internetu którą miałam w umowie zawsze była o połowę mniejszaKwidzyn -
~Maciej / 2017-10-03 08:52Ocena: 1.00 / 5
Banda ignorantów, bałagan, i jedno wielkie dno nigdy wiecej uslug vectry nie polecam ZaletyJak masz dobry humor na pewno pomogą skutecznie popsućWadyBrak wiedzyWarszawa -
~Agnieszka / 2017-10-02 14:42Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam!!!
Byłam klientem Vectry, przeprowadzałam się i chciałam przenieść usługę pod inny adres nie rozwiązując umowy. Okazało się że Vectra pod moim nowym adresem nie świadczy usług.
Firma Vectra naliczyła mi 400,- zł kary za zerwanie umowy, pomimo że wyraziłam chęć przeniesienia usługi pod nowy adres zamieszkania.
Sprawę skierowałam do sądu i wygrałam. Firma Vectra będzie zobowiązana zwrócić mi koszty procesu.
Nie dajcie się zastraszyć, będą nasyłali na Was firmy windykacyjne, uprzykrzać życie telefonami i smsami.
Nie korzystajcie z ich usług !!! -
-
~klient / 2017-09-30 23:36Ocena: 4.50 / 5
Mamy w domu Vectrę i nie będziemy zmieniać,parametry internetu dobre, ostatnio dokupiliśmy w promocji kilkanaście programów sportowych za dodatkowe 15 zł/mc, awarii brak... choć nie, kilka miesięcy temu była awaria, padł net, telewizja, telefon. Część klientów dzwoniłaby na infolinię, denerwując siebie i konsultantów, którzy mogliby tylko prosić ich o cierpliwość. My natomiast poczytaliśmy sobie książki, zjedliśmy kolację i poszliśmy spać. Następnego dnia rano wszystko znowu działa. To była pierwsza tak całkowita awaria od chyba 5-6 lat.
Dodam jeszcze, że wcześniej miałem taką sytuację, na koniec dnia, w poniedziałek ok 24-1 ww nocy nie działał internet. Po prostu patrzę, nie działa. Włączał się sam po jakichś 30-40 minutach. Napisaliśmy maila, odpisali że należy skontaktować się z działem technicznym. ALE od tego momentu internet działa, może hulać 24h/ dobę :)
Ktoś pewnie coś poustawiał, może była aktualizacja serwerów i to wyłączało neta, nie wiem. Ważne że naprawili.
I sądzę, że Vectrze też się to opłaca, bo dzięki temu klient nie wydzwania, nie wścieka się, a może i fajną opinię napisze :)
Cenowo może i jest drogo, ale to co napisałem wyżej jest tego warte.
Co do negatywnych opinii, mogą być różne możliwości techniczne pod różnymi adresami, nawet na tej samej ulicy. Jak macie wątpliwości, weźcie umowę bezterminową, może będzie działało. Jeśli nie, to rezygnacja.
A dostępnych operatorów internetu pod KAŻDYM adresem w Polsce znajdziecie tu:
http://uke.gov.pl/wyszukiwarka/
Pozdrawiam :)ZaletywszystkoWadynie znalazłemInternet 100 Mb/s + Telewizja Pakiet Platynowy z Pakietem Sport na ostro i Eleven + Telefon Domowy Bez Limitu ~180 zł/mc -
~karulka6 / 2017-09-29 22:16Ocena: 1.00 / 5
Firma oszustów,usługi nie działały poprawnie,okłamywanie klienta na infolinii,rozwiazanie umowy i odstąpienie od umowy nie pomaga,nękanie wymyślonymi rachunkami za usługę nawet po poprawnym wypowiedzeniu umowy,nękanie telefonami,bezprawne,namolne zakłócanie życia klientowi.Kompletna porażka i pomyłka,przestrzegam z dala od tej firmy ,ciągły stres ,wiszenie na infolinii,pomoc techniczna wcale nie pomaga klientowi.Największa pomyłk amojego zycia. ZaletyżadnychWadybraknie miejca na ich wypisanie.Wrocław -
~Karolina / 2017-09-29 09:17Ocena: 1.00 / 5
MASAKRA! Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą! Po 5 miesiącach od podpisania umowy chciałam domówić multiroom - zadzwonilam, zamówiłam i się zaczęło... Monter nie przyszedł w umówionym terminie - zdarza się - zadzwoniłam, umówiono kolejny termin. W drugim terminie monter nie miał wszystkich urządzeń... Niestety na multiroom nie doczekałam się do końca trwania niefortunnej umowy, mimo dziesiątek telefonów i godzin spędzonych w oczekiwaniu aż konsultanci, którzy nie mają o niczym pojęcia wysłuchają po raz 100 o co chodzi. Odpuściłam. Po roku od podpisania umowy poszłam do punktu, aby rozwiązać (w końcu!) umowę, jednak na miejscu okazało się, że podczas rozmowy, kiedy zamawiałam multiroom, pomimo że go nie dostałam przedłużono mi umowę. Internet bardzo słaby, rozłącza cały czas, telewizja przerywa. W XXI wieku to jest śmieszne. Na szczęście uwolniłam się od tych problemów. Teraz mam UPC i jestem bardzo zadowolona! ZaletyAbsolutnie nie ma żadnych zalet.Wady- fatalny sygnał
- częste awarie
- niekompetentność obsługi
Same wadyWarszawa, korzystałam 1,5 roku, wydałam za dużo -
~fedup / 2017-09-27 20:59Ocena: 1.25 / 5
Nie działa połowa stron; infolinia ignoruje klienta, strona ebok też się nie ładuje...
Korzystając z innego dostawcy wszystkie strony (łącznie z ebok Vectra) działają...
Ciekawe podejście do klienta...
strona 168 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- nastepna »
