strona 167 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- nastepna »
-
~hugo / 2017-11-06 18:21Ocena: 1.00 / 5
brak możliwości połączenia telefonicznego , 121 sek.to pobożne życzenie -
-
~Marcin / 2017-11-05 14:25Ocena: 1.50 / 5
To jak funkcjonuje ta firma jest dla mnie zagadką. Wygląda to wszystko jak jakiś przekręt i plan wyłudzenia pieniędzy, a nie fimra dostarczająca internet. Ich instalacje od łuższego czasu nie radzą sobie z ilością użytkowników. Desperacko potrzebują uwagi ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zabawna rzecz, nie mogłem wysłać tej opinii bo przez jakość usługi reCAPTCHA nie dała się zaznaczyć. :) ZaletyTydzień po instalacji internet działał bez zarzutów.WadyCiagłe problemy z internetem. Prędkość wysyłania bliska zeru mimo teroretyczncyh 10 mega w ofercie. Ping skacze od 10 do 700ms. Infolinia ma za zadanie znięchęcić do jakiegokolwiek kontaktu. Rozwiązanie umowy kosztuje dwa razy więcej niż płacenie abonamentu do końca trwania umowy. Przełączenie na nowy adres to koszt 100 zł. Wszystko po zakupie trzeba załatwiać osobiście w ich biurach czękając 1,5 h w kolejce. Brak umowy dostępnej online.Korzystam prawie dwa lata, nie mogę się doczekać końca umowy. -
~klient / 2017-11-03 22:18Ocena: 2.00 / 5
Drugiego dnia po zgłoszeniu awarii przez "ebok" zaczynasz dzwonić na infolinię, żeby po 4 godzinach zmarnowanego czasu usłyszeć, że najbliższy możliwy termin wizyty technika jest za tydzień... Kpina jakaś -
~Invictus / 2017-11-01 20:44Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Usterka z internetem występuje 4 miesiąc i mimo pisania reklamacji i zwrotu kosztów opłaty abonamentowej internet nadal jest dziadowski. Kontakt z działem obsługi to jakaś komedia. Technik wmawia że usterka spowodowana jest ociepleniem bloku które było kilka lat temu, a problem jest od kilku miesięcy i występuje tylko w godzinach wieczornych. Najwyraźniej "technicy" nie potrafią zrozumieć że problem jest spowodowany podłączeniem do jednej skrzynki zbyt dużej ilości abonentów. Odradzam korzystania z ich usług. ZaletyBrakCzarna Bialostocka -
~ja / 2017-10-30 20:22Ocena: 1.00 / 5
To jakaś porażka. Z obsługa klienta nie idzie się dogadać. Prawie miesiąc walczyłam żeby mi neta podłączyli bo niestety mam ich kable na mieszkano... Dramat.... Teraz same problemy. Mówiłam technikowi, że sprzęt będzie stał docelowo przy dalszej ścianie (usługa podłączenia 49 zł. Podłączył, poszedł, ok podpisałam protokół, nie sprawdziłam. Remont na mieszkaniu ... Gdy przyszło do podłączenia okazało się że kabel jest dużo za krótki. Zadzwoniłam z reklamacją a Pani mi powiedziała że przepięcie będzie kosztować od 49 do 99 zł. miesiąc -
~Anula2017 / 2017-10-30 09:56
Od trzech dni próbuje zgłosić awarię internetu dodzwaniam się w trzecim dniu ale niestety nie z domu więc nie mogą mi pomóc, ale mogą wysłać technika który przyjdzie sprawdzi ale nie wykluczone że naliczy opłatę. Skandal !!!!!!! -
~Damian / 2017-10-29 18:49Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam Vectry bo to jakaś porażka...wiecznie brak telewizji i Internetu- kary za zerwanie umowy są około 4 tysiące . Więc mimo tego że wiecznie coś nie działa muszę się męczyć z tą BEZNADZIEJNĄ vectrą ZaletyRaz w tygodniu czasami działa Internet i telewizja oczywiście z przerwami na Brak sygnału !!!WadySame wady! Dziadostwo totalne to beznadziejna telewizja której nikomu nie polecam!!!! -
~zalamany Piła / 2017-10-28 10:10Ocena: 1.00 / 5
Internet raz działa raz nie. Nikt nie wie dlaczego... WadyJak chcesz u nich kupić internet to zawsze odbiorą. Jak dzwonisz na dział techniczny to czekasz na telefonie po pol godziny i sam się rozłączasz ze zdenerwowania...59,90 internet, od pol roku -
-
~Stary klient Waldexu. / 2017-10-27 16:02Ocena: 2.00 / 5
Absolutnie fatalna jakość.
To, jak ta firma funkcjonuje i za jakie usługi pobiera pieniądze musi podchodzić pod kryminał. -
~Mirona / 2017-10-26 11:49Ocena: 1.00 / 5
żenada badziew co chwilę problemy jak nie z telewizją to z internetem po 3 dni brak obrazu internetu problem z komunikacją dzwonisz cały dzień i nikt nie odbiera ale zadzwoń i zamów telewizje bez problemów odbiorą to co oni wyprawiają brak słów nie wywiązują się z umowami czekam już rok na nowy dekoder i inną ofertę i doczekać się nie mogę dzwoni dzisiaj już 6 raz po 40minut na to żeby usterkę zgłosić i nikt nie odbiera podłączenia vectre mam od 3 lat
-
~Locke / 2017-10-25 18:29Ocena: 1.25 / 5
Dramat, dramat dramat. Jak dziala to dziala ale jak sie cos zepsuje nie jestes w stanie dodzwonic sie na telefoniczne centrum obslugi a gdzy chcesz zglosic przez internet to kaza podawac milion numerow seryjnych. Musialem rozbebeszyc cala instalace pod telewizorem a i tak nie pomogli od razu. NIE POLECAM ZaletybrakWadynie odbieraja telefonow, czesto sie psuje -
~Kinga / 2017-10-24 08:12Ocena: 1.00 / 5
Napisałam do Vectry o umorzenie kosztów kablówki pani z Vectry zaproponowała mi kablówkę mobilną, pilota też może dostanę do przełączania kanałów? -
~Zen / 2017-10-22 14:59
Vektra to kupa mam łącze 2MB i ściagam teraz program przez WWW kupa straszna idzie max 100kb Wczesniej było pod WALDEXEM i szło te 2 MB!! ODRADZAM WSZYSTKIM WEKTRE!!!! ZaletyŻADNYCH ZALETWadyWSZYSTKO JEST DO DU.... -
~Kitnamaxa / 2017-10-20 20:44Ocena: 1.25 / 5
jeden wielki syf zeby filmy i inne żeczy w 21 wieku sie zawieszały to to jest skandal !!! Zalety-firma w końcu upadnie bo 3/4 użytkowników nie chce mieć więcej z nimi nic wspólnegoWady-internet porównywalny prędkością do ślimaka
-częste rozłączanie i problemy techniczne -
~Iwona / 2017-10-20 15:19Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja totalna!!! Wiecznie brak jak nie internetu to telewizji i tak na zmianę. Nie polecam nikomu ZaletyBrak zaketWadyWiecznie coś nie działa jak nie Internet to telewizja i tak na zmianę...czekamy do czerwca by wypowiedzieć umowę -
~gggggg / 2017-10-19 20:09Ocena: 1.00 / 5
Kompetentność osób, które pracuja na infolini to totalna pomyłka, co jeden to lepszy. Czlowiek dzowni, wyjaśnić fakturę, każda jedna osoba udziela innych informacji. Komu wierzyć ? Nie pozostaje nic innego, jak tylko nie przedlużać umowy . NIe polecam ! -
-
~Kuba / 2017-10-18 16:40Ocena: 3.25 / 5
Konsultanci podczas zamawiania usługi dostępu do internetu wprowadzają klientów w błąd proponując pakiet telewizyjny "Pakiet Stalowy z HD" za darmo dla nowych klientów. W rzeczywistości kwota 9,90zł zostaje doliczona do faktury. -
~Radoslaw / 2017-10-17 10:30Ocena: 1.50 / 5
Predkosc ok ale na kablu. slaby router internet co jakis czas traci polaczenie
Po ciezkich probach dodzwonienia sie na infolinie pan z pomocy tech. stwierdzil ze to nie ich wina. kupilem wzmacniacz wifi i dalej lipa.dla eksperymentu sasiad podal mi haslo do swojego neta i smiga bez problemow. Dobrze powiedzieli w obsludze klienta ze to moja wina!. Moglem nie podpisywac umowy teraz 2lata meki.ZaletyBrakTczew -
~MS / 2017-10-16 20:28Ocena: 1.00 / 5
Korzystaliśmy z usług vectry 5 lat. Mieliśmy najwolniejszy internet, obsługa klienta jak już się tam dodzwoniłam kazała mi podpisywać nowe umowy, robić nowe zobowiązania. Zrezygnowaliśmy i dostaliśmy karę na niby opóźnienie w oddaniu sprzętu. Tak nam podziękowali za tyle kasy co im płaciliśmy. Nie polecam, obsługa klienta ledwo zipie, zero pomocy, każdy tam mówi co innego, ceny wysokie, usługi słabe, internet wolny jak żółw. Zero kompetencji i podejścia do klienta. A za tą karę co dostaliśmy nikomu nie polecę vectry. Spalili mosty a tak się w dzisiejszych czasach klientów nie traktuje nawet byłych. Nigdy do nich nie wrócę a innym będę odradzać. -
~Magda / 2017-10-16 14:49Ocena: 1.75 / 5
Historia w skrócie:
Podpisana umowa nr1, internet przynajmniej raz w tygodniu ma poważną awarię. Często nawet kiedy działa to strasznie się zawiesza, rozłącza, itd. Pani z BOK dzwoni po kilku miesiącach, że można płacić 10 zł więcej i mieć lepszą jakość (skusiłam się, poniewaz dotychczasowa jakość nie była najlepsza), myślę, zapłacę więcej, może będzie ok (naiwna :( )
Podpisana umowa nr 2 przez telefon - informacja listowna wysłana, brak odpowiedzi w ciągu 2 tyg (byłam za granicą) oznacza akceptację warunków, automatycznie!! (jak się okazało zmiana wiązała się z rozpoczęciem nowego okresu obowiązywania umowy, czyli nowe 2 lata związania z firmą)
UPC oferuje w mojej lokalizacji lepszą ofertę, po mojej prośbie zrywa w moim imieniu umowę, dostaję info z Vectry, że kara za zerwanie została naliczona (tak, za prawie całe 2 lata). Po kontakcie z BOK, informacja, że nie mogą umowy przywrócić i trzeba zapłacić ponad 3000.Zaletyniska cena, ale niska cena za zerową jakość to chyba już nie zaleta :DWadyniekompetentna i nieprzyjazna obsługa Klienta
niejasne warunki umowy, ukryte koszty, kary za zerwanie
słaba jakość, częste awarie
strona 167 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- nastepna »
