Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krzysztofwawa / 2017-11-26 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie działa po ruterze. Obsługa mówi, że oni nic nie mogą zrobić. Cena także jest wysoka jak na tak niską jakość. Internet jedynie po kablu działa, ale wolniej niż w umowie. NIE POLECAM
    MiejscowośćWarszawa
  • ~oma / 2017-11-24 09:13
    To jakiś jeden wielki żart prezes 25min nie odbiera telefonu pd nich, masakra
  • ~angiel / 2017-11-23 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Od 19.11 mama kłopoty z pocztą elektroniczna Zgłaszałem awarie przez ich stronę www do Biura obsługi Klienta . Mija 4 dni i żadnej reakcji. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Nikt nie odbiera telefonów mimo kontaktów o każdej porze dnia i oczekiwaniu nawet ponad godzinę . Czy ktoś tam pracuje? Po prostu lekceważ klientów. Arogancja i pewność siebie. Nic nam nie zrobicie. jesteśmy monopolistami i tak damy radę.. Jeżeli jest awaria to solidna firma informuje np. przez sms. Postanowiłem napisać do Prezesa firmy ale nie wiem
    czy to poskutkuje i czy skarga zostanie przekazana bezpośrednio.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Spz / 2017-11-17 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Pan, który podłączał mi telewizje pozostawił po sobie syf, z gniazdka wypadają kable, wystarczy lekko ruszyć a telewizji i internetu nie ma. Co chwila jakieś problemy z internetem, po 280 pingu gdzie przy czymś takim nic nie da się zrobić. Jestem niezadowolony i poirytowany, że coś takiego istnieje na rynku, na pewno zmienię dostawce.
    ZaletyBrak
    WadyJest jedna wada: bycie tej firmy na rynku.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~www / 2017-11-17 11:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak są jakieś awarie (a są częste i długotrwałe) to zawsze twierdzą, że u nich wszystko działa i pewnie to wina jest mojego kompa. Z zawodu i wykształcenia jestem sieciowcem, więc widzę jaką ściemę ludziom wciskają. Opłacają ludzi, którzy na wszelkie sposoby odbijają wszelkie zgłoszenia a technika to raczą wysłać po kilku zgłoszeniach.
    Zaletysą inni na rynku
    Wadywciskają rodzinie głupoty i później trzeba wszystko samemu załatwiać
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Łukasz / 2017-11-16 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem im nagranie rozmowy telefonicznej w której pracownik oferuje mi 2 miesiące za darmo, a Vectra wystawiła mi na nie rachunek. Zgłosiłem się do pracownika z którym podpisywałem umowę, obiecał się tym zająć a później ZABLOKOWAŁ MÓJ NUMER. Vectra nie uznała mojej reklamacji (mimo nagrania rozmowy), nie chcą mi wysłać żadnych dodatkowych informacji. DNO DNA. Liczę jedynie na zmianę warunków umowy która umożliwi zerwanie umowy.
    ZaletyŻadnej.
    WadyBanda złodziei którzy nie przyznają się do błędów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2017-11-16 01:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Jednym słowem do dupy !!!!!!wieczorami co róż obniżona prędkość nie da się nic zrobić około 40 minut czeka człowiek na połączenie z konsultantem i się nie może doczekać !!! kończy mi się umowa i zmieniam usługę !! Nie porafią się dostosować do umowy który sporządzają, przerost ambicji nad możliwościami !
    Zaletyzero brak !!
    Wadyobniżona predkość pobierania, i wysyłania danych
    Miejscowośćw domu
  • ~tragedua / 2017-11-14 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. dziadostwo chamstwo konsultantów, zostałem zniewazony.
    Zaletyzerio
    Wadynie da sie zerwac umowy, oszusci, mam do zaplacenia ponad 300zl bo zmienialem adres i technik nie wzial jakiegos sprzetu ktory mial ze soba zabrac.. Teraz mnie to obciaza! Nie da sie znimi rozmawiac po prostu, rzucaja sluchawka kiedy czlowiek jest wzburzony ich chamstwem
    MiejscowośćPiaseczni
  • ~Johan / 2017-11-14 08:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Po prostu złodzieje, przestrzegam. Starszej osobie dali do podpisania umowę zupełnie inną niż przyjęte zamówienie, później w żywe oczy człowiek z działu obsługi klienta tłumaczy, że taka jest polityka firmy żeby naciągać. Mimo bezpłatnych rozmów, połączenia z dok są płatne. Prędkość internetu skacze jak ... po pustym sklepie. Pakiet tv-ten sam program 3 razy, w tej samej jakości.
    Żenada, uważajcie.
    ZaletyCena
    WadyOszukiwanie Klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2017-11-13 17:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko jest w porządku jak w umowie jest download 100 mb/s upload 10 mb/s tylko jest jeden problem dosyć często wyłączają, raz była awaria, że było downloadu 40 mb/s uploadu 0.50 kb/s.
    Za nic nie da się dodzwonić na infolinię!
    Zalety-Nawet dobra prędkość internetu jak w umowie.
    -Cena nie jest zła.
    Wady-Obsługa klienta
    -Nie można dodzwonić się na infolinię.
    -Dosyć częste awarie/wyłączanie/prace modernizacyjne
    MiejscowośćJawor
  • ~Marcin / 2017-11-10 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator jakim miałem doczynienia. Naprawdę PRZESTRZEGAM. Łącza mają tak pozapychane że jawnym naciąganiem klienta jest sprzedaż 50mbit/s nie wspominam o większych bo to nie ma sensu. Obsługa klienta straszna ludzie niekompetentni ich diagnozy opierają się na speedteście (dodam że to syntetyk) więc żadne odbicie tego co jest w rzeczywistości. Na jednego maila odpisuje kilak osób i za każdym razem trzeba przechodzić przez to samo. Usługe reklamuje od przeszło miesiąca a oni wydzwaniają do mnie z oferta szybszego internetu lub lepszej telewizji - KPINA.

    Przestrzegam.

    W momencie podpisywania umowy nie miałem wyjścia teraz żałuję i się z nimi dochodzę.
    Pisze te słowa z pozycji klienta ze Słupska
    Zaletybrak większych zalet
    Wady- prędkość internetu
    - obsługa klienta
    - naciąganie na lepsze usługi podczas gdy te słabsze nie dają rady
    korzystam 15 miesięcy każdorazowo płacę 79,99 zł
  • ~Raf73 / 2017-11-09 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Są idealni tylko w sferze naciągania telefonicznego na kolejne wspaniale pakiety i niekoniecznie oczywiscie informując iz zgoda z automatu przedluzy umowę o kolejny pełny okres. Zgłoszenie telefoniczne jakiegokolwiek problemu graniczy z cudem A jeśli się uda to i tak "grochem o ścianę". Prosty przykład ok. Roku temu telefoniczne potwierdzenie pakietu 150mb od tamtej pory ciągły problem z wifi które cały czas zrywalo połączenie. W końcu w dniu wczorajszym pojawia się serwisant który diagnozuje iz sprzęt który mamy nie jest przystosowany do tej prędkości i wymienia go na nowy :)
    Ważne że u nich kasa się zgadzała bo Klient moze czuć się....
    ZaletyBrak
    WadyAwaria goni awarię A oglądanie czerwonego keadracika z kodem błędu powoduje torsje
    15 lat
  • ~kapitan levi / 2017-11-08 19:22
    Ocena: 1.75 / 5
    jakosc sygnału to tragedia......place za 80mb a mam najczesciej po 10-15mb. Prktycznie kazdego wieczora sa niewyobrażalne lagi, nawet strony nie da sie wczytac. Ogólnie internet na poziomie sprzed 10 lat. dzwonienie na obsluge nic nie da, bo i co oni moga zrobic? odliczam dni do konca umowy.........
    Zaletypowiedzmy ze cena
    Wadywszystko inne
  • ~Tomasz C. / 2017-11-08 18:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem czy jestem szczęściarzem, czy nie, ale od lutego 2016 do listopada 2017 miałem w Vectrze tylko jedną awarię dłuższą niż 24 godziny. Dzisiaj druga, brak netu około 10 godzin, zgłoszenie złożone. Podejrzewam, że dobre działanie sieci jest z uwagi na świetną sieć szkieletową, którą przejęli od Biall-net, do domu mam doprowadzony kabel ethernetowy (do swojego routera), a TV na koncentryku. Pracuję zdalnie i potrzebuję stabilnego łącza, generalnie jestem zadowolony, a na czas awarii mam pakiet w telefonie służbowym, kartę Play i Aero2. Co do łącza światłowodowego z Orange to ostatnio mój znajomy narzekał, że restartują sesje co 22 godziny, szaleństwo, jedynym wyjściem jest przejście na IPv6. Wierzcie mi, że po pracy wyciskam z łącza ile się da...
    ZaletyStabilność, szybkość E2E, 100 Mbit na koncentryku (no, prawie...), technik, który mnie odwiedził (pozdrowienia dla Kamienia) był bardzo sympatyczny i fachowy, nie obciążyli mnie kosztami chociaż wina była po stronie mojego nowego routera (do czego później doszedłem), który po aktualizacji softu ustawił QoS dla prędkości modemu...
    WadyZ ciekawszą ofertą to wyjdą chyba dopiero kiedy złożę wymówienie umowy, ich przedstawiciel handlowy wcisnął mi ofertę o 5 zł droższą niż ta, którą rozrzucali po klatce schodowej kilka dni później, żenujące, ale musiałem wybrać jakiegoś dostawcę po tym jak Biall-net nas zostawił, a że kable już mam wpuszczone w ściany to mi tylko doprowadzili sygnał
  • ~Ola S. / 2017-11-08 17:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Górno a nie internet, o Pani w biurze obsługi mogłabym powiedzieć podobnie. Nie posiadają formularzy rezygnacji z usługi, trzeba napisać ją samemu i ponownie się pofatygować. 4 raz to za dużo, dziękuję dobranoc
    Zaletydrożej w mieście nie znajdziesz, nie wspominając o jakości internetu
    Wadykijem bym tykać nie chciała
    2 lata Elbląg
  • ~Ilo / 2017-11-06 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik Vectry przyszedł do mojej 90 letniej babci i namówił ją do podpisania umowy...
    ZaletyBrak
    WadyNagabywanie starszych osób.
    Radom
  • ~hugo / 2017-11-06 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    brak możliwości połączenia telefonicznego , 121 sek.to pobożne życzenie
  • ~Marcin / 2017-11-05 14:25
    Ocena: 1.50 / 5
    To jak funkcjonuje ta firma jest dla mnie zagadką. Wygląda to wszystko jak jakiś przekręt i plan wyłudzenia pieniędzy, a nie fimra dostarczająca internet. Ich instalacje od łuższego czasu nie radzą sobie z ilością użytkowników. Desperacko potrzebują uwagi ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zabawna rzecz, nie mogłem wysłać tej opinii bo przez jakość usługi reCAPTCHA nie dała się zaznaczyć. :)
    ZaletyTydzień po instalacji internet działał bez zarzutów.
    WadyCiagłe problemy z internetem. Prędkość wysyłania bliska zeru mimo teroretyczncyh 10 mega w ofercie. Ping skacze od 10 do 700ms. Infolinia ma za zadanie znięchęcić do jakiegokolwiek kontaktu. Rozwiązanie umowy kosztuje dwa razy więcej niż płacenie abonamentu do końca trwania umowy. Przełączenie na nowy adres to koszt 100 zł. Wszystko po zakupie trzeba załatwiać osobiście w ich biurach czękając 1,5 h w kolejce. Brak umowy dostępnej online.
    Korzystam prawie dwa lata, nie mogę się doczekać końca umowy.
  • ~klient / 2017-11-03 22:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Drugiego dnia po zgłoszeniu awarii przez "ebok" zaczynasz dzwonić na infolinię, żeby po 4 godzinach zmarnowanego czasu usłyszeć, że najbliższy możliwy termin wizyty technika jest za tydzień... Kpina jakaś
  • ~Invictus / 2017-11-01 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Usterka z internetem występuje 4 miesiąc i mimo pisania reklamacji i zwrotu kosztów opłaty abonamentowej internet nadal jest dziadowski. Kontakt z działem obsługi to jakaś komedia. Technik wmawia że usterka spowodowana jest ociepleniem bloku które było kilka lat temu, a problem jest od kilku miesięcy i występuje tylko w godzinach wieczornych. Najwyraźniej "technicy" nie potrafią zrozumieć że problem jest spowodowany podłączeniem do jednej skrzynki zbyt dużej ilości abonentów. Odradzam korzystania z ich usług.
    ZaletyBrak
    Czarna Bialostocka
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2645
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2047
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1308