Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek B. / 2017-09-07 16:14
    Od maja 2016 r. jestem posiadaczem internetu od Vectry .Umowę mam podpisaną na 2 lata. Parametry łącz 50 Mb/s - 5 Mb/s.Z usługi jestem bardzo zadowolony. Monter w czasie instalacji zrobił tak , jak chciałem tzn. kable łączeniowe pochował w listwach przypodłogowych. Internet działą bezproblemowo. Do chwili obecnej nie było żadnej awarii ani też przerwy w dostawie.Łącze jest bardzo stabilne i oscyluje w okolicach deklarowanej.
    ZaletyPrzystępna cena.
    Staszów (świętokrzyskie)
  • ~Damian / 2017-09-06 12:09
    Ocena: 4.50 / 5
    Czytam komentarzy i jestem w szoku. Na wszystko, co byłem umówiony otrzymałem bez zarzutów. Począwszy od sprawnej obsługi, prędkości pobierania i wysyłania skończywszy na telewizji.
    W pakiecie miałem 150Mb/s i minimalnie miałem 120, to rzadko zazwyczaj 140-150.
    O wypadkowym braku internetu byłem informowany i po krótkim czasie usterka była korygowana.

    Z chęcią przedłużyłbym umowę, gdy nie moja przeprowadzka do Warszawy i miejsca na osiedlu, gdzie nie stacjonują, jedyna wada.

    Polecam.
    Zaletycena, prędkość, obsługa
    WadyBrak zasięgu na Ursynowie.
    Radom
  • ~Kasia / 2017-09-05 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci. wyłudzacze. i do tego zero chęci porozumienia.
    najpierw mowią, że nagrywają rozmowy, po czym jak mwoisz im ze masz równiez nagraną rozmowe - informuja ze nie honorują tego, bo to tylko pracownik udzialał informacji, a nie decydował o warunkach.
    nie polecam abosultnie nikomu. nigdy wiecej, nigdy
    Zaletyzero
  • ~wanda / 2017-09-04 17:00
    unikajcie horroru mnie kosztuje zdrowie do nich nic nie dociera, zawsze oszukują i obwiniają klienta, wszystko do bani najgorsza męka ten ,,badziewie''internet.potrafią spreparować nawet umowę uważajcie nie rozmawiać na telefon.vectra to porażka dałam się nabrać teraz żałuję i tracę pieniądze.
  • ~Boguss / 2017-09-01 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety dałem sie naiągnąć na Vectre. zacząłem żałować bardzo szybko, zawsze jakiec problemy, a to zmieniają sobie kanały telewizyjne jak im sie podoba, bez żadnej informacji, albo problemy z internetem. prędkość żałosna!!!! zazwyczaj na poziomie 2-3 Mbit!!!! bardzo często przerwa w dostawie internetu po licznych telefonach do vectry i ciągłym awanturowaniu się wciąż słyszałem to samo. " u nas wszystko jest dobrze, z pewnością wina leży po pańskiej stronie. możemy przysłać osobe do sprawdzenia połączenia ale odpłatnie"

    NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE niebądzcie tak głupi jak ja nie dajcie sie naciągnąć !!!!
    Zaletybrak
    23 miesiące
  • ~Krzysztof / 2017-08-30 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem użytkownikiem wielu firm zajmujących się dostawą multimediów i ostrzegam wszystkich przed Vectra ponieważ przekracza ona wszelkie granice. Pomijając już takie fakty jak słabe łącza, tandetna obsługa jak i pomoc techniczna gdzie na telefonie niekiedy trzeba spedzić około 40 min by zgłośić awarie, a następnie czekać do 48h aż w ogóle technik sie pojawi by przełączyć jeden bezpiecznik w centrali, jak i beznadziejny rooter który ma ograniczenie lączności wi-fi a dostępu do niego by to zmienić nie otrzymamy, więc zaniki w mieszkaniu łaczności mamy już w drugim pokóju. Najbardziej co we mnie uderzyło to rozwiązanie umowy które to musiało sie skonczyć we współpracy z rzecznikiem praw konsumentów ponieważ Vectra jawnie oszukuje! Mianowicie mimo że kazali mi wysłać rozwiazanie umowy FAXEM (bo emailowo nie można nie wiedzieć czemu i dlaczego) i mimo że to zrobiłem uznali że oni takowego faxu nie dostali i kolejne miesiące musiałem placić wiec zareklamowalem i okazałem potwierdzenie wysłania faxu gdzie jest czarno na białym numer, godzina itd to reklamacji nie uznali twierdząc że mimo wszystko nie maja takiego dokumentu i tu interweniowal rzecznik. BROŃCIE SIE RĘKAMI I NOGAMI OD VECTRY!
    ZaletyBrak
    WadyŁącza
    Obsługa
    Wprowadzanie w błąd
    Przeciąganie Spraw

  • ~Użytkownik / 2017-08-30 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Używam VECTRA od 3 lat. przez pierwsze pól roku było znośnie. natomiast na chwilę obecną jest to jakaś porażka. w umowie jest zapisane 50MB/s z czego na urządzeniach pokazuje 1/0,5 MB/s. obsługa klienta także daje wiele do myślenia. mówiąc kolokwialnie leją na klientów. Już kilkakrotnie byliśmy w biurze zgłosić usterkę z czego zawsze mówią ze z Wi-Fi powinno spadać max 10% prędkości internetu i tłumaczą się tym, że to wina routera. i co najzabawniejsze kiedy masz własny to mówią ze to wina tego własnie routera a kiedy mówimy o ich routerze nie są za bardzo rozmowni. Podsumowując radzę unikać tego dostawcy jak ognia. Najzwyczajniej w świecie oszukują wiele ludzi
    ZaletyBRAK
    Wady-Obsługa klienta
    -zasięg Wi-Fi
    -moc Wi-Fi
    korzystam od 3-4 lat
  • ~AS / 2017-08-27 16:27
    Ostrzegam przed firmą VECTRA, nie przestrzegają podstawowych zasad i przepisów, wprowadzają w błąd użytkowników przedstawiając oferty, nie przesyłają niezbędnych dokumentów. Wystawiają zawyżone faktury, składanie reklamacji i rozpatrywanie ich jest na poziomie żenującym, odpowiedzi nie są na temat, traktują klientów jak idiotów.
    Pierwsze pół roku było ok., ale teraz masakra - nic nie da się załatwić, na każdą wiadomość odpowiada inny konsultant w tej samej sprawie, brak kontaktu z osobami wyższego szczebla, chociaż nie wiem czy to by coś dało.
    ZaletyPierwsze pół roku ok.
    WadyRozpatrywanie reklamacji na poziomie żenującym, brak normalnego kontaktu i chęci rozwiązania problemu. Liczy się tylko kasa - że udało się kogoś naciągnąć i podstępem podpisać umowę.
    Warszawa
  • ~Wysy86 / 2017-08-24 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Maskakra. W przypadku jakiejkowiek awarii nie mozna sie skontaktowac z BOK tel niedostepny. A zgloszenie przez formularz czekaw w kolejce i kazdy ma w d.pie klienta. Warto doplacic do kunkurencji.
    WadyBOK
  • ~marcin / 2017-08-23 22:52
    nie daje nic dlatego ze zglosilem problem 3 dni a vecktra mnie olala i ja mam placic za cos co mi nie fukcjonuje dla mnie to zlodzieje i naciagacze zglosze przestepstwo na polocje i do sadu
    Zaletybrak
    Wadynabijaja czlowieka w butelke
    warszawa
  • ~Michał / 2017-08-23 16:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Fatalna firma nie polecam usług. Zamówiłem online po założeniu już były problemy. Albo Internet z pełna szybkością albo telewizja i Internet z 1/10 szybkości po zgłoszeniu 18.08 przyjechał technik i powiedział że w budynku jest wszystko dobrze wina leży gdzieś w rozdzielni. Po jego naprawie Internetu nie ma w ogóle. Dobrze że jest czas 14 dni na zerwanie umowy bo inaczej został bym z ręką w nocniku. Firmy nie polecam.
    Zamówione przez telefon. Nie wytrzymałem 14 dni.
  • ~Ana / 2017-08-21 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra jest bardzo naciąganą firmą, jak można nie zerwać umowy??? Polsat cyfrowy czy inne mają okreslone w umowie wykość za zerwanie a tu płaci się przez pół roku za to, że się nie używa telewizji ze względu na przeprowadzkę gdzie nie ma tam tej firmy...
    Żenada i naciągactwo. Najpierw w biurze obsługi facet wypisał po wydrukowaniu blankietów do zapłaty ile trzeba opłacić czyli 300 zł a po miesiacu przychodzi znów inna faktura rozłozona na 6 miesięcy po 44,80. Teraz pytanie co trzeba zapłacić to co było uregulowane za zerwanie umowy 300 zł czy do tego jeszcze kolejne faktury na 44,80 (268zł).
    Oszuści i naciągacze do potęgi!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wady-brak rzetelnej informacji co do umowy
    -ciągłe listy do zapłaty na pół roku
    -brak wiedzy pracowników
    - niejasność w umowach
    -wysokie ceny za telewizję + internet słabej jakości
    rok
  • ~PanMarmolada / 2017-08-19 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to czytasz wiec że, Vectra to jest firma nie dla ciebie i że, nie warto nawet o niej myśleć.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyInternet jest o nawet 100 mb/s wolniejszy niż powinien być a część programów telewizyjnych (które były w umowie) są niedostępne lub przycinają.
  • ~Kielnt / 2017-08-19 09:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Interesowała mnie oferta wysłałem zapytanie, po chwili Pan z infolinii do mnie zadzwonił. Dopytując się o rożne rzeczy, namawiając mnie do podpisania umowy przez telefon. Nie chciałem, takich rzeczy robić, stwierdził, że nie mam dalszych pytań, odłączył się.

    Pisząc tą opinię, chciałbym zwrócić uwagę na złe traktowania przyszłego klienta, a obsługa była bardzo nie miała i nie przyjemna.

    Pozdrawiam Serdecznie
    ZaletySzybkie oddzwonienie z infolinii.
    WadyObsługa klienta.
  • ~Olatymek / 2017-08-18 23:28
    Chcialam podpisac umowe na telewizje internet telefon zostalam wyproszona z salonu bo bulam z malym dzieckiem pozdrawiam lysego pracownika z zabrza ide do innej firmy
  • ~Eloremix / 2017-08-18 16:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z analogowej tv kablowej Vectra, ponieważ rodzice w swoim pokoju posiadają już dekoder cyfrowy i średnio oceniam tę kablówkę ... W porównaniu do 2012 roku jest znacznie mniej programów, co prawda niektóre zostały zamienione ale obecne w porównaniu do poprzednich są słabe i bynajmniej mnie nie interesują. Nie ma miesiąca, aby nie było jakiejś awarii, a co się z tym wiąże - braku telewizji na dobre kilka godzin. Oferta programowa pakietu złotego w porównaniu do innych miast Polski (mam na myśli nadal anolog) jest słabsza i mniej atrakcyjna. Po za tym w dni powszednie na niektórych kanałach zauważam tzw. Pikselozę, pomimo, że jest to analogowy sygnał. Wygląda to tak jakby ktoś podłączył do mojego odbiornika cyfrową przystawkę z zdezelowanym wtykiem antenowym lub przewodem i przez to takie zakłócenia ... Ale pomimo tego muszę z niej korzystać aby obejrzeć chociażby ten dziennik na jedynce, bo odkąd wyłączono sygnał analogowy, analogowa Vectra jest jedyną alternatywą (z DVB-T nie mogę korzystać bo mieszkam na parterze budynku i nie mam możliwości doskonałego odbioru - non stop pikselozę).
    ZaletyDobra alternatywa dla tych, którzy mają problemy z odbiorem cyfrowego sygnału telewizji naziemnej, bądź pragną poszerzyć swoją ofertę programową.
    W miarę przestępna cena abonamentu.
    WadyCzęste awarie i niedbałość w przesyłaniu sygnału (pikselowanie pomimo tego, że jest to sygnał analogowy).
    Odbieranie programów z oferty analogowej.
    Korzystam ponad 4 lata od momentu wyłączenia sygnału analogowego telewizji naziemnej w Suwałkach.
  • ~darion / 2017-08-18 08:39
    Pomocy! Podpisałem umowę przed przeczytaniem Waszych opinii. Natychmiast wysłałem rezygnacje poprzez formularz kontaktowy ze strony Vectry. Do dzis żadnej informacji, konsultanci albo się rozłączają, albo każą czekać, dziwiąc się, że nie mam żadnej informacji na moim e-mail. Obawiam się, że będą mnie zbywać, tak długo aż 2-tygodniowy okres odstąpienia od umowy minie! Jest jakiś sposób by to załatwić?
  • ~Kamil / 2017-08-10 09:30
    Vectra to najgorsza firma prowadzaca internet poniewaz place za niego a nir mam internetu w komputerze.
    ZaletyNie ma
    WadyMa i to wiele tak duzo ze mi sie nie chce wymyeniac
  • ~Marek / 2017-08-08 22:22
    Nie polecam nikomu Vectra. To jest porażka a byłem w Orange. Od 05 sierpnia br.są braki lub przerwy w dostawie internetu. Złozyłem reklamację odpowiedzieli mi że to nie jest wina po stronie dostawcy. To jest chyba wina Pana Piotrusia jakiegoś. Mało tego w czasie rozmowy z konsultantem rozłączył się. Na mojego maila odpowedzieli że muszą mieć dane konsultanta napisałem im, że rozmowy są rejestrowane można wszystyko odsłuchać. To jest skandal złoże skargę do Federacji konsumenta. Urządu komunikacji Elektroniczznej. Nawet sklonny jestem zlozyc pozew sądowy. To co wyczynia Vectra to jest oszustwo jlienta. Brak jest na stronie Vectry adresu kontaktowego do Gdańska. To jest fikcja, dziadostwo. A szefostwo za nasze pieniądze sie bawi. Szefostwo weżcie się do roboty. Klienci nie daajcie się omamić i nie podpisujcie umów z dostwcą vectry. SKANDAL, SKANDAL. Będę robił wszystko aby udowodnić winę dla nabijaczy pieniędzy. Nie podpisujcie umów.
  • ~Black Hawk / 2017-08-08 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Najgorszy internet. Non stop się zacina na 3 metry już nie działa... żegnam was i nikomu nie polecam.. totalna porażka..
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    Ponad 1 rok i tylko czekam na koniec umowy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016