Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata Kwidzyn / 2017-10-03 15:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Moim powodem jest fakt że zostałam oszukana przez pana który mi zadeklarował że umowa będzie na 12 miesięcy gdyż nie chciałam wiązać się umową 24 miesięczną ponieważ prywatnie wynajmowałam lokal na 12 miesięcy.
    O oszukaniu mnie zorientowałam się rok temu gdy chciałam zrezygnować z usług po 12 miesiącach gdyż dział obsługi klienta poinformował mnie że nie mogę zrezygnować gdyż umowa jest na 24 miesiące. Co prawda mogłam przeczytać umowę wtedy bym zauważyła ten fakt ale zaufałam temu panu i uwierzyłam mu gdyż zadeklarował że umowa będzie na 12 miesięcy dlatego nie zamierzam korzystać z więcej z usług vectry a co do tego nieuczciwego pana zamierzam złożyć skargę na oddzielnym piśmie do głównego biura.
    WadySzybkość internetu którą miałam w umowie zawsze była o połowę mniejsza
    Kwidzyn
  • ~Maciej / 2017-10-03 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda ignorantów, bałagan, i jedno wielkie dno nigdy wiecej uslug vectry nie polecam
    ZaletyJak masz dobry humor na pewno pomogą skutecznie popsuć
    WadyBrak wiedzy
    Warszawa
  • ~Agnieszka / 2017-10-02 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!!

    Byłam klientem Vectry, przeprowadzałam się i chciałam przenieść usługę pod inny adres nie rozwiązując umowy. Okazało się że Vectra pod moim nowym adresem nie świadczy usług.
    Firma Vectra naliczyła mi 400,- zł kary za zerwanie umowy, pomimo że wyraziłam chęć przeniesienia usługi pod nowy adres zamieszkania.
    Sprawę skierowałam do sądu i wygrałam. Firma Vectra będzie zobowiązana zwrócić mi koszty procesu.
    Nie dajcie się zastraszyć, będą nasyłali na Was firmy windykacyjne, uprzykrzać życie telefonami i smsami.

    Nie korzystajcie z ich usług !!!
  • ~klient / 2017-09-30 23:36
    Ocena: 4.50 / 5
    Mamy w domu Vectrę i nie będziemy zmieniać,parametry internetu dobre, ostatnio dokupiliśmy w promocji kilkanaście programów sportowych za dodatkowe 15 zł/mc, awarii brak... choć nie, kilka miesięcy temu była awaria, padł net, telewizja, telefon. Część klientów dzwoniłaby na infolinię, denerwując siebie i konsultantów, którzy mogliby tylko prosić ich o cierpliwość. My natomiast poczytaliśmy sobie książki, zjedliśmy kolację i poszliśmy spać. Następnego dnia rano wszystko znowu działa. To była pierwsza tak całkowita awaria od chyba 5-6 lat.
    Dodam jeszcze, że wcześniej miałem taką sytuację, na koniec dnia, w poniedziałek ok 24-1 ww nocy nie działał internet. Po prostu patrzę, nie działa. Włączał się sam po jakichś 30-40 minutach. Napisaliśmy maila, odpisali że należy skontaktować się z działem technicznym. ALE od tego momentu internet działa, może hulać 24h/ dobę :)
    Ktoś pewnie coś poustawiał, może była aktualizacja serwerów i to wyłączało neta, nie wiem. Ważne że naprawili.
    I sądzę, że Vectrze też się to opłaca, bo dzięki temu klient nie wydzwania, nie wścieka się, a może i fajną opinię napisze :)
    Cenowo może i jest drogo, ale to co napisałem wyżej jest tego warte.
    Co do negatywnych opinii, mogą być różne możliwości techniczne pod różnymi adresami, nawet na tej samej ulicy. Jak macie wątpliwości, weźcie umowę bezterminową, może będzie działało. Jeśli nie, to rezygnacja.
    A dostępnych operatorów internetu pod KAŻDYM adresem w Polsce znajdziecie tu:
    http://uke.gov.pl/wyszukiwarka/
    Pozdrawiam :)
    Zaletywszystko
    Wadynie znalazłem
    Internet 100 Mb/s + Telewizja Pakiet Platynowy z Pakietem Sport na ostro i Eleven + Telefon Domowy Bez Limitu ~180 zł/mc
  • ~karulka6 / 2017-09-29 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszustów,usługi nie działały poprawnie,okłamywanie klienta na infolinii,rozwiazanie umowy i odstąpienie od umowy nie pomaga,nękanie wymyślonymi rachunkami za usługę nawet po poprawnym wypowiedzeniu umowy,nękanie telefonami,bezprawne,namolne zakłócanie życia klientowi.Kompletna porażka i pomyłka,przestrzegam z dala od tej firmy ,ciągły stres ,wiszenie na infolinii,pomoc techniczna wcale nie pomaga klientowi.Największa pomyłk amojego zycia.
    Zaletyżadnych
    Wadybraknie miejca na ich wypisanie.
    Wrocław
  • ~Karolina / 2017-09-29 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA! Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą! Po 5 miesiącach od podpisania umowy chciałam domówić multiroom - zadzwonilam, zamówiłam i się zaczęło... Monter nie przyszedł w umówionym terminie - zdarza się - zadzwoniłam, umówiono kolejny termin. W drugim terminie monter nie miał wszystkich urządzeń... Niestety na multiroom nie doczekałam się do końca trwania niefortunnej umowy, mimo dziesiątek telefonów i godzin spędzonych w oczekiwaniu aż konsultanci, którzy nie mają o niczym pojęcia wysłuchają po raz 100 o co chodzi. Odpuściłam. Po roku od podpisania umowy poszłam do punktu, aby rozwiązać (w końcu!) umowę, jednak na miejscu okazało się, że podczas rozmowy, kiedy zamawiałam multiroom, pomimo że go nie dostałam przedłużono mi umowę. Internet bardzo słaby, rozłącza cały czas, telewizja przerywa. W XXI wieku to jest śmieszne. Na szczęście uwolniłam się od tych problemów. Teraz mam UPC i jestem bardzo zadowolona!
    ZaletyAbsolutnie nie ma żadnych zalet.
    Wady- fatalny sygnał
    - częste awarie
    - niekompetentność obsługi
    Same wady
    Warszawa, korzystałam 1,5 roku, wydałam za dużo
  • ~fedup / 2017-09-27 20:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie działa połowa stron; infolinia ignoruje klienta, strona ebok też się nie ładuje...
    Korzystając z innego dostawcy wszystkie strony (łącznie z ebok Vectra) działają...
    Ciekawe podejście do klienta...
  • ~Tomasz / 2017-09-26 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Internet zrywa kilka razy w ciągu dnia, dodatkowo daleko mu do prędkości ustalonej w umowie. Na pomoc techniczną nie można liczyć, bo najnormalniej w świecie nie można się tam dodzwonić, po wysłuchaniu przez ponad 20 minut muzyczki w słuchawce dałem sobie spokój, kolejne próby dodzwonienia się w innych porach dały ten sam efekt. Rozwiązać umowy też nie można, mimo, że minął już okres na którą została zawarta. W tej sprawie skontaktowałem się już z rzecznikiem praw konsumenta. Krętacze i oszuści, nie polecam z całego serca.
    Zaletybrak
    Wadyjakość usług, obsługa klienta a raczej jej brak, naciąganie, "nierozerwalne" umowy
  • ~jacek / 2017-09-25 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwosci rozwiązania umowy, chyba ze zapłaci sie karę o ktorej nie ma mowy i jasno sprecyzowanych zapisów w umowie. BEŁKOCZĄ COŚ N/T ULGI KTÓRĄ PRZYZNAJĄ ABONENTOWI I TWIERDZĄ ŻE TO JEST WŁAŚNIE TA KARA JEŚLI ROZWIĄŻE SIĘ UMOWĘ. U MNIE 1600PLN!!!
    Obecnie nie mam dekodera i routera bo "pani z telefonu" poleciła je zwrócić.
    Rachunki nadal przychodzą a tv ni ma...
    Kanalie, Oszuści!!!
    NIE PODPISUJCIE ZADNEJ UMOWY Z NIMI!!! NIGDY!!!
    ZaletyBRAK
    WadyPEŁNO
    ŻORY, woj. ślaskie
  • ~Kasia / 2017-09-19 17:42
    Ocena: 2.50 / 5
    W kwietniu znalazłam na ich stronię ofertę tv i internet za 49,90 z której skorzystałam. Na umowie doczytałam, że dodali dodatkowo bezpieczny internet, którego nie zamawiałam i o czym mnie facet, u którego zamawiałam pakiet nie poinformował. Okazało się, że po 2 miesiącach ta usługa jest dodatkowo płatna 6,90zł. Wysłałam rezygnację, która została w lipcu przyjęta a także otrzymałam list, w którym napisali, że kara zostaje anulowana bo racja jest po mojej stronie. Teraz mamy wrzesień a w rachunku nadal doliczone 6,90. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem a po napisaniu kolejnej reklamacji otrzymałam odpowiedz, że z powodu błędu systemu opłata została znowu naliczona i że zapłacę karę za zerwanie warunków umowy 182 zł. Ich błąd a ja mam nadal płacić, poza tym wciskają klientom usługi, których się nie zamawia a potem karami starszą. Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyolewają klientów, naciągacze
  • ~Akasza / 2017-09-19 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. 6 dni prosiłam aby mi sprawdzili dlaczego nie ma internetu, w końcu posłali technika do mnie, który stwierdził, ze mam zepsuty router (śmiech na sali), po podłączeniu kabla z internetu bezpośrednio do laptopa o dziwo dalej internetu nie było. Dopiero po kolejnej hm 2 interwencji osobistej i 5 telefonicznej, dziś - po 6 dniach (brawo!!!) został internet uruchomiony. Do teraz nie wiadomo jaka była przyczyna awarii. Jeśli macie wybór, wybierzcie coś innego, bo na ta firmę szkoda pieniędzy i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadywiele wad
    4 lata
  • ~Obywatel / 2017-09-18 14:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia do kwadratu!! Interner widmo!! Raz jest raz go niema!!! Firma zamiast zainwestowac w sprzęt dolacza kolejnych frajerów abonentow do sieci ..i jakoś to bedzie....
    ZaletyBuaaahaaaaaa!!! Zalet brak
    WadyInternet jak stosunek przerywany-jest..niema..jest niema...
    Glogow
  • ~Monika / 2017-09-18 11:04
    Ocena: 1.75 / 5
    W firmie ciągle bałagan, brak rzetelnych informacji, obsługa chyba zgaduje dlaczego się dzieją różne problemy, ciągle inne wartości fv. Internet się ciągle rozłącza i bardzo wolno działa. Jestem niezadowolona w każdym aspekcie z tej firmy. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~jarek / 2017-09-17 10:28
    najgorsza firma !!! oszuści i naciągacze ...co innego się umawiasz a w ofercie inna cena ... a płacić trzeba bo dostawca i ikaso to osobna firma
    przez pół roku musiałem płacić więcej póki wyjasnili ze mam rację
    a po poniesieniu pakietu ( dobrałem sobie kanały tv) umowa liczy się od nowa ...takie cwaniaki
    NIGDY WIECEJ
    Wadyprzepustowość zawsze mniejsza niż w umowie , zwiększą jak się upomnisz
  • ~lukas j / 2017-09-16 21:26
    Widzę,że jest mnóstwo negatywnych opinii na temat usług Vectry, zwłaszcza odnośnie internetu. Ja osobiście zmieniłem operatora z UPC na VECTRA z uwagi na cenę i tylko dlatego. Nie ma porównania co do jakości usług UPC, nawet w "głupim" pilocie czy numeracji kanałów na usługach i internecie kończąc. Stosunek jakości do ceny niestety. Internet, pakiet 100mbs, daje około 40-50mbs przy testach(powtarzanych również w różne pory dnia i dni tygodnia). Nie powala niestety ale fakt nie tnie ani też nie ucina połączeń. Co do TV, problemy z nagrywaniem i VOD, które nie działają od momentu aktywacji abonenta( próbuje się dodzwonić na infolinie). Z tego co się zoorientowałem na forum, wina leżeć może po stronie samego podłączenia- częstotliwość bądź "trójnik" wykorzystany do podłączenia internetu i dekodera. Problemem jest też "karta" abonenta która jest w dekoderze- wyskakuje błąd karty. Router podłączony "kablem" zamiast wbudowany w dekoder chociażby też jest trochę niewypałem. Niestety jeżeli chodzi o tego typu usługi, czasami warto zastanowić się czy nie wydać więcej pieniędzy na tego typu usługi choć niektóre firmy mocno te ceny zawyżają- UPC właśnie.
  • ~bobi7 / 2017-09-15 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    VECTRA to firma która daje internet po kablu i WIFI ale nie dają gwarancji na wifi. Mam net 150mb a łącze faluje od 10mb do 130mb stabilność zerowa.WIFI z modemu ma zasięg 5 metrów. ODRADZAM!!!!
  • ~Marek / 2017-09-13 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy dostawca internetu jaki może być... Co najmniej raz w miesiącu problem z internetem, na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut zanim ktoś łaskawie odbierze. A jak już odbierze to stwierdzi, że nie umie pomóc. Żałuję, że UPC nie ma usług w moim regionie, wolałbym płacić 2x tyle i mieć pewne łącze.

    Tydzień temu dzwoniłem z problemem (nie działał internet), po 20 minutach ktoś odebrał. Pań stwierdził, że to uszkodzony modem i umówił się ze mną na czwartek(!). Świetnie, do pracy potrzebuję internetu i muszę czekać 2 dni na naprawę. No nic.
    Przyszedł czwartek, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. Na maile nie odpowiadają, na infolinii twierdzą, że została sprawa przekazana. Mamy dzisiaj już wtorek, mija tydzień odkąd nie mam internetu, a Vectra ma wszystko w dupie.
    Wadyniestabilne i zwalniające łącze, częste problemy, beznadziejna obsługa klienta.
  • ~Ewa / 2017-09-12 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia, masakra. Jakość usług beznadziejna a stosunek do klienta jeszcze gorszy. Mimo przeprowadzki, gdzie vectra już nie ma swoich usług nadal muszę płacić rachunki nie mogąc jednocześnie korzystać z ich oferty. Nie ma żadnych szans na porozumienie z przedstawicielami firmy. Żałuje, że podpisałam z nimi umowę i ostrzegam wszystkich co zamierzają to zrobić.
    Zaletyżadne
    Wadyklient dla tej firmy nie ma żadnego znaczenia, bylebyś podpisał umowę a później to jesteś frajer
  • ~zawiedziona / 2017-09-12 19:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę abonentów Vectry o zwracanie uwagi na aneksy do umów. Każdy aneks do umowy czyli np. Zwiększenie liczby programów traktowana jest przez tego operatora jako "nowa umowa", a tym samym kolejna lojalka! Nie dawajcie się namawiać na żadne zmiany i aneksy, bo nie uprzedzają o tym, a naciągają ludzi. Miałam do nich wrócić, ale nigdy tego nie zrobię. Zawiodłam się bardzo. Jeszcze raz przestrzegam przed naciągaczami.
  • ~Darek / 2017-09-10 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam!!! ruter codzinnie piszczy i nie ma internetu nie wiem czemu jakis szmelc dali widac ze to chinskie gowno trzeba codziennie resetowac po resecie internet dziala i piszczenie ustaje na kilka godzin . Tak samo jest z dekoderem rano chce odpalic dektorer tv a on wogole nie reaguje na pilota trzeba wylaczyc z kontaktu i wlaczyc jeszcze raz wtedy reaguje i tak codzinnie (moj znajomy ma vektre i nie narzeka ale ja mam juz dosc tego ich szmelcu !!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016