Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4631 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2018-01-14 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet non stop przerywa, albo go po prostu nie ma. Jak na moje wielka strata pieniędzy.
    ZaletyŻadnych.
    Wadywszystko jest wadą/
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Ewa / 2018-01-14 13:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Ludzie nie zawierajcie żadnych umów przez telefon.Ja miałam taką sytuację i niestety zostałam sromotnie oszukana.Konsultantka zadzwoniła żeby zwiększyć prędkość internetu z 30 na 50 za 5zł dodatkowo miesięcznie.Nie pasowałao mi to, ale po jej usilnych naleganiach zgodziłam się,i niestety bardzo tego żałuję.Zostałam oszukana.Jakież było moje zdziwienie gdy po kilku miesiącach zaczęłam dostawać faktury na kwotę o wiele wyższą niż powinnam.Udałam się wiec do biura tej firmy w swoim mieście i..UWAGA-dowiedziałam się że muszę płacić dodatkowo 7zł z groszami za antyvirus oraz,że przedłużono mi umowę o półtora roku tj.od dnia kiedy owa konsultantka namówiła mnie na zwiększenie internetu.Myślałam że mnie szlag trafi.Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Okazuje się że wyrażenie zgody na zwiększony internet, to równiwż wyrażenei zgody na dodatkowe funkcje, które ta nieszczęsna firma "wpycha na siłę ludzom.Rozmawiałam ze znajomymi i niektórzy też znaleźli sie w identycznej sytuacji.Tak więc ta firma stosuje takie właśnie "myki"żeby,"nabić w butelkę"jak najwięcej swoich klientów.Dodam jeszcze że do tej pory nie miałam z nimi żadnych problemów a jestem ich klientem od kilkunastu lat.Nie lubię jak mmnie ktoś oszukuje wiec nie przedłużę z nimi więcej umowy...
    Zaletynie widzę jakiś szczególnych zalet.Płacę wiec wymagam
    WadyKomunikacja z firmą zerowa,oszukiwanie
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~Klientka / 2018-01-14 11:13
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z posiadanego łącza internetowego. Reklamacje jeżeli są do tego przesłanki zostają rozpatrzone na korzyść klienta. Tak było w mojej sytuacji, Skierowałam pismo reklamacyjne do kierownictwa i zostało rozpatrzone pozytywnie. Jednak konsultanci mogliby rzetelniej podchodzić do swoich obowiązków. Mimo wszystko serdecznie polecam!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ładnie oświetlona choinka / 2018-01-13 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra Wocław Gaj 100/10 Mb/s wg umowy.
    Dramatyczne spadki downloadu wieczorami od ok18 do ok północy.
    Aktualny test prędkości po kablu bezpośrednio do modemu Vectry:
    download 7.08 Mb/s, upload 1.83 Mb/s ping 36
    Obiecanki poprawy od zeszłego roku.Wielokrotne zgłoszenia, niezliczone rozmowy z technikami itd.nic nie dają
    Gość w słuchawce rano odpowiada:- dziś czwartek...to wie pan... w poniedziałek przekażemy to wyżej

    Czy tyko mi to wygląda na to,że mają mnie w (.....)?
    Wypowiedzenie umowy, mam dość.
    Pytanie czy Orange światowód jest rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli chodzi o ping@
    ZaletyPomoc techniczna mówi po polsku, ale nie rozumie co się do nich mówi.
    WadyNajczęściej 1/10-1/20 wartości downloadu z umowy.
    MiejscowośćWrocław Gaj
  • ~Jeffo / 2018-01-13 00:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z sieci ze względu na fakt, że był to jedyny swego czasu operator na moim osiedlu. Kończy mi się z nimi umowa i całe szczęście - usługa internetu tragedia. Co chwila jakieś problemy i spadki na łączach, aż mam wrażenie, że x lat temu miałem lepszy internet niż to co oni proponują. W XXI w. mają problemów tyle, że głowa mała. Po prostu NIE POLECAM.
    Zaletywłaściwie brak
    Wadystałe spadki prędkości, częste awarie, zrywanie łącza
    MiejscowośćBiałystok
  • ~oliwer / 2018-01-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalety:
    -brak
    wady:
    -brak zalet
    Kupiłem sb prędkość 150mb/s a mam 6 także :P
    Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadybrak zalet
    Miejscowośćpoddasze babci
  • ~Klient / 2018-01-12 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylka a nie dostawca internetu. Brak slow. Psuje sie milion razy dziennie. Kilka razy wymieniany router i dalej to samo. Dodzwonic sie do technicznego graniczy z cudem chyba ze chce sie wisiec na telefonie przez 3 godziny.
    MiejscowośćGdansk
  • ~Kolko0122 / 2018-01-11 00:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet psuje sie srednio 10000 razy dziennie. Zmiana kanału jest kompletnie bezuzyteczna, internet dziala tylko na kablu ethernetowym, panstwa firma chyba nie ma pojecia jaka funkcje ma spelniac Wi-fi, gdyz zarowno u mnie jak i wielu znajomych router tylko w teorii takowy sygnal wysyla.
    ZaletyBrak
    WadyBrak polaczenia wifi, czeste rozlaczanie, wszelkie zmiany pomagaja srednio na 1 dzien po czym problem wraca.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Adam / 2018-01-10 17:03
    Ocena: 1.75 / 5
    jestem olewany przez wszystkich pracowników tej firmy każdego dnia, a jedyne czego oczekiwałem, to montaż internetu w nowym miejscu zamieszkania jako ich klient. Płacę za internet z którego nie korzystam, chciałem przenieść sługę w grudniu 2017 roku - mamy 10 stycznia i dalej nikt się nie odzywa pomimo codziennych telefonów.
    Zaletycena?
    WadyPo prostu dno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2018-01-10 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    zero awarii, 150Mbit/s od dwóch lat, stabilnie, szybko, publiczne choć dynamiczne IP rzadko się zmienia
    MiejscowośćGdańsk
  • ~vectra ssie / 2018-01-09 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    internet praktycznie non stop się rozłącza, ping sięga zenitu, zero jakiejkolwiek poprawy
    Wadycałokształt
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Uzytkownik / 2018-01-09 17:53
    Od 1h nie moge sie polaczyc z dzialem technicznym, choc juz rozmawialam z 5konsultantami.. to jakis absurd! Od miesiecy nie mam internetu, a zdaniem pracownikow vectry to "za grube sciany" heh Najgorzej swiadczona usluga ! Nie polecam.. nic nie mozna zalatwic !
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jagoda / 2018-01-09 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY!


    Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC.
    Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres.

    Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ.
    Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne.
    To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?!

    Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika.
    No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc musiałam pójść do nich JESZCZE RAZ.

    Gdy poszłam następnym razem nadal nic się nie dowiedziałam, Pan musiał zadzwonić następnego dnia.
    Zadzwonił. Z terminem w następnym tygodniu co oznacza płacenie ponad tygodnia za usługi, których nie ma.

    Technik miał przyjechać o godzinie 10 rano, a więc specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby być w domu. Godzina 12, 13... montera nie ma.
    Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że może być spóźniony. Ok.

    Godzina 14, 15... NADAL NIC!!!!!!
    Znowu dzwonię na infolinię, Pani nie potrafi mi nic powiedzieć, uzgadnia z technikiem, że jest jakiś problem, nie potrafi mi powiedzieć JAKI problem, i czy technik w OGÓLE DZISIAJ PRZYJEDZIE.

    To jest jakiś absurd.
    To jest przeniesienie usług na inny adres, a nie wyjazd na księżyc!!!!!!


    Ps. Nadal nic NIE zostało podłączone i nikt się nie skontaktował.
    WadyNiekompetencja
    Brak komunikacji
    Oszukiwanie klientów i kłamanie prosto w oczy
    Stwarzanie problemów z wszystkiego, co tylko ma być załatwione
    Niespójność w procedurach
    Internet dużo słabszy niż zostało to określone w umowie
    Naliczana płatność za telefon stacjonarny mimo, że nikt nie przyłączył ani nie przyniósł telefonu stacjonarnego do mieszkania
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tarox/Oxxi / 2018-01-08 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam tej firmy, gdyż internet czasami bardzo zamula, nie da się chwilami z niego korzystać, podczas rozgrywki ping bardzo często rośnie czasami nawet dochodzi do 1000ms, pobieranie idzie powoli choć mam "podobno" 150mb/s
    ZaletyNiskie ceny
    WadySłabe połączenie
    Wysoki ping podczas rozgrywki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marta2107 / 2018-01-07 17:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma Vectra to dno. Od kilku lat jestem zmuszona do korzystania z ich usług. Najgorszą rzeczą u nich jest to, że na każdym kroku próbują okradać klienta. Ich dział księgowy to jakaś żenada. Nie wiem kogo oni zatrudniają! Problem z zaksięgowaniem wpłat. Co chwila wysyłanie maili z działu windykacji o rzekomej zaległości, której oczywiście nie ma bo wszystko płacę w terminie. Próba wyjaśnienia kończy się na kilku mailach. Przy czym ich odpowiedzi i argumentacja są żadne. Ile człowiek przy tym traci nerwów to jest nie do opisania. W listopadzie 2017 r. wypowiedziałam im umowę. Oczywiście pierwsze co zrobili to przysłali mi pismo z zaległością, której nie było. Potem jeszcze dzwonili upewnić się czy na pewno chce zrezygnować z ich usług. Przez ten ostatni miesiąc praktycznie nie miałam internetu. Odpowiedź była oczywista. DEFINITYWNIE TAK! Niestety przez problemy techniczne z innym operatorem i braku możliwości podłączenia usług musiałam z powrotem podpisać umowę z firmą Vectra. Zaproponowali nowe warunki tj. nowy dekoder z większą ilością programów, internet 50 mb/s za 85 zł miesięcznie. Wysilili się strasznie.:P No ale nie miałam wyjścia, muszę mieć internet. Więc podpisałam z nimi nową umowę. Po weekendzie przyszedł monter, przy okazji naprawił mi router, który wcześniej chyba źle podłączył bo miałam może z 4 mb/s. Po montażu i naprawieniu usterki byłam zadowolona. Do czasu oczywiście. Opłaciłam fakturę za listopad, potem za grudzień. Mamy styczeń a oni piszą do mnie, że znowu mam zaległość! Napisałam do nich w formularzu kontaktowym bo nie ma co próbować dodzwonić się na infolinie. Wysłałam potwierdzenie przelewu. Dziś dostałam odpowiedź, że jest zaległość, kwotę, ale oczywiście nie napisali za jaki okres, za którą fakturę. Wysłali mi wykaz spłat z 8 lat. Sama mam znaleźć nieopłaconą fakturę...ręce opadają. Nie znalazłam nieopłaconej faktury. Znowu napisałam, czekam na odpowiedź. Uczciwy człowiek musi udowadniać złodziejom i niekompetentnym ludziom, że płaci! To chore. Skończyły się problemy z internetem, zaczęły się inne. Jeżeli macie możliwość wyboru dostawcy to nie podpisujcie umowy z Vectrą. Nie wiem jak jest u innych firm ale wątpię, że może być gorzej.
    ZaletyDobra telewizja, w miarę dobry internet
    WadyPróba okradania klienta, wymyślanie zaległości w opłatach. Ciężki kontakt z pracownikami. Dział księgowości to dno, nie odnotowują opłaconych faktur.
    MiejscowośćMorąg
  • ~Jasutoko / 2018-01-06 20:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy
    Bardzo źle traktowanie klienta nie tylko w mieście w którym mieszkam ale i w centrali
    nie będę pisał co i jak ale powiem tyle
    Po zgłoszeniu problemu z internetem (niski transfer )
    Badziewie a nie firma
    ZaletyNiska cena
    WadySłaby internet
    Częste problemy z tv i z netem
    Źle traktują klienta
    MiejscowośćPiła
  • ~Tymek / 2018-01-06 14:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 100Mb/s w odległości 1m od routera wykazuje max 25Mb/s. Posiadam tzw. pakiet gold czyli internet 100Mb (do 100Mb dużo mu brakuje) oraz telewizja. Ilości kanałów telewizyjnych w pakiecie gold nie oszałamia, kanałów na wyższym poziomie zaledwie kilka, a sam router zacina się z niewiadomych mi przyczyn.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Futro / 2018-01-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie jest tak, że lekko zawieje wiatr i już internet przerywa, a jak jakaś burza się trafi to internetu nie mam nawet kilka dni. Do tego jak mam włączone wifi to przerywa mi odbiór tv i nie da się nic oglądać.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~krzys1908 / 2018-01-05 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    oferta w miarę szeroka
    cena porównywalna z innymi operatorami
    obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu, zasada jak Cię nie ma to jest pięknie i ładnie a jak podpiszesz umowę to radź sobie sam, połączenie z konsultantami technicznymi kilkadziesiąt minut oczekiwania :) rozpatrzenie zgłoszenia tygodniami
    niezawodność właśnie zawodność usług
    Wadyobsługa klienta, zawodność usług
    MiejscowośćŻary
  • ~tom / 2018-01-05 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Zero awarii od 2 lat jestem abonamentem tv+internet 150Mbit/s
    ZaletyJakość usługi, publiczne IP w cenie, modem cisco
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4631
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3182
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2720
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070