Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kitnamaxa / 2017-10-20 20:44
    Ocena: 1.25 / 5
    jeden wielki syf zeby filmy i inne żeczy w 21 wieku sie zawieszały to to jest skandal !!!
    Zalety-firma w końcu upadnie bo 3/4 użytkowników nie chce mieć więcej z nimi nic wspólnego
    Wady-internet porównywalny prędkością do ślimaka
    -częste rozłączanie i problemy techniczne
  • ~Iwona / 2017-10-20 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja totalna!!! Wiecznie brak jak nie internetu to telewizji i tak na zmianę. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak zaket
    WadyWiecznie coś nie działa jak nie Internet to telewizja i tak na zmianę...czekamy do czerwca by wypowiedzieć umowę
  • ~gggggg / 2017-10-19 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompetentność osób, które pracuja na infolini to totalna pomyłka, co jeden to lepszy. Czlowiek dzowni, wyjaśnić fakturę, każda jedna osoba udziela innych informacji. Komu wierzyć ? Nie pozostaje nic innego, jak tylko nie przedlużać umowy . NIe polecam !
  • ~Kuba / 2017-10-18 16:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Konsultanci podczas zamawiania usługi dostępu do internetu wprowadzają klientów w błąd proponując pakiet telewizyjny "Pakiet Stalowy z HD" za darmo dla nowych klientów. W rzeczywistości kwota 9,90zł zostaje doliczona do faktury.
  • ~Radoslaw / 2017-10-17 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Predkosc ok ale na kablu. slaby router internet co jakis czas traci polaczenie
    Po ciezkich probach dodzwonienia sie na infolinie pan z pomocy tech. stwierdzil ze to nie ich wina. kupilem wzmacniacz wifi i dalej lipa.dla eksperymentu sasiad podal mi haslo do swojego neta i smiga bez problemow. Dobrze powiedzieli w obsludze klienta ze to moja wina!. Moglem nie podpisywac umowy teraz 2lata meki.
    ZaletyBrak
    Tczew
  • ~MS / 2017-10-16 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystaliśmy z usług vectry 5 lat. Mieliśmy najwolniejszy internet, obsługa klienta jak już się tam dodzwoniłam kazała mi podpisywać nowe umowy, robić nowe zobowiązania. Zrezygnowaliśmy i dostaliśmy karę na niby opóźnienie w oddaniu sprzętu. Tak nam podziękowali za tyle kasy co im płaciliśmy. Nie polecam, obsługa klienta ledwo zipie, zero pomocy, każdy tam mówi co innego, ceny wysokie, usługi słabe, internet wolny jak żółw. Zero kompetencji i podejścia do klienta. A za tą karę co dostaliśmy nikomu nie polecę vectry. Spalili mosty a tak się w dzisiejszych czasach klientów nie traktuje nawet byłych. Nigdy do nich nie wrócę a innym będę odradzać.
  • ~Magda / 2017-10-16 14:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Historia w skrócie:
    Podpisana umowa nr1, internet przynajmniej raz w tygodniu ma poważną awarię. Często nawet kiedy działa to strasznie się zawiesza, rozłącza, itd. Pani z BOK dzwoni po kilku miesiącach, że można płacić 10 zł więcej i mieć lepszą jakość (skusiłam się, poniewaz dotychczasowa jakość nie była najlepsza), myślę, zapłacę więcej, może będzie ok (naiwna :( )
    Podpisana umowa nr 2 przez telefon - informacja listowna wysłana, brak odpowiedzi w ciągu 2 tyg (byłam za granicą) oznacza akceptację warunków, automatycznie!! (jak się okazało zmiana wiązała się z rozpoczęciem nowego okresu obowiązywania umowy, czyli nowe 2 lata związania z firmą)
    UPC oferuje w mojej lokalizacji lepszą ofertę, po mojej prośbie zrywa w moim imieniu umowę, dostaję info z Vectry, że kara za zerwanie została naliczona (tak, za prawie całe 2 lata). Po kontakcie z BOK, informacja, że nie mogą umowy przywrócić i trzeba zapłacić ponad 3000.
    Zaletyniska cena, ale niska cena za zerową jakość to chyba już nie zaleta :D
    Wadyniekompetentna i nieprzyjazna obsługa Klienta
    niejasne warunki umowy, ukryte koszty, kary za zerwanie
    słaba jakość, częste awarie
  • ~Mario / 2017-10-14 09:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Generalnie chodzi OK, niska ocena z powodu braku dostępu do routera i możliwości lepszego zabezpieczenia sieci wifi, ze strony ebok można zmienić ssid i hasło sieci. Brak możliwości blokowania i dodawania po mac adresie czyni sieć BARDZO PODATNĄ na WŁAMANIA oraz brak możliwości sprawdzenia kto jest zalogowanym w danej chwili do sieci powoduje czyni ofertę już mało atrakcyjna.
  • ~Paulina / 2017-10-13 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tej firmy jak ognia ! Po kilku zgłoszeniach żenująco niskiej prędkości internetu wysłali do mnie technika nie informując że będzie to wizyta płatna, technik nie zostawił żadnego paragonu ani potwierdzenia wykonania usługi, a do rachunku doliczyli 50 zł. Usiłowali mi wmówić i kazali przesyłać skan zlecenia, którego nie otrzymałam ! Co się okazało? Technik podrobił mój podpis na dokumencie serwisowym na którym była zgoda na obciążenia rachunku !!!!!!!! Jakiś koszmar, przecież to jest karalne !
    Warszawa
  • ~Darth / 2017-10-12 17:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Po pierwsze wciskają telefon którego nie masz ( 15zl/msc) , po drugie obsługa jest miła dopóki nie podpiszesz umowy , bardzo częste kilku godzinne awarie i oczywiście nie dodzwonisz sie na pomoc techniczna a jak już to niczego sie nie dowiesz . A spróbuj nie zaplacic to i odsetki i ponaglenia a mi nikt nie zwróci za brak uslugi .
    Nigdy więcej i nikomu nie polecam
    WadyAwarie , zabieranie programów i nie mila obsługa przez infolinię
    Wrocław
  • ~Eveee. / 2017-10-11 09:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeden wielki bałagan. Zwłaszcza w ich systemie EBOK. Faktury poopłacane, a widnieją jako nieopłacone, niekompetentna obsługa, gdyż upierali się na swoim - że im wiszę zaległości i koniec, bo tak w systemie widzą. Mimo, iż miałam mailowe potwierdzenia przelewów za faktury. No i te niby ich promocje... Wszystko ładnie, pięknie, a co do czego nagle wychodziły jakieś dodatkowe opłaty nie wiadomo za co, bo konsultant nawet słówkiem nie pisnął na ich temat, jawne ukrywanie ważnych informacji.
  • ~Nieznajomy / 2017-10-11 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Same wady.
    30 min dzwonienia 0 odpowiedzi od obsługi
    Internet słaby 50 mb mam 10
    WadySame
    1 rok internet
  • ~Piotr / 2017-10-10 17:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadzieja! Router w jednym pokoju, a w drugim za ścianą już nie ma zasięgu.
    WadySłaby router
    Ciągle problemy technicznie
    Brak dostępu do ustawień routera
    Mimo gwarantowanej stałej szybkości chodzi jak chce.
    Kilka lat użytkowania
  • ~Igor / 2017-10-10 08:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie No Błagam To jest jakaś paranoja router w salonie a w pokoju obok nie da sie nic zrobić nie wspominają c o kuchni w której wogóle zasięg nie odbiera a co dzieje się po 21 totalna masakra czasami google się ładują 2 minuty moze pakiet za 35 zł nie jets jakis najlepszy no ale bez przesady nie polecam
    ZaletyFajna Cena
    WadySłaby zasięg po 21 bardzo słaby internet
    zapłaciłem 35 zł korzystam juz długo bo rok przedtem nie było takich problemów
  • ~Janek / 2017-10-09 15:17
    Ocena: 4.00 / 5
    mylą umowy i nie ma kanałów i Internetu przez 5 dni a tak to wszystko dziala dobrze
  • ~Największysyfever / 2017-10-09 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam "światłowód" do 100mb/s z tejże cudownej firmy Srectra, minimum 10 razy w tygodniu problemy techniczne, mianowicie nie ma internetu na conajmniej kilka godzin, płace za kilka godzin normalnego użytkowania bez problemów w miesiącu. Nie polecam tej firmy, sugerujcie się opiniami..
    ZaletyZadnych
    Wady- zawodności
    - brak internetu (światłowód Hahahaha)
    - non stop wku***enie na działanie internetu
    Staż 3 miesiące, centrum Wrocławia,
  • ~Magdalena / 2017-10-09 10:34
    Koszmar. Nie mogę dokonać opłat, bo od miesiąca nie mam przeniesionego numeru. Teraz, po tylu rozmowach z operatorem okazało się, że źle zgłosiłam usługę. To jest granda. Chyba wszyscy wiemy, co znaczy brak własnego numeru. I co... I muszę osobiście pojechać i wszystko wyjaśnić (po miesiącu!!!), kontakt osobisty w dobie e-maili to nie do pomyślenia. Jestem zdruzgotana. Dział obsługi nie wie, co robi dzieł techniczny i tak dalej i tak dalej. Zanim podpiszecie umowę, dobrze się zastanówcie.
    Magda
    Warszawa
  • ~HazeSmoker / 2017-10-07 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra. Internet zawodny i niestabilny ale to tylko wierzchołek góry lodowej. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie. Niekompetentne chamy, których jedyną umiejętnością jest powtarzanie w kółko tych samych tekstów. Poziom obsługi klienta bezpośrednio przekłada się na to jak klient jest traktowany przez firmę. W tym przypadku jak gówno. Nie polecam i nigdy więcej nie powtórzę tego błędu.
  • ~Lew Leon / 2017-10-06 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA OSZUSTÓW I ZŁODZIEI !!!! Konsultanci na...
    ...infolinii wprowadzają w błąd, że rezygnacji można dokonać do 3 m-cy po czym naliczają karę umowną i nie udostępniają nagrań (które przecież robią dla zapewnienia najwyższej jakości usług) !!! Kobieta na infolinii spytana czy wobec tego potwierdza że specjalnie wprowadzają w błąd celem oszustwa i naciągnięcia klienta na koszty odpowiada TAK !!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, NIE POLECAM NIKOMU !!!!
    Zaletynie ma żadnych !!!
    WadyOszuści
  • ~RAFAŁ RADOM / 2017-10-03 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku umowy, obiecywała pani kierowniczka "gruszki na wierzbie", wszystko miało być darmowe (SMS, MMS, oraz nielimitowane minuty; co było normalne u innych operatorów, z których oferta przyszedłem negocjować warunki w tej sieci). Niestety po pierwszej otrzymanej fakturze okazało się, że SMS i MMS są płatne, a pani kierowniczka tłumaczyła, że przecież dała cenniki (mój błąd, że uwierzyłem, ale któż z nas czyta te wszystkie drobne druczki, tym bardziej, że cennik był oczywiście na ostatniej stronie). Dodatkowo włączenie numeru odbyło się z dwutygodniowym opóźnieniem, co naraziło mnie na koszta (w związku z tym, że na wakacjach pozostałem bez kontaktu z kontrahentami, ale co to obchodzi vectrę skoro umowa podpisana i prowizja wypłacona, sprzedaż rośnie). O zerwaniu umowy za niedotrzymanie warunków nie było mowy, bo kara... Ponadto na początku września zgłosiłem awarię karty SIM w telefonie, reklamacje przyjęli po czym przez trzy dni wydzwaniali z pytaniem czy sprawa aktualna sic! i przełączali do odpowiedniego działu. Karty zastępczej oczywiście nie dostałem i znowu telefon nieczynny... Po trzech tygodniach odezwał się pan z działu technicznego (chyba jedyny kompetentny człowiek, z którym rozmawiałem w tej sieci) potwierdzając, że karta rzeczywiście niesprawna z winy operatora,czyli vectry i poinformował, że po nową kartę mam zgłosić się do najbliższego BOK. Na drugi dzień zjawiłem się po kartę, ale oczywiście skończyły się i pani skierowała mnie do drugiego biura, gdzie oczekiwała oczywiście kolejka mimo iż miałem odebrać kartę bez oczekiwania. Nie doczekałem się. Po kartę udałem się po kilku dniach, udało się ją odebrać. Ale szczęścia nigdy za wiele, przecież to vectra. Po włożeniu karty SIM do telefonu - brak sieci; zwyczajowo powinien przyjść SMS konfigurujący telefon i po wczytaniu go wszystko powinno działać, jednak nie. Sprawdziłem na dwóch innych aparatach, (bo może przez przypadek skasowałem SMS-a!!) ale wszędzie to samo. Dzwonię na pomoc techniczną i co... przełączanie z działu na dział i mam wrażenie, że jedyna co tam potrafią to zweryfikować kto do nich dzwoni nic poza tym. Po długich męczarniach przełączyli mnie do odpowiedniego działu, gdzie przedstawiłem problem; po czym "kolejna kompetentna" pani poprosiła o chwilę cierpliwości, ona się wyciszy i skonsultuje problem!!! Wyciszyła się tak skutecznie, że już z nią nie porozmawiałem a połączenie zostało przerwane. Jeśli chcecie jeszcze brać od nich jakiekolwiek usługi to zapraszam.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016