Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2017-11-13 17:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko jest w porządku jak w umowie jest download 100 mb/s upload 10 mb/s tylko jest jeden problem dosyć często wyłączają, raz była awaria, że było downloadu 40 mb/s uploadu 0.50 kb/s.
    Za nic nie da się dodzwonić na infolinię!
    Zalety-Nawet dobra prędkość internetu jak w umowie.
    -Cena nie jest zła.
    Wady-Obsługa klienta
    -Nie można dodzwonić się na infolinię.
    -Dosyć częste awarie/wyłączanie/prace modernizacyjne
    MiejscowośćJawor
  • ~Marcin / 2017-11-10 17:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy operator jakim miałem doczynienia. Naprawdę PRZESTRZEGAM. Łącza mają tak pozapychane że jawnym naciąganiem klienta jest sprzedaż 50mbit/s nie wspominam o większych bo to nie ma sensu. Obsługa klienta straszna ludzie niekompetentni ich diagnozy opierają się na speedteście (dodam że to syntetyk) więc żadne odbicie tego co jest w rzeczywistości. Na jednego maila odpisuje kilak osób i za każdym razem trzeba przechodzić przez to samo. Usługe reklamuje od przeszło miesiąca a oni wydzwaniają do mnie z oferta szybszego internetu lub lepszej telewizji - KPINA.

    Przestrzegam.

    W momencie podpisywania umowy nie miałem wyjścia teraz żałuję i się z nimi dochodzę.
    Pisze te słowa z pozycji klienta ze Słupska
    Zaletybrak większych zalet
    Wady- prędkość internetu
    - obsługa klienta
    - naciąganie na lepsze usługi podczas gdy te słabsze nie dają rady
    korzystam 15 miesięcy każdorazowo płacę 79,99 zł
  • ~Raf73 / 2017-11-09 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Są idealni tylko w sferze naciągania telefonicznego na kolejne wspaniale pakiety i niekoniecznie oczywiscie informując iz zgoda z automatu przedluzy umowę o kolejny pełny okres. Zgłoszenie telefoniczne jakiegokolwiek problemu graniczy z cudem A jeśli się uda to i tak "grochem o ścianę". Prosty przykład ok. Roku temu telefoniczne potwierdzenie pakietu 150mb od tamtej pory ciągły problem z wifi które cały czas zrywalo połączenie. W końcu w dniu wczorajszym pojawia się serwisant który diagnozuje iz sprzęt który mamy nie jest przystosowany do tej prędkości i wymienia go na nowy :)
    Ważne że u nich kasa się zgadzała bo Klient moze czuć się....
    ZaletyBrak
    WadyAwaria goni awarię A oglądanie czerwonego keadracika z kodem błędu powoduje torsje
    15 lat
  • ~kapitan levi / 2017-11-08 19:22
    Ocena: 1.75 / 5
    jakosc sygnału to tragedia......place za 80mb a mam najczesciej po 10-15mb. Prktycznie kazdego wieczora sa niewyobrażalne lagi, nawet strony nie da sie wczytac. Ogólnie internet na poziomie sprzed 10 lat. dzwonienie na obsluge nic nie da, bo i co oni moga zrobic? odliczam dni do konca umowy.........
    Zaletypowiedzmy ze cena
    Wadywszystko inne
  • ~Tomasz C. / 2017-11-08 18:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem czy jestem szczęściarzem, czy nie, ale od lutego 2016 do listopada 2017 miałem w Vectrze tylko jedną awarię dłuższą niż 24 godziny. Dzisiaj druga, brak netu około 10 godzin, zgłoszenie złożone. Podejrzewam, że dobre działanie sieci jest z uwagi na świetną sieć szkieletową, którą przejęli od Biall-net, do domu mam doprowadzony kabel ethernetowy (do swojego routera), a TV na koncentryku. Pracuję zdalnie i potrzebuję stabilnego łącza, generalnie jestem zadowolony, a na czas awarii mam pakiet w telefonie służbowym, kartę Play i Aero2. Co do łącza światłowodowego z Orange to ostatnio mój znajomy narzekał, że restartują sesje co 22 godziny, szaleństwo, jedynym wyjściem jest przejście na IPv6. Wierzcie mi, że po pracy wyciskam z łącza ile się da...
    ZaletyStabilność, szybkość E2E, 100 Mbit na koncentryku (no, prawie...), technik, który mnie odwiedził (pozdrowienia dla Kamienia) był bardzo sympatyczny i fachowy, nie obciążyli mnie kosztami chociaż wina była po stronie mojego nowego routera (do czego później doszedłem), który po aktualizacji softu ustawił QoS dla prędkości modemu...
    WadyZ ciekawszą ofertą to wyjdą chyba dopiero kiedy złożę wymówienie umowy, ich przedstawiciel handlowy wcisnął mi ofertę o 5 zł droższą niż ta, którą rozrzucali po klatce schodowej kilka dni później, żenujące, ale musiałem wybrać jakiegoś dostawcę po tym jak Biall-net nas zostawił, a że kable już mam wpuszczone w ściany to mi tylko doprowadzili sygnał
  • ~Ola S. / 2017-11-08 17:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Górno a nie internet, o Pani w biurze obsługi mogłabym powiedzieć podobnie. Nie posiadają formularzy rezygnacji z usługi, trzeba napisać ją samemu i ponownie się pofatygować. 4 raz to za dużo, dziękuję dobranoc
    Zaletydrożej w mieście nie znajdziesz, nie wspominając o jakości internetu
    Wadykijem bym tykać nie chciała
    2 lata Elbląg
  • ~Ilo / 2017-11-06 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik Vectry przyszedł do mojej 90 letniej babci i namówił ją do podpisania umowy...
    ZaletyBrak
    WadyNagabywanie starszych osób.
    Radom
  • ~hugo / 2017-11-06 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    brak możliwości połączenia telefonicznego , 121 sek.to pobożne życzenie
  • ~Marcin / 2017-11-05 14:25
    Ocena: 1.50 / 5
    To jak funkcjonuje ta firma jest dla mnie zagadką. Wygląda to wszystko jak jakiś przekręt i plan wyłudzenia pieniędzy, a nie fimra dostarczająca internet. Ich instalacje od łuższego czasu nie radzą sobie z ilością użytkowników. Desperacko potrzebują uwagi ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zabawna rzecz, nie mogłem wysłać tej opinii bo przez jakość usługi reCAPTCHA nie dała się zaznaczyć. :)
    ZaletyTydzień po instalacji internet działał bez zarzutów.
    WadyCiagłe problemy z internetem. Prędkość wysyłania bliska zeru mimo teroretyczncyh 10 mega w ofercie. Ping skacze od 10 do 700ms. Infolinia ma za zadanie znięchęcić do jakiegokolwiek kontaktu. Rozwiązanie umowy kosztuje dwa razy więcej niż płacenie abonamentu do końca trwania umowy. Przełączenie na nowy adres to koszt 100 zł. Wszystko po zakupie trzeba załatwiać osobiście w ich biurach czękając 1,5 h w kolejce. Brak umowy dostępnej online.
    Korzystam prawie dwa lata, nie mogę się doczekać końca umowy.
  • ~klient / 2017-11-03 22:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Drugiego dnia po zgłoszeniu awarii przez "ebok" zaczynasz dzwonić na infolinię, żeby po 4 godzinach zmarnowanego czasu usłyszeć, że najbliższy możliwy termin wizyty technika jest za tydzień... Kpina jakaś
  • ~Invictus / 2017-11-01 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Usterka z internetem występuje 4 miesiąc i mimo pisania reklamacji i zwrotu kosztów opłaty abonamentowej internet nadal jest dziadowski. Kontakt z działem obsługi to jakaś komedia. Technik wmawia że usterka spowodowana jest ociepleniem bloku które było kilka lat temu, a problem jest od kilku miesięcy i występuje tylko w godzinach wieczornych. Najwyraźniej "technicy" nie potrafią zrozumieć że problem jest spowodowany podłączeniem do jednej skrzynki zbyt dużej ilości abonentów. Odradzam korzystania z ich usług.
    ZaletyBrak
    Czarna Bialostocka
  • ~ja / 2017-10-30 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś porażka. Z obsługa klienta nie idzie się dogadać. Prawie miesiąc walczyłam żeby mi neta podłączyli bo niestety mam ich kable na mieszkano... Dramat.... Teraz same problemy. Mówiłam technikowi, że sprzęt będzie stał docelowo przy dalszej ścianie (usługa podłączenia 49 zł. Podłączył, poszedł, ok podpisałam protokół, nie sprawdziłam. Remont na mieszkaniu ... Gdy przyszło do podłączenia okazało się że kabel jest dużo za krótki. Zadzwoniłam z reklamacją a Pani mi powiedziała że przepięcie będzie kosztować od 49 do 99 zł.
    miesiąc
  • ~Anula2017 / 2017-10-30 09:56
    Od trzech dni próbuje zgłosić awarię internetu dodzwaniam się w trzecim dniu ale niestety nie z domu więc nie mogą mi pomóc, ale mogą wysłać technika który przyjdzie sprawdzi ale nie wykluczone że naliczy opłatę. Skandal !!!!!!!
  • ~Damian / 2017-10-29 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam Vectry bo to jakaś porażka...wiecznie brak telewizji i Internetu- kary za zerwanie umowy są około 4 tysiące . Więc mimo tego że wiecznie coś nie działa muszę się męczyć z tą BEZNADZIEJNĄ vectrą
    ZaletyRaz w tygodniu czasami działa Internet i telewizja oczywiście z przerwami na Brak sygnału !!!
    WadySame wady! Dziadostwo totalne to beznadziejna telewizja której nikomu nie polecam!!!!
  • ~zalamany Piła / 2017-10-28 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet raz działa raz nie. Nikt nie wie dlaczego...
    WadyJak chcesz u nich kupić internet to zawsze odbiorą. Jak dzwonisz na dział techniczny to czekasz na telefonie po pol godziny i sam się rozłączasz ze zdenerwowania...
    59,90 internet, od pol roku
  • ~Stary klient Waldexu. / 2017-10-27 16:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie fatalna jakość.

    To, jak ta firma funkcjonuje i za jakie usługi pobiera pieniądze musi podchodzić pod kryminał.
  • ~Mirona / 2017-10-26 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada badziew co chwilę problemy jak nie z telewizją to z internetem po 3 dni brak obrazu internetu problem z komunikacją dzwonisz cały dzień i nikt nie odbiera ale zadzwoń i zamów telewizje bez problemów odbiorą to co oni wyprawiają brak słów nie wywiązują się z umowami czekam już rok na nowy dekoder i inną ofertę i doczekać się nie mogę dzwoni dzisiaj już 6 raz po 40minut na to żeby usterkę zgłosić i nikt nie odbiera podłączenia vectre mam od 3 lat

  • ~Locke / 2017-10-25 18:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat, dramat dramat. Jak dziala to dziala ale jak sie cos zepsuje nie jestes w stanie dodzwonic sie na telefoniczne centrum obslugi a gdzy chcesz zglosic przez internet to kaza podawac milion numerow seryjnych. Musialem rozbebeszyc cala instalace pod telewizorem a i tak nie pomogli od razu. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadynie odbieraja telefonow, czesto sie psuje
  • ~Kinga / 2017-10-24 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisałam do Vectry o umorzenie kosztów kablówki pani z Vectry zaproponowała mi kablówkę mobilną, pilota też może dostanę do przełączania kanałów?
  • ~Zen / 2017-10-22 14:59
    Vektra to kupa mam łącze 2MB i ściagam teraz program przez WWW kupa straszna idzie max 100kb Wczesniej było pod WALDEXEM i szło te 2 MB!! ODRADZAM WSZYSTKIM WEKTRE!!!!
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    WadyWSZYSTKO JEST DO DU....
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016