Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jeffo / 2018-01-13 00:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z sieci ze względu na fakt, że był to jedyny swego czasu operator na moim osiedlu. Kończy mi się z nimi umowa i całe szczęście - usługa internetu tragedia. Co chwila jakieś problemy i spadki na łączach, aż mam wrażenie, że x lat temu miałem lepszy internet niż to co oni proponują. W XXI w. mają problemów tyle, że głowa mała. Po prostu NIE POLECAM.
    Zaletywłaściwie brak
    Wadystałe spadki prędkości, częste awarie, zrywanie łącza
    MiejscowośćBiałystok
  • ~oliwer / 2018-01-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalety:
    -brak
    wady:
    -brak zalet
    Kupiłem sb prędkość 150mb/s a mam 6 także :P
    Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadybrak zalet
    Miejscowośćpoddasze babci
  • ~Klient / 2018-01-12 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylka a nie dostawca internetu. Brak slow. Psuje sie milion razy dziennie. Kilka razy wymieniany router i dalej to samo. Dodzwonic sie do technicznego graniczy z cudem chyba ze chce sie wisiec na telefonie przez 3 godziny.
    MiejscowośćGdansk
  • ~Kolko0122 / 2018-01-11 00:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet psuje sie srednio 10000 razy dziennie. Zmiana kanału jest kompletnie bezuzyteczna, internet dziala tylko na kablu ethernetowym, panstwa firma chyba nie ma pojecia jaka funkcje ma spelniac Wi-fi, gdyz zarowno u mnie jak i wielu znajomych router tylko w teorii takowy sygnal wysyla.
    ZaletyBrak
    WadyBrak polaczenia wifi, czeste rozlaczanie, wszelkie zmiany pomagaja srednio na 1 dzien po czym problem wraca.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Adam / 2018-01-10 17:03
    Ocena: 1.75 / 5
    jestem olewany przez wszystkich pracowników tej firmy każdego dnia, a jedyne czego oczekiwałem, to montaż internetu w nowym miejscu zamieszkania jako ich klient. Płacę za internet z którego nie korzystam, chciałem przenieść sługę w grudniu 2017 roku - mamy 10 stycznia i dalej nikt się nie odzywa pomimo codziennych telefonów.
    Zaletycena?
    WadyPo prostu dno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2018-01-10 12:42
    Ocena: 5.00 / 5
    zero awarii, 150Mbit/s od dwóch lat, stabilnie, szybko, publiczne choć dynamiczne IP rzadko się zmienia
    MiejscowośćGdańsk
  • ~vectra ssie / 2018-01-09 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    internet praktycznie non stop się rozłącza, ping sięga zenitu, zero jakiejkolwiek poprawy
    Wadycałokształt
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Uzytkownik / 2018-01-09 17:53
    Od 1h nie moge sie polaczyc z dzialem technicznym, choc juz rozmawialam z 5konsultantami.. to jakis absurd! Od miesiecy nie mam internetu, a zdaniem pracownikow vectry to "za grube sciany" heh Najgorzej swiadczona usluga ! Nie polecam.. nic nie mozna zalatwic !
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jagoda / 2018-01-09 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY!


    Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC.
    Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres.

    Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ.
    Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne.
    To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?!

    Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika.
    No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc musiałam pójść do nich JESZCZE RAZ.

    Gdy poszłam następnym razem nadal nic się nie dowiedziałam, Pan musiał zadzwonić następnego dnia.
    Zadzwonił. Z terminem w następnym tygodniu co oznacza płacenie ponad tygodnia za usługi, których nie ma.

    Technik miał przyjechać o godzinie 10 rano, a więc specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby być w domu. Godzina 12, 13... montera nie ma.
    Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że może być spóźniony. Ok.

    Godzina 14, 15... NADAL NIC!!!!!!
    Znowu dzwonię na infolinię, Pani nie potrafi mi nic powiedzieć, uzgadnia z technikiem, że jest jakiś problem, nie potrafi mi powiedzieć JAKI problem, i czy technik w OGÓLE DZISIAJ PRZYJEDZIE.

    To jest jakiś absurd.
    To jest przeniesienie usług na inny adres, a nie wyjazd na księżyc!!!!!!


    Ps. Nadal nic NIE zostało podłączone i nikt się nie skontaktował.
    WadyNiekompetencja
    Brak komunikacji
    Oszukiwanie klientów i kłamanie prosto w oczy
    Stwarzanie problemów z wszystkiego, co tylko ma być załatwione
    Niespójność w procedurach
    Internet dużo słabszy niż zostało to określone w umowie
    Naliczana płatność za telefon stacjonarny mimo, że nikt nie przyłączył ani nie przyniósł telefonu stacjonarnego do mieszkania
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tarox/Oxxi / 2018-01-08 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam tej firmy, gdyż internet czasami bardzo zamula, nie da się chwilami z niego korzystać, podczas rozgrywki ping bardzo często rośnie czasami nawet dochodzi do 1000ms, pobieranie idzie powoli choć mam "podobno" 150mb/s
    ZaletyNiskie ceny
    WadySłabe połączenie
    Wysoki ping podczas rozgrywki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marta2107 / 2018-01-07 17:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma Vectra to dno. Od kilku lat jestem zmuszona do korzystania z ich usług. Najgorszą rzeczą u nich jest to, że na każdym kroku próbują okradać klienta. Ich dział księgowy to jakaś żenada. Nie wiem kogo oni zatrudniają! Problem z zaksięgowaniem wpłat. Co chwila wysyłanie maili z działu windykacji o rzekomej zaległości, której oczywiście nie ma bo wszystko płacę w terminie. Próba wyjaśnienia kończy się na kilku mailach. Przy czym ich odpowiedzi i argumentacja są żadne. Ile człowiek przy tym traci nerwów to jest nie do opisania. W listopadzie 2017 r. wypowiedziałam im umowę. Oczywiście pierwsze co zrobili to przysłali mi pismo z zaległością, której nie było. Potem jeszcze dzwonili upewnić się czy na pewno chce zrezygnować z ich usług. Przez ten ostatni miesiąc praktycznie nie miałam internetu. Odpowiedź była oczywista. DEFINITYWNIE TAK! Niestety przez problemy techniczne z innym operatorem i braku możliwości podłączenia usług musiałam z powrotem podpisać umowę z firmą Vectra. Zaproponowali nowe warunki tj. nowy dekoder z większą ilością programów, internet 50 mb/s za 85 zł miesięcznie. Wysilili się strasznie.:P No ale nie miałam wyjścia, muszę mieć internet. Więc podpisałam z nimi nową umowę. Po weekendzie przyszedł monter, przy okazji naprawił mi router, który wcześniej chyba źle podłączył bo miałam może z 4 mb/s. Po montażu i naprawieniu usterki byłam zadowolona. Do czasu oczywiście. Opłaciłam fakturę za listopad, potem za grudzień. Mamy styczeń a oni piszą do mnie, że znowu mam zaległość! Napisałam do nich w formularzu kontaktowym bo nie ma co próbować dodzwonić się na infolinie. Wysłałam potwierdzenie przelewu. Dziś dostałam odpowiedź, że jest zaległość, kwotę, ale oczywiście nie napisali za jaki okres, za którą fakturę. Wysłali mi wykaz spłat z 8 lat. Sama mam znaleźć nieopłaconą fakturę...ręce opadają. Nie znalazłam nieopłaconej faktury. Znowu napisałam, czekam na odpowiedź. Uczciwy człowiek musi udowadniać złodziejom i niekompetentnym ludziom, że płaci! To chore. Skończyły się problemy z internetem, zaczęły się inne. Jeżeli macie możliwość wyboru dostawcy to nie podpisujcie umowy z Vectrą. Nie wiem jak jest u innych firm ale wątpię, że może być gorzej.
    ZaletyDobra telewizja, w miarę dobry internet
    WadyPróba okradania klienta, wymyślanie zaległości w opłatach. Ciężki kontakt z pracownikami. Dział księgowości to dno, nie odnotowują opłaconych faktur.
    MiejscowośćMorąg
  • ~Jasutoko / 2018-01-06 20:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy
    Bardzo źle traktowanie klienta nie tylko w mieście w którym mieszkam ale i w centrali
    nie będę pisał co i jak ale powiem tyle
    Po zgłoszeniu problemu z internetem (niski transfer )
    Badziewie a nie firma
    ZaletyNiska cena
    WadySłaby internet
    Częste problemy z tv i z netem
    Źle traktują klienta
    MiejscowośćPiła
  • ~Tymek / 2018-01-06 14:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet 100Mb/s w odległości 1m od routera wykazuje max 25Mb/s. Posiadam tzw. pakiet gold czyli internet 100Mb (do 100Mb dużo mu brakuje) oraz telewizja. Ilości kanałów telewizyjnych w pakiecie gold nie oszałamia, kanałów na wyższym poziomie zaledwie kilka, a sam router zacina się z niewiadomych mi przyczyn.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Futro / 2018-01-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie jest tak, że lekko zawieje wiatr i już internet przerywa, a jak jakaś burza się trafi to internetu nie mam nawet kilka dni. Do tego jak mam włączone wifi to przerywa mi odbiór tv i nie da się nic oglądać.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~krzys1908 / 2018-01-05 22:33
    Ocena: 2.00 / 5
    oferta w miarę szeroka
    cena porównywalna z innymi operatorami
    obsługa klienta poniżej jakiegokolwiek poziomu, zasada jak Cię nie ma to jest pięknie i ładnie a jak podpiszesz umowę to radź sobie sam, połączenie z konsultantami technicznymi kilkadziesiąt minut oczekiwania :) rozpatrzenie zgłoszenia tygodniami
    niezawodność właśnie zawodność usług
    Wadyobsługa klienta, zawodność usług
    MiejscowośćŻary
  • ~tom / 2018-01-05 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Zero awarii od 2 lat jestem abonamentem tv+internet 150Mbit/s
    ZaletyJakość usługi, publiczne IP w cenie, modem cisco
    WadyBrak
  • ~nomyzs / 2018-01-04 23:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat brak konkretnych awarii, jeśli już coś się dzieje to na parę minut późno w nocy. Internet 150 mb/s śmiga niezawodnie.
    ZaletyBrak awarii
    Cena
    Dobry ping
    Stabilność
    MiejscowośćPiła
  • ~Dagar / 2018-01-04 20:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Stanowczo odradzam zarówno internet jak i pakiety TV w Vectrze. Awaria na awarii, brak jakichkolwiek informacji. Koszmarny kontakt (a raczej jego brak) z infolinią. Mimo stosunkowo niskiej ceny, jakość świadczonych usług jest zdecydowanie poniżej średniej. Lepiej dopłacić te kilka złoty na miesiąc i mieć spokój.
    ZaletyBrak.
    WadyAwarie.
    Brak kontaktu z infolinią.
    Awarie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~OkropnaVectra / 2018-01-03 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma!!! Od wielu lat nie miałem do czynienia z taką fatalną fitmą. Jestem klientem tej firmy od kilku lat a potraktowali mnie jak wariata i idiotę. Z daleka od nich. Nikomu nie polecam. Grosza im więcej nie dam. Nie będę opisywał wszystkich szczegółów od końca listopada do dziś. Żadna firma mnie w życiu nie potraktowała jak ta okropna firma z Sopotu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~k_b2 / 2018-01-03 09:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Zakupiłem internet stacjonarny, 600 Mb/s, z gwarancja 300 Mb/s, po pomiarach po kablu w sieci LAN 250Mb/s, z Wifi w odleglości 3.0m od rotera 25 Mb/s. Dodzwonienie sie do biura obslugi klienta graniczny z cudem, po porannym (7.30) wydzownieniu konsultanta - okazało się że po Wifi firma VECTRA NICZEGO nie gwrantuje, kontajt bardzo nimiły, reklamacje pisemne rozpatrywane w stylu: nie stwierdzamy po stronie dostawcy usług żadnych usterek technicznych.
    TRAGEDIA, człowiek w szponach korporacji nic niemoże oprócz płacenia rachunków - ODSTĄPIŁEM OD UMOWY. Nie polecam, najgorsza firma z jaką wspołpracowałem.
    ZaletyMarketing
    Wady- fatalna obsługa klienta
    - 600Mb/s w wydaniu Vectra to 25 Mb/s
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3995
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2645
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2047
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307