Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sanek / 2016-10-12 19:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam vectrę od ponad 2 lat i ogólnie jestem zadowolony. Internet mam 40mb/sec co się zgadza przeprowadzając test łącza, jest stabilny co ma dla duże znaczenie. Przerwa w dostępie do usług, awaria, zakłócenia - szczerze to nie potrafię sobie przypomnieć. Zaskoczyły mnie odsetki karne za opóźnioną opłatę, jak również i automatyczne przedłużenie umowy na czas nieokreślony, ale chyba tak jest wszędzie :( A umowa na czas nieokreślony ma swoje zalety, w każdej chwili można złożyć rezygnację :) Konsultanci na infolinii mają niespójne oferty, ale to też nie jest nowością.
    ZaletyStabilny internet
    WadyWysoka cena
  • ~Tadeusz / 2018-01-23 21:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Dodzwonić się do pomocy technicznej jest chyba niemożliwe....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćSiedlce
  • ~ttt / 2017-02-21 09:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Odczucia.
    W przeciągu pięciu lat trzy poważne usterki, 2 razy wymienili modem raz jakiś rozdzielacz w puszce na zewnątrz. Wymiana modemu to dwa dni robocze. Kilka razy były przerwy w dostawie ale maksymalnie kilka godzin. Nigdy mnie nie zbyli na infolini, nigdy nie uświadczyłem hamstwa. Podobno są trudności przy rezygnacji z usług ale narazie nie zamierzam.
    Każdy dostawca internetu ma problemy możecie sprawdzić na innych portalach, jest to niuniknione.
    Trochę danych:
    Prędkość w ofercie 150Mbs w rzeczywistości 72Mbs.
    Ping średnio 30-60 ms.
    Czas ściągania paczki 8GB z serwerów WG około 30min.

    Nie jest rewelacyjnie ale jeszcze raz powtórze, nie ma dostawców bez problemów.
    5 lat Wrocław
  • ~zbychu / 2015-05-24 18:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Tak jak wcześniej narzekalem na vectre to teraz jest naprawdę spoczko. Posiadam pakiet zloty ale mam kilka programow z platynowego + sport na ostro. Net 50mb. I powiem ze jest spoko. Mieszkam w Bydgoszczy ( wzgorze wolnosci ). Za 80zl to nie jest wygórowana cena. Zastanawiam się nawet nad canal+(50zl) i to by było 130zl tez da się przeboleć za kablowke. Póki co "od tygodnia" wszystko śmiga i w sumie polecam
    Zaletybardzo dobra oferta programowa za swoja cene
    Wadyczasem net zacina ale rzadko
    1 rok. 80zl/mc
  • ~Joanna / 2017-02-21 18:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Posiadam internet i telewizję kablową od października 2016 roku, pierwsze trzy miesiące w okresie promocyjnym za 1zl,dodatkowo telefon stacjonarny i antywirus na okres próbny z możliwością rezygnacji do trzech miesięcy. W styczniu otrzymałam fakturę na kwotę 135,00 złotych zamiast 75,00 z naliczeniem dodatkowych opłat za antywirus i telefony stacjonarne pomimo wypowiedzenia usług w terminie, błąd okazał się po stronie Vektry i faktura została skorygowana ale nerwy i niesmak pozostał.W lutym otrzymuje notę obciążeniową na kwotę 680 złotych jak okazuje się kolejny błąd systemu przez jego zawieszenie. Ciekawe że te błędy systemu nie generowane sa na korzyść klienta tylko zawsze na niekorzyść. Po tych incydentach jestem pewna że po terminie zawarcia umowy z tego dostawcy internetu zrezygnuje. Oszuści! Ale starszych człowiek wobec takich oszustów może bezradnie rozłożyć ręce i sobie nie poradzić. W momencie gdybym wyjechała z kraju i nie wiedziała o niedopłatach odsetki i dług by narastały. Szkoda gadać.
    WadyPosiadam internet i telewizję kablową od października 2016 roku, pierwsze trzy miesiące w okresie promocyjnym za 1zl,dodatkowo telefon stacjonarny i antywirus na okres próbny z możliwością rezygnacji do trzech miesięcy. W styczniu otrzymałam fakturę na kwotę 135,00 złotych zamiast 75,00 z naliczeniem dodatkowych opłat za antywirus i telefony stacjonarne pomimo wypowiedzenia usług w terminie, błąd okazał się po stronie Vektry i faktura została skorygowana ale nerwy i niesmak pozostał.W lutym otrzymuje notę obciążeniową na kwotę 680 złotych jak okazuje się kolejny błąd systemu przez jego zawieszenie. Ciekawe że te błędy systemu nie generowane sa na korzyść klienta tylko zawsze na niekorzyść. Po tych incydentach jestem pewna że po terminie zawarcia umowy z tego dostawcy internetu zrezygnuje. Oszuści! Ale starysz człowiek wobec takich oszustów może bezradnie rozłożyć ręce i sobie nie poradzić.
    czwarty miesiąc, Opole, 75 złotych
  • ~Typowy Mirek / 2016-06-25 22:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Obsługa klienta - masakra.

    1. Punkt stacjonarny (Żory) - gbur nad gbury, w życiu bym od niego nic nie kupił.

    2. Obsługa telefoniczna - próbowałem Cioci do umowy na kablówkę dopisać internet
    28.04 - Próba pierwsza:
    - identyfikacja klienta - dobre pół godziny z przełączaniem, bo nie mogli Cioci znaleźć.
    - ustalanie warunków - tu akurat przyjemnie, zamówiliśmy serwisanta na 30. kwietnia, wszystko OK
    05.05 - Próba druga:
    - serwisant oczywiście się nie pojawił
    - identyfikacja na infolinii tym razem szybka, dowiedziałem się że zlecenie zostało anulowane
    - obiecali kontakt od osoby, z którą się umawiałem
    16.05 - Próba trzecia
    - miła Pani obiecała, że na podany przeze mnie numer (komórkowy) ktoś się w ciągu 48h odezwie. Zero zgłoszeń, do dzisiaj nikt się nie odezwał.

    Odradzam!
    ZaletyKablówka działa.
    WadyZero odpowiedzialności w kontaktach z klientem.
    Kablówka od lat, Vectra przejęła lokalną firmę
  • ~Wojciech Szkudlarz / 2013-12-12 18:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Koszmarna firma. Niekompetentni konsultanci. Z prowadzonych z nimi od 2 miesięcy rozmów wynika że Vectrze absolutnie nie zależy na pozyskiwaniu nowych klientów. W nowym budynku na ul. Cynamonowej w Warszawie od 2 m-cy mają możliwość świadczenia usług. Nie robią nic w tym kierunku by to wykorzystać. nie ma możliwości przeniesienia świadczenia usług z innego adresu z powodu przeprowadzki. Zwodzą, odsyłają, kombinują a umowy zawrzeć nie chcą. Zawieszenie usług jest niekorzystne finansowo. Płacę więc rachunki z usług nie korzystam i nie wiadomo czy i kiedy będzie to możliwe.Chora firma z którą nie sposób się porozumieć.
    Zaletycena - biorąc pod uwagę że z usług można korzystać
    Wadyniekorzystne dla klientów warunki umów, niekompetentni konsultanci,
    od 1,5 roku z czego od 4 miesięcy nie korzystam i usług od 2 nie mogę przenieść miejsca świadczenia usług
  • ~Adam / 2019-03-05 11:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Złożyłem zamówienie na internet wraz z montażem. Termin montażu był wyznaczony na tydzień do przodu - jakoś przecierpiałem tak długi okres oczekiwania. W dniu montażu kurier się nie zjawił. Skończyło się na dzwonieniu na infolinię i wielokrotnym przełączaniu, gdzie konsultanci stwierdzali, że takiego zamówienia w ogóle nie było (mimo co najmniej kilku maili potwierdzających złożenie zamówienia). Mówi się no trudno - postanowiłem złożyć zamówienie ponownie tym razem drogą telefoniczną. Udało mi się nawet dostać rabat w postaci 2 miesięcy za jeden złoty. Oczywiście nie odbyło się bez haczyka - montaż będzie płatny 49zł zamiast 1zł - tak jak w przypadku zamówienia przez internet. Kojarzyłem, że cena USŁUGI INSTALACYJNEJ jest podana na stronie i wynosi 1zł, ale konsultant szedł w zaparte, że to tylko aktywacja, a montaż jest płatny 49zł ;) Przy tej firmie trzeba uważać na wszelkie wciskane usługi dodatkowe, o których wyłączeniu trzeba pamiętać w odpowiednim czasie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~aga / 2019-02-21 10:53
    Ocena: 3.25 / 5
    Usługi są ok cena ok. Ale obsługa klienta to tragedia. Kiedyś tu opisywałam inne aspekty dzisiaj czas na: Nie wyślą propozycji umowy (przedłużenia) na maila bo nie (konsultanta tu nie winię, bardziej wyższego szczebla decydentów) Choć swoją drogą obsługa też nie miła i obrażona, że nie nabijesz im celów sprzedażowych tylko prosisz o propozycje umowy do zapoznania się spokojnego i podpisania później w punkcie takiej samej. Ale pewnie słyszą rano teksty typu: wyciśnijcie klienta jak cytrynę(a umowa w punkcie nie liczy im się do statystyk).
    ZaletyUsługi ok, cena ok
    WadyTragiczna obsługa klienta (bardziej chodzi o strukturalne i organizacyjne aspekty niż o konsultantów)
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~ALICJA / 2021-09-15 10:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja nie narzekam ogòlnie na jakość usług. Ale wirtualny konsultant to porażka. Nic nie można wyjaśnić. Bez mojej zgody wliczyli mi 9.99 miesięcznie za usługę, której nie zamawiaĺam " szybka pomoc-dom". Złożyłam rwzygnację z usług vectry emailem. Nawet nie raczyli zadzwonić z jakiego powodu. Nie zależy im na klientach.
    WadyBrak kontaktu z BOK.
    MiejscowośćKielce
  • ~czesław / 2015-06-24 18:35
    Ocena: 3.25 / 5
    korzystam z vectry czwarty rok w Radomiu nie mam większych zastrzeżeń
    Zaletydość szybki i niezawodny internet 60
    Wadynie ma możliwości własnego ustawienia programów telewizyjnych.w pakiecie jest ponad sto kilkadziesiąt programów a wpraktyce ogląda się kilkanaście.
    ponad 3 lata
  • ~Dariusz / 2022-10-24 11:47
    Ocena: 3.25 / 5
    Totalna pogarda dla klientów. Proste sprawy przekraczają komppetencje większości pracowników.Brak elementarnych zasad przyzwoitości.Żeby doczekać się na umówioną wizytę montera potwierdzoną wiadomością sms.należy wykorzystać urlop wypoczynkowy.Nikt Was nie powiadomi dlaczego monter nie dotarł a tym bardziej nie przeprosi za zaistniałą sytuację. Poziom obsługi wieloletniego klienta to istna tragedia i żenada.
    ZaletyCena,jakość tv,internet średni.
    WadyNie istnieje coś takiego jak obsługa klienta.Powiem ignorancją oraz arogancjao w stosunku do klienta to w moim przypadku norma.
    MiejscowośćRadom
  • ~J / 2019-03-20 22:57
    Ocena: 3.25 / 5
    Badziewie jak każde inne 100 Mb a w rzeczywistości z 12 Mb jak z kilka razy speedujesz pomiar i jak wyczują, że coś chcesz sprawdzić to jest 90 Mb no teraz jest 60 Mb po wifi , na lanie pewnie by było z 90 Mb

    Pierwsze pingi około 60 potem po minucie z 25 niby dobrze

    ale w innym miejscu na prowincji po radiówce mam pingi poniżej 10 ms , jednak można.
    Zalety-------
    Wadynie mam telewizji z Vectry ale widziałem u znajomego że mają po kablówce opóźniony sygnał około 60 sekund to bardzo pomaga mojemu znajomemu w oglądaniu transmisji sportowych.
    Często dzwonię do niego i mówię do niego że padła bramka i po kilku sekundach słyszę głos sprawozdawcy z jego kablówki gool
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Jarek / 2017-01-30 20:16
    Ocena: 3.25 / 5
    Wielka biurokracja i problem z niczego... Każda formalność to droga przez mękę. Np. by otrzymać zwrot nadpłaty wysłałem kilka maili i pismo, ciekawe czy pieniądze zwrócą. Oczywiście nadpłaty nikt tam nie neguje, i widnieje w systemie, ale muszę wniosek napisać, że ja na prawdę chcę tą nadpłatę otrzymać z powrotem. Umowę już rozwiązałem, więc co miałbym niby z ta nadpłatę zrobić?
    WadyBiurokracja, biurokracja i jeszcze raz biurokracja
  • ~Jo_Lady / 2018-02-13 10:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie można się wogóle dodzwonić człowiek ma przez to ochotę zerwać umowę jak chcecie pomagać ludziom kiedy przez 15 minut 3 razy dziennie próbuje się dodzwonić i nic. I jak tu mam was polecać innym ?? Wstyd !
    ZaletyCena
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
    MiejscowośćKatowice
  • ~klara / 2021-06-02 16:52
    Ocena: 3.25 / 5
    Od 36 godzin nie mam TV, czyli ponad dobę. Zgłaszłam na infolinię, ale tam wirtualna konsultantka i mówi mi , że w moim rejonie jest awaria (tak jakbym nie wiedziała). Z nikim na żywo porozmawiać nie można. Jeżeli do jutra nie będzie TV, zastanowię się nad rozwiązaniem umowy. Pierwszy raz zdarzył mi się taki incydent, zdarzaly się przerwy 2, 4 godzinne , ale dwa dni????
    ZaletyMam dobry pakiet TV, dobrze dobrany.
    WadyAwarie o których nikt nie informuje i brak kontaktu z klientem.
    Miejscowośćsuwalki
  • ~KOneko / 2022-02-06 01:16
    Ocena: 3.25 / 5
    wf wywala zawsze o 23:00-03:00 i nie da się z tym nic zrobić
  • ~Kuba / 2017-10-18 16:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Konsultanci podczas zamawiania usługi dostępu do internetu wprowadzają klientów w błąd proponując pakiet telewizyjny "Pakiet Stalowy z HD" za darmo dla nowych klientów. W rzeczywistości kwota 9,90zł zostaje doliczona do faktury.
  • ~Kwiatek / 2022-03-04 19:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Vectra nie dba o abonentów, którzy juz są ich klientami. Moim zdaniem zalezy im tylko na nowych klientach. Infolinia to porażka. Chcialam zgłosic awarie dekodera. Przez infolinie to praktycznie niemożliwe. Dobrze że w mojej miejscowości jest biuro vectry. Pani bardzo mila przyjęła zgłoszenie. Zlecenie na następny dzień. Pan który przyjechal po próbach zresetowania urządzenia stwierdzil ze padl twardy dysk. Dekoder powinien wymienic ale niestety nie ma ich na stanie. Trzeba czekać tydzień. To przeciez nie jego wina. Dbajcie bardziej o klientów bo będą rezygnowac z waszych usług.
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Lewy / 2019-03-23 15:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam,
    Jestem posiadaczem internetu Vectry od dwóch lat i nie narzekam. Przedłużyłem o kolejny okres umowę . Nie zdarzyło mi się abym miał przerwy w internecie. Miałem spięcie z operatorem w kwestii księgowania rachunków (panuje burdel) ale osiągnąłem cel prawdy.Składałem dwie reklamacje , których Vectra chciała udowodnić swoją racje i znów było po mojej stronie. Ogólnie biorąc jako operatora to nie narzekam na jego usługę Internet stabilny,z czystym sumieniem polecam.
    Zaletystabilność internetu,cena rozsądna
    WadyLekceważący stosunek do klienta przez biuro obsługi
    MiejscowośćBiałobrzegi radomskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264