1. Pakiet srebrny , niby 69 kanałów , a faktycznie - wiele się powtarza SD/HD , oni biorą to za dwa kanały , kilka programów obcojęzycznych , nieprzydatnych dla osób nie znających angielskiego i francuskiego , kilka programów typu mango.
Praktycznie do oglądania jest ok. 30 kanałów - odejmując kanały tv naziemnej pozostaje kilkanaście kanałów za które trzeba płacić abonament.
2. Od 1.01.2016 zmienili listę kanałów gwarantowanych i obcięli najatrakcyjniejsze - TLC , Discovery , cbsdrama , cbs reality, może jeszcze więcej , nie informując wcześniej o tym abonenta.
3. Dziwna praktyka z telefonem - podczas instalacji zostałem poinformowany , że w abonamencie mam telefon przez 3 miesiące gratis , ale nie otrzymałem telefonu , ani numeru i mam czas 3 miesiące na rezygnację z niego , jeśli nie zrezygnuję , będę płacił 20 zł miesięcznie.
Po dwóch miesiącach przychodzi faktura z opłata za telefon.
Jestem w trakcie reklamacji.
4.Treść umowy nie jest zgodna z ofertą , na ten temat wypowiadał się przedstawiciel
Urzędu Ochrony Konsumentów , twierdząc , że jest to podstawa do rozwiązania umowy bez konsekwencji.
5.Tylko internet można uznac za pozytywny
Zaletydobry internet i przyzwoita jakość telewizji
WadyWymieniłem w treści opinii
od 24.09.2015 , 39.99