Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4581 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2016-01-01 14:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Jedno wielkie oszustwo i naciągactwo
    1. Pakiet srebrny , niby 69 kanałów , a faktycznie - wiele się powtarza SD/HD , oni biorą to za dwa kanały , kilka programów obcojęzycznych , nieprzydatnych dla osób nie znających angielskiego i francuskiego , kilka programów typu mango.
    Praktycznie do oglądania jest ok. 30 kanałów - odejmując kanały tv naziemnej pozostaje kilkanaście kanałów za które trzeba płacić abonament.
    2. Od 1.01.2016 zmienili listę kanałów gwarantowanych i obcięli najatrakcyjniejsze - TLC , Discovery , cbsdrama , cbs reality, może jeszcze więcej , nie informując wcześniej o tym abonenta.
    3. Dziwna praktyka z telefonem - podczas instalacji zostałem poinformowany , że w abonamencie mam telefon przez 3 miesiące gratis , ale nie otrzymałem telefonu , ani numeru i mam czas 3 miesiące na rezygnację z niego , jeśli nie zrezygnuję , będę płacił 20 zł miesięcznie.
    Po dwóch miesiącach przychodzi faktura z opłata za telefon.
    Jestem w trakcie reklamacji.
    4.Treść umowy nie jest zgodna z ofertą , na ten temat wypowiadał się przedstawiciel
    Urzędu Ochrony Konsumentów , twierdząc , że jest to podstawa do rozwiązania umowy bez konsekwencji.
    5.Tylko internet można uznac za pozytywny
    Zaletydobry internet i przyzwoita jakość telewizji
    WadyWymieniłem w treści opinii
    od 24.09.2015 , 39.99
  • ~marii / 2016-06-12 20:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Operator pod wzgledem jakosci przesylu jest ok!Gorzej z obsluga,mam na mysli salon w Tarnowskich Gorach!Szczegolnie jedna z pan!Jest bezczelna,traktuje klienta z gory,na sile i po trupach wciska
    ludziom niekorzystne oferty.Zas co do Jej kompetencji to lepiej nie mowic,potrafi nawet udzielic blednych informacji!O niebo lepiej mozna zalatwic wszystko z konsultantem elektronicznie!Sa mili
    i maja wiedze!Duzy minus za brak promocyjnych ofert dla stalych,wieloletnich klientow,wzorem ofert
    dla nowych nabywcow!To zniecheca na tyle,ze po latach szukam lepszego operatora!
    Zaletyjakosc,niezawodnosc
    Wadyfatalna obsluga w salonie TG
  • ~Mario / 2017-10-14 09:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Generalnie chodzi OK, niska ocena z powodu braku dostępu do routera i możliwości lepszego zabezpieczenia sieci wifi, ze strony ebok można zmienić ssid i hasło sieci. Brak możliwości blokowania i dodawania po mac adresie czyni sieć BARDZO PODATNĄ na WŁAMANIA oraz brak możliwości sprawdzenia kto jest zalogowanym w danej chwili do sieci powoduje czyni ofertę już mało atrakcyjna.
  • ~Michał / 2016-02-01 22:08
    Ocena: 3.50 / 5
    nie mogę powiedzieć złego zdania , miałem ofertę samego internetu do 30 mb za 45 zł przez wifi średnio 16 mb , teraz zaproponowali mi za 50 zł do 100 mb i pakiet srebrny tv . Po kablu do 90 mb idzie przez wifi do 70 mb . Wszędzie zdarzają się awarie. Dwie awarie na rok to nie tragedia parę godzin...
    Zaletymało awaryjne, dobry sygnał .
    Wadyinfolinia - mało rzeczowo , długi czas oczekiwania na rozmowę, sam musisz wiedzieć co chcesz poczytać inaczej wcisną ci drogą oferte
    miesiąc , 50 zł
  • ~Mikołaj / 2023-10-19 23:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Awaria za awarią z czego ostatnia była tak poważna ze zniszczyła wszystko od paru dni btak Interneu pomimo wszystkich możliwych prób naprawy internet nadal nie działa a sygnał jest świetny nawet wymiana routera na nowy nie pomogła wymiana końcówek kabli na nowe też nie pomogła wszystko inne tak samo technik który przyszedł naprawiać siedział pare godzin i wygląda na to że on również nie ma już bladego pojęcia co zrobić podsumojac ostatnimi dniami vectra to jakaś masakra.
    ZaletySzybki internet,prawie 0 opóźnienia,miła obsługa,profesjonalni i doświadczeni technicy
    WadyCzęste awarie internetu i telewizj,długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią,duża wtyczka od kabla zasilającego,zcinki telewizji między innymi netfix itd,router sporych rozmiarów,krótkie kable Ethernet
  • ~ms / 2023-01-19 15:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Super aplikacja do płacenia za faktury, całkiem sprawna obsługa klienta, ceny nie wygórowane.

    Wady:
    Przerwy w dostawie internetu, jeżeli zgłosisz problem - od razu mówią, że zapłacisz za technika jeżeli problem leży po twojej stronie, bądź tłumaczą się słabym sygnałem wifi i później wysyłają do ciebie mnóstwo wiadomości jak możesz to poprawić. Gdy połaczenia są stabilne to powiedzą, że mieli problem u siebie w centrali jednak nie przeproszą za sugestie, że problem może leżeć po stronie klienta.

    Faktury regualrnie wystawiane co miesiąc, jednak raz na 2 miesiące wyskakują faktury z śmieszną kwotą nawet o 3 grosze niby za wyrównanie, albo odnotowują faktury za kwotę ujemną.

    Informują o nowej umowie która zostanie nadesłana do 3 dni roboczych, jednak po 2 tygodniach nadal nie ma wiadomości i tłumaczą się, że dział kadr się tym zajmuje i nic z tym nie mogą zrobić.

    Wyłączanie kanałów z pakietów bez żadnej informacji.

    W umowie klient może ustawić tylko router pod kątem pracy, zmienić hasło wifi, uaktywnić i wyłączyć wifi i sprawdzić połączone urządzenia.
    Zaletyaplikacja, obsługa klienta, przystępne ceny.
    Wadyprzerwy w sygnale, 3 groszowe faktury, wyłaczanie kanaów telewizyjnych, ograniczony dostęp do routera, brak kooperacji w firmie pomiędzy wydziałami.
    Miejscowośćzabrze
  • ~Ns 88 / 2022-05-30 20:58
    Ocena: 3.50 / 5
    Vectra dodała nowa ofertę dla abonentów. Darowy dwu miesieczny dostep do Viaplay. Pytam tylko czemu dla wybranych. Znajomy który ma mniejszy abonament ją otrzymał a ja przy największym możliwymi abonamecie musiałem odejść się smakiem. O co chodzi???. Brawo dla Vectry za docenianie swoich najlepszych klientów.
  • ~Olivia / 2023-09-21 10:35
    Ocena: 3.50 / 5
    Posiadam tylko internet światłowodowy, z którego ogólnie jestem zadowolona. Natomiast proszę uważać przy podpisywaniu umowy, czy jesteście objęci waloryzacją. Ja nie otrzymałam takiej informacji od pośrednika sprzedaży. Dopiero któregoś dnia otrzymałam maila, że mój rachunek zostaje podwyższony o 12 zł w związku z inflacją. Poczułam się potraktowana nieuczciwie, ponieważ skoro zawarłam umowę na rok, to myślałam, że przez ten rok obowiązuje dana stawka zgodnie z umową. Nie otrzymałam przed podpisaniem umowy informacji o tym, że ceny mogą się zmieniać. Śmiem wątpić, że gdyby inflacja spadła, to cena również by spadła. Warunki umowy opisane drobnym druczkiem. Fakt mój błąd, że nie wgryzłam się w ten drobny druczek, dlatego piszę tutaj tę opinię, żebyście pytali dokładnie o warunki cenowe. Oczywiście zerwanie umowy wiąże się z dużymi kosztami, więc i tak korzystniej wyjdzie mi płacić co miesiąc rachunek. Niemniej jednak nie przedłużę już umowy z tym operatorem. Piszę to w ramach informacji dla innych osób.
  • ~Opinia22222 / 2016-12-11 10:43
    Ocena: 3.50 / 5
    Brak dostępu do internetu wyswietla sie co pare dni trzeba czekac ok 24 godzin zeby zniknął
  • ~Pan K / 2017-12-19 19:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam wszystkich.
    Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
    Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
    Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
    Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
    Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
    Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
    ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
    WadyNiezawodność
    MiejscowośćGdańsk
  • ~qwer / 2018-03-29 21:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Klientem Vectry byłem 2 lata temu i narzekałem, obecnie kończy mi się umowa w Neti i po doświdczeniach z tą firmą z przyjemnością wrócę do vectry.
    Zaletybardzo dobra obsługa klienta (po szybkiej diagnozie wymieniono sprzęt na nowy i odblokowano wszystkie płatne kanały na 1-mc)
    WadyW ciągu 2 lat kilkukrotnie brak internetu
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Robertobocian / 2021-11-23 16:12
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam.
    Chciałbym podzielić się właśnie obsługą klienta na poziomie "zero". Niestety. Starych klientów maja głęboko w d.... i to dosłownie. Nowych chyba też. warunki promocyjne nie do spełnienia. Umowa się kończy, nie mogę być nowym klientem i śmieszne propozycje co do przedłużenia umowy. Złożyłem skargę. Nie polecam i odradzam każdemu. Rozmowa na infolinii z botem. to już totalna porażka. Nigdy na nich nie narzekałem do tej pory. Ze smutkiem, ale żegnam się z tą firmą na dłuższy czas póki nie zrozumieją że robią błąd marketingowy.
    ZaletyJakość usług była zawsze dobra.
    WadyOlewanie starych klientów
    MiejscowośćElbląg
  • ~Sanek / 2016-10-12 19:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam vectrę od ponad 2 lat i ogólnie jestem zadowolony. Internet mam 40mb/sec co się zgadza przeprowadzając test łącza, jest stabilny co ma dla duże znaczenie. Przerwa w dostępie do usług, awaria, zakłócenia - szczerze to nie potrafię sobie przypomnieć. Zaskoczyły mnie odsetki karne za opóźnioną opłatę, jak również i automatyczne przedłużenie umowy na czas nieokreślony, ale chyba tak jest wszędzie :( A umowa na czas nieokreślony ma swoje zalety, w każdej chwili można złożyć rezygnację :) Konsultanci na infolinii mają niespójne oferty, ale to też nie jest nowością.
    ZaletyStabilny internet
    WadyWysoka cena
  • ~Tadeusz / 2018-01-23 21:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Dodzwonić się do pomocy technicznej jest chyba niemożliwe....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćSiedlce
  • ~ttt / 2017-02-21 09:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Odczucia.
    W przeciągu pięciu lat trzy poważne usterki, 2 razy wymienili modem raz jakiś rozdzielacz w puszce na zewnątrz. Wymiana modemu to dwa dni robocze. Kilka razy były przerwy w dostawie ale maksymalnie kilka godzin. Nigdy mnie nie zbyli na infolini, nigdy nie uświadczyłem hamstwa. Podobno są trudności przy rezygnacji z usług ale narazie nie zamierzam.
    Każdy dostawca internetu ma problemy możecie sprawdzić na innych portalach, jest to niuniknione.
    Trochę danych:
    Prędkość w ofercie 150Mbs w rzeczywistości 72Mbs.
    Ping średnio 30-60 ms.
    Czas ściągania paczki 8GB z serwerów WG około 30min.

    Nie jest rewelacyjnie ale jeszcze raz powtórze, nie ma dostawców bez problemów.
    5 lat Wrocław
  • ~zbychu / 2015-05-24 18:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Tak jak wcześniej narzekalem na vectre to teraz jest naprawdę spoczko. Posiadam pakiet zloty ale mam kilka programow z platynowego + sport na ostro. Net 50mb. I powiem ze jest spoko. Mieszkam w Bydgoszczy ( wzgorze wolnosci ). Za 80zl to nie jest wygórowana cena. Zastanawiam się nawet nad canal+(50zl) i to by było 130zl tez da się przeboleć za kablowke. Póki co "od tygodnia" wszystko śmiga i w sumie polecam
    Zaletybardzo dobra oferta programowa za swoja cene
    Wadyczasem net zacina ale rzadko
    1 rok. 80zl/mc
  • ~Joanna / 2017-02-21 18:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Posiadam internet i telewizję kablową od października 2016 roku, pierwsze trzy miesiące w okresie promocyjnym za 1zl,dodatkowo telefon stacjonarny i antywirus na okres próbny z możliwością rezygnacji do trzech miesięcy. W styczniu otrzymałam fakturę na kwotę 135,00 złotych zamiast 75,00 z naliczeniem dodatkowych opłat za antywirus i telefony stacjonarne pomimo wypowiedzenia usług w terminie, błąd okazał się po stronie Vektry i faktura została skorygowana ale nerwy i niesmak pozostał.W lutym otrzymuje notę obciążeniową na kwotę 680 złotych jak okazuje się kolejny błąd systemu przez jego zawieszenie. Ciekawe że te błędy systemu nie generowane sa na korzyść klienta tylko zawsze na niekorzyść. Po tych incydentach jestem pewna że po terminie zawarcia umowy z tego dostawcy internetu zrezygnuje. Oszuści! Ale starszych człowiek wobec takich oszustów może bezradnie rozłożyć ręce i sobie nie poradzić. W momencie gdybym wyjechała z kraju i nie wiedziała o niedopłatach odsetki i dług by narastały. Szkoda gadać.
    WadyPosiadam internet i telewizję kablową od października 2016 roku, pierwsze trzy miesiące w okresie promocyjnym za 1zl,dodatkowo telefon stacjonarny i antywirus na okres próbny z możliwością rezygnacji do trzech miesięcy. W styczniu otrzymałam fakturę na kwotę 135,00 złotych zamiast 75,00 z naliczeniem dodatkowych opłat za antywirus i telefony stacjonarne pomimo wypowiedzenia usług w terminie, błąd okazał się po stronie Vektry i faktura została skorygowana ale nerwy i niesmak pozostał.W lutym otrzymuje notę obciążeniową na kwotę 680 złotych jak okazuje się kolejny błąd systemu przez jego zawieszenie. Ciekawe że te błędy systemu nie generowane sa na korzyść klienta tylko zawsze na niekorzyść. Po tych incydentach jestem pewna że po terminie zawarcia umowy z tego dostawcy internetu zrezygnuje. Oszuści! Ale starysz człowiek wobec takich oszustów może bezradnie rozłożyć ręce i sobie nie poradzić.
    czwarty miesiąc, Opole, 75 złotych
  • ~Typowy Mirek / 2016-06-25 22:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Obsługa klienta - masakra.

    1. Punkt stacjonarny (Żory) - gbur nad gbury, w życiu bym od niego nic nie kupił.

    2. Obsługa telefoniczna - próbowałem Cioci do umowy na kablówkę dopisać internet
    28.04 - Próba pierwsza:
    - identyfikacja klienta - dobre pół godziny z przełączaniem, bo nie mogli Cioci znaleźć.
    - ustalanie warunków - tu akurat przyjemnie, zamówiliśmy serwisanta na 30. kwietnia, wszystko OK
    05.05 - Próba druga:
    - serwisant oczywiście się nie pojawił
    - identyfikacja na infolinii tym razem szybka, dowiedziałem się że zlecenie zostało anulowane
    - obiecali kontakt od osoby, z którą się umawiałem
    16.05 - Próba trzecia
    - miła Pani obiecała, że na podany przeze mnie numer (komórkowy) ktoś się w ciągu 48h odezwie. Zero zgłoszeń, do dzisiaj nikt się nie odezwał.

    Odradzam!
    ZaletyKablówka działa.
    WadyZero odpowiedzialności w kontaktach z klientem.
    Kablówka od lat, Vectra przejęła lokalną firmę
  • ~Wojciech Szkudlarz / 2013-12-12 18:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Koszmarna firma. Niekompetentni konsultanci. Z prowadzonych z nimi od 2 miesięcy rozmów wynika że Vectrze absolutnie nie zależy na pozyskiwaniu nowych klientów. W nowym budynku na ul. Cynamonowej w Warszawie od 2 m-cy mają możliwość świadczenia usług. Nie robią nic w tym kierunku by to wykorzystać. nie ma możliwości przeniesienia świadczenia usług z innego adresu z powodu przeprowadzki. Zwodzą, odsyłają, kombinują a umowy zawrzeć nie chcą. Zawieszenie usług jest niekorzystne finansowo. Płacę więc rachunki z usług nie korzystam i nie wiadomo czy i kiedy będzie to możliwe.Chora firma z którą nie sposób się porozumieć.
    Zaletycena - biorąc pod uwagę że z usług można korzystać
    Wadyniekorzystne dla klientów warunki umów, niekompetentni konsultanci,
    od 1,5 roku z czego od 4 miesięcy nie korzystam i usług od 2 nie mogę przenieść miejsca świadczenia usług
  • ~Adam / 2019-03-05 11:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Złożyłem zamówienie na internet wraz z montażem. Termin montażu był wyznaczony na tydzień do przodu - jakoś przecierpiałem tak długi okres oczekiwania. W dniu montażu kurier się nie zjawił. Skończyło się na dzwonieniu na infolinię i wielokrotnym przełączaniu, gdzie konsultanci stwierdzali, że takiego zamówienia w ogóle nie było (mimo co najmniej kilku maili potwierdzających złożenie zamówienia). Mówi się no trudno - postanowiłem złożyć zamówienie ponownie tym razem drogą telefoniczną. Udało mi się nawet dostać rabat w postaci 2 miesięcy za jeden złoty. Oczywiście nie odbyło się bez haczyka - montaż będzie płatny 49zł zamiast 1zł - tak jak w przypadku zamówienia przez internet. Kojarzyłem, że cena USŁUGI INSTALACYJNEJ jest podana na stronie i wynosi 1zł, ale konsultant szedł w zaparte, że to tylko aktywacja, a montaż jest płatny 49zł ;) Przy tej firmie trzeba uważać na wszelkie wciskane usługi dodatkowe, o których wyłączeniu trzeba pamiętać w odpowiednim czasie.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319