Dzisiaj pojawiła się awaria zarówno internetu jak i telewizji i ku mojemu zdziwieniu Pani na infolinii mnie powiadomiła, że technik pofatyguje się do mnie za 4 dni. Jutro wysyłamy wypowiedzenie (na szczęście umowa się skończyła i jestem na nieokreślonym).
Wadyżenująca obsługa klienta
MiejscowośćBielsko-Biała
~Kuba / 2017-12-11 00:12
Ocena: 1.00 / 5
ty no ja nie wiem jak z tym internetem słaba jakoś. gdy moja mama wzięła umowę to mb/s dochodziły nawet do 150 a teraz niecałe 80 gdy gram w gry typu fps potrafię mieć przez ten internet nawet 9 fps no skandal poprostu
Zaletybrak
Wadydziałalność
MiejscowośćLębork
~Maciej / 2017-12-10 23:45
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie warto. Internet prawie nie działa, po 22 nie da się przeglądnąć kompletnie nic, ponieważ cały czas wyrzuca internet, bądź szybkość wola o pomstę do nieba.
ZaletyNie jestem w stanie podać ani jednej zalety
WadyDosłownie wszystko co z internetem związane
MiejscowośćGłogów
~Tomek / 2017-12-10 23:15
Ocena: 1.50 / 5
Nie wiem czy w ogóle można to nazwać Internetem. W centrum miasta gdzie laptop stoi 30 cm od routera i jest nawet podłączony kabel do komputera bo wifi tragedia bym zapomnieć o połączeniu dzwonienie do obsługi 3 razy w tygodniu gdzie oczywiście ciągle mają awarię.. oby tylko do końca umowy... Nie polecam kompletnie.
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyZacinanie lub brak Internetu
MiejscowośćRadom
~Adrian / 2017-12-10 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Za przeproszeniem to jest GÓWNO nie internet. Jestem od routera jeden pokój dalej mam wszystkie kreski wi-fi a film potrafi się zaciac i ładować się 10 min. W grach komputerowych nie jest lepiej. W grach typu moba, fps potrafię mieć 260 stałe pingu ( ms ). Ludzie w tej firmie kłamią prosto w oczy. Cytuje " super szybki internet ". Jestem oburzony ta firmą i nie polecam jej nikomu.
ZaletyNie ma
WadyVectra jest sama w sobie wadą :))
MiejscowośćGdańsk
~Remek / 2017-12-09 21:48
Ocena: 1.25 / 5
Mam internet 100 Mb za który płace regularnie. Po pomiarach otrzymywałem prędkość do 70Mb. W listopadzie b/r po wielokrotnych reklamacjach ( BIURO OBSŁUGI KLIENTA ŻENUJĄCE - pracownicy nie uprzejmi, na każdym piśmie napis jakość obsługi 2017r chyba sobie sami przyznali) stwierdzili ,że mam rację . W piśmie stwierdzili ,że naprawili usterkę. Teraz w grudniu problem powrócił i na dzień 09.12.2017 prędkość sygnału wyniósła 68 Mb. Dalej z nimi chyba zacznę korespondować. To przykre że płace za 100% za jakość usługi 70%. NIE POLECAM TEJ FIRMY
~Thiago / 2017-12-08 23:03
Ocena: 2.00 / 5
Jedno wielkie badziewie. Nie na dnia w tygodniu żeby nie miało problemów z łączeniem i ładowaniem kilkusekundowych filmików na yt.
MiejscowośćWarszawa
~Damian / 2017-12-08 18:49
Ocena: 2.00 / 5
Słaba jakość usług, płace za 100 mb/s mam 10/15 czasem nawet 6! Po rozmowach z pomoca techniczną Pani ponownie stwierdza że wszystko jest okna routerze a dostawca internetu gwarantuje deklarowaną prędkość tylko na kablu. Podpisać umowę, wziąć pieniądze i tyle, umowa tak napisana że dostawca za nic nie odpowiada, porażka!!!
Wadyprędkość, obsługa klienta
MiejscowośćDzierżoniów
~MP / 2017-12-08 16:59
Ocena: 5.00 / 5
Szybki internet i tv (dużo kanałów) w niskiej cenie. Brak kolejek i miła obsługa.
Zaletycena, jakość, niezawodność
MiejscowośćOpole
~jaro / 2017-12-08 16:25
Ocena: 2.00 / 5
nigdy nie miałem takiej prędkości za jaką płacę, płacę za 100 mb/s a nieraz szczególnie wieczorem to nawet 0,90 .Przychodzi gość ściemnia wychodzi i dalej jest tak samo.
ZaletyPrzychodzi gość.
Wadyciągle ta sama śpiewka.
Miejscowośćpolkowice
~Kacperro / 2017-12-07 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko do kitu. Gdybym miał pisać dlaczego dałem taką ocenę to pisałbym ze 3 godziny... Krótko mówiąc to internet słabiutki strasznie przerywa do gier się nie nadaje ani trochę. Przerywa zawiesza i wywala. Obsługa klienta to jakiś żart. Przychodzi technik to mówi że wszystko dobrze mimo że tak nie jest. vectra to BŁĄD.
ZaletyZero. Mógłbym dać 0 gwiazdek gdyby się dało.
WadySłaby internet, obsługa do bani, banda złodziei i aroganckich szumowin.
MiejscowośćRadom
~Andrzej / 2017-12-07 20:46
Ocena: 1.75 / 5
Naciąganie na MOOD, net się wiesza i jest dużo wolniejszy niż według umowy. Generalnie szkoda fatygi na dziadów.
Zaletycena?
Wadymikrowyłudzenia, jakość połączenia
MiejscowośćWarszawa
~Magda / 2017-12-07 14:09
Masakra.Horror.Trzeba zmienić ich podejście do klienta.Arogancja, nie udzielenie pomocy,brak kontaktu z usługodawcą.
ZaletyBardzo dobry przekaz usług.
WadyArogancja.
~Leon / 2017-12-07 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonię do vectry, nikt nie odpowiada. Internet nie działa. Idioty
MiejscowośćWarszawa
~Dorota / 2017-12-06 20:34
Ocena: 2.00 / 5
Mam internet 100 Mb za który płace regularnie , nawet z wyprzedzeniem terminu , w ciagu dnia daje radę parametry utrzymują się miedzy 70 a 80 z groszami , za to wieczorem dramat , korzystac się nie da , parametry pobierania między niecałe 2 a powiedzmy 7 , w porywach szału chyba łapie się na 8. Mam dosyć więc zadzwoniłam do obsługi , raczej nie klienta , bo tego zlewają na maksa , powiedziałabym raczej do zaciekłych obrońców interesów pracodawcy. po 40 minutach oczekiwania udało się , jest zgłoszenie , Pan wysłuchał , pocisnął kilka stereotypowych banialuk i przełączył do techników i tu dopiero jest jazda , oddany sługa swego pana robił wszystko żebym się odwaliła , zresetował mój modem , ale rezultat żaden , na moją sugestię , że to nie modem tylko ich wydolność , oświadczył , że zrobi zgłoszenie do technika , ale muszę podac parametry wizyty , bo technik już nie dzwoni żeby się umówic , ot czasy , ot firma dziadowska , biorą kasę nie czując się chyba zobowiazanymi do zapewnienia jakości , byle od siebie . Zdecydowanie odradzam . Tzw. obsługa klienta robi wszystko , żeby uświadomić klientowi , że jest idiotą i sam nie wie o co się czepia.
WadyWada na wadzie i wadą pogania.
MiejscowośćPolkowice
~Ewa / 2017-12-05 10:46
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta w firmie Vectra jest poniżej krytyki.Lekceważą klienta-bo jak inaczej nazwać to,że zlecenie przyjęte 2 tygodnie wcześniej jezt dalej niezrealizowane.W kontakcie telefonicznym(jeśli już uda się dodzwonić)konsultant za każdym razem mówi,że przekazuje sprawę dalej(tzn.do dz.technicznego) i mam czekać na telefon od panów techników.I na tym się sprawa kończy.No ile można?????LUdzie zastanówcie się i NIGDY ale to Przenigdy nie wybierajcie tej badziewnej firmy
Zaletycałkowity brak
WadyVectra to jest jedna wielka wada
MiejscowośćCzeladź
~Niezadowolony Klient Sopot / 2017-12-03 21:48
Ocena: 2.25 / 5
Witam, na wstępie zaczne od samej usługi.. przez rok czasu korzystałem z pakietu internetowego 30mb/s za nieduzą opłatą bodajze 50zł cena zupełnie normalna bez rewelacji. Internet był jedyną usługą jaką brałem od tej firmy, z sama siecią nie miałem problemów predkość też się zgadzała- problemy zaczęły się kiedy chciałem wypowiedzieć umowe. Strasznie cięzki kontakt, obsługa w pkt. w Gdańsku poprostu fatalna nie dziwie się ze na 6 stanowisk tylko dwa czynne !! Samo pomieszczenie świeciło pustkami a na wejściu już czułem się niemile widziany. Przeciagali wypowiedzenie w takim stopniu ze musialem kolejny miesiąc opłacać abonament. Po wyprowadzeniu się z mieszkania złożyłem prośbe o odbiór sprzętu- którego nie było i po 2 msc otrzymałem informacje ze naliczono mi 200 zł kary na brak zwróconego sprzętu. Osobiście musiałem pojechac do mieszkania wynajmowanego ponad 70km dalej w szczycie sezonu musialem zostawic prace zeby wyjaśnic sytuacje. Kiedy zwrocilem sprzet otrzymałem informacje ze z łaska mi ściagna oplate z 200 zł na 60 a korekte dostanę na maila. po kolejnych 2 msc nie otrzymałem żadnej informacji, ani faktury, ani korekty nie miałem też możliwości zalogowania na własne konto . W dniu w ktorym chciałem się skontaktowac z firma otrzymałem telefon od komornika, że jeżeli w przeciągu dwóch dni nie opłace faktury zostanie sprawa skierowana do sądu a koszty wzrosną do 700 zł. Po krótkiej rozmowie i wyjasnieniu iż nie miałem ani numeru sprawy faktury, konta ani niczego- uprzejma pani z instytucji ściagającej wieżytelności podała mi numer konta na który zleciłem przelew i sprawa sie zakończyła. Od momentu rozwiązania umowy do totalnego zerwania wszelkich stosunków minęło 5 msc. Serdecznie nie pozdrawiam i nie polecam
Miejscowośćsopot
~Marcin / 2017-12-02 20:06
Ocena: 2.00 / 5
Na umowie prędkość 100 mb w rzeczywistości 18, nie starają się o klienta
WadyBrak staranności obsługi,
Miejscowośćwarka
~Hakxks / 2017-12-02 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Specjalnie przyjechał pan z nowym dekoderem, beda dwa wifi wszystko bedzie pieknie dzialac, a tu, że tak powiem gowno totalne nic nie działa, internet słaby, a zeby nudno nie bylo to raz na jakis czas w ogole go nie ma
WadySame wady
MiejscowośćWarszawa
~BadBoy1979 / 2017-12-02 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Masakra zero kontaktu telefonicznego z firmą. Internet można powiedzieć, że nie istnieje. Bardzo się cieszę, że mam dobry abonament na telefon z internetem bo i aczej średniowiecze czekam do końca umowy...
ZaletyJestem już tak zniesmaczony firma, że dla mnie zalet brak już teraz.