Nie polecam!!!!! Nie dajcie sie nabrac,ich oferta a w szczegolnosci internet to jakas pomylka!!!
Zaletybrak
Wadywolny internet, wysokie oplaty, tragiczna obsluga
MiejscowośćNowy Sącz
~Vectra_to_badziew / 2018-01-25 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Vectra = kłamstwo, złodziejstwo i prostactwo. Ściemniają i oszukują. Przykład: zdecydowałem się na podpisanie aneksu do obecnej umowy. Anek dotyczy internetu. Miałem 100 Mb/s, nowa umowa umożliwia korzystanie z internetu z prędkością do 600 Mb/s. Przyjechał monter, wręczył umowę, wymienił stary modem na nowy, pojechał. Po wymianie modemu na nowy prędkości downloadu po kablu faktycznie sięgają do 600 Mb/s. Problem to WiFi. Przy starym modemie (przy umowie do 100 Mb/s) prędkości po WiFi oscylowały w granicach 60-70 Mb/s, czasami nawet dochodziło do 80 Mb/s. Czyli wszytko OK. Oczywiście, przed podpisaniem aneksu, upewniałem się telefonicznie, czy nowy modem, który dostarczą spełnia wszystkie niezbędne normy, czyli: czy obsługuje standard a/c, czy obsługuje standard Euro DOCSIS 3.1, jaką przepustowość obsługują gniazda RJ-45, itp. Wybitnie kompetentna panienka na infolinii nie miała pojęcia o co pytam. Jej odpowiedź, na prawie każde zadawane pytanie, to: "ma 3 anteny i jest dwuzakresowy". To była odpowiedź na wszystko. Nie ważne o co zapytałem. Zamiast powiedzieć, że tego czy tego nie wie, że ewentualnie może to sprawdzić, to udawała debilkę (a może nie udawała?), jakby pytania w ogóle nie było. Żenada i tragedia. Wracając do nowego modemu. Po jego wymianie na nowy maksymanla prędkość downloadu nie przekracza 40 Mb/s! Fakt, umowa nie zawiera żadnych informacji o tym, jaką minimalną prędkość po WiFi zapewnia ta żałosna korporacja. Jednakże, skoro stary modem potrafił działać po WiFi dwa razy szybciej, a teraz dostarczany net jest 6 razy szybszy, to ewidentnie coś jest nie tak. Podłączyłem zatem tani, prywatny router do zafajdanego modemu Vectry. Pstryk i cud. Prędkości po WiFi sięgają nawet 500 Mb/s!!! Odłączam swój router, znowu max 40 Mb/s. Ewidentnie skopane są ustawienia modemu. Prawdopodobnie ustawiony jest standard g (oczywiście przyczyn może być kilka). Dzwoniłem do tych niekompetentnych debili wiele razy. Za każdym razem słyszę inną bajeczkę. Nikt w tej żałosnej firmie, ale to absolutnie nikt, nie ma takiej "władzy", aby wejść w ustawienia ich własnego modemu i sprawdzić, czy przypadkiem standard a/c nie jest ustawiony jako g (taka czynność powinna zająć max 10 sekund!). To przekracza ich kompetencje. Wciskają niebywałe kity, aby tylko spławić klienta. Przecież nic, ale to absolutnie nic nie tracą jeśli przestawią ten standard na a/c. Nie wzrosną ich koszty, nic się u nich nie zmieni. Jedynie co może się zmienić, to zadowolenie klienta i ewentualny brak reklamacji. Może się mylę, ale to chyba korzyść i tak powinno być, czy jestem w błędzie? W żaden logiczny sposób nie jestem w stanie zrozumieć polityki tej żałosnej i prostackiej korporacji.
Reasumując: Jeśli ktoś chce mieć problemy i być oszukiwany to zachęcam do podpisania umowy z tą korporacją pełną ścierwa. Więcej wartości prezentuje szczur żerujący na padlinie skunksa, niż firma świadcząca usługi telekomunikacyjne zwana Vectrą.
ZaletyBrak
Wadyto, że w ogóle istnieją
MiejscowośćWarszawa
~Nie interesuj się / 2018-01-25 00:53
Ocena: 1.00 / 5
Wasz internet to najgorsze gówno jestem w trakcie grania rankeda (ważna rozgrywka) i w połowie mi wywala internet i nie da się nic zrobić zrobiłem wtedy wszystko pod presją że gra się toczy i moja drużyna może sobie nie poradzić i oczywiście orzegrałem bo awaria trwała do końca meczu. Nie polecam tego internetu najlepszy internet jaki miałem to z UPS polecam Vectra to najgorsze ścierwo, ściek za który trzeba płacić....
Nie pozdrawiam
ZaletyŻadne
WadyVectra
MiejscowośćPolice
~Niezadowolony Klient / 2018-01-24 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Z większego syf nigdy w życiu nie korzystałem. Posiadam ofertę 30 MB a prędkość tego internetu to porażka,Mieszkam w centrum Wwa i jak złapie 5mb/s to jest cud - zazwyczaj dochodzi do 2 MB i na tym koniec. Nie mówiąc już nic o włączeniu czegokolwiek na drugim urządzeniu to wtedy potrafi całkiem rozlaczyc internet i przez kilka godzin można sobie pomarzyć. Pierwszy i ostatni raz. Niepolecam.
ZaletyBrak
WadyDużo i jeszcze więcej.
MiejscowośćWARSZAWA
~Tadeusz / 2018-01-23 21:21
Ocena: 3.50 / 5
Dodzwonić się do pomocy technicznej jest chyba niemożliwe....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MiejscowośćSiedlce
~Rafał / 2018-01-23 15:20
Ocena: 2.00 / 5
Dzień dobry,
Vectra to jedna z wielu firm nie szanujących klienta.
Dwa terminy na montaż - dwa niedotrzymane - zero telefonu, że nikogo nie będzie, ani sms !
Człowiek czeka jak debil a tu nic.
Vectra (sprawa pilna) traktowana jest z wielodniowym opóźnieniem.
Brak kontaktu do osób decyzyjnych na stronie!
Infolinia nic nie pomaga tylko odbiera ataki zdenerwowanych ludzi wciskając kit.
MiejscowośćGdańsk
~Henryk / 2018-01-22 23:52
Ocena: 1.00 / 5
Zwykli oszuści i naciągacze. Od paru lat byłem abonentem Netii. Od kilku miesięcy wydzwaniał do mnie konsultant z Vectry proponując co najmniej te same programy przy mniejszym abonamencie. Do tego pierwsze dwa miesiące miały być za 1 zł, aby rachunki za usługi nie dublowały się do czasu wymówienia umowy z Netią. Niestety już po dwóch tygodniach przyszedł pełny rachunek do zapłacenia. A po miesiącu wyłączono mi dostęp do kilkunastu kanałów telewizyjnych.
Początkowo myślałem że to chwilowa awaria.
Parę dni później zadzwonił kolejny konsultant z informacją, że za dodatkową opłatą zostaną mi przywrócone owe programy gdyż ten pakiet został włączony jedynie na próbę na jeden miesiąc.
Klienta mają za nic. Do tego straszą że przy chęci rozwiązania z nimi umowy będę musiał pokryć koszty promocji jakie rzekomo mi przyznano. Tak więc na tą chwilę do 15 lutego zostałem z dublującymi się rachunkami, bardziej ubogim pakietem niż miałem i internetem który rzadko kiedy przekracza 10 Mb z rzekomych 100 Mb......
Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam przed takimi praktykami
Zaletynie ma rzadnych
Wadynabijanie w butelkę i lekceważenie klienta
MiejscowośćWrocław
~Kasiula / 2018-01-22 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia i rozpacz czlowiek coraz wiecej placi a coraz mniej dostaje. Internet co chwile sir wiesza tv co chwila wylaczaja albo cos sie dzieje. Tv w 4k a nie mozna nic obejrzec bo nie dostraja przez wolny internet niby 150mb g.wno i tyle
MiejscowośćOlsztyn
~Vivonka / 2018-01-22 16:41
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia!po przeniesieniu usługi do innego miasta przez pol roku nie moga mi zlikwidować umowy na poprzednim adresie .mam placic 2abonamenty,non stop pisze podam niby juz jest ok ale nie bo zawsze odpisuje ktoś inny kto kompletnie nie zna mojej sprawy.po 3miesiacach dopiero zamontowano mi usługę.internet tv działa bez problemu ale te formalności to okropieństwo.ogolnie nie polecam w świecie gdzie jest tyle konkurencji i wyboru.ręce mi opadają bo jeszcze moja sprawa nie została załatwiona.
ZaletyOdbiór jakość
WadyFormalności papierki wprowadzanie w błąd .jedna sprawa zajmuje sie 1000osob którym trzeba od nowa tłumaczyć o co chodzi
MiejscowośćŚwinoujście
~Krzysztof / 2018-01-21 19:41
Ocena: 1.50 / 5
Nigdy więcej błąd w wyborze mimo w umowie jest do 150 mgb to w realu nawet 10 procent nie ma technicy twierdzą że jest wszystko ok
ZaletyŻadnych
WadyWiele
MiejscowośćLegnica
~Szymon / 2018-01-21 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Internet, który posiadałem. Powody niżej. NIE polecam z całego serca.
Do niedawna internet kablowy w warszawie działał ok. 120Mbps/24Mbps.
Ostatnio coś przestało działać. Modem się resetował. Przyjechał technik. Oczywiście nie w czasie. 1,5h zajęło mu dojście do tego, że modem trzeba wymienić zasilacz w modemie. Wymienił też modem.
Download się poprawił, a zdupczył się upload. Jak teraz chcę coś wysłać z prędkością powyżej 1Mbps to modem się resetuje. Przyczyny jeszcze jestem w stanie znieść ale miarka się przebrała gdy czekam na infolinii 1:43min po czym mnie rozłączyli. Przez lata nie wyciągnęli żadnych wniosków. Dalej jest tak samo źle.
WadyNiekompetentna obsługa, nieterminowi technicy i beznadziejna infolinia. Nie wyciągają wniosków.
MiejscowośćWarszawa
~emeryt / 2018-01-16 19:26
Ocena: 2.00 / 5
szybkość internetu do kitu a mam 150Mbs.Jestem klientem vectry od 6 lat ,to co dzieje się od paru miesięcy zasłoniło wszystko co było dobrego.
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady
MiejscowośćZabrze
~Sławka / 2018-01-16 11:23
Ocena: 1.75 / 5
Obsługa techniczna do niczego.Po trzech obiecanych przez sms ,wizytach techników nikt się nie zjawił .Internet dalej chodzi byle jak, nie mówiąc już o wi-fi -sygnał pływa i zanika. Oferta piękna tylko na papierze.Podpisz tylko umowę to zaraz zaczną się problemy.
Wadytrudnosć połączenia się z infolinią ,czekanie zawsze ponad pół godziny,sygnał bardzo słaby przy 150 Mgb
MiejscowośćWrocław
~Nicka / 2018-01-15 16:37
Ocena: 3.00 / 5
Niestety doczekałam się momentu, w którym muszę napisać negatywną opinię. Z usług Vectra korzystam 5 lat. Dotychczas nasza współpraca była jak najbardziej pozytywna: ja płaciłam, oni dostarczali, jak powiedziałam, że za drogo, znalazło się korzystne rozwiązanie. Wszystko miło, sprawnie itp. Niestety w ostatnich miesiąacch miałam trochę problemów osobistych i zawodowych, przez co zwyczajnie brakło mi pieniędzy na zapłacenie rachunku. W trosce o dobrą komunikację, napisałam do biura obsługi prośbę o przedłużenie terminu płatności o... 10 dni. Dokładnie 10 dni, które dzielą mnie od wypłaty z nowego zlecenia, którego się podjęłam. Prośba ta została odrzucona, a ja z windykacją. Ok, nie są to ogromne koszty, ale jak chwilowo nie masz, to nie masz. Gdybym była nowym, niepewnym klientem (chociaż jakiś kredyt zaufania i takiemu się należy, prawda?). Przykro mi, zwyczajnie, po ludzku. Pozdrawiam panie z księgowości grzejące ciepłe stołeczki.
Zaletydobra oferta, brak usterek
MiejscowośćWarszawa
~Martyna / 2018-01-15 13:27
Nie polecam z całego serca !! Internet wiecznie nie działa ! Do obsługi klienta nie można się dodzwonić .. Ceny są za wysokie .. Porażka
ZaletyŻadne
~Klaudia / 2018-01-14 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Internet non stop przerywa, albo go po prostu nie ma. Jak na moje wielka strata pieniędzy.
ZaletyŻadnych.
Wadywszystko jest wadą/
MiejscowośćBydgoszcz
~Ewa / 2018-01-14 13:18
Ocena: 2.50 / 5
Ludzie nie zawierajcie żadnych umów przez telefon.Ja miałam taką sytuację i niestety zostałam sromotnie oszukana.Konsultantka zadzwoniła żeby zwiększyć prędkość internetu z 30 na 50 za 5zł dodatkowo miesięcznie.Nie pasowałao mi to, ale po jej usilnych naleganiach zgodziłam się,i niestety bardzo tego żałuję.Zostałam oszukana.Jakież było moje zdziwienie gdy po kilku miesiącach zaczęłam dostawać faktury na kwotę o wiele wyższą niż powinnam.Udałam się wiec do biura tej firmy w swoim mieście i..UWAGA-dowiedziałam się że muszę płacić dodatkowo 7zł z groszami za antyvirus oraz,że przedłużono mi umowę o półtora roku tj.od dnia kiedy owa konsultantka namówiła mnie na zwiększenie internetu.Myślałam że mnie szlag trafi.Dodzwonić się do nich graniczy z cudem.Okazuje się że wyrażenie zgody na zwiększony internet, to równiwż wyrażenei zgody na dodatkowe funkcje, które ta nieszczęsna firma "wpycha na siłę ludzom.Rozmawiałam ze znajomymi i niektórzy też znaleźli sie w identycznej sytuacji.Tak więc ta firma stosuje takie właśnie "myki"żeby,"nabić w butelkę"jak najwięcej swoich klientów.Dodam jeszcze że do tej pory nie miałam z nimi żadnych problemów a jestem ich klientem od kilkunastu lat.Nie lubię jak mmnie ktoś oszukuje wiec nie przedłużę z nimi więcej umowy...
Zaletynie widzę jakiś szczególnych zalet.Płacę wiec wymagam
WadyKomunikacja z firmą zerowa,oszukiwanie
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Klientka / 2018-01-14 11:13
Ocena: 4.25 / 5
Jestem bardzo zadowolona z posiadanego łącza internetowego. Reklamacje jeżeli są do tego przesłanki zostają rozpatrzone na korzyść klienta. Tak było w mojej sytuacji, Skierowałam pismo reklamacyjne do kierownictwa i zostało rozpatrzone pozytywnie. Jednak konsultanci mogliby rzetelniej podchodzić do swoich obowiązków. Mimo wszystko serdecznie polecam!!!
MiejscowośćGdańsk
~Ładnie oświetlona choinka / 2018-01-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Vectra Wocław Gaj 100/10 Mb/s wg umowy.
Dramatyczne spadki downloadu wieczorami od ok18 do ok północy.
Aktualny test prędkości po kablu bezpośrednio do modemu Vectry:
download 7.08 Mb/s, upload 1.83 Mb/s ping 36
Obiecanki poprawy od zeszłego roku.Wielokrotne zgłoszenia, niezliczone rozmowy z technikami itd.nic nie dają
Gość w słuchawce rano odpowiada:- dziś czwartek...to wie pan... w poniedziałek przekażemy to wyżej
Czy tyko mi to wygląda na to,że mają mnie w (.....)?
Wypowiedzenie umowy, mam dość.
Pytanie czy Orange światowód jest rozwiązaniem, zwłaszcza jeśli chodzi o ping@
ZaletyPomoc techniczna mówi po polsku, ale nie rozumie co się do nich mówi.
WadyNajczęściej 1/10-1/20 wartości downloadu z umowy.