Naliczanie oplat niewiadomo za co, rozwiązanie umowy nie jest potwierdzane. Aby dobrze internet działał siąrze się to z dodatkowym wydatkiem (trzeba kupic wlasny router)
ZaletyCena pakietow?
WadyModem kablowy Technicolor - bardziej nie dziala niz dziala
MiejscowośćWarszawa
~Crs / 2018-03-06 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Byle do końca umowy, cały czas trzeba restartować ruter, żeby wogóle był internet, wifi ma zasięg małego pokoju w bloku.
ZaletyBrak.
WadyPatrz wyżej.
MiejscowośćRadom
~Jurek / 2018-03-06 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Witam. To ,,coś" to nie firma nie schlebiajcie im. Teściowa po śmierci męża zamknęła umowę która była na jej męża, załączyła akt zgonu i otworzyła usługę na siebie. Tak się złożyło iż kobieta nie obeznana w sprawach przez pomyłkę dokonała wpłaty zamiast na nowy rachunek zrobiła to na zamkniętą usługę która była na męża podając jego nr. r-ku jak i jego dane jako osoby wpłacającej.O zwrocie można zapomnieć gdyż żądają oni okazania aktu dziedziczenia ( koszt aktu który do niczego nie jest mi potrzebny przewyższa parokrotnie przedmiotową kwotę ). Jeśli wpłaca nieboszczyk widać żadna forsa nie śmierdzi / mimo, że nie świadczą usługi - zwykłe przywłaszczenie / Powinien wystarczyć akt zgony, potwierdzenie adresu zamieszkania i fakt iż jest coś takiego jak wspólnota majątkowa. Szukajcie kogoś innego to nie podmiot do robienia z nimi interesu.
~Anna / 2018-03-01 22:22
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu. Beznadziejna obsługa klienta. Nawet maili nie czytają że zrozumieniem.
ZaletyCena
Wadyprędkość i obsługa klienta
~Bartek / 2018-03-01 18:36
Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie odradzam, złodziejstwo, ciagle przerwy w dostawie,chamska obsług, groźby....
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćPiaseczno
~Niezadowolonyklient / 2018-03-01 03:18
Ocena: 1.00 / 5
Co tu pisać klientów mała głęboko w d.... Internet słaby muli jak żółw , tv dddddduuuzzzzoooo programów nie ma przez wiele dni nawet tygodnie ( nawet jak to się zgłasza tel. Lub osobiście). Nie polecam tego czegoś no nie nazwę to odbiorca nie polecam tych nie udacznikow !!!!!! ????????☠️????????
ZaletyZadne
WadyMiliony wad
MiejscowośćGłogów
~Magda / 2018-02-28 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zgłoszona w Katowicach reklamacja w dniu 10.11.17 dotycząca usterki tv nie została rozpatrzona do dziś!
MiejscowośćKatowice
~Pedro / 2018-02-27 17:25
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam. Strasznie kręcą przy rezygnowaniu z ich usług.
WadyWyłudzenie dodatkowych opłat.
MiejscowośćWarszawa
~RADOM / 2018-02-24 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Po długim oczekiwaniu na info 15min wreszcie ktoś odebrał zamówiłem TECHNIKA rzecz ma miejsce w RADOM bo mam częste przerwy na łączu internetu za który przecież płace TECHNIK umówiony na godz 18-20 dzień wcześniej przychodzi sms przypominamy o wizycie TECHNIKA 18-21 już trochę inne godz.Czekam biore wolne w pracy 2 zmiana a technika niema.Żadnego kontaktu ani przeprosin,Nie przedłużam z vectrą umowy u mnie w bloku jest jeszcze 3 operatorów
MiejscowośćRADOM
~Andrzej / 2018-02-24 09:02
Ocena: 1.33 / 5
Odradzam współpracy z tą firmą która szuka naiwnych na zawarcie uslog TV.Mialem pakiet TV i co z tego ???? Jak dużo kanałów to brak dostępu pisało mimo że były w pakiecie jaki wykupilem.Znioslem to wszystko!!!!!nareszcie uwolnilem się od tej firmy wolę mieć 1kanal tv i wkolko go oglądać niż zawierać ponownie jakaś umowę z VECTRA .Sąsiad wolał zapłacić karę za zerwanie umowy z nimi niż dalej ciągnąć ten wózek Vectry.
ZaletyZadne
MiejscowośćGdansk
~Lucyna / 2018-02-21 23:01
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści :/ Mimo iż błąd leżał po ich stronie,przez co nie szło wykupić filmu w usłudze VOD, ponieważ po wpisaniu PINu ciągle na nowo przekierowywało na stronę wpisywania PINu,a na koniec wyskoczyło,że niby limit wypożyczenia przekroczony,choć nawet nie zdołałam przez owy błąd ani jednego filmu,ani jednej sekundy zobaczyć,potem dodatkowo się okazało,że naliczyło mi opłatę, mimo braku możliwości zobaczenia czegokolwiek! Jakby było mało,to limit oglądania filmów jest ustawiony na 100zl ,a VECTRA naliczyła mi w jednym m-cu prawie 200 zł ,a w 2 m-cy prawie 300 zł i choć miałam to na fakturze udowodnione,to oszuści NIE uwzględnili mi reklamacji i nie zamierzają zwrócić niesłusznie naliczonych pieniędzy.
ZaletyŻadne
WadyProblemy z internetem, ciągle brak sygnału, internet wolniejszy niż mam w umowie,naliczanie niesłusznie opłat,nie uwzględnienie reklamacji mimo ich winy,brak możliwości połączenia się z biurem obsługi klienta,bo nikt nie odbiera.
MiejscowośćŻORY
~Bolek / 2018-02-19 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka ściema, bryndza itd.
Nie ma sensu angażować się więcej .
Zaletybrak
WadyPłacisz przelewem wcześniej , po jakimś czasie wystawiają ci fakturę, że masz niedopłatę. Żądasz bilingu opłaconych faktur a tam wykazują NADPŁATĘ. Pomimo to nadal przysyłają ci faktury z NIEDOPŁATĄ.95% programów można mieć z telewizji naziemnej. Za dekodery płacisz jak za wodę. Szajs.
~Karol / 2018-02-19 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Zrywa przerywa a najlepsze jest to że mogę się pocałować w nos. Vectra twierdzi że awarie poniżej 12 H!!! To nie awarie i ciągle przerywa. Obsługa żadna 0 kontaktu czekam tylko do końca umowy pół roku i wolność!!!!!
ZaletyZero
WadyPrzerywa wiesza
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~hanna / 2018-02-17 07:51
Ocena: 1.25 / 5
beznadziejny i najbardziej zawodny internet jaki miałam. ciągle przyrywa i wywala ze stron. przynajmniej raz-dwa razy dziennie. wg vectry wszysko jest ok. masakra!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWrocław
~Bolek / 2018-02-16 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Dramat.
Nie polecam. Niejasne formy i kwoty płatności, nieuwzględnianie reklamacji, słaby zasię wifi
Zaletybrak
WadyNiestabilne łącze, rwanie się obrazu w TV
MiejscowośćWarszawa
~Robert / 2018-02-14 18:49
Ocena: 1.25 / 5
Ciągłe przerwy w dostępie do internetu. Lekceważenie klientów. Bardzo zła obsługa.
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Jarek / 2018-02-14 10:34
Ocena: 1.50 / 5
Według mojej oceny: Nie mają skrupułów w stosunku do ludzi w podeszłym wieku, którzy nie są w stanie przeanalizować umów i aneksów zapisanych na dodatek mikroskopijną czcionką i prawdopodobnie wydrukowanymi celowo w niewłaściwym porządku (punkty nie idą po kolei i bardzo trudno się to analizuje). Stałych wieloletnich klientów w nieskończoność obciążają znacznie zawyżonymi w stosunku do rynku cenami. Używają manipulacji polegających na nieprawdziwej słownej interpretacji zapisów (BOK) i dezinformacji (również BOK) dotyczących procedur, żeby utrudnić rozwiązanie umowy i odwlec je w czasie.
MiejscowośćWrocław
~flip_78 / 2018-02-13 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna, jeszcze nie udało mi się natrafić w tej firmie na osobę, która by samodzielnie myślała. Mam wrażenie, że rozmawiam-koresponduje z botami. Załatwienie byle jakiej sprawy trwa wieki, tak samo jak połączenie z Infolinią. To mój ostatni sezon z Vectra, naprawdę szkoda czasu.
Zaletyżandych
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Jo_Lady / 2018-02-13 10:55
Ocena: 3.25 / 5
Nie można się wogóle dodzwonić człowiek ma przez to ochotę zerwać umowę jak chcecie pomagać ludziom kiedy przez 15 minut 3 razy dziennie próbuje się dodzwonić i nic. I jak tu mam was polecać innym ?? Wstyd !
ZaletyCena
WadyOBSŁUGA KLIENTA
MiejscowośćKatowice
~Iza / 2018-02-13 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Notorycznie konto ebok jest nieaktualizowane. Notorycznie wysylam skany platnosci, zdjecia do ekipy ktora jest zwyczajnie bezuzyteczna. Maja komputery, ksiegowosc ale to TY KLIENCIE musisz wecznie wyjasniac platnosci. Potwierdzaja w mailu saldo 0zl- tak-ale nie na koncie ebok gdzie wiecznie widnieje jakas niedoplata czy nieoplacona faktura. Odsetki za to tez rosna. Ostrzegam! Jestem w trakcje wyjasniania od dwoch dni - nie moge sie 'DOPROSIC' aktualizacji konta! Maile wg szablonu 'szanowny kliencie' ale poza tym efektywnosc wielkie zero.