Tragedia żenada naliczają za co tylko mogą a usługi mają kiepskie po wygaśnięciu umowy jeszcze mam do spłacenia 400 zł a to za to a to za tamto ludzie błagam wszędzie tylko nie u nich
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie związane z obsługą klienta
MiejscowośćGdańsk
~Michał / 2018-03-26 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w 2015 roku zdałem sprzęt w salonie w skierniewicach z winy Vectry nie potrafili naprawić usterki przez 3 miesiące mając na papierze podana przyczynę ! Po 3 latach otrzymuje pismo od komornika zajęcie wynagrodzenia w kwocie 1863 zł plus 280 koszty komornicze sprawa odbyła się zaocznie w oddalonym odemnie Lublinie 300 km bez mojego informowania
WadyBrak zalet
MiejscowośćSkierniewice
~Marcin / 2018-03-26 22:17
Ocena: 2.25 / 5
O ile internet i telewizja działają w miarę przyzwoicie, to obsługa w oddziale w Nowym Sączu jest dramatyczna! Począwszy od instalatora, który wydaje się być w pracy "za karę" - nieprzyjemny, apatyczny gbur. Kolejny raz bym go do siebie nie wpuścił! Panie w oddziale mówią co innego niż obsługa na infolinii.
Ogólnie nie polecam, bo nawet cena za internet i telewizję jak w moim przypadku nie jest atrakcyjna.
Spotykając się z innym dostawcą zobaczyłem zupełnie inną jakość obsługi klienta.
MiejscowośćNowy Sącz
~Andrzej / 2018-03-26 20:10
Ocena: 2.25 / 5
Zamówiłem pakiet platynowy a ci debile wyłączają mi programy tv i dzwonią proponując włączenie ich za 15pln.
Hahaha wyśmiałem tego durnia który do mnie dzwonił.
Nie polecam frajerskiej vectry bo to oszuści i złodzieje
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2018-03-26 08:41
Ocena: 1.50 / 5
Stanowczo odradzam tę firmę i radzę się trzymać z dala od niej.
W ostatnim czasie Vectra naliczyla mi dosc znaczna kare z powodu przedwczesnego wypowiedzenia umowy.
Bylo to dla mnie zaskoczeniem, gdyz umowa która podpisywalem zawarta zostala na czas nieokreslony i powinienem móc rozwiazac ja w kazdej chwili bez oplat.
Za te mozliwosc musialem doplacic 100zl podczas aktywacji uslugi.
Okazalo sie, ze w to z powodu aneksu do umowy który Vectra wyslala do mnie w listopadzie zeszlego roku.
Najpierw zadzwonil do mnie przedstawiciel Vectry proponujac mi aneks.
Kiedy zapytalem na czym aneks polega, to ten odpowiedzial ze z racji tego ze korzystam z ich uslug dosc dlugo to bede mógl placic 10zl mniej miesiecznie. Zgodzilem sie na wyslanie mi aneksu.
Pracownik ten nie powiedzial mi, o tej czesci umowy, która zobowiazuje mnie do kontynuowania umowy (pod grozba kar) przez kolejny rok. Wiedzac o zblizajacej sie przeprowadzce (i planowanym wypowiedzeniu umowy o internet) nigdy bym nie zgodzil sie na wyslanie aneksu.
Kilka dni pózniej pod drzwiami mojego mieszkania pojawilo sie 2 kurierów z umowa do podpisania. Mnie wtedy nie bylo w mieszkaniu, wiec zona zlozyla podpis, bedac przekonana ze jedyna zmiana to nizsza cena.
Sytuacja w której kurier stoi pod drzwiami i czeka na podpis nie sprzyja zapoznaniu sie z kilkustronicowa i dosc zawila umowa.
Kiedy juz wypowiedzialem umowe w lutym tego roku, przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty naliczonych kar.
Oczywiscie zglosilem reklamacje. Zostala rozpatrzona negatywnie.
W uzasadnieniu napisano, ze Vectra nie ma mozliwosci analizy rozmowy z przedstawicielem handlowym (to po co te rozmowy sa nagrywane?)
Napisano równiez, ze ciezar udowodnienia, ze podpis pod aneksem nie byl mój spoczywa na mnie.
Sprawę będę musiał przekazać do rzecznika konsumentów.
Zaletyniedrogo
Wszystko dobrze do momentu wypowiedzenia umowy
WadyWprowadzanie w błąd
Naliczanie kar
Fatalna obsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~kiwi / 2018-03-24 12:23
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Internet ciągle szwankuje, ciężko się dodzwonić do BOK - długo się czeka na połączenie. Dziś znowu dzwoniłam z awarią internetu (4 raz w tym tygodniu!) - rozmowa trwała 43 minuty!!!!! Jesli macie innego dostawcę to lepiej spróbować z inną firmą.
Zaletymożna zamówić pakiet TV + interenet
Wadysłaby interenet, ciągłe awarie, ciężko się dodzwonić do BOK
MiejscowośćOlsztyn
~Zordon / 2018-03-22 21:02
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy operator, z jakim miałem okazje pracować. Kiedy się tylko da wciska dodatkowe opłaty, jeżeli chodzi o urządzenia dostępne w ofercie mają głównie takie co nie działają ( o wifi można zapomniec, chyba ze sie zainwestuje we własny router). Technik nie jest w stanie stwierdzić usterki. W przypadku chęci rozwiązania umowy , oczerniają innych operatorów.
1 gwiazdka za niezawodońć to zdecydowanie za dużo.
Zaletycena?
WadyJakość usług
Naliczanie kar
Urządzenia dostępne w ofercie
MiejscowośćWarszawa
~Kris / 2018-03-21 14:06
Ocena: 2.00 / 5
Dostalem propozycje Vectry na Pakiet Srebrny-podczas rozmow konsultant zachwala,oddzwanial zawsze,zaproponowal zgode na reklamy w kwestii obnizki o 5zl pakietu,oraz podobnie za efakture tez za 5zl obnizki,oraz zgody marketingowe.Wszsytko bylo dogadane,piekne,mowil ze przyjada,zaloza i Pan tam podpisze papiery.Podczas spisywania na umowie jasno nie widac okreslonej ceny za usluge,sa te rubryki dotyczace tych reklam podpisanych itp i potwierdzaja Panowie,ze bedzie 10 zl mniej 18.01.18,a teraz pare dni do tychu przychodzi pelna normalna faktura do zaplaty na kwote 50pln,nie 39pln jak bylo obiecane!Rekalmacja praktycznie nie istnieje,bo podpisalem umowe,na ktorej te rubryki do znizek byly,ale znizek nie ma i za friko!Tak to wyludzili na okres umowy 2 letniej ponad 200pln oraz moje zgody marketingowe podstepem.Pierwszy i ostatni raz jestem w Vectrze,jeszcze dobrze nie zaczelismy swej umowy a tu juz oszukuja.Na wojne z nimi nikt nie pojdzie ale reklame taka ,na ktora zasluguja mozna im zrobic.Umowa do konca i ani minuty dluzej!
MiejscowośćRybnik
~Michał / 2018-03-18 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Non stop przerwy w dostawie internetu, na infolinie nie idzie się dodzwonić, aż szkoda słów
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Vectra Suck / 2018-03-18 00:10
Ocena: 1.75 / 5
Zachęca jedynie cena internet często nie działa kiepskie routery i zamiast naprawiac problemy wciskaja tylko nowe oferty...
Zaletybrak
WadyIstnienie tej firmy
MiejscowośćWrocław
~Ewa / 2018-03-17 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.
WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.
MiejscowośćRadom
~Ewa / 2018-03-17 22:22
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni praktycznie przez złą jakość nie mogę oglądać tv. Po zgłoszeniu
reklamacji przyszedł ten sam co zwykle człowiek, powiedział że idzie do drugiej klatki coś naprawiać i więcej nie wrócił.
Nie zadał sobie trudu by nas poinformować co zrobił.I nic dziwnego bo nic nie zrobił. Takich pracowników ma vektra.
WadyBardzo zły odbiór tv. Brak możliwości naprawy.
MiejscowośćRadom
~Kazimierz / 2018-03-17 14:47
Ocena: 1.25 / 5
Brak reakcji na zgłoszoną usterkę przez wiele godzin. Infolinia nie pomaga tylko informuje ze wyslano poinformowano itp. To smutne
WadyBrak reakcji na zgloszenie usterki
~ChireadanPL / 2018-03-16 20:55
Ocena: 3.00 / 5
Masakra, płacę za 150 Mbps, mam 15 w porywach do 30, i ping rzędu 150ms.
MiejscowośćŚwiebodzin
~Ck / 2018-03-14 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Vectra internet ta firma tylko oszukuje klientow nie potrzebne wciska pakiet za darmo kilka miesiac i poten dodaj do kosztow
MiejscowośćWarszawa
~Cxx / 2018-03-13 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie dziala przez pól roku i nawet technik nie przyjedzie
ZaletyNie ma
MiejscowośćOlsztyn
~Mariola / 2018-03-13 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam usług w vectra,internet ciągle się zawieszaalbo w ogóle nie działa, dodzwonić się na infolinię ciężko a i tak nic nie pomogą po prostu twierdzą że to nie ich wina że to ja mam złe ustawienia w komputerze,ale przez pierwsze 2 tygodnie jak było można odstąpić od umowy wszystko chodziło bez zarzutu a teraz nagle moja wina.ŻAŁUJĘ że podpisałam z nimi umowę, przez pierwsze 2 miesiące miało być bez opłat, w drugim miesiącu dostsłam już fakturę do zapłaty, OSZUSTWO I BEZNADZIEJNA FIRMA. ODRADZAM KAŻDEMU.
ZaletyBRAK
WadyInternet nie działa, często się zawiesza,brak pomocy ze strony firmy tylko trzeba płacić faktury tylko za co.
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Bambo / 2018-03-13 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Oferują usługę która nie działa tak jak trzeba nie reagują na zgłoszenia awarii mają klienta za nic. Po kilkunastu telefonach i wizycie w punkcie obsługi klienta w końcu doczekałem się Internetu,czy nie można było tak od razu ŻAŁOSNE jednym słowem nie polecam
ZaletyBrak
WadyWad jest tyle że nie sposób wszystkich wymienić
MiejscowośćOlsztyn
~Andrzej K / 2018-03-10 14:39
Ocena: 4.50 / 5
Abonentem Vectry jestem już 8 lat. Miałem usługę TV platynowy (2 dekodery), telefon stacjonarny bez limitu na Polskę, UE oraz USA i Kanadę na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne oraz internet 150 Mb/s. Miałem modem Vectry Cisco EPC 3925. Prędkość odbieranego internetu spadała wieczorami, zwłaszcza w soboty i niedzielę do wartości 30-50 Mb/s.
Ostatnio dostałem propozycję podniesienia prędkości internetu, przy opłacie większej o 15 zł, na prędkość 600 Mb/s.
Postanowiłem dla próby wyrazić zgodę z uwagą, że w ciągu 14 dni mogę zrezygnować. W terminie przyjechał technik od Vectry, fachowo wymienił modem na Technicolor CGA2121 i skonfigurował go. Nastąpiła ogromna poprawa w odbiorze prędkości internetu. Mierzona prędkość internetu to 580 Mb/s i nie jest niższa od 450 Mb/s w godzinach wieczornych.
Modem obsługuje mi 3 komputery stacjonarne oraz drukarkę HP 5100 w sieci domowej. Wi-Fi jest odbierane we wszystkich pomieszczeniach 4 pokojowego mieszkania. Z TV i telefonem nie było żadnych problemów, a obecnie po wymianie modemu nie ma ich także z internetem.
ZaletyObecnie są same zalety zarówno w usługach jak i niskiej cenie abonamentu.
MiejscowośćWarszawa - Ursus
~Andrzej / 2018-03-08 16:52
Ocena: 1.50 / 5
Z zakontraktowanych 100MB internetu dociera 30%, w godzinach popołudniowych szybkość spada do 0. Widzę nowe super oferty (150 - 600MB) i nie wiem czy śmiać się czy płakać. Brawo Vectra. Dość sciemniania. rozglądam się za innym dostawcą.