MiejscowośćLębork
strona 155 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~roman / 2018-04-19 21:12
Internet bardzo niestabilny.Pomimo umówienia wizyty,technik nie pojawił się w umówionym terminie.zdarza się że brak internetu przez dwa dni,później samoistnie się włącza i technik uważa że wszystko jest już dobrze.Nie polecam , a jestem długoletnim klientem vectry. -
-
~Lucyna / 2018-04-18 19:29
Nie polecam. Jak do tej pory najgorszy dostawca internetu jakiego miałam, a korzystałam przez kilkanaście lat z różnych firm. Od 2016 r. mam umowę z Vectrą, telewizja i telefon działają bez zarzutu, jednak internet to całkowita porażka. Firma nie widzi problemu. Nie można korzystać z VOD, wypożyczenie filmu (za pieniądze) skończyło się tym, że nie było możliwości obejrzenia go. Przede wszystkim łącze jest bardzo niestabilne. Wi-Fi fatalne. Ja muszę męczyć się jeszcze do grudnia 2018 r. Odradzam wszystkim!!! Szkoda zdrowia i pieniędzy. ZaletybrakWadyfatalny internetMiejscowośćWrocław -
~Basiam / 2018-04-17 10:40
Internet na początku umowy działał można powiedzieć poprawnie. Niestety po kilku tygodniach zdecydowanie zwolnił i tak jest do dziś. Kontakt mailowy jest beznadziejny bo konsultanci nie czytają treści i odpowiadają nie na zadawane pytania! Porażka ! WadyWolnyMiejscowośćLegnica -
~janek / 2018-04-17 06:03
Ta vectra to wielki badziew. W warszawie nie mam Internetu już 2dni. Dobrze że mam Play to przynajmniej działa.
Debil na infolinii wciska że od dziś mają awarię a kiedy mówię idiocie że od dwóch dni nie mam to zaczyna ściemniać że awaria musi być od dwóch dni. Czekam do końca umowy i walić vectręZaletyŻadnychWadyCała vectra -
~Andrzej / 2018-04-16 17:37
Czyli jak zawsze w Vectrze-na poczatku przez pierwsze dwa tygodnie -w tym czasie mozna wypowiedziec umowe-jest super bo ostatnio zawarlem nowa umowe na TV i internet do 100MB to owszem-jak naposalem wyzej przez pierwsze 2 tyg. net szalal nawet do 95MB a po uplywie 2 tygodni raptem spadl do 55MBa w porywach do 60MB!Pojawila sie nowa usluga-dostep do DTV HD za ktora trzeba doplacic a o ktorej nie poinformowala konsultantka! ZaletyzeroWadybrak precyzyjnosci przez konsultantow -oby tylko zawrzec umoweMiejscowośćBiała Podlaska -
~mała / 2018-04-16 13:32
Często nie miałam internetu. Płaciłam za 50mb a miałam do 20mb. Pani powiedziała, że nie da się z tym nic zrobić. Skoro się nie da, to wysłałam miesięczne wypowiedzenie i z dniem 01.03.2018 wygasła mi umowa z Vectrą. ZaletyŻadnych zaletWadybrak internetu, a jak już był, to bardzo wolnyMiejscowośćLewin Brzeski -
~Jasza / 2018-04-15 11:39
Vectra to jedna wielka porażka. Potrafią tylko się reklamować i naciągać na kasę. Jak jest awaria to albo nie ma komu zgłosić albo przyjadą za dwa, trzy dni. Na infolinii poczekacie sobie tak za 70 zł. Wczoraj była sobota wieczorem i nagle kiedy człowiek już może spokojnie siąść do internetu to strony się ledwo otwierają albo wcale i w końcu brak odpowiedzi z DNS. Niedziela godzina 11.30 - właśnie zaczęły się problemy z otwieraniem stron więc kończę bo pewnie zaraz padnie. Szczerze odradzam. Najbardziej niekompetentna sieć w jakiej byłem. Czekam na koniec umowy a płacę z pakietem tv prawie 230 zł miesięcznie i dostaję za to wadliwy produkt. ZaletyKiedy chodzi to szybkość jest ok.WadyBardzo częste problemy z prędkością i przerwy.MiejscowośćZabrze -
~gość / 2018-04-14 14:57
Strata czasu i nerwów, jak zgłaszacie że internet nie działa to proponują droższe umowy, na droższych też nie działa, pracują na przestarzałym sprzęcie, osoba instalująca internet robi to tak ,żeby internet działał na chwilę, później macie zgłaszać problemy to będzie więcej kasy za wizyty. Ogólnie porażka. ZaletybrakWadyinternet nie działa -
-
~Lukas / 2018-04-12 23:13
Mialem umowe skonczyla sie i oddalem dekoder jakis pan przyjechal a pozniej dostalem wezwanie do zaplaty 200 PLN bo dekodera nie oddalem. Takze odradzam, to oszusci ZaletybrakWadyczeste przerwy w dostawie internetu, slaba predkosc, oszukuja ludziMiejscowośćWarszawa -
~Janusz / 2018-04-10 18:56
Moja opinia na temat vectry jest średnia .Mam awarie Internetu i właśnie się dowiedziałem że dopiero za dwa dni ktoś się u mnie zjawi z serwisem a ja muszę zrobić opłaty i nikt mnie nie będzie pytał dla czego Pan się z nimi spóźnił . A pani na infolini powiedziała z rozbrajajaca szczerością że nic więcej nie może dla mnie zrobić . To są kpiny z abonentów i myślę że zrezygnuje z ich usług. ZaletyBrak zaletWadyDługie terminy napraw usterek. Brak pogotowia serwisowego w nagłych przypadkachMiejscowośćRotmanka -
~Vectra wyzyskiwacze / 2018-04-10 16:35
Unikajcie tej firmy! Lepiej wziąć umowę u jakiegokolwiek innego operatora. Dwa lata musiałem się męczyć z umową na internet z którego i tak nie korzystałem. Koszty przedwczesnego rozwiązywania umowy które nie są zapisane w umowie bezpośrednio były wyższe niż płacenie za umowę przez dwa lata. Straszna beznadzieja, firma z tych w której klient zawsze jest stratny. Bardzo odradzam! MiejscowośćWarszawa -
~Paweł / 2018-04-05 19:56
Nie polecam, ciągłe przerwy w dostawie internetu, serwisanci niemili,prędkosc docelowa nigdy nie zostala osiągnięta ZaletybrakWadyprzerwy w dostawach internetu, slaba jakość łączaMiejscowośćŚwiebodzin -
~Cosmin / 2018-04-04 13:36
Shit company who does not care about customers, if you are a foreigner and you speak English, when you are calling support and you say "Hello" or "HI" they will hang up the phone on you!!!! Whenever you call and internet has problems the only thing they do is to reset the router, this is so retarded!!! I can do that myself and I can see is not working, already explaining this is not the cause and it is from them!!!!
Internet service is shit, low speeds, I DO NOT ADVISE ANYONE TO GO WITH THIS COMPANY!!! I just subscribed now to UPC, and they have DEDICATED LINE for English language, nice customer support, better prices and better speeds up to 500 mb/s, haven't seen an issue and no problems at all. Internet was installed next day after I called to sign for contract!
I will inform all my friends to stay away from this shit company!WadyBAD CUSTOMER SUPPORT, UNPOLITE, RUDE!!!!!!MiejscowośćWarszawa -
~Łukasz / 2018-04-03 22:24
Ogólnie rzecz biorąc firma niekompetenta, nierzetelni, proponują rabaty, które pozniej nie dają. OSZUŚCI! Wszystkim znajomym odradzam i Wam tez proponuje. ZaletyżadneWadyjest ich za dużoMiejscowośćBełchatów -
~Łukasz / 2018-04-03 12:59
Brak wiarygodności nikt nic nie wie. Fffgfdjjdhxjhxxhxd djdjjdjdj cjdjdjdjccjcjjcdjdjfjfj. Djdjjdjdj cjdjdjdjccjcjjcdjdjfjfj xjxjcjcj jddjcj cjcjcj ur ę eee ueue nie ile ma egzamin erupcja u innych ludzi ee ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Najgorzej / 2018-04-02 22:35
Ciągłe awarie, brak jakiegokolwiek kontaktu.. Nie polecam, najgorszy dostawca internetu i telewizji. w dodatku z beznadziejną ofertą, która w porównaniu do innych sieci, nie jest najtańsza. MiejscowośćElbląg -
-
~JV / 2018-04-02 15:49
Ogolnie tego nie mozna nazwac dostawca internetu, poniewaz go poprostu nie ma. Nigdy nie ma ich obiecanek, obsluga klienta to jakas porazka. Nie radze nawiazywac z nimi umowy, bo to oszusci i ludzie nie warci uwagi WadyOpisane wyzej -
~qwer / 2018-03-29 21:56
Klientem Vectry byłem 2 lata temu i narzekałem, obecnie kończy mi się umowa w Neti i po doświdczeniach z tą firmą z przyjemnością wrócę do vectry. Zaletybardzo dobra obsługa klienta (po szybkiej diagnozie wymieniono sprzęt na nowy i odblokowano wszystkie płatne kanały na 1-mc)WadyW ciągu 2 lat kilkukrotnie brak internetuMiejscowośćWałbrzych -
~Z. / 2018-03-29 20:30
Jakoś obsługi na żenująco niskim poziomie - umawiają się na wizyty i telefony a potem nie szanują czyjegoś czasu i ani nie oddzwaniają ani się nie pojawiają. Parametry internetu tragiczne - można znaleźć taniej dużo lepsza jakość. Radze unikać jako ognia! Ja zrezygnowałem i jestem zadowolony. Zaletynie znalazłemWadywszystko już opiasłąem w opiniiMiejscowośćWarszawa -
~Materialistka / 2018-03-29 18:00
Ciągły brak w dostawie internetu , drugi raz w tym tygodniu wylaczyli internet na wiecej niz 10h tłumaczac sie ze maja awarie o której nawet nie zostałam poinformowana . Wykonałam telefon do nich z 5 razy i nie otrzymalam konkretnej odpowiedz kiedy to naprawia kiedy odezwie sie serwis . Jedynie poinformowal mnie ze mozliwe ze przyjdzie po swietach ! A jak zapytalam co mam zrobic przez ten caly długi weekend to odpowiedzial ze nic nie moze z tym zrobic . A o pytanie na temat reklamacji usługi odpowiedzial z wielkim oburzeniem ze w głównej centrali , SZKODA GADAC ! Nie polecam ! teraz internet łączy na kilka sekund a potem znowu NIC ! ZaletyŻadnychWadyObsługa klienta
Ciegły problem z internetem
SerwisMiejscowośćGdańsk
strona 155 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »