MiejscowośćKatowice
strona 155 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~joasia / 2018-06-13 21:17Ocena: 1.75 / 5
Vectra - 4 dni bez internetu i 5 bez telewizji. Probowano mi wmowic, ze to tylko u mnie w mieszkaniu. Niestety paru sasiadow bylo w tej samej sytuacji. Nikt z dzialu technicznego sie nie skontaktowal, chociaz mial. Internet powrocil magicznie sam, telewizji juz nie obejrzelismy, poniewaz odstapilismy od umowy.Fakture za to przyslali tydzien po podlaczeniu...szkoda, ze nie odliczyli kwoty za dni, kiedy nie bylo uslugi. Faktura zostala wyslana juz po zgloszeniu problemow. -
-
~Alka / 2018-06-12 21:01Ocena: 1.50 / 5
Kiepski internet, obsluga fatalna. Zero kontaktu w sprawie konca umowy. Brak dbalosci o klienta. Jestem bardzo rozczarowana. WadyWysoka cena
Kiepski internet
Niewiele programow do wyboru
Brak kontaktu firmy z klientemMiejscowośćBydgoszcz -
~Karok / 2018-06-10 20:01Ocena: 1.75 / 5
Nie jestem zadowolony z usług, problem z programem 412 jak występował tak występuje. I nie można się doprosić by usunięto problem. ZaletyBrakWadyCiągle zgłaszanie problemu. I dalej nicMiejscowośćWrocław -
~Grzegorz / 2018-06-09 11:23Ocena: 1.50 / 5
Ogólnie nie polecam tylko czekam aż się umowa skończy połasiłem się na niską cene i teraz żałuje powinienem mieć 50 mb a aktualnie mam 4 ciągłe problemy z internetem jeśli chodzi o kablówkę to nie ma źle ale internet tragedia ... Zaletycena
kablówkaWadyINTERNET - ciągłe problemyMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Dark Lord / 2018-06-06 21:20Ocena: 1.00 / 5
Jest to bardzo słaby dostawca internetu. Praktycznie w każdym tygodniu mam przerwy w dostawach i cały czas się internet zacina. ZaletyBrakWadymała prędkość, duża cena, częste i długie przerwy w dostawieMiejscowośćZawadzkie -
~Maciej 100 / 2018-06-06 17:23Ocena: 1.50 / 5
Fatalnie oszuści brak informacji przy zakupie pakietu o oplacie aktywizacyjnej plus brak informacji o tym ze po miesiacu wiekszosc dostepnych kanałów Będzie usunieta. Niepozdrawiam,niepolecam ZaletyW miare tanio ale nie dziwota bo nic nie ma dobrego w pakietachWadyBrak informacjiMiejscowośćGlogow -
~Zygmunt / 2018-06-05 15:41Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam tej kablówki olewajom człowieka czekam na przeniesienie numeru już 5 dni nie można się z nimi dogadać zbywajom Cię za każdym tel musi on że jest w trakcie a numeru jak niema tak niema ZaletyNimaWadyOpieszałość zbywanie klienta że już że jeszcze dzisMiejscowośćZory -
~Michał / 2018-06-04 13:01Ocena: 3.00 / 5
W zasadzie do oferty i ceny nie można się przyczepić. Jest całkiem dobrze. Problem jest jeśli chodzi o ich sprzęt : modem który większość dnia gubi sygnał, zawiesza się, cały czas coś , dekoder z nagrywarką w ciągu roku wymieniłem 2 razy... Na prawdę nie rozumiem dlaczego taki badziew wciskaja I skąd to biorą. ZaletyOferta Internet/tvWadySprzęt
SerwisMiejscowośćGłogów -
-
~Krzysztof R. / 2018-06-04 12:31Ocena: 2.00 / 5
Ceny w miarę przyzwoite. Wszytko poza nimi to dno. ZaletyHmmmmWadyUbezwłasnowolniony router z żenującym zasięgiem Wi-Fi. Telewizja kablowa bardzo często "gubi" ponadpodstawowe kanały, które wracają po resetowaniu ustawień :( Obsługa techniczna problemów z usługami lub ich parametrami fatalna.MiejscowośćElbląg -
~Vixu4$ / 2018-06-01 18:15Ocena: 1.00 / 5
Nagłe skoki pingu z 38 ms do 400 mg, nigdy więcej tg czegoś. ZaletyŻadnych ale to akurat każdy wie :)WadyWszystko od A do Z :)MiejscowośćWrocław -
~gienek / 2018-06-01 16:56Ocena: 1.00 / 5
rezygnuje,normalny szajs,brak sygnalu i brak powiadomien,normale g.... ZaletybrakWadywszystkie mozliwe,brak powiadomien o przerwach w dostawie sygnalow,brak szybkich krokow.itd,itpMiejscowośćRybnik -
~Jakub / 2018-06-01 16:52Ocena: 1.00 / 5
Gówniany internet którego nie ma pół dnia, a przez drugie pół internet ma opóźnienia dochodzące do 500ms.
Ping skacze z normalnych 40ms do 500ms raz na 5-10 minut co utrudnia jakiekolwiek prace.
Serdecznie nie polecam tego syfu.Zaletybrak zaletWady-brak internetu
-strata połączenia co 5 minut na sekundę co zrywa sygnał i łączenie trwa przez kolejne 5 minutMiejscowośćPiła -
~Wkurzona konsumentka / 2018-05-31 23:28Ocena: 1.00 / 5
Największe gówno z jakiego korzystałam, nie dość, że internet znika na 40 minut każdego dnia o losowych godzinach, to jeszcze jedyne co Vectra z tym robi, to wkleja gotowe formułki w wiadomości i dalej nic nie robi w tym kierunku. NIE POLECAM ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćŻory -
~Monika / 2018-05-29 14:32Ocena: 2.50 / 5
Ostatnio dwa razy umówiliśmy montera, dwa razy nas wystawił i nawet nie zadzwonili. Jak dla mnie porażka ZaletyTrudno powiedziećWadyKiepska obsługa klienta,MiejscowośćWarszawa -
~Kamila / 2018-05-26 20:21Ocena: 3.75 / 5
Jestem klientką Vectry od około 3 lat i jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Telewizja kablowa działa bez zarzutu, nie zdarzyło się jeszcze, aby jakieś kanały nie odbierały. Troszkę gorzej jest z Internetem, przytrafia się, że połączenie zostaje przerwane i przez jakiś czas nie mogę się połączyć ze swoją siecią - mimo, że router był resetowany.
Plusem Vectry jest to, że często mają jakieś promocje, ja na przykład za telewizję kablową, internet i telefon stacjonarny (rozmowy bez limitu na tel. komórkowe i stacjonarne) płacę 75 zł miesięcznie. Warto się przejść do punktu i popytać o jakieś specjalne oferty.
Obsługa klienta jest w porządku, jedynie raz zdarzyło się, że trafiłam na niekompetentną panią w punkcie, która nie potrafiła mi udzielić żadnej rzetelnej informacji.
Ogólnie polecam.ZaletyOferta, indywidualne podejście do klienta, cena.WadyAwaryjny internet.MiejscowośćOlsztyn -
~Mateusz / 2018-05-26 07:24Ocena: 1.50 / 5
Trzy dni bez internetu - po raz nie wiem już który. Na infolinii nie widzą problemu - poinformowano mnie, że technik przyjdzie 29 maja (a problem zgłaszany 23 maja).
Nie polecam nikomu!Zaletybrak zaletWadyinternet raz jest, raz nie; masa awarii, usterekMiejscowośćGdańsk -
-
~vectracity / 2018-05-24 12:52Ocena: 1.00 / 5
góno nie interent ciale sie wyłancza i rozłancza prosze o dezaktywacjetego szajzu ZaletyzadneWadywyłanacza sie i resetruje osoby w vectra nie umią tego naprawicMiejscowośćwarszawa -
~Karol P / 2018-05-23 22:33Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Mam Internet od połowy zeszłego roku, awaria 2x na tydzień do standard. Opieszałość i chamstwo z jakim traktują klientów na infolinii sięga zenitu, twierdzą, że nawet jak płacisz za internet to przecież on może nie działać i spadaj na drzewo, pracujemy żeby jak najszybciej usunąć usterkę, będzie działał jak będzie o co panu chodzi w ogóle, jak ma pan czelność do nas dzwonić?!
W ten sam dzień potrafią zadzwonić i namawiają na "lepsze" i droższe pakiety, wciskają jakąś ochronę internetu czy innego antywirusa...oczywiście odpłatnie pod przykrywką modernizacji sieci - to chyba nie jest nawet zgodne z prawem -> jak powiedziałem Panu na infolinii że nie jestem zainteresowany, to parsknął: TO W TAKIM RAZIE NIC PANU NIE ZMIENIAM, ŻEGNAM i rzucił słuchawką...chore!
Jeśli chodzi o korespondencję via email to jedyne, podkreślam JEDYNE co potrafią to kopiuj-wklej z jakiś żałosnych szablonów, w ogóle nie czytają twoich maili. Żonie na infolinii powiedzieli, że jest globalna awaria w cały bloku a mi w tym samym momencie odpisali na mailu , że to wina routera i mikrofalówki lub kuchenki która za blisko niego stoi...0 spójności. Niestety, ale jestem po fizyce i może dużo ściągałem na studiach, ale wiem jak działa Wi-Fi i odległość od routera do laptopa to około 5 metrów bez żadnego żelastwa na drodze, ale oczywiście dalej twierdzą że to moja wina żę nie działa.
Co jakiś czas dzwoni jakiś idiotyczny automat z ankietą (nawet w weekend lub w godzinach wieczornych [sic!]) i każe sobie potwierdzać TAK/NIE za pomocą klawiatury na telefonie i będzie dzwonił praktycznie dotąd dopóki tego nie odhaczysz.
Pisałem do nich wielokrotnie oraz dzwoniłem, że jest problem z Internetem. Żona pracuje w domu więc pozostawało jedynie wykupywanie pakietów u operatora sieci komórkowej, oczywiście nawet ZERO przeprosin tylko w stopce jakiś napis, że zostali w zeszłym roku odznaczeni jakimś tam laurem-srałlem konsumentów...taaa ciekawe komu i ile zapłacili łapówki za ten wpis w stopce, bo innego wytłumaczenia nie znajduje.
Dziś dzwoniła do mnie Pani ze stacjonarnego oddziału z NUMERU ZASTRZEŻONEGO, także "jawność" i otwartość po ich stronie na maxa po prostu, na prawdę brak słów.
Pani powiedziałem, że są takie problemy z internetem że jak tylko skończy się umowa to zmieniam operatora, ale oczywiście zostałem 500x zachęcony żeby jeszcze wykupić sobie telefon, TV, że ona rozumie, że na infolinii i na mailu to debile pracują, ale może bym sobie rozszerzył pakiet...cóż jedyna zaleta tego zastrzeżonego numeru jest taka, że nie mam jak do niej oddzwonić i zamówić :)
nie pozdrawiam tej firmy i stanowczo odradzam.Zaletyto pole jest tutaj zbędneWadyza mało miejsca żeby wszystkie wymienićMiejscowośćBielsko-Biała -
~Marek / 2018-05-22 13:02Ocena: 1.00 / 5
Przejeli kable Pro-Internet i pomimo potwierdzonego wycofania się pisemnie i z jednej i drugiej firmy, dalej wysyłają wezwania do zapłaty !!!! unikajcie jak ognia tej firmy, kto sie w końcu nimi zajmie !!!!!! nękają ludzi pismami !!!!! czy jest jakiś urząd który takim nękaniem się zajmie w końcu !!!! ZaletybrakWadyo masakraMiejscowośćGdańsk -
~Rafal Szu / 2018-05-22 12:21Ocena: 1.00 / 5
Vectra przejęła naszego lokalnego dostawcę i nie zapewniła ciągłości dostawy internetu. Po 4 dniach przyszedł monter ze źle skonfigurowanym, czy złym routerem. Podobno nie mają tego typu routera na magazynie i dlatego nam go nie zamontują. Nie wiem czemu miałoby mnie to interesować. Dzisiaj mijają 2 tygodnie od zawarcia umowy, a internetu dalej nie mam. Umowę właśnie zerwałem.
Szczególnie odradzamWady- brak informacji jaki jest obecny status montażu
- brak odpowiedzi na późniejsze telefony
- wewnętrzny chaos w firmieMiejscowośćKatowice
strona 155 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
