MiejscowośćWarszawa
strona 154 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
-
~Ola / 2018-06-27 17:34Ocena: 1.00 / 5
Nie dziwię się, że Vectra ma tyle negatywnych opinii i żałuję, że mimo to dałam jej szansę. Pomijając działanie internetu i telewizji obsługa klienta jest gorsza niż w byle mordowni. Nikt nic nie wie, albo wszyscy mają wszystko głęboko w poważaniu - zero pomocy, a jedyna możliwość rozwiązania problemu to "proszę napisać list do Gdyni - może rozpatrzą ". Ludzie, mamy XXI wiek, internet, smartfony i skanery, a ja mam pisać listy do Gdyni i czekać, aż łaskawie o ile w ogóle rozpatrzą i odpiszą listem ? No kpina. I jako jedyny dostawca usług w polce nie pozwala na rejestrowanie dwóch usług pod jednym adresem. Brawo. Poziom poniżej zera. Zdecydowanie umowy nie przedłużę i odradzam każdemu. -
-
~az / 2018-06-25 14:38Ocena: 1.00 / 5
Po 8 miesiącach wiem jedno – nigdy więcej nie skorzystam z usług Vectry. Bez zapoznania się z ok 30 stronami różnych regulaminów i warunków (które zrozumiesz o ile jesteś prawnikiem) możesz władować się w drogę przez piekło. Myślisz że możesz zadzwonić na infolinię i się o coś spytać? Zapomnij. Pracownicy wygadują bzdury a firma potem nie bierze za to odpowiedzialności i obciąża klienta warunkami wymienionymi na tych 30 stronach regulaminów i warunków a nie wg tego co klient usłyszał od pracownika infolinii. Nie bez powodu dostali karę o UOKiK. MiejscowośćWarszawa -
~Kosa / 2018-06-24 15:24Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca na świecie. Po przedłużeniu umowy przyjeżdżają i odcinają kabel (mimo, że umowa jest przydlużona). WadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~PLUS to minus / 2018-06-24 00:39Ocena: 1.00 / 5
mówią że człowiek powinien uczyć się na błędach, Solorz już raz mnie oszukałeś (dekoder Polsatu), dopadłeś mnie drugi raz przejmując lokalnego dostawcę (twój internet jest jak twoje wąsy, nie pasuje do naszych czasów), przejrzałem portfel twoich aktywów by już nigdy więcej nie natknąć się na gówniane produkty dla zachęty opakowane w kolorowe papierki ZaletybrakMiejscowośćOświęcim -
~Luk / 2018-06-23 00:50Ocena: 1.00 / 5
Nie działa nic. Notorycznie i regularnie pada internet, a cały troubleshooting to 'prosze zresetować modem' - może na emerytów takie podejście działa, ale na kogoś kto na codzien ma styczność z IT jest to jawna kpina z klienta. Omijać szerokim łukiem! ZaletyBRAKWadyNic nie działa, w kółko i cały czasMiejscowośćZabrze -
~Jantar / 2018-06-21 12:26Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta tragiczna. Bardzo proszę sprawdzajcie dokładnie kwoty jakie macie wpisane na dowodach wpłat. Faktury wystawiają na inną kwotę a w dowodzie wpłaty widnieje inna kwota (w moim przypadku kwota na dowodzie wpłaty była 2 x większa). Jako odpowiedź na ten błąd tłumaczą, że klient może sobie ręcznie przepisać dowód wpłaty... oczywiście, jeśli ktoś zwróci na to uwagę bo jeśli nie to mają zysk tylko oni. Kwoty nadpłaconej nie uznają nikomu jako nadwyżka na koncie, zwyczajnie(ginie!) idzie w powietrze (jeśli stanie się tak, że wpłacicie więcej to sami musicie pisać do nich i prosić o zwrot - mimo, że błąd jest z ich strony!). 2 Faktury z terminem płatności w tym samym miesiącu: jedna płatna do 14.06 a druga do 28.06! Ponieważ jak to Pan wytłumaczył w rozmowie telefonicznej "mieli lekkie przesunięcie" i w wyniku tego przesunięcia drugą fakturę dostałam z dowodem wpłaty na kwotę x2 gdyż poprzedniej kwoty w chwili wystawienia drugiej faktury nie mieli jeszcze zaksięgowanej - nie ma mowy o korekcie! bo nie bawią się w coś takiego. Poprosiłam o punkt w Regulaminie na podstawie którego dublują kwoty w dowodzie wpłat(jeśli ktoś systematycznie opłaca) - Pan stwierdził, że niestety nie mają takiego punkciku - samowolka?! A na pytanie co ten Pan by zrobił i jak by uznał "coś takiego" przyznał, że jest to błąd z ich strony ale nic zrobić nie może. No... Pan starał się być miły "albo robić dobrą minę by błędy zatuszować", obiecał wyjaśnić sprawę z księgowością i oddzwonić, niestety brak kontaktu. -
~Nie123 / 2018-06-20 20:57Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam tej sieci nikomu.Czemu?Bo tak.Hu*owa prękość pobierania , Dużo pingu w grach i tyle i h*j. ZaletyBrakWady1000 ileś pingu w grach , około 600 kb/s pobieranieMiejscowośćSundajskie -
~ola / 2018-06-19 18:10Ocena: 1.25 / 5
Żenująco niski poziom świadczonych usług! Zarówno internetu jak i telewizji częściej nie ma niż są. Do tego BOK z niekompetentnymi, niedouczonymi pracownikami. Umówienie się z instalatorem na konkretną godzinę graniczy z cudem. Dwie godziny spóźnienia to "nic takiego". Jakość i prędkość łącza daleka od tej deklarowanej. Awarie po kilka razy w miesiącu. Na szczęście w XXI w konkurencja kosi takie firmy z rynku. Nie polecam. MiejscowośćWrocław -
-
~Klaudia / 2018-06-19 17:44Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet i telewizja jaki istnieje, cały czas jakieś problemy, odłączają neta bez wcześniejszego powiadomienia, telewizja nagle się psuje, nikomu nie polecam!!!!!!! Nikomu! ZaletyBrak jakiejkolwiek zaletyWadyCała ta Vectra to jedna wielka wadaMiejscowośćKielce -
~Adam / 2018-06-19 09:55Ocena: 1.00 / 5
Internet bardzo słaby , nawet w nocy nikt nie używa to prawie nie działa. Dzwoniłem po serwisanta to przyjechał po 2 tygodniach jeszcze się spóźnił i musiałem czekać.Jak był na miejscu to internet nagle ożył na jakieś 1 2 h a potem to samo byle by nie zerwać umowy z ich winy ogólnie nie polecam. ZaletyBrakWadySłaba jakość , chamstwo , oszuściMiejscowośćGliwice -
~Irek / 2018-06-17 12:03Ocena: 1.25 / 5
Oszuści i złodzieje. Za zwrócony sprzęt w terminie 120 zł kary. Wcześniej potraktowali bardzo źle na infolinii dopiero jak złożyłem rezygnację się mną zainteresowali. Pomimo, że nie zgodziłem się na kontakt wydzwaniali do mnie z ofertą utrzymania klienta. Najgorsza firma. Przeszedłem do Netii i jestem zadowolony. Tanio i póki co z szacunkiem do klienta. ZaletyBrakWadyChamyMiejscowośćWarszawa -
~Klient Zabrze / 2018-06-16 15:34Ocena: 1.75 / 5
Zgłaszam że modem się nagrzewa to odpowiadają że to normalna sprawa ...Serwisant miał chyba podjechać do mnie z 5 razy ,żadnego telefonu nic .Porażka !!! WadyObsługa klienta,cenyMiejscowośćZabrze -
~Jan / 2018-06-15 14:49Ocena: 1.25 / 5
Trzy miesiące czekam na naprawę dekodera a te Czuby karta pisać reklamację i czekać dalej- totalna ciała. ZaletyBrakWadyOszusciMiejscowośćGdansk -
~Michał Michalewki / 2018-06-15 12:02Ocena: 1.00 / 5
Oszuści wszystko oddalem dekoder pilot kable to co mi dali to oddalem bo umowa sie konczyla chcialem zrezygnowac mam nadplate 200zł a tu mi pisza że mam oddac1000zl idioci to 5latek by to zalatwil szybko ,kazali mi czekac 30dni ze wysla emaila i co dostalem ale głupota 30dni czekac oni sa poj×$%!€i i ta cala firma to bzdura ,nie polecam to jest najgorsza firma oby ich zamknąc ZaletyZadnychWadySame wadyMiejscowośćChrząstowice -
~Tommy / 2018-06-14 17:59Ocena: 1.00 / 5
Mój pierwszy kontakt z firmą i lekko mówiąc jest słabo. Miałem dostać informacje odnośnie oferty telefonicznie, zadzwonili. Rozmówca jasno dał mi do zrozumienia ze ma mnie gdzieś po czym rozłączył się zanim dokończyłem zdanie. Dno. -
~Paula / 2018-06-14 15:15Ocena: 3.00 / 5
Dramat z obsługą. Miesiac czasu załatwiamy umowe z mężem. Wszystko pomylili. Potem znowu odwołali instalacje. Koszmar. MiejscowośćGdańsk -
-
~Dawid / 2018-06-14 13:52Ocena: 1.75 / 5
Bardzo ciekawy wpis o Vectrze: @vectra_pl https://www.wykop.pl/link/4362877/jak-vectra-olewa-swoich-klientow/
Widzieliście? Jesteście gwiazdą strony głównej :)MiejscowośćGdańsk -
~Olo / 2018-06-14 13:36Ocena: 2.00 / 5
Nie szanują starych klientów,nowi mają lepsze oferty i tańsze WadyBrak dobrych ofert dla stałych klientówMiejscowośćRybnik -
~Ewita / 2018-06-14 05:20Ocena: 1.00 / 5
Usługi kiepskiej jakosci. Obsługa klienta fatalna, brak komunikacji (z wyjątkiem prób zawarcia umowy=zdobycia klienta), lekceważenie, brak reakcji na zgłoszenia. Postępowanie reklamacyjne to farsa.
Generalnie, jeśli chcesz mieć kłopoty podpisz umowę.MiejscowośćBielsko-Biała -
~Mariano / 2018-06-13 23:44Ocena: 1.25 / 5
Vectra proponuje przez telefon najszybszy internet w Polsce 600Mb/s, po podpisaniu umowy otrzymuje sie totalny chłam: ogromne skoki prędkości przy standardowej ok.50 Mb/s !!! Ruter dziadowski przy odległości 4 m traci prawie zasięg.Cała usługa powinna być zakwestionowana przez UOKiK i prokuraturę. Odradzam Vectre ! MiejscowośćRadom
strona 154 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
