Jest to bardzo słaby dostawca internetu. Praktycznie w każdym tygodniu mam przerwy w dostawach i cały czas się internet zacina.
ZaletyBrak
Wadymała prędkość, duża cena, częste i długie przerwy w dostawie
MiejscowośćZawadzkie
~Maciej 100 / 2018-06-06 17:23
Ocena: 1.50 / 5
Fatalnie oszuści brak informacji przy zakupie pakietu o oplacie aktywizacyjnej plus brak informacji o tym ze po miesiacu wiekszosc dostepnych kanałów Będzie usunieta. Niepozdrawiam,niepolecam
ZaletyW miare tanio ale nie dziwota bo nic nie ma dobrego w pakietach
WadyBrak informacji
MiejscowośćGlogow
~Zygmunt / 2018-06-05 15:41
Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam tej kablówki olewajom człowieka czekam na przeniesienie numeru już 5 dni nie można się z nimi dogadać zbywajom Cię za każdym tel musi on że jest w trakcie a numeru jak niema tak niema
ZaletyNima
WadyOpieszałość zbywanie klienta że już że jeszcze dzis
MiejscowośćZory
~Michał / 2018-06-04 13:01
Ocena: 3.00 / 5
W zasadzie do oferty i ceny nie można się przyczepić. Jest całkiem dobrze. Problem jest jeśli chodzi o ich sprzęt : modem który większość dnia gubi sygnał, zawiesza się, cały czas coś , dekoder z nagrywarką w ciągu roku wymieniłem 2 razy... Na prawdę nie rozumiem dlaczego taki badziew wciskaja I skąd to biorą.
ZaletyOferta Internet/tv
WadySprzęt
Serwis
MiejscowośćGłogów
~Krzysztof R. / 2018-06-04 12:31
Ocena: 2.00 / 5
Ceny w miarę przyzwoite. Wszytko poza nimi to dno.
ZaletyHmmmm
WadyUbezwłasnowolniony router z żenującym zasięgiem Wi-Fi. Telewizja kablowa bardzo często "gubi" ponadpodstawowe kanały, które wracają po resetowaniu ustawień :( Obsługa techniczna problemów z usługami lub ich parametrami fatalna.
MiejscowośćElbląg
~Vixu4$ / 2018-06-01 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Nagłe skoki pingu z 38 ms do 400 mg, nigdy więcej tg czegoś.
ZaletyŻadnych ale to akurat każdy wie :)
WadyWszystko od A do Z :)
MiejscowośćWrocław
~gienek / 2018-06-01 16:56
Ocena: 1.00 / 5
rezygnuje,normalny szajs,brak sygnalu i brak powiadomien,normale g....
Zaletybrak
Wadywszystkie mozliwe,brak powiadomien o przerwach w dostawie sygnalow,brak szybkich krokow.itd,itp
MiejscowośćRybnik
~Jakub / 2018-06-01 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Gówniany internet którego nie ma pół dnia, a przez drugie pół internet ma opóźnienia dochodzące do 500ms.
Ping skacze z normalnych 40ms do 500ms raz na 5-10 minut co utrudnia jakiekolwiek prace.
Serdecznie nie polecam tego syfu.
Zaletybrak zalet
Wady-brak internetu
-strata połączenia co 5 minut na sekundę co zrywa sygnał i łączenie trwa przez kolejne 5 minut
MiejscowośćPiła
~Wkurzona konsumentka / 2018-05-31 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Największe gówno z jakiego korzystałam, nie dość, że internet znika na 40 minut każdego dnia o losowych godzinach, to jeszcze jedyne co Vectra z tym robi, to wkleja gotowe formułki w wiadomości i dalej nic nie robi w tym kierunku. NIE POLECAM
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćŻory
~Monika / 2018-05-29 14:32
Ocena: 2.50 / 5
Ostatnio dwa razy umówiliśmy montera, dwa razy nas wystawił i nawet nie zadzwonili. Jak dla mnie porażka
ZaletyTrudno powiedzieć
WadyKiepska obsługa klienta,
MiejscowośćWarszawa
~Kamila / 2018-05-26 20:21
Ocena: 3.75 / 5
Jestem klientką Vectry od około 3 lat i jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Telewizja kablowa działa bez zarzutu, nie zdarzyło się jeszcze, aby jakieś kanały nie odbierały. Troszkę gorzej jest z Internetem, przytrafia się, że połączenie zostaje przerwane i przez jakiś czas nie mogę się połączyć ze swoją siecią - mimo, że router był resetowany.
Plusem Vectry jest to, że często mają jakieś promocje, ja na przykład za telewizję kablową, internet i telefon stacjonarny (rozmowy bez limitu na tel. komórkowe i stacjonarne) płacę 75 zł miesięcznie. Warto się przejść do punktu i popytać o jakieś specjalne oferty.
Obsługa klienta jest w porządku, jedynie raz zdarzyło się, że trafiłam na niekompetentną panią w punkcie, która nie potrafiła mi udzielić żadnej rzetelnej informacji.
Ogólnie polecam.
ZaletyOferta, indywidualne podejście do klienta, cena.
WadyAwaryjny internet.
MiejscowośćOlsztyn
~Mateusz / 2018-05-26 07:24
Ocena: 1.50 / 5
Trzy dni bez internetu - po raz nie wiem już który. Na infolinii nie widzą problemu - poinformowano mnie, że technik przyjdzie 29 maja (a problem zgłaszany 23 maja).
Nie polecam nikomu!
Zaletybrak zalet
Wadyinternet raz jest, raz nie; masa awarii, usterek
MiejscowośćGdańsk
~vectracity / 2018-05-24 12:52
Ocena: 1.00 / 5
góno nie interent ciale sie wyłancza i rozłancza prosze o dezaktywacjetego szajzu
Zaletyzadne
Wadywyłanacza sie i resetruje osoby w vectra nie umią tego naprawic
Miejscowośćwarszawa
~Karol P / 2018-05-23 22:33
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Mam Internet od połowy zeszłego roku, awaria 2x na tydzień do standard. Opieszałość i chamstwo z jakim traktują klientów na infolinii sięga zenitu, twierdzą, że nawet jak płacisz za internet to przecież on może nie działać i spadaj na drzewo, pracujemy żeby jak najszybciej usunąć usterkę, będzie działał jak będzie o co panu chodzi w ogóle, jak ma pan czelność do nas dzwonić?!
W ten sam dzień potrafią zadzwonić i namawiają na "lepsze" i droższe pakiety, wciskają jakąś ochronę internetu czy innego antywirusa...oczywiście odpłatnie pod przykrywką modernizacji sieci - to chyba nie jest nawet zgodne z prawem -> jak powiedziałem Panu na infolinii że nie jestem zainteresowany, to parsknął: TO W TAKIM RAZIE NIC PANU NIE ZMIENIAM, ŻEGNAM i rzucił słuchawką...chore!
Jeśli chodzi o korespondencję via email to jedyne, podkreślam JEDYNE co potrafią to kopiuj-wklej z jakiś żałosnych szablonów, w ogóle nie czytają twoich maili. Żonie na infolinii powiedzieli, że jest globalna awaria w cały bloku a mi w tym samym momencie odpisali na mailu , że to wina routera i mikrofalówki lub kuchenki która za blisko niego stoi...0 spójności. Niestety, ale jestem po fizyce i może dużo ściągałem na studiach, ale wiem jak działa Wi-Fi i odległość od routera do laptopa to około 5 metrów bez żadnego żelastwa na drodze, ale oczywiście dalej twierdzą że to moja wina żę nie działa.
Co jakiś czas dzwoni jakiś idiotyczny automat z ankietą (nawet w weekend lub w godzinach wieczornych [sic!]) i każe sobie potwierdzać TAK/NIE za pomocą klawiatury na telefonie i będzie dzwonił praktycznie dotąd dopóki tego nie odhaczysz.
Pisałem do nich wielokrotnie oraz dzwoniłem, że jest problem z Internetem. Żona pracuje w domu więc pozostawało jedynie wykupywanie pakietów u operatora sieci komórkowej, oczywiście nawet ZERO przeprosin tylko w stopce jakiś napis, że zostali w zeszłym roku odznaczeni jakimś tam laurem-srałlem konsumentów...taaa ciekawe komu i ile zapłacili łapówki za ten wpis w stopce, bo innego wytłumaczenia nie znajduje.
Dziś dzwoniła do mnie Pani ze stacjonarnego oddziału z NUMERU ZASTRZEŻONEGO, także "jawność" i otwartość po ich stronie na maxa po prostu, na prawdę brak słów.
Pani powiedziałem, że są takie problemy z internetem że jak tylko skończy się umowa to zmieniam operatora, ale oczywiście zostałem 500x zachęcony żeby jeszcze wykupić sobie telefon, TV, że ona rozumie, że na infolinii i na mailu to debile pracują, ale może bym sobie rozszerzył pakiet...cóż jedyna zaleta tego zastrzeżonego numeru jest taka, że nie mam jak do niej oddzwonić i zamówić :)
nie pozdrawiam tej firmy i stanowczo odradzam.
Zaletyto pole jest tutaj zbędne
Wadyza mało miejsca żeby wszystkie wymienić
MiejscowośćBielsko-Biała
~Marek / 2018-05-22 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Przejeli kable Pro-Internet i pomimo potwierdzonego wycofania się pisemnie i z jednej i drugiej firmy, dalej wysyłają wezwania do zapłaty !!!! unikajcie jak ognia tej firmy, kto sie w końcu nimi zajmie !!!!!! nękają ludzi pismami !!!!! czy jest jakiś urząd który takim nękaniem się zajmie w końcu !!!!
Zaletybrak
Wadyo masakra
MiejscowośćGdańsk
~Rafal Szu / 2018-05-22 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Vectra przejęła naszego lokalnego dostawcę i nie zapewniła ciągłości dostawy internetu. Po 4 dniach przyszedł monter ze źle skonfigurowanym, czy złym routerem. Podobno nie mają tego typu routera na magazynie i dlatego nam go nie zamontują. Nie wiem czemu miałoby mnie to interesować. Dzisiaj mijają 2 tygodnie od zawarcia umowy, a internetu dalej nie mam. Umowę właśnie zerwałem.
Szczególnie odradzam
Wady- brak informacji jaki jest obecny status montażu
- brak odpowiedzi na późniejsze telefony
- wewnętrzny chaos w firmie
MiejscowośćKatowice
~Morfeusz / 2018-05-20 18:05
Ocena: 2.25 / 5
Mogło by być lepiej w dobie tak dużej konkurencji. Widać, że ktoś się nie stara....
Zaletybrak
Wadysłaby transfer danych, częste braki sygnału
~Exet / 2018-05-19 14:02
Ocena: 2.00 / 5
Miałem mieć 150 mb/s a mam 0.50 mb/s . Co do telewizji nie mam zastrzeżeń ale bywają problemy.
ZaletyCena
ponad 200 kanałów
WadySłaby internet
Nie odpowiadająca na problemy obsługa
Fachowcy
MiejscowośćBielsko-Biała
~Anna / 2018-05-15 14:53
Ocena: 3.00 / 5
Nie miałabym zastrzeżeń. Gdyby nie fatalna obsługa klienta, fatalny UX(moim zdaniem wręcz skonstruowany celowo tak by wyciągać pieniądze z odsetek). Cwaniactwo, nieinformowanie o zaległościach. Sama usługa (internet 50 Mb) i cena są dość ok. Ale trzeba bardzo uważać, z lupą czytać regulamin i nie słuchać ludzi w punkcie a i na infolinię też uważać (ale tam przynajmniej rozmowy są nagrywane)
Przechodząc do rzeczy najpierw przy podpisywaniu cesji Pani w punkcie jedno, centrala później drugie. Koleżanka musiała, przez to płacić stosunkowo do ceny usługi duże odsetki. Rozmów w punkcie się nie nagrywa nie było żadnego dowodu no trudno, nasze niedopilnowanie. Teraz podobna sytuacja. 5 miesięcy temu spóźniłam się z opłaceniem faktury, czekałam aż następna faktura uwzględni należność za odsetki. Nic nie było, myślę sobie pewnie nie naliczyli albo przyjdzie osobna na maila z odsetkami( miałam zadzwonić ale tyle spraw- zwyczajnie zapomniałam) Kolejne faktury przez 5 miesięcy zwykła suma, płaciłam terminowo, a że nie było nawet maila z informacją o zaległości zapomniałam o tamtym spóźnieniu z opłatą. Aż do dziś, dopiero po 5 miesiącach dodali informacje o należności do comiesięcznej faktury. Gdy odsetki urosły z 0,21 zł (21 Groszy!)do 40 zł. Moje zaniedbanie oczywiście, że tak. Ale nigdzie nie spotkałam się z tak niską kulturą obsługi klienta, wszystkie inne firmy raczej szybko informują o odsetkach od nieterminowo opłaconych należności. W międzyczasie milion telefonów z promocjami, gdyby chociaż jeden był z informacją o zaległości ehh. Nie polecam, a jeśli już ktoś chce bo w budynku jest łącze lub oferta cenowo dobra. To niech będzie ultra czujny. Bo jeśli jest jakaś luka w prawie, niekorzystna dla klienta to VECTRA na pewno ją wykorzysta.
Zalety-na razie brak poważniejszych awarii
-dobra cena usług
-można się szybko dodzwonić na infolinię
Wady-Nieinformowanie o odsetkach przez kilka miesięcy, aż do czasu kiedy z 21 groszy(tak groszy 0,21 zł) urosły do 40 zł
-Przypuszczam, że świadome wykorzystywanie niekorzystnych dla klienta luk w prawie celem zwiększenia dochodu firmy
MiejscowośćOlsztyn
~Dzojo / 2018-05-14 21:28
Ocena: 4.75 / 5
4 miesiące posiadam u siebie internet od vectry 150mb (umowa na czas nie określony), kwota jaką płace to 60zł.
Internet śmiga bardzo dobrze, przed momentem robiłem test i wyszło 147mb/14.7 zatem niemal tyle ile maksymalna deklarowana prędkość. Przez ten czas nie występowały także żadne problemu z dostępem do internetu. Na swoim 4 miesięcznym doświadczeniu z całą pewnością mogę polecić.
Zalety- Prędkość
- niskie pingi w grach
- póki co przez 4 miesiące od zawarcia umowy także bezawaryjność