Nie działa nic. Notorycznie i regularnie pada internet, a cały troubleshooting to 'prosze zresetować modem' - może na emerytów takie podejście działa, ale na kogoś kto na codzien ma styczność z IT jest to jawna kpina z klienta. Omijać szerokim łukiem!
ZaletyBRAK
WadyNic nie działa, w kółko i cały czas
MiejscowośćZabrze
~Jantar / 2018-06-21 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta tragiczna. Bardzo proszę sprawdzajcie dokładnie kwoty jakie macie wpisane na dowodach wpłat. Faktury wystawiają na inną kwotę a w dowodzie wpłaty widnieje inna kwota (w moim przypadku kwota na dowodzie wpłaty była 2 x większa). Jako odpowiedź na ten błąd tłumaczą, że klient może sobie ręcznie przepisać dowód wpłaty... oczywiście, jeśli ktoś zwróci na to uwagę bo jeśli nie to mają zysk tylko oni. Kwoty nadpłaconej nie uznają nikomu jako nadwyżka na koncie, zwyczajnie(ginie!) idzie w powietrze (jeśli stanie się tak, że wpłacicie więcej to sami musicie pisać do nich i prosić o zwrot - mimo, że błąd jest z ich strony!). 2 Faktury z terminem płatności w tym samym miesiącu: jedna płatna do 14.06 a druga do 28.06! Ponieważ jak to Pan wytłumaczył w rozmowie telefonicznej "mieli lekkie przesunięcie" i w wyniku tego przesunięcia drugą fakturę dostałam z dowodem wpłaty na kwotę x2 gdyż poprzedniej kwoty w chwili wystawienia drugiej faktury nie mieli jeszcze zaksięgowanej - nie ma mowy o korekcie! bo nie bawią się w coś takiego. Poprosiłam o punkt w Regulaminie na podstawie którego dublują kwoty w dowodzie wpłat(jeśli ktoś systematycznie opłaca) - Pan stwierdził, że niestety nie mają takiego punkciku - samowolka?! A na pytanie co ten Pan by zrobił i jak by uznał "coś takiego" przyznał, że jest to błąd z ich strony ale nic zrobić nie może. No... Pan starał się być miły "albo robić dobrą minę by błędy zatuszować", obiecał wyjaśnić sprawę z księgowością i oddzwonić, niestety brak kontaktu.
~Nie123 / 2018-06-20 20:57
Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam tej sieci nikomu.Czemu?Bo tak.Hu*owa prękość pobierania , Dużo pingu w grach i tyle i h*j.
ZaletyBrak
Wady1000 ileś pingu w grach , około 600 kb/s pobieranie
MiejscowośćSundajskie
~ola / 2018-06-19 18:10
Ocena: 1.25 / 5
Żenująco niski poziom świadczonych usług! Zarówno internetu jak i telewizji częściej nie ma niż są. Do tego BOK z niekompetentnymi, niedouczonymi pracownikami. Umówienie się z instalatorem na konkretną godzinę graniczy z cudem. Dwie godziny spóźnienia to "nic takiego". Jakość i prędkość łącza daleka od tej deklarowanej. Awarie po kilka razy w miesiącu. Na szczęście w XXI w konkurencja kosi takie firmy z rynku. Nie polecam.
MiejscowośćWrocław
~Klaudia / 2018-06-19 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet i telewizja jaki istnieje, cały czas jakieś problemy, odłączają neta bez wcześniejszego powiadomienia, telewizja nagle się psuje, nikomu nie polecam!!!!!!! Nikomu!
ZaletyBrak jakiejkolwiek zalety
WadyCała ta Vectra to jedna wielka wada
MiejscowośćKielce
~Adam / 2018-06-19 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Internet bardzo słaby , nawet w nocy nikt nie używa to prawie nie działa. Dzwoniłem po serwisanta to przyjechał po 2 tygodniach jeszcze się spóźnił i musiałem czekać.Jak był na miejscu to internet nagle ożył na jakieś 1 2 h a potem to samo byle by nie zerwać umowy z ich winy ogólnie nie polecam.
ZaletyBrak
WadySłaba jakość , chamstwo , oszuści
MiejscowośćGliwice
~Irek / 2018-06-17 12:03
Ocena: 1.25 / 5
Oszuści i złodzieje. Za zwrócony sprzęt w terminie 120 zł kary. Wcześniej potraktowali bardzo źle na infolinii dopiero jak złożyłem rezygnację się mną zainteresowali. Pomimo, że nie zgodziłem się na kontakt wydzwaniali do mnie z ofertą utrzymania klienta. Najgorsza firma. Przeszedłem do Netii i jestem zadowolony. Tanio i póki co z szacunkiem do klienta.
ZaletyBrak
WadyChamy
MiejscowośćWarszawa
~Klient Zabrze / 2018-06-16 15:34
Ocena: 1.75 / 5
Zgłaszam że modem się nagrzewa to odpowiadają że to normalna sprawa ...Serwisant miał chyba podjechać do mnie z 5 razy ,żadnego telefonu nic .Porażka !!!
WadyObsługa klienta,ceny
MiejscowośćZabrze
~Jan / 2018-06-15 14:49
Ocena: 1.25 / 5
Trzy miesiące czekam na naprawę dekodera a te Czuby karta pisać reklamację i czekać dalej- totalna ciała.
ZaletyBrak
WadyOszusci
MiejscowośćGdansk
~Michał Michalewki / 2018-06-15 12:02
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści wszystko oddalem dekoder pilot kable to co mi dali to oddalem bo umowa sie konczyla chcialem zrezygnowac mam nadplate 200zł a tu mi pisza że mam oddac1000zl idioci to 5latek by to zalatwil szybko ,kazali mi czekac 30dni ze wysla emaila i co dostalem ale głupota 30dni czekac oni sa poj×$%!€i i ta cala firma to bzdura ,nie polecam to jest najgorsza firma oby ich zamknąc
ZaletyZadnych
WadySame wady
MiejscowośćChrząstowice
~Tommy / 2018-06-14 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Mój pierwszy kontakt z firmą i lekko mówiąc jest słabo. Miałem dostać informacje odnośnie oferty telefonicznie, zadzwonili. Rozmówca jasno dał mi do zrozumienia ze ma mnie gdzieś po czym rozłączył się zanim dokończyłem zdanie. Dno.
~Paula / 2018-06-14 15:15
Ocena: 3.00 / 5
Dramat z obsługą. Miesiac czasu załatwiamy umowe z mężem. Wszystko pomylili. Potem znowu odwołali instalacje. Koszmar.
MiejscowośćGdańsk
~Dawid / 2018-06-14 13:52
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo ciekawy wpis o Vectrze: @vectra_pl https://www.wykop.pl/link/4362877/jak-vectra-olewa-swoich-klientow/
Widzieliście? Jesteście gwiazdą strony głównej :)
MiejscowośćGdańsk
~Olo / 2018-06-14 13:36
Ocena: 2.00 / 5
Nie szanują starych klientów,nowi mają lepsze oferty i tańsze
WadyBrak dobrych ofert dla stałych klientów
MiejscowośćRybnik
~Ewita / 2018-06-14 05:20
Ocena: 1.00 / 5
Usługi kiepskiej jakosci. Obsługa klienta fatalna, brak komunikacji (z wyjątkiem prób zawarcia umowy=zdobycia klienta), lekceważenie, brak reakcji na zgłoszenia. Postępowanie reklamacyjne to farsa.
Generalnie, jeśli chcesz mieć kłopoty podpisz umowę.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Mariano / 2018-06-13 23:44
Ocena: 1.25 / 5
Vectra proponuje przez telefon najszybszy internet w Polsce 600Mb/s, po podpisaniu umowy otrzymuje sie totalny chłam: ogromne skoki prędkości przy standardowej ok.50 Mb/s !!! Ruter dziadowski przy odległości 4 m traci prawie zasięg.Cała usługa powinna być zakwestionowana przez UOKiK i prokuraturę. Odradzam Vectre !
MiejscowośćRadom
~joasia / 2018-06-13 21:17
Ocena: 1.75 / 5
Vectra - 4 dni bez internetu i 5 bez telewizji. Probowano mi wmowic, ze to tylko u mnie w mieszkaniu. Niestety paru sasiadow bylo w tej samej sytuacji. Nikt z dzialu technicznego sie nie skontaktowal, chociaz mial. Internet powrocil magicznie sam, telewizji juz nie obejrzelismy, poniewaz odstapilismy od umowy.Fakture za to przyslali tydzien po podlaczeniu...szkoda, ze nie odliczyli kwoty za dni, kiedy nie bylo uslugi. Faktura zostala wyslana juz po zgloszeniu problemow.
MiejscowośćKatowice
~Alka / 2018-06-12 21:01
Ocena: 1.50 / 5
Kiepski internet, obsluga fatalna. Zero kontaktu w sprawie konca umowy. Brak dbalosci o klienta. Jestem bardzo rozczarowana.
WadyWysoka cena
Kiepski internet
Niewiele programow do wyboru
Brak kontaktu firmy z klientem
MiejscowośćBydgoszcz
~Karok / 2018-06-10 20:01
Ocena: 1.75 / 5
Nie jestem zadowolony z usług, problem z programem 412 jak występował tak występuje. I nie można się doprosić by usunięto problem.
ZaletyBrak
WadyCiągle zgłaszanie problemu. I dalej nic
MiejscowośćWrocław
~Grzegorz / 2018-06-09 11:23
Ocena: 1.50 / 5
Ogólnie nie polecam tylko czekam aż się umowa skończy połasiłem się na niską cene i teraz żałuje powinienem mieć 50 mb a aktualnie mam 4 ciągłe problemy z internetem jeśli chodzi o kablówkę to nie ma źle ale internet tragedia ...