Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sandra / 2018-05-04 10:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj zgłaszałam brak w dostawie internetu od 3 dni. Dostałam informację, że usterka zostanie usunięta bez konieczności przybycia technika do mieszkania. Dziś wciąż nie ma internetu, więc zadzwoniłam na infolinię i dowiedziałam się, że została ustalona wizyta technika o czym nie zostałam poinformowana... Nie ma mnie w tym czasie w domu, więc przełożyłam wizytę na inny termin, bo tylko wtedy w godzinach wieczornych możecie Państwo pojawić się u mnie w domu. 4 dzień nie ma internetu i mam czekać kolejny tydzień na przyjazd technika. To skandal jak traktują klientów, to już nie pierwsza taka sytuacja. Niedawno technik miał się u mnie pojawić, a wcale tego nie zrobił, internet nagle magicznie po kilku dniach się pojawił, ale też o niczym nie zostałam poinformowana... Jestem bardzo bliska zerwania umowy...
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Teresa / 2018-05-03 18:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie mam u nich internetu i dzieki Bogu. Mam telewizje iniepotrzebny telefon stacjonarny z ktorego niekorzystam .ZREZYGNOWAC NIE MOGE bo grozi kara za zerwanie umowy. Umowe zawarlam w lutym. Od tej pory 3 razy wymieniali mi dekoder i raz cos tam robili z kablami. i niestety w tej chwili znow telewizja wysiadla.Mechanik ma przyjsc za 2 dni.To chyba o czyms swiadczy jesli maja tyle zgloszen. Za zerwanie umowy groza kary. Dzien,w ktorym podpisalam z nimi umowe uwazam za okropny. Chyba mialam jakies zacminie. Nikomu ich nie polecam!!!
    Zaletynie ma zadnych zalet
    Wadywadliwosc
    Miejscowośćz ich internetu nie korzystam
  • ~Great1 / 2018-05-03 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to oszukuje noe potrzebne dodaj jakos pakiet za darmo na początek i poten dolicza na rachunek dodatkowy koszty a jak rezygnujesz to jest duza kara za zerwania usługa . Naprwada taki oszusti ze brak słowa. Internet tez nie mają dobry to masakra co chwila brak połaczenie
    ZaletyNoe mają zadne
    WadyMasakra numer 1 oszuscie
  • ~Adam / 2018-04-29 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ok. godz. 14:30 nie działa prawidłowo internet we Wrocławiu za pośrednictwem operatora Vectra:
    1) zrywanie połączeń sieciowych,
    2) gubienie pakietów sieciowych (straty ok. 57%),
    3) problemy z prawidłową obsługą ruchu DNS...

    W związku z czym nie można skorzystać:
    1) z usługi WWW,
    2) pobrać oprogramowania
    3) pograć w gry online
    Wadyzrywanie połaczeń sieciowych, gubienie pakietów sieciowych, problemy z prawidłową obsługą ruchu DNS
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nick / 2018-04-29 11:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działa jak chce, ciągle przerywa. Więcej go nie ma niż jest.
    WadyBrak zalet
  • ~Norbi99 / 2018-04-28 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    MOŻECIE WIECZOREM SE KURWAAA COS TAM ROBIC BO MI INTERNET JEST POTRZEBNY W DZIEŃ , PRACUJE
    Zaletynie ma xo chile cos ji3 dziqla
    Wadyduzo wad , wszystko do dupy
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Adrian / 2018-04-27 08:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Dużo osób narzeka na przerwy w dostawach internetu. Ja osobiście tego nie zauważyłem. Przez ok. 4 lata przerw było może z 8 z czego na pewno 2 nie były spowodowane przez nich, a w chyba 3 przypadkach wysyłali sms-y mówiąc że to ich wina i postarają się naprawić problem jak najszybciej, więc jest nieźle. Cena jest przyzwoita, zresztą możecie to sobie sami porównać. Problem jest z parametrami, często były spowolnienia i różnego rodzaju przymrożenia, obiecanej na umowie prędkości to chyba nigdy nie widziałem. To znaczy, nie zrozumcie mnie źle, ponieważ jakoś wybitnie tragicznie nie jest, ale nie oczekujcie poziomu internetu wprost z NASA. Największym problemem jest obsługa klienta, to oczywiście zależy od sprzedawcy, ale powinniście przygotować sobie sporą porcję melisy próbując dogadać się z nimi, szczególnie w innej kwestii niż podpisanie umowy. Tak, czy inaczej, raczej jestem zadowolony, tragicznie nie jest.
    ZaletyCena, stosunkowo niska awaryjność
    WadyRzeczywista prędkość internetu, tragiczna obsługa klienta
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Janka / 2018-04-24 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam telewizję, internet oraz telefon stacjonarny z Vectry wg umowy. Zamawiam tylko telewizję i Internet za 50zl. Oczywiście telefonu stacjonarnego nie posiadam w domu, ale naliczane są za niego opłaty- około 40zl .Zgłaszalam to po raz kolejny i nadal nie ma odpowiedzi, a rachunki wysokie. Chciałam zerwać umowę ale również brak odpowiedzi; każde reklamacje bez skutku. Za telefon, którego nie posiadam zwracać kosztów nie chce , lecz ze względu braku jakiejkolwiek odpowiedzi będę musiała wydać pieniądze w błoto i to pewnie spore koszta znając życie. Porażka. Olewanie klienta i oszukiwanie. Brak słów...
    WadyBrak zainteresowania klientem. Oszukiwanie klientów. Zero odpowiedzi. Itp..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~darek696 / 2018-04-24 09:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałem internet przez 10 lat w vectrze i było OK ale od kiedy zainstalowano mi ,,nowość ,, internet mam raz w tygodniu jak dodzwonię się do działu obsługi klienta i pan technik raczy na chwile poprawić .Kiedy zabrałem pracę do domu i kolejny raz nie mogłem otworzyć żadnej strony łącznie z poczta firmową po telefonie otrzymałem sms o treści ,,przypominamy o zaplanowanej wizycie technika Vectra w dniu 23.04.2018 w godz. 18,00-20,00 . Zwalniam sie z pracy , pędzę do domu i czekam ,,,po 20,30 dzwonię i uprzejmie pytam o której dokładnie będzie technik ? A pani równie uprzejmie mnie informuje , ze żle zrozumiałem treść smsa bo on jest generowany automatycznie i że to wcale nie oznacza , że technik będzie w tym dniu ! A jedynie to , ze pan technik zdalnie spróbuje naprawić to co naprawiają w ten sposób od 2 msc. Mają nas klientów za debili , potrafią zepsuć nawet to co działało bez zarzutu od szeregu lat !!! Beznadzieja .
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyznikający sygnał internetu po 1 dniu ,,naprawy,,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dorota / 2018-04-21 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam chciałabym nawiązać rozmowę odnośnie pana konserwatora z firmy Vectra. Uważam iż jest osoba nie nadająca się do pracy z ludźmi może z kablami i światłowodami łatwiej mu się porozumieć niż z ludźmi , czemu tak twierdzę oto przedstawię w skrócie jego dzisiejsza wizytę. Przyszedł kulturalnie powiedział dzien dobry i na tym jego kultura się skończyła ponieważ po podłączeniu cudownych kabelków do rutera stwierdził iz nie na żadnej usterki a mąż jest najbardziej problematycznym klijentki ponieważ jest u nas 3 raz ( umowę mamy już 4 rok) więc średnia roczna nie jest zła ;-) wtedy i ja zawarłam głos informując grzecznie że jeżeli moja opinia coś pomoże to mi zrywa połączenie z radiem internetowym a na zewnątrz sytuacja takowa nie ma miejsca. Zostałam totalnie zignorowana jakbym była powietrzem lub moje słowa nie miały znaczenia pan nawet nie raczył się odezwać do mnie lub przynajmniej odwrócić w moja stronę więc opuściłam pomieszczenie ipozostal z mężem którego zaczął nadal upominać że jest problemowy i obciąży go kosztami bezpodstawnego wezwania po czym podniósł się zabrał laptopa i wyszedł mówiąc dowidzenia na plus dla niego ale z nadzieją dla mnie że już nie. Problem z siecią nie został rozwiązany więc czekamy na kolejne wezwanie konserwatora :-P
    ZaletyCene w porownaniu do innych operatorów
    WadyUsuwanie usterek.
    MiejscowośćLębork
  • ~mick / 2018-04-21 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i krętacze. Zamawiając usługę telewizji i internetu dodali niechciane Mood i bezpieczny internet, mówiąc że można je wyłączać bez problemu w każdej chwili, nie mówiąc że trzeba to robić w ciągu 3 miesięcy. zanim minęły 3 miesiące pełne byłem w BOK wypowiedzieć inną umowę. Wówczas chciałem wyłączyć te dwie dodatkowe usługi, niestety pracownik poinformował mnie że jest to już niemożliwe bo jest za późno, teraz mogę składać reklamację.
    Napisałem po kilkunastu dniach reklamację mailowo, bezskutecznie - oni nie widzą swojego błędu, po którejś wymianie mailowej napisali że miałem czas do 20 stycznia, czyli 3 tygodnie po mojej wizycie w BOKu.
    Po miesiącu kolejnym i kilku mailach otrzymałem informację że moją reklamację uznali za wypowiedzenie umowy na ten bezpieczny internet i nakazali płacić karę 156 zł.
    Gdzie tu normalność? Oszuści
  • ~roman / 2018-04-19 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bardzo niestabilny.Pomimo umówienia wizyty,technik nie pojawił się w umówionym terminie.zdarza się że brak internetu przez dwa dni,później samoistnie się włącza i technik uważa że wszystko jest już dobrze.Nie polecam , a jestem długoletnim klientem vectry.
    MiejscowośćLębork
  • ~Lucyna / 2018-04-18 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Jak do tej pory najgorszy dostawca internetu jakiego miałam, a korzystałam przez kilkanaście lat z różnych firm. Od 2016 r. mam umowę z Vectrą, telewizja i telefon działają bez zarzutu, jednak internet to całkowita porażka. Firma nie widzi problemu. Nie można korzystać z VOD, wypożyczenie filmu (za pieniądze) skończyło się tym, że nie było możliwości obejrzenia go. Przede wszystkim łącze jest bardzo niestabilne. Wi-Fi fatalne. Ja muszę męczyć się jeszcze do grudnia 2018 r. Odradzam wszystkim!!! Szkoda zdrowia i pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadyfatalny internet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Basiam / 2018-04-17 10:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet na początku umowy działał można powiedzieć poprawnie. Niestety po kilku tygodniach zdecydowanie zwolnił i tak jest do dziś. Kontakt mailowy jest beznadziejny bo konsultanci nie czytają treści i odpowiadają nie na zadawane pytania! Porażka !
    WadyWolny
    MiejscowośćLegnica
  • ~janek / 2018-04-17 06:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta vectra to wielki badziew. W warszawie nie mam Internetu już 2dni. Dobrze że mam Play to przynajmniej działa.
    Debil na infolinii wciska że od dziś mają awarię a kiedy mówię idiocie że od dwóch dni nie mam to zaczyna ściemniać że awaria musi być od dwóch dni. Czekam do końca umowy i walić vectrę
    ZaletyŻadnych
    WadyCała vectra
  • ~Andrzej / 2018-04-16 17:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Czyli jak zawsze w Vectrze-na poczatku przez pierwsze dwa tygodnie -w tym czasie mozna wypowiedziec umowe-jest super bo ostatnio zawarlem nowa umowe na TV i internet do 100MB to owszem-jak naposalem wyzej przez pierwsze 2 tyg. net szalal nawet do 95MB a po uplywie 2 tygodni raptem spadl do 55MBa w porywach do 60MB!Pojawila sie nowa usluga-dostep do DTV HD za ktora trzeba doplacic a o ktorej nie poinformowala konsultantka!
    Zaletyzero
    Wadybrak precyzyjnosci przez konsultantow -oby tylko zawrzec umowe
    MiejscowośćBiała Podlaska
  • ~mała / 2018-04-16 13:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Często nie miałam internetu. Płaciłam za 50mb a miałam do 20mb. Pani powiedziała, że nie da się z tym nic zrobić. Skoro się nie da, to wysłałam miesięczne wypowiedzenie i z dniem 01.03.2018 wygasła mi umowa z Vectrą.
    ZaletyŻadnych zalet
    Wadybrak internetu, a jak już był, to bardzo wolny
    MiejscowośćLewin Brzeski
  • ~Jasza / 2018-04-15 11:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to jedna wielka porażka. Potrafią tylko się reklamować i naciągać na kasę. Jak jest awaria to albo nie ma komu zgłosić albo przyjadą za dwa, trzy dni. Na infolinii poczekacie sobie tak za 70 zł. Wczoraj była sobota wieczorem i nagle kiedy człowiek już może spokojnie siąść do internetu to strony się ledwo otwierają albo wcale i w końcu brak odpowiedzi z DNS. Niedziela godzina 11.30 - właśnie zaczęły się problemy z otwieraniem stron więc kończę bo pewnie zaraz padnie. Szczerze odradzam. Najbardziej niekompetentna sieć w jakiej byłem. Czekam na koniec umowy a płacę z pakietem tv prawie 230 zł miesięcznie i dostaję za to wadliwy produkt.
    ZaletyKiedy chodzi to szybkość jest ok.
    WadyBardzo częste problemy z prędkością i przerwy.
    MiejscowośćZabrze
  • ~gość / 2018-04-14 14:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Strata czasu i nerwów, jak zgłaszacie że internet nie działa to proponują droższe umowy, na droższych też nie działa, pracują na przestarzałym sprzęcie, osoba instalująca internet robi to tak ,żeby internet działał na chwilę, później macie zgłaszać problemy to będzie więcej kasy za wizyty. Ogólnie porażka.
    Zaletybrak
    Wadyinternet nie działa
  • ~Lukas / 2018-04-12 23:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Mialem umowe skonczyla sie i oddalem dekoder jakis pan przyjechal a pozniej dostalem wezwanie do zaplaty 200 PLN bo dekodera nie oddalem. Takze odradzam, to oszusci
    Zaletybrak
    Wadyczeste przerwy w dostawie internetu, slaba predkosc, oszukuja ludzi
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016