Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2018-05-29 14:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Ostatnio dwa razy umówiliśmy montera, dwa razy nas wystawił i nawet nie zadzwonili. Jak dla mnie porażka
    ZaletyTrudno powiedzieć
    WadyKiepska obsługa klienta,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamila / 2018-05-26 20:21
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem klientką Vectry od około 3 lat i jestem zadowolona z usług tego dostawcy. Telewizja kablowa działa bez zarzutu, nie zdarzyło się jeszcze, aby jakieś kanały nie odbierały. Troszkę gorzej jest z Internetem, przytrafia się, że połączenie zostaje przerwane i przez jakiś czas nie mogę się połączyć ze swoją siecią - mimo, że router był resetowany.
    Plusem Vectry jest to, że często mają jakieś promocje, ja na przykład za telewizję kablową, internet i telefon stacjonarny (rozmowy bez limitu na tel. komórkowe i stacjonarne) płacę 75 zł miesięcznie. Warto się przejść do punktu i popytać o jakieś specjalne oferty.
    Obsługa klienta jest w porządku, jedynie raz zdarzyło się, że trafiłam na niekompetentną panią w punkcie, która nie potrafiła mi udzielić żadnej rzetelnej informacji.
    Ogólnie polecam.
    ZaletyOferta, indywidualne podejście do klienta, cena.
    WadyAwaryjny internet.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Mateusz / 2018-05-26 07:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Trzy dni bez internetu - po raz nie wiem już który. Na infolinii nie widzą problemu - poinformowano mnie, że technik przyjdzie 29 maja (a problem zgłaszany 23 maja).

    Nie polecam nikomu!
    Zaletybrak zalet
    Wadyinternet raz jest, raz nie; masa awarii, usterek
    MiejscowośćGdańsk
  • ~vectracity / 2018-05-24 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    góno nie interent ciale sie wyłancza i rozłancza prosze o dezaktywacjetego szajzu
    Zaletyzadne
    Wadywyłanacza sie i resetruje osoby w vectra nie umią tego naprawic
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Karol P / 2018-05-23 22:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Mam Internet od połowy zeszłego roku, awaria 2x na tydzień do standard. Opieszałość i chamstwo z jakim traktują klientów na infolinii sięga zenitu, twierdzą, że nawet jak płacisz za internet to przecież on może nie działać i spadaj na drzewo, pracujemy żeby jak najszybciej usunąć usterkę, będzie działał jak będzie o co panu chodzi w ogóle, jak ma pan czelność do nas dzwonić?!
    W ten sam dzień potrafią zadzwonić i namawiają na "lepsze" i droższe pakiety, wciskają jakąś ochronę internetu czy innego antywirusa...oczywiście odpłatnie pod przykrywką modernizacji sieci - to chyba nie jest nawet zgodne z prawem -> jak powiedziałem Panu na infolinii że nie jestem zainteresowany, to parsknął: TO W TAKIM RAZIE NIC PANU NIE ZMIENIAM, ŻEGNAM i rzucił słuchawką...chore!

    Jeśli chodzi o korespondencję via email to jedyne, podkreślam JEDYNE co potrafią to kopiuj-wklej z jakiś żałosnych szablonów, w ogóle nie czytają twoich maili. Żonie na infolinii powiedzieli, że jest globalna awaria w cały bloku a mi w tym samym momencie odpisali na mailu , że to wina routera i mikrofalówki lub kuchenki która za blisko niego stoi...0 spójności. Niestety, ale jestem po fizyce i może dużo ściągałem na studiach, ale wiem jak działa Wi-Fi i odległość od routera do laptopa to około 5 metrów bez żadnego żelastwa na drodze, ale oczywiście dalej twierdzą że to moja wina żę nie działa.

    Co jakiś czas dzwoni jakiś idiotyczny automat z ankietą (nawet w weekend lub w godzinach wieczornych [sic!]) i każe sobie potwierdzać TAK/NIE za pomocą klawiatury na telefonie i będzie dzwonił praktycznie dotąd dopóki tego nie odhaczysz.

    Pisałem do nich wielokrotnie oraz dzwoniłem, że jest problem z Internetem. Żona pracuje w domu więc pozostawało jedynie wykupywanie pakietów u operatora sieci komórkowej, oczywiście nawet ZERO przeprosin tylko w stopce jakiś napis, że zostali w zeszłym roku odznaczeni jakimś tam laurem-srałlem konsumentów...taaa ciekawe komu i ile zapłacili łapówki za ten wpis w stopce, bo innego wytłumaczenia nie znajduje.

    Dziś dzwoniła do mnie Pani ze stacjonarnego oddziału z NUMERU ZASTRZEŻONEGO, także "jawność" i otwartość po ich stronie na maxa po prostu, na prawdę brak słów.
    Pani powiedziałem, że są takie problemy z internetem że jak tylko skończy się umowa to zmieniam operatora, ale oczywiście zostałem 500x zachęcony żeby jeszcze wykupić sobie telefon, TV, że ona rozumie, że na infolinii i na mailu to debile pracują, ale może bym sobie rozszerzył pakiet...cóż jedyna zaleta tego zastrzeżonego numeru jest taka, że nie mam jak do niej oddzwonić i zamówić :)
    nie pozdrawiam tej firmy i stanowczo odradzam.
    Zaletyto pole jest tutaj zbędne
    Wadyza mało miejsca żeby wszystkie wymienić
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Marek / 2018-05-22 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejeli kable Pro-Internet i pomimo potwierdzonego wycofania się pisemnie i z jednej i drugiej firmy, dalej wysyłają wezwania do zapłaty !!!! unikajcie jak ognia tej firmy, kto sie w końcu nimi zajmie !!!!!! nękają ludzi pismami !!!!! czy jest jakiś urząd który takim nękaniem się zajmie w końcu !!!!
    Zaletybrak
    Wadyo masakra
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Rafal Szu / 2018-05-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra przejęła naszego lokalnego dostawcę i nie zapewniła ciągłości dostawy internetu. Po 4 dniach przyszedł monter ze źle skonfigurowanym, czy złym routerem. Podobno nie mają tego typu routera na magazynie i dlatego nam go nie zamontują. Nie wiem czemu miałoby mnie to interesować. Dzisiaj mijają 2 tygodnie od zawarcia umowy, a internetu dalej nie mam. Umowę właśnie zerwałem.

    Szczególnie odradzam
    Wady- brak informacji jaki jest obecny status montażu
    - brak odpowiedzi na późniejsze telefony
    - wewnętrzny chaos w firmie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Morfeusz / 2018-05-20 18:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Mogło by być lepiej w dobie tak dużej konkurencji. Widać, że ktoś się nie stara....
    Zaletybrak
    Wadysłaby transfer danych, częste braki sygnału
  • ~Exet / 2018-05-19 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem mieć 150 mb/s a mam 0.50 mb/s . Co do telewizji nie mam zastrzeżeń ale bywają problemy.
    ZaletyCena
    ponad 200 kanałów
    WadySłaby internet
    Nie odpowiadająca na problemy obsługa
    Fachowcy
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Anna / 2018-05-15 14:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie miałabym zastrzeżeń. Gdyby nie fatalna obsługa klienta, fatalny UX(moim zdaniem wręcz skonstruowany celowo tak by wyciągać pieniądze z odsetek). Cwaniactwo, nieinformowanie o zaległościach. Sama usługa (internet 50 Mb) i cena są dość ok. Ale trzeba bardzo uważać, z lupą czytać regulamin i nie słuchać ludzi w punkcie a i na infolinię też uważać (ale tam przynajmniej rozmowy są nagrywane)

    Przechodząc do rzeczy najpierw przy podpisywaniu cesji Pani w punkcie jedno, centrala później drugie. Koleżanka musiała, przez to płacić stosunkowo do ceny usługi duże odsetki. Rozmów w punkcie się nie nagrywa nie było żadnego dowodu no trudno, nasze niedopilnowanie. Teraz podobna sytuacja. 5 miesięcy temu spóźniłam się z opłaceniem faktury, czekałam aż następna faktura uwzględni należność za odsetki. Nic nie było, myślę sobie pewnie nie naliczyli albo przyjdzie osobna na maila z odsetkami( miałam zadzwonić ale tyle spraw- zwyczajnie zapomniałam) Kolejne faktury przez 5 miesięcy zwykła suma, płaciłam terminowo, a że nie było nawet maila z informacją o zaległości zapomniałam o tamtym spóźnieniu z opłatą. Aż do dziś, dopiero po 5 miesiącach dodali informacje o należności do comiesięcznej faktury. Gdy odsetki urosły z 0,21 zł (21 Groszy!)do 40 zł. Moje zaniedbanie oczywiście, że tak. Ale nigdzie nie spotkałam się z tak niską kulturą obsługi klienta, wszystkie inne firmy raczej szybko informują o odsetkach od nieterminowo opłaconych należności. W międzyczasie milion telefonów z promocjami, gdyby chociaż jeden był z informacją o zaległości ehh. Nie polecam, a jeśli już ktoś chce bo w budynku jest łącze lub oferta cenowo dobra. To niech będzie ultra czujny. Bo jeśli jest jakaś luka w prawie, niekorzystna dla klienta to VECTRA na pewno ją wykorzysta.
    Zalety-na razie brak poważniejszych awarii
    -dobra cena usług
    -można się szybko dodzwonić na infolinię
    Wady-Nieinformowanie o odsetkach przez kilka miesięcy, aż do czasu kiedy z 21 groszy(tak groszy 0,21 zł) urosły do 40 zł
    -Przypuszczam, że świadome wykorzystywanie niekorzystnych dla klienta luk w prawie celem zwiększenia dochodu firmy
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Dzojo / 2018-05-14 21:28
    Ocena: 4.75 / 5
    4 miesiące posiadam u siebie internet od vectry 150mb (umowa na czas nie określony), kwota jaką płace to 60zł.
    Internet śmiga bardzo dobrze, przed momentem robiłem test i wyszło 147mb/14.7 zatem niemal tyle ile maksymalna deklarowana prędkość. Przez ten czas nie występowały także żadne problemu z dostępem do internetu. Na swoim 4 miesięcznym doświadczeniu z całą pewnością mogę polecić.
    Zalety- Prędkość
    - niskie pingi w grach
    - póki co przez 4 miesiące od zawarcia umowy także bezawaryjność
    Wady- zmienne ip
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~~gość / 2018-05-13 13:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja się do jasnej anielki pytam, dlaczego place 59,99 zł na miesiąc za 30 MB/s internetu i TV? TV jest ok ale internet?! Internet u Vectry jest najgorszy! Nie dość ze kłamią w obsłudze klienta ze w tym rejonie jest awaria to jeszcze wyłudzają pieniądze! Dają nic, biorą dużo, i maja to wszystko gdzieś. Co to jest za usługa?
    ZaletyZadne
    WadySlaby internet: zamiast 30mb/s - 200kb/s - 600kb/s
  • ~darogrze / 2018-05-13 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ucieszyłem się że mój blok obsługuje Vectra ,zerwałem umowę z poprzednim operatorem i to był mój wielki błąd. Okazało się ,że operator Vectra to najgorszy kłam na rynku internet zawiesza się kilkanaście razy w ciągu dnia ręce opadają na taka usługę. Telewizja pożal się Boże.... niby chwalą się ze mają dużo kanałów a w rzeczywistości kanały powtarzają się żadnej chronologii lub możliwość ustawienia ulubionych kanałów aby móc oglądać trzeba skakać od 100 do 700 ileś tam bo okazuje się że akurat tam jest jeden program w moim pakiecie szok i masakra. NIE POLECAM omijajcie z daleka czekam z utęsknieniem jak zakończy się umowa i jak najszybciej uciekam od tego operatora. Wracając do Internetu zawieszanie to jeden problem a zanim się załączy trzeba czekać kilkanaście minut .Zgłaszałem problem i co ... i nic dalej tak samo
    Zaletyżadne
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dfro / 2018-05-13 11:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Wifi zawsze wolno chodzi. Nawet podczas awariii,gdy nie ma tego wifi przez jakiś czas to i tak trzeba płacić za cały miesiąc! Nie polecam!????
    MiejscowośćLegnica
  • ~Marta / 2018-05-12 23:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z usług firmy Vectra niejako z przymusu(z powodu braku innych usługodawców tego typu na osiedlu- opinia dotyczy Gdańska). W uprzednim roku miałam problem z łączem internetowym,jednak wina nie leżała po mojej stronie). Pisałam i dzwoniłam prosząc o rozwiązanie problemu nadmieniajac,że internet wykorzystuję w pracy zawodowej. W końcu(po wielu dniach)awaria została usunięta. Na początku tego tygodnia zgłosiłam kolejną usterkę(brak internetu). Wizyta technika została umówiona oczywiście kilka dni później. Pan technik wraz z kolegą pojawili się, popatrzyli i stwierdzili,że prawdopodobnie uszkodzony jest element w przekaźniku na klatce schodowej i że oni tym się mie zajmują. Poinformowali mnie o tym,że przyjedzie inna osoba w celu wymiany ,lecz najpierw ta osoba będzie się kontaktować(był to czwartek). Prosiłam o potraktowanie sprawy jako pilnej. W piątek nadal nikt się nie pojawił,ani ze mną nie skontaktował. Ponownie zadzwoniłam na infolinię i otrzymalam informację,że ktos się usterką zajmie,ale nie potrafiono mi podać ani terminu,ani wskazać osoby,która usunie usterkę. Przy okazji technik ,ktory pojawil się w celu usunięcia awarii ,jako prawdopobną przyczynę podał w systemie uszkodzenie kabla przez firmę budującą drogę osiedlowa,a podczas rozmowy ze mną ewidentnie wskazywał na niesprawnie działający przekaźnik na klatce schodowej(może tak bylo prosciej???)Dziś jest sobota,internetu nadal nie mam. Po kolejnym telefonie na infolinię dowiedziałam się,że nadal żadne dzialania nie zostaly podjęte w sprawie awarii i ze zostanie umowiona kolejna wizyta innego technika na ŚRODĘ!!!Super. Dwa tygodnie bez internetu. Firma ,,godna polecenia". Radzę omijać szerokim łukiem. Zero profesjonalizmu i zainteresowania klientem. Beznadziejna firma.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin D / 2018-05-10 13:51
    Ocena: 3.75 / 5
    Używam 2 lata. Transfery w obie strony OK ale występuje uporczywa utrata połaczenia z internetem regularnie już chyba od roku. Nic z tym nie robię bo to jest na ok 30 sekund nie ma DNS nie ma ping połaczenie Wi-Fi znika i za chwilę wraca. Tak raz na dwa-trzy dni. Nie jest to uciążliwe najgorsze że mam Smart TV który za każdym razem wyswietla ciąg komunikatów w stylu straciem połaczenie z Internetem, próbuje połaczyć się z internetem przewodowym (tylko ja go nie podłączyłem przewodowo) etc.. co jest denerwujące jak się ogląda TV czy film i nagle wyskakuje
    seria komunikatów zasłaniając obraz!
    ZaletyWydajność zgodna z Umową
    WadyTo co opisałem, nagłe upowczywe znikanie Wi-Fi.
    MiejscowośćWarszawa - Żoliborz
  • ~K / 2018-05-07 23:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie mija 8 h o czasu awarii internetu i TV, i brak informacji co robią i kiedy skończą. Warszawa Mokotów
  • ~gosc / 2018-05-07 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopiero kiedy rozwiązujecie umowę okazuje się że mają lepsze modemy, lepsze umowy i wszystko da się zrobić.
  • ~Oliwier / 2018-05-06 01:55
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam z Vectry jakiś czas i mogę ewidentnie stwierdzić, że internet 10/10. Na umowie deklarowane pobieranie 100mb/s a wysyłanie 10mb/s, a mam pobieranie 95mb/s a wysyłanie 10mb/s. Obsługa klienta bardzo dobra oraz zero awarii internetu i telewizji (telewizje też od nich posiadam). Nie rozumiem ludzi którzy obrażają Vectre skoro ma tak dobre usługi. Testują u mnie łącze 150mb/s i jeżeli wejdzie do sprzedaży od razu kupuje :D
    ZaletyParametry internetu 10/10 bez żądnej ściemy
    WadyJedyną wadą, którą zauważyłem to monter, który spóźnił się o jakąś godzinę :)
    MiejscowośćGolub-Dobrzyń
  • ~Adam / 2018-05-05 11:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety nie można używać agresywnego języka, więc napiszę, że internet z Vectry jest po prostu zły. Ping skaczę wyżej od Kamila Stocha na mistrzostwach świata. Nie da się grać komfortowo poprzez co 10 sekundowe (liczyłem) lagi i to nie przez komputer, bo fps-y są powyżej 90. Filmy na youtubie się zacinają. Od nowego roku nie było miesiąca, w którym nie dzwoniłem, że coś słabo albo w ogóle nie działa. Nie polecam, strata nerwów i pieniędzy.
    WadyBARDZO słaby internet.
    MiejscowośćElbląg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016