Wieczne awarie, sprawy router i dekoder do tv to szmelc. Konsultanci zwalają winę na urządzenia użytkownika typu laptop, ale jak karwa ma być laptop winny jak telefony tez nie łapią wifi i nie ważne czy są na androidzie czy iOS. Standardem jest, ze chcąc używać wydajnie internetu to trzeba resetować router co cztery godziny.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćBydgoszcz
~Majkel95 / 2018-08-17 14:43
Ocena: 3.75 / 5
Tv spoko, internet koszmar ciągłe problemy z routerem, strasznie wysoki ping.
ZaletyTV
Wady4000-8000 pingu
Słabe routery
MiejscowośćSieradz
~Kamil / 2018-08-16 10:35
Ocena: 2.00 / 5
Porażka nie ma z kim się połączyć aby ktoś zareagował na to że od 2 dni nie mam tv bo wszyscy tłumaczą że to zależy od techników ale my żyjemy 21 wieku i takie sytuacje powinny być rozwiązywane szybko
ZaletyPorażka
WadyPorażka
MiejscowośćRadom
~ed / 2018-08-15 21:37
Ocena: 2.00 / 5
od prawie tygodnia problemy z internetem , brak możliwości połączenia się z bankiem
strony ciagle się zawieszają , szybkość internetu w porywach dochodzi do do 300 kilo bajtów ,a placę kilkadziesiąt Mb. Vectra to totalne dno
Miejscowośćgliwice
~Rafal / 2018-08-15 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Mam niby 150mb/s w testach do 100 nie zbliża się. A Internet o godzinie 19 nie działa w ogóle i tak do 22 jak już chyba wszyscy idą powoli spać to zaczyna coś działać.reset routera nic nie pomaga. Tragedia
MiejscowośćSlupsk
~Jacek / 2018-08-14 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich, Ludzie nie bierzcie nic z vectry !!! To jakaś pseudo firma , brak profesjonalnej obsługi w małych placówkach jak i w warszawie. Pozatym wpisują klijętów do baz typu BIK i KRD poczym nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi.
Normalnie Żenada !!! Nie polecam i odradzam . Pozdrawiam. Jacek
MiejscowośćSłubice
~Daro / 2018-08-13 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska firma, odradzam wszystkim. Przez kilka dni miałem problemy ze wszystkimi usługami (TV, Internet, telefon), działały w kratkę. Sama obsługa przyznawała, że mają problem z urządzeniem, a mimo to nie uwzględnili mojej reklamacji i ze mnie próbowali zrobić niedorozwoja. Trzymajcie się od nich z daleka, w razie problemów wypinają się, a winę zwalają na klientów.
ZaletyBrak
WadyOszukują na każdym kroku
Nie przyznają się do błędów i awarii
MiejscowośćSuwałki
~MADLUNG / 2018-08-12 17:07
Ocena: 1.50 / 5
Witajcie,
Byłem klientem Vectry przez 18 lat. W czerwcu tego roku zmieniłem mieszkanie, a że miałem aktualna umowę z Vectra, udałem się do salonu w celu przeniesienia świadczenia usług. Według danych z salonu, w obecnym lokalu była kiedyś świadczona ich usługa. Za trzy dni przyszedł monter i stwierdził, że może kiedyś i była tu ich instalacja, ale po remoncie została gdzieś zamurowana. W mieszkanie po kapitalnym remoncie władowałem "kupę" kasy i nie wyraziłem zgody na przewiercenie się. A do przewiercenia było 4 ściany i oczywiście kabel , bez żadnej osłony byłby widoczny na zewnątrz , pod sufitem. Przy kolejnej wizycie w BOK, obsługujący mnie Pan zasugerował, bym się skontaktował z centralą z prośbą o bezkosztowe rozwiązanie umowy. Zgadnijcie co odpisali ( po 45 dniach ) ?
Oczywiście rozwiązali umowę, a na dodatek dowalili karę, która jest wyższa , niż gdybym normalnie płacić umowę do końca jej trwania. TO OSZUŚCI !!!!
Może jakie rady. Będę wdzięczny
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćRadom
~Nie z zadowolony klient / 2018-08-11 18:43
Ocena: 1.25 / 5
Straszna lipa telewizja nawet ok nieliczac że połowy kanałów które powinny być nie ma ich. A internet to jest tragedia ruter przerywa internet raz chodzi raz nie zależy jaki ma chumor wi-fi nie działa już dobrze z odległości 3metrow zasięg jest tragiczny.
ZaletyNie ma
WadyMnóstwo
MiejscowośćWarszawa
~Katarzyna / 2018-08-09 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na firmę Vectra !!!
Oto jak firma Vectra traktuje klientów...z 10 letnim stażem – ku przestrodze:
Korzystam z usług firmy Vectra od ponad 10 lat. Wielokrotnie były problemy z dostawą usług – przerwy w dostępie do internetu, brak sygnału w telefonie oraz problemy z odbiorem telewizji. Nie robiłam z tego problemów. Przedłużałam umowę ponieważ zapewniano mnie za każdym razem, że już sieć jest zmodernizowana i problemów nie będzie. Oczywiście to bzdury – problemy były, są i będą.
Ale tak jak mnie tym razem potraktowała firma Vectra jest nie do przyjęcia:
posiadam w domu 2 dekodery i pojawił się problem z odbiorem telewizji w jednym z pokoi. Standardowo zadzwoniłam do biura obsługi klienta i wykonałam wszystkie czynności o jakich mi mówił pracownik firmy. Nie przyniosło to efektu i pracownik umówił tzw. serwisanta. Serwisant przyszedł i stwierdził, że trzeba kupić nowy telewizor i na tym skończyła się jego wizyta. Po czym firma Vectra obciążyła mnie kosztami wizyty tego pana.
W międzyczasie niestety znowu przedłużyłam umowę z firmą Vectra (zanim obciążyła mnie firma kosztami przyjazdu serwisanta) i pani w salonie zaproponowała wymianę dekoderów bo były już starszego typu a zwłaszcza ten, do którego był podłączony ów wadliwy telewizor.
Po raz kolejny przyszedł pan serwisant i stwierdził, że dekoder, do którego jest podłączony w/w telewizor jest zepsuty i wymagał już dawno wymiany. Dekoder był zepsuty a nie telewizor! Pan podłączył nowy dekoder i nagle telewizor się naprawił. Odbiera idealnie i nie ma żadnych póki co problemów.
Złożyłam w firmie Vectra 3-krotnie reklamacje a firma na zasadzie kopiuj wklej odpisuje mi na moje reklamacje, oczywiście nie uwzględniając ich. Poniosłam koszt za zepsuty dekoder. Wydaje mi się, że to nie jest w porządku.
Tak firma Vectra buduje zaufanie wśród klientów.
MiejscowośćWrocław
~Macieju / 2018-08-08 09:02
Ocena: 1.25 / 5
Tv może być, ale internet to masakra, ciągle przerywa połączenie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Nie polecam.
MiejscowośćOpole
~Niezadowolona / 2018-08-07 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Zgłaszasz brak usług a oni nic - zero reakcji. Tydzień minął a usługi jak nie było tak nie ma. Wcześniej też z problemami. Co innego mówią co innego wciskają.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Vectra do kosza / 2018-08-07 09:21
Ocena: 1.25 / 5
Oszuści. Co to za firma co własnego klienta oszukuję. Pożegnałem się z tymi oszustami to jeszcze za ponoć nieterminowe zwrócenie sprzętu mam zapłacić 150 złotych. Oby upadli jak najszybciej, nigdy więcej tych złodziei.
ZaletyBRAK
WadyZłodzieje
MiejscowośćWarszawa
~Lukasz / 2018-07-24 08:33
Ocena: 2.00 / 5
Stare modemy, jakość połączenia internetowego w porównaniu do innych usługodawców tj. UPC, Interkar, itd. tragiczna, przy 100mbps dość często filmy w HD na YouTube ciągle się buforują - mordęga. Zdecydowanie odradzam, chyba, że tylko się sprawdza e-mail i wiadomości.
Wielokrotnie kontaktowałem się działem technicznym... syzyfowa praca.
Zalety-telewizja ok.
Wady-jakość połączenia internetowego.
MiejscowośćWejherowo
~toja / 2018-07-24 08:21
Ocena: 4.25 / 5
Może po kolei:
Parametry - zarówno Internet jak i TV zgodnie z umową, a czasami nawet i odrobinę lepiej (wysyłanie internet powinno być 2Mb/s, a jest 2,4Mb/s).
Cena - za wysoka w odniesieniu do oferty i konkurencji.Dla nowych klientów OK.
Obsługa klienta - czasami są problemy z dodzwonieniem się, długi czas oczekiwania. Jeśli jednak się to już uda to można załatwić swoje sprawy.
Niezawodność - wzorowa
ZaletyNiezawodność, parametry
WadyBrak dbałości o "starych" klientów.
MiejscowośćRuda Śląska
~HaBe / 2018-07-24 00:37
Ocena: 1.50 / 5
To co ostatnimi czasy dzieje się z Internetem to już nawet przegięciem nazwać nie można! Ciągle zrywa połączenie, w środku akcji filmu (hboGO) załącza się buforowanie i koniec oglądania! Ale to to pikuś! Gorzej dla mnie, że podczas realizacji projektów muszę być online! A coraz rzadziej mi się to udaje. Totalny brak profesjonalizmu że strony Vectry! Potwornie żałuję, że 2 miesiące temu zmieniłam operatora. Nie polecam.
ZaletyW zasadzie ostatnimi czasy brak
WadyJak w opisie: zrywa połączenie z netem bez względu na porę doby
MiejscowośćPiła
~Alicja / 2018-07-22 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem od ponad 20 lat i do tego roku byłam zadowolona z Vectry, ale po wymianie w styczniu br. dekodera, który miał być za darmo, nagle policzyli mi za wymianę i do tego bez mojej zgody podwyższyli abonament o 20 zł.!! zostałam oszukana i co gorsze do dziś nie mogę wyprostować sytuacji!! "Dobra zmiana" nie wyszła Vectrze na dobre bo ja na pewno już więcej nie przedłużę Umowy z Vectrą..nigdy więcej!!
MiejscowośćRadom
~Johny / 2018-07-20 18:38
Ocena: 1.75 / 5
Prędkośc przesyłu internetu żenująca, brak sygnału TV od 3 dni, technik widmo nadchodzi i nie może nadejść, BOK- niesympatyczna kobieta, która nic nie wie i próbuje na mnie nakrzyczeć, infolinia- ściema totalna. Nie polecam nikomu Vectry w Trójmieście
~Abonament Vectry / 2018-07-19 23:26
Ocena: 4.00 / 5
Polecam jest ok. Jedynie co to popsuł się dekoder. ( tego samego dnia po zgłoszeniu awarii technik przyszedł max po 3h i wymienił dekoder)
Ja polecam
ZaletyCena, obsługa klienta, jakość usług
WadyBrak
MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
~zrażony klient / 2018-07-19 06:19
Ocena: 2.25 / 5
Wyrażam złą opinię. Mieszkam s środku Polski, Vectra ma tu swoje przedstawicielstwo, ale żeby cokolwiek załatwić trzeba dzwonić do Gdyni i bardzo długo czekać na rozmowę. Za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Ostatnio odbiór TV był z przerwami, 2 dni po zgłoszeniu awarii przybył miły lokalny technik i bez sprawdzania czegokolwiek zainstalował nowy dekoder. nie poinstruował i nie zostawił żadnej instrukcji. Sprzęt działał kilka godzin i usterka wróciła.Po wielu rozmowach (pani plująca zwrotami angielskimi, symbolami i pojęciami technicznymi zamiast próbować pomóc ogranicza się do poleceń, które mają się nijak do tego, co jest na pilocie i na ekranie - zero zainteresowania i skutku). Trzeci z kolei rozmówca przekazał, że jest nowa funkcja (powinien o tym poinformować technik wymieniający dekoder, ale pewnie nie wiedział, która z pilota pozwala załatwić problem. Mam nieodparte wrażenie, że podejście do klienta w tej firmie pozostawia wiele do życzenia i praca większości konsultantów ogranicza się do zbycia klienta. A brak kontaktu z przedstawicielem w swojej miejscowości, to już żenada.